Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkeliai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    Ar geležinkelis turėjo būti ryškiai iškeltas toje vietoje, kad taip gautųsi? Ar tiesiog taip gavosi dėl reljefo arba nuleidžiant kelią žemiau?
    Ten pramoninė linija, santykinai lengvi sąstatai. Manau paskaičiavo, kad dvitraukos užteks ir kilstelėjo geležinkelį. Keliai plokšti.

    Jos atšaka į Klovainių karjerą bent 3 kartus pervažomis kerta kelius - 150, 149 ir 2903.

    Comment


      Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

      Ten pramoninė linija, santykinai lengvi sąstatai. Manau paskaičiavo, kad dvitraukos užteks ir kilstelėjo geležinkelį. Keliai plokšti.

      Jos atšaka į Klovainių karjerą bent 3 kartus pervažomis kerta kelius - 150, 149 ir 2903.
      Kiek matosi Google maps, tai panašu, kad ten visas geležinkelis per pievos ant nemenkos sankasos. Matyt buvo lengviau dar biški kilstelti nei statyt milžiniškus viadukus, kurie perliptų ir sankasą, ir geležinkelį.

      Kita vertus įdomu kodėl tiek vienur pervažos, kitur viadukai. Gal kur dėl kitų priežasčių reikėjo aukštos sankasos, ten darė viaduką, o kur žemiau, ten pervažą?

      Spėju ir techbologijos nuo anų laikų pasikeitę. Pavyzdžiui Lentvaryje pagal senus planus lygtais turėjo būti automobilių tiltas per geležinkelį. Bet šiais laikais mašinas ir pėsčiuosius pakišo po apačia.

      Comment


        Parašė mantasm Rodyti pranešimą

        Kiek matosi Google maps, tai panašu, kad ten visas geležinkelis per pievos ant nemenkos sankasos. Matyt buvo lengviau dar biški kilstelti nei statyt milžiniškus viadukus, kurie perliptų ir sankasą, ir geležinkelį.

        Kita vertus įdomu kodėl tiek vienur pervažos, kitur viadukai. Gal kur dėl kitų priežasčių reikėjo aukštos sankasos, ten darė viaduką, o kur žemiau, ten pervažą?

        Spėju ir techbologijos nuo anų laikų pasikeitę. Pavyzdžiui Lentvaryje pagal senus planus lygtais turėjo būti automobilių tiltas per geležinkelį. Bet šiais laikais mašinas ir pėsčiuosius pakišo po apačia.
        Tai kad nelabai ten sankasos yra - iš google street view kur matosi ne prie viadukų:
        https://maps.app.goo.gl/xd9wPK9ZMQjJFoWE7 Čia žiūrint į už maždaug kilometro esančio vieduko per A9 kryptįClick image for larger version  Name:	Screenshot_20250819_205924.png Views:	0 Size:	3,93 MB ID:	2216009

        https://maps.app.goo.gl/opjYwc3nuFrJHGFU9
        Click image for larger version  Name:	Screenshot_20250819_210312.png Views:	0 Size:	4,11 MB ID:	2216010

        https://maps.app.goo.gl/ny8icLtXzLjtrKdg8
        Click image for larger version  Name:	Screenshot_20250819_210444.png Views:	0 Size:	3,99 MB ID:	2216011

        https://maps.app.goo.gl/rurDaJUtTQqsbMR19
        Click image for larger version  Name:	Screenshot_20250819_210642.png Views:	0 Size:	3,86 MB ID:	2216012

        https://maps.app.goo.gl/Wit1kSnP9Y9Tq2u78
        Click image for larger version  Name:	Screenshot_20250819_210826.png Views:	0 Size:	5,20 MB ID:	2216013

        https://maps.app.goo.gl/N7wZ72RYk3K3LVaA6
        Click image for larger version  Name:	Screenshot_20250819_211124.png Views:	0 Size:	3,58 MB ID:	2216014

        https://maps.app.goo.gl/EtHszRmB1xL66tJKA Atšaka į klovainius
        Click image for larger version  Name:	Screenshot_20250819_211507.png Views:	0 Size:	4,97 MB ID:	2216015

        https://maps.app.goo.gl/3pdBMcNEm9iEzoYr5 Link Petrašiūnų
        Click image for larger version  Name:	Screenshot_20250819_211626.png Views:	0 Size:	4,16 MB ID:	2216016

        Regis tiesiog buvo nuspręstą daryti viadukus virš "svarbesnių" kelių (iš viso 3 viadukai, virš A9, 150 ir 149 kelių).

        Bet šiaip reiktų perkelti diskusiją apie šitą liniją į kokią kitą temą (konkrečiai šiai linijai regis nėra).
        Paskutinis taisė ignaloidas; 2025.08.19, 21:23.

        Comment


          Nesu tikras ar yra geresnė tema.

          Vilniuje Vaidotuose projektuojamas naujas depas lokomotyvų remontui ir gamybai: https://citify.eu/lt/lokomotyvu-remo...as-vaidotuose/







          Comment


            Parašė Creatium Rodyti pranešimą
            Nesu tikras ar yra geresnė tema.

            Vilniuje Vaidotuose projektuojamas naujas depas lokomotyvų remontui ir gamybai: https://citify.eu/lt/lokomotyvu-remo...as-vaidotuose/
            Gana įdomi vieta parinkta. Nes dalis pastato atsiduria virš dabar ten esančios, pakankamai nemažos kūdros. Statyba, pamatų įrengimas turėtų kainuoti sąlyginai nepigiai.
            https://maps.app.goo.gl/aPMgjnYSro8is7xZ9

            Comment


              Parašė sleader Rodyti pranešimą

              Gana įdomi vieta parinkta. Nes dalis pastato atsiduria virš dabar ten esančios, pakankamai nemažos kūdros. Statyba, pamatų įrengimas turėtų kainuoti sąlyginai nepigiai.
              https://maps.app.goo.gl/aPMgjnYSro8is7xZ9
              Apribota teritorija ir arti kelio išnaudojant dalį miško (valsybinio)

              Comment


                Šiuo metu Jonavos geležinkelio stotis yra labai nepatogioje vietoje, praktiškai miesto pakrašty, o autobusai, aišku, ten važiuoja labai retai, tad kodėl gi ne pastatyti naują geležinkelio stotį arčiau miesto. Geriausia vieta būtų prie geležinkelio viaduko esančio virš Basanvičiaus g. Toje vietoje tereikėtų išlyginti žemę ir pastatyti naujus peronus bei patį stoties pastatą. Ši stotis būtų žymiai arčiau miesto centro ( atstumas sumažėtų nuo 2.5km iki tik 1km ), autobusų stoties ( atstumas sumažėtų nuo 2km iki maždaug puse kilometro, tokį atstumą galima ir atlikti pėsčiomis bė jokių problemų ) ir Kosmonautų miegamojo rajono. Jonavos vakarinę miesto dalį taip pat būtų patogiau pasiekti.

                Jei kiti miestai sugeba pastatyti naujas autobusų stotis, tai manau, kad pastatyti naują geležinkelio stotį tikrai turėtų būti įmanoma, iš bėdos, tai dar kokią Maxima galima būtų pastatyti šalia, kad greičiau atsipirktų projektas. Gal vienintelė smulki problema tai, kad ten geležinkelis nėra visiškai tiesus, bet kiti miestai yra pasistate geležinkelio stotis palei žymiai kreivesnius geležinkelius ( geras pvz, Brno geležinkelio stotis, Čekijoje ), tad tai neturėtų per daug trukdyti.

                Kad įtikinti LTG, galima būtų sakyti, kad norint pasiekti norimą, didesnį keleivių kiekį ateinančiais metais, reikia, kad keleiviai galėtų pasiekti geležinkelio stotis ( asmeniškai net nesuprantu kaip jonaviečiai nusigauna iki miesto geležinkelio stoties, ar visi rimtai važiuoja su taksu ar automobiliu? ).

                Šiek tiek palyginimų

                1.25km spindulys, aplinkui dabartinę stotį ( teritorija pasiekiama pėsčiomis ), matosi, kad didžioji dalis apskritimo yra pramoninės zonos arba miškai, ir labai maža miegamųjų rajonų ( rajonų kur gyvena didžioji dalis žmonių ) dalis pasiekiama.
                Click image for larger version  Name:	Jonavos gelezinkelio stotis1.png Views:	0 Size:	2,03 MB ID:	2236027

                Tokio pačio dydžio teritorija aplinkui siūlomą stotį, taip būtų galima pasiekti daugiau negu kelis nuosavus namus. Bei kas mano manymu yra labai svarbu, iš autobusų stoties pagaliau bus galima pasiekti geležinkelio stotį pėsčiomis, arba padarant papildomą sustojima esamuose autobusų maršrutuose, kas kai stotys šalia vienos kitos, tikrai neturėtų būti problema.
                Click image for larger version  Name:	Jonavos gelezinkelio stotis2.png Views:	0 Size:	1,56 MB ID:	2236028

                Ir paprastas brėžinys kaip galėtų atrodyti stotis ( peronų jungiamajį taką būtų galima padaryti po esančiu viaduku, pataupant išlaidas ant statybų )
                Click image for larger version  Name:	Jonavos gelezinkelio stotis3.png Views:	0 Size:	1,10 MB ID:	2236029
                Paskutinis taisė ne robotas; 2025.12.24, 13:11.

                Comment


                  Jei naują statyt, tai gal dar geriau būtų, kad ir autobusų stotis ten pat?

                  Comment


                    Parašė Gator Rodyti pranešimą
                    Jei naują statyt, tai gal dar geriau būtų, kad ir autobusų stotis ten pat?
                    Būtų geriau, tik, kad aišku, brangiau. Prieinamesnis variantas būtų tai, kad autobusai važiuojantys į Jonavos autobusų stotį, taip pat sustotų prie geležinkelio stoties. Pvz, dažnai kursuojantis Jonava-Kaunas maršrutas, galėtų pradėti maršrutą dabartinėje AS, užsukti į geležinkelio stotį, ir tada atgal link Kauno. Aišku, toks sprendimas neidealus, bet taip važiuojant turėtų užtrukti iki 5min daugiau negu dabar.

                    Comment


                      Parašė ne robotas Rodyti pranešimą

                      Būtų geriau, tik, kad aišku, brangiau. Prieinamesnis variantas būtų tai, kad autobusai važiuojantys į Jonavos autobusų stotį, taip pat sustotų prie geležinkelio stoties. Pvz, dažnai kursuojantis Jonava-Kaunas maršrutas, galėtų pradėti maršrutą dabartinėje AS, užsukti į geležinkelio stotį, ir tada atgal link Kauno. Aišku, toks sprendimas neidealus, bet taip važiuojant turėtų užtrukti iki 5min daugiau negu dabar.
                      Grubiai tai yra 10-12 M€ klausimas plius kelių rekonstrukcija pridedant 2 ar 4 šoninius kelius(savaime aisku automatika, signalizacija, eketros tinklas). Reiktų skaičiuoti ar ne paprasčiau tinkamai organizuoti VT ( kurio vistiek reikia).

                      Comment


                        Įdomu, jog tam, kad nusipirktum bilietą į tiesioginį traukinį tarp Marijampolės ir Vilniaus, turi pirkti Trakiškiai-Vilnius (nes Marijampolė-Vilnius rodo išparduota). Dėl dinaminės kainodaros toks negrąžinamas išankstinis bilietas gerokai pigesnis. Ir jį dar pigiau pirkti per lenkišką Intercity.pl nei per LTG Link.

                        Comment


                          Parašė 1G2G Rodyti pranešimą
                          Įdomu, jog tam, kad nusipirktum bilietą į tiesioginį traukinį tarp Marijampolės ir Vilniaus, turi pirkti Trakiškiai-Vilnius (nes Marijampolė-Vilnius rodo išparduota). Dėl dinaminės kainodaros toks negrąžinamas išankstinis bilietas gerokai pigesnis. Ir jį dar pigiau pirkti per lenkišką Intercity.pl nei per LTG Link.
                          Nes maršruto segmentams (vietinis/tarptautinis) yra atskirai rezervuotos dalys vietų. Vietinius išpardavė, o kelionei iš PL - liko vietų. Lygiai taip pat žiūrėjau Varšuva - Vilnius 01.03: norint pirkti tiesiogiai rašo išparduota, bet perkant Varšuvą - Mockava (iš PKP) ir Mockava - Vilnius (iš LTG) - nusipirkti galima.

                          Comment

                          Working...
                          X