Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkeliai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė copper Rodyti pranešimą
    A, tai tu grįžti nori
    Teks tada važiuoti 6,20-6,48 ir palaukti
    nes minutės vien nueiti nepakaks, o kur dar išlipimas/įlipimas, nežymus vėlavimai
    Per ilgas laiko tarpas po to laukia, jei rizikuojant
    Supratau. Per daug laiko susigaista. Pasirinksiu varianta su masina lekt.

    Comment


      Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
      Situ:
      Kaunas-Kaisiadorys 6.57-7.31
      Kaisiadorys-Klaipeda 7.32-11.22
      Ekstremalams čia, norėčiau pamatyt kaip skuodi nuo vieno perono iki kito per pėsčiųjų tiltą.
      O su tuo ankstesniu elektriniu nekart esu važiavęs- viskas normoj, laukimas net neprailgsta, jei ypatingai neskubi - visai geras variantas.

      Comment


        Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
        Planuoju traukiniu kelione is Kauno i Klaipeda su persedimu Kaisiadoryse. Pagal tvarkarasti, lieka 1minute persest.Gal patartumet? Nelabai as linkes rizikuot situ klausimu, ar buna, kad gave skambuti palaukia?
        Gal yra traukinys iš Kauno į Jonavą, o iš ten – persėdimas į Klaipėdą?
        Kapitalizmas – sistema atgyvenusi, vedanti į niekur.

        Comment


          Parašė Combat Rodyti pranešimą
          Gal yra traukinys iš Kauno į Jonavą, o iš ten – persėdimas į Klaipėdą?
          Tik penktadieniais-sekmadieniais deja.. Siap nieko nuostabaus. Pries mazdaug menesi vaziavau: iki Jonavos buvau vienintelis keleivis..

          Comment


            Nuo rugpjūčio 10 d. Kaunas - Šiauliai - Kaunas važiuoja per Kaišiadoris.

            Comment


              Pagaliau ir LG sugalvojo kazkoki rengini, is kurio bus skirtas specialus traukinys - PAGIRTINA !

              http://www.litrail.lt/wps/portal/!ut...VQ1UxSTA4QjE!/

              Galetu taip vasara ir i pajuri koki akcijini naktimis paleist, savaitgalio pradzioj bent

              Comment


                Parašė statyba Rodyti pranešimą
                ...Galetu taip vasara ir i pajuri koki akcijini naktimis paleist, savaitgalio pradzioj bent
                Vasara nebuvo priesrinkimines kampanijos...
                Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                Comment


                  Parašė statyba Rodyti pranešimą
                  Pagaliau ir LG sugalvojo kazkoki rengini, is kurio bus skirtas specialus traukinys - PAGIRTINA !

                  http://www.litrail.lt/wps/portal/!ut...VQ1UxSTA4QjE!/

                  Galetu taip vasara ir i pajuri koki akcijini naktimis paleist, savaitgalio pradzioj bent
                  Atidaro tvarkaraščių puslapį...

                  Comment


                    Kilometrinio traukinio kelionė buvo sėkminga

                    http://www.litrail.lt/wps/portal/!ut...1SlNOQk8xSkU0/
                    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                    Comment


                      „vikingo“ perspektyvos plečiasi


                      2011 m. Kovo 31 d. Vilniuje vyko tarptautinė konferencija „traukinys „vikingas“. Intermodaliniai sprendimai, plėtra ir perspektyvos“. į ab „lietuvos geležinkeliai“ organizuotą renginį atvyko suomijos, turkijos, gruzijos, rusijos, ukrainos, baltarusijos ir kitų šalių transportavimu ir logistika suinteresuotų kompanijų atstovai.

                      įžanginį žodį tardamas lietuvos respublikos susisiekimo viceministras arūnas štaras pabrėžė, kad lietuvos geografinė padėtis, tarptautiniai transporto koridoriai, neužšąlantis jūrų uostas, palanki investicinė aplinka, plačios vėžės geležinkelis bei europinės vėžės statyba sukuria konkurencingas sąlygas krovinių tranzitui lietuvos teritorija. „visa tai labai sėkmingai išnaudojama „vikingui“. Traukinys „vikingas“ yra ne tik geležinkelių bendrovių, bet ir valstybinių institucijų gero bendradarbiavimo rezultatas ir įrodymas, kad veikdami kartu galime įgyvendinti visus projektus ir idėjas“, – sakė a. štaras. Viceministro teigimu, bendrų suderintų veiksmų dėka projektas „vikingas“ turės perspektyvią ateitį ir taps stipriu traukos centu europos ir azijos krovinių savininkams.

                      Ab „lietuvos geležinkeliai“ generalinis direktorius stasys dailydka sveikindamas konferencijos dalyvius akcentavo geležinkelių transporto ekologiškumą bei sėkmingą intermodalinio šaudyklinio traukinio „vikingas“, kursuojančio maršrutu klaipėda─vilnius─minskas─kijevas─odesa (iljičevskas) įgyvendinimą. „žvelgdami į ateitį, visados ieškodami naujų alternatyvų konkurencingoje globalioje ekonomikoje bei jausdami socialinę atsakomybę turime siekti bendradarbiauti ir plėtoti „žaliąjį“ transportą sujungiant skandinavijos, baltijos ir kitas rytų europos bei artimųjų rytų valstybes“, – tvirtino s. Dailydka.

                      Nepriklausomos turkijos pramonės ir verslo asociacijos „musiad“ atstovas baltijos ir skandinavijos šalims izmailas uguras erkusas (ismail ugur erkus) pristatė asociacijos veiklą ir pranešė, kad: „turkija bus ketvirtoji „vikingo“ projekto partnerė. Esu įsitikinęs, kad taip europa priartės prie artimųjų rytų“.

                      Konferencijoje dalyviams buvo pristatytos ab „lietuvos geležinkeliai“ veiklos skatinimo kryptys, paslaugos bei vykdomi projektai, aptariamos vežimų baltijos ir juodosios jūrų kryptimis plėtros perspektyvos panaudojant šaudyklinį traukinį „vikingas“, klaipėdos uosto rinkos ir infrastruktūros plėtros alternatyvos, dalinamasi ekspedijavimo patirtimi vežant krovinius intermodaliniu transportu.

                      Taip pat buvo pristatatyta rytų–vakarų transporto koridoriaus (east–west transport corridor - ewtc), jungiančio pietinės švedijos, danijos, vokietijos, lietuvos transporto centrus su baltarusijos, ukrainos, rusijos ir azijos transporto sistemomis, asociacija. Savo veiklą lietuvoje pristatė ir nepriklausomos turkijos pramonės ir verslo asociacijos „musiad“ atstovai baltijos ir skandinavijos šalims.

                      Traukinys „vikingas“ yra bendras lietuvos, baltarusijos ir ukrainos geležinkelių projektas, geležinkeliais sujungiantis baltijos ir juodąją jūras. „vikingo“ maršrutas (1734 km) įveikiamas per 52 val. (lietuvos teritorija 12,7 val.). Traukinio patikrinimas išvykstant ir atvykstant kenos stotyje dėl įrengtos modernios patikrinimo procedūros užtrunka vos 30 min. Traukinys pradėjo kursuoti 2003 metais, kiekvienais metais vežamų konteinerių mastai didėja. Praėjusiais metais vežta 42 tūkst. Teu (sąlyginis konteinerių vienetas) ir palyginti su 2009 m. Apimtimis išaugo 5,8 proc. Traukinys „vikingas“ tarp baltijos ir juodosios jūrų 2010 m. Kursavo 638 kartus.

                      Projektas „vikingas“ 2008 metais europos komisijos koordinuojančio promit projekto tyrime pripažintas gerosios praktikos pavyzdžiu. 2009 metais europos intermodalinio transporto asociacija (eia) projektui skyrė apdovanojimą nominacijoje „geriausias intermodalinis transportas ir krovinių vežimo nuo a iki b paslaugų integracija“.

                      Konferencijos metu ab „lietuvos geležinkeliai“ ir nepriklausomos turkijos pramonės ir verslo asociacija „musiad“ pasirašė ketinimų protokolą, įsipareigodamos skatinti abiem pusėms naudingą partnerystę ir bendradarbiavimą tiek versle, tiek palaikant tarpusavio ryšius bei plėtoti krovinių vežimus geležinkeliais tarp baltijos ir juodosios jūros regionų, skandinavijos ir artimųjų rytų šalių. Taip pat bus siekiama bendradarbiauti skatinant krovinių vežimus šaudykliniu traukiniu ,,vikingas” bei naudotis ab ,,lietuvos geležinkeliai” krovinių vežimo ir su krovinių vežimais susijusiomis paslaugomis.

                      „didėjant tarptautinio transportavimo apimtims bei visoje europos sąjungoje plečiantis logistikai, privalu užtikrinti ab „lietuvos geležinkeliai“ vežimų ir vykdomų paslaugų patrauklumą. Privalome kurti šiuolaikišką ekspedijavimo sistemą plėsdami savo partnerių ratą tiek rytų, tiek vakarų kryptimis“, – teigė ab „lietuvos geležinkeliai“ generalinis direktorius stasys dailydka.

                      Ketinimų protokolą pasirašiusios šalys išreiškė suinteresuotumą bendradarbiauti organizuojant krovinių vežimą ,,rail baltica“ bei maksimaliai panaudoti lietuvoje steigiamų vilniaus ir kauno viešųjų logistikos centrų pajėgumus.

                      „dėsime visas įmanomas pastangas organizuodami krovinių vežimą ir skirstymą per numatomus įsteigti vilniaus ir kauno viešuosius logistikos centrus, taip pat nukreipdami kuo didesnius krovinių srautus rytų–vakarų koridoriumi“, – tvirtino s. Dailydka.

                      Nepriklausomos turkijos pramonės ir verslo asociacijos „musiad“ atstovai protokolu taip pat patvirtino svarstysiantys bendrų investicijų į vilniaus ir kauno viešuosius logistikos centrus galimybes. „šis susitarimas – tai žingsnis glaudesnių dvišalių lietuvos ir turkijos santykių stiprinimo link. Mes, kaip verslo atstovai, esame pasirengę atlikti galimybių studijų jūsų šalyje“, – teigė „musiad“ asociacijos vykdomojo komiteto narys, tarptautinių santykių komiteto viceprezidentas adnanas bostanas (adnan bostan).

                      „musiad“, įkurta 1990 m., yra nevyriausybinė, pelno nesiekianti, savanoryste grįsta turkijos pramonės ir verslo asociacija. šiuo metu ji vienija beveik 5000 narių, atstovaujančių daugiau nei 15 tūkst. Kompanijų, kurios investuoja daugiau nei 5 mlrd. Jav dolerių kasmet. Asociacija turi 31 biurą turkijoje ir dar 94 būstines 44-iose pasaulio šalyse.

                      Vidmantas gudas
                      "brm"
                      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                      Comment


                        Dainuojamoji poezija skambės stotyse bei traukiniuose

                        Šįmet jubiliejinis Vilniaus mokytojų namų organizuojamas Tarptautinis dainuojamosios poezijos festivalis „TAI–AŠ“ neapsiribos vien įprastais koncertais. Spalio 12–13 dienomis įžanginis festivalio renginys po Lietuvą dundės bėgiais. Gyva muzika mėgautis galima bus neįprastoje aplinkoje – stotyse bei traukiniuose.
                        Tvarkaraštis praktiškai sutampa su atskirais Vilnius - Varėna ( - Marcinkonys) reisais. Įdomu, ar, pavyzdžiui, duos papildomą motrisę ir ją prikabinės prie "pakeleivingų" traukinių, ar muzikantai važiuos "eiliniu" traukiniu ir tuo pačiu linksmins keleivius

                        Comment


                          http://www.15min.lt/naujiena/aktualu...ltai-56-266976

                          Viskas butu gerai su tais pasto zenklais, bet kad mes vieno is siu traukiniu neturim

                          Comment


                            Parašė Brutalas Rodyti pranešimą
                            http://www.15min.lt/naujiena/aktualu...ltai-56-266976

                            Viskas butu gerai su tais pasto zenklais, bet kad mes vieno is siu traukiniu neturim
                            Dar perskaityk tą straipsnį, viskas ten gerai.
                            GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                            Comment


                              Paskutiniu metu dažnai matau krovininius traukinius važiuojančius pro Kauno geležinkelio stotį. Kame reikalas? Vėl atliekami kažkokie darbai apvažiavime per užtvanką? Ar taip sutampa, kad per apvažiavimą tuo metu važiuoja kitas traukinys? Bet kiek žinau, ten galima prasilenkti prie Rokų. Kas ką žino?

                              Comment


                                Kur žiūri Lietuvių kalbos komisija? Kodėl ant pašto ženklų užrašai nelietuviški. Ką reiškia Narva geležinkelio tiltas? Ką, gal "Narva" yra nekaitomas kaip Tartu?
                                Ir su "Carnikavu"? Koks čia lietuviškas linksnis?

                                Comment


                                  As irgi iskart pastebejau, kodel ne Narvos ir Carnikavos?
                                  Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                                  Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                                  Comment


                                    Tai pranešti komisijai tada reika.
                                    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                    Comment


                                      Parašė zn76 Rodyti pranešimą
                                      Paskutiniu metu dažnai matau krovininius traukinius važiuojančius pro Kauno geležinkelio stotį. Kame reikalas? Vėl atliekami kažkokie darbai apvažiavime per užtvanką? Ar taip sutampa, kad per apvažiavimą tuo metu važiuoja kitas traukinys? Bet kiek žinau, ten galima prasilenkti prie Rokų. Kas ką žino?
                                      Bent porą kartų buvo rašyta forume - keičiama signalizacija, t.y. diegiama mikroprocesorinė centralizacija (MPC).

                                      Comment


                                        Valdyti krovinių vežimo paslaugas geležinkelių klientams bus lengviau

                                        Lapkričio 15 d., AB „Lietuvos geležinkeliai“ ir viešojo konkurso laimėtojos, jungtinės veiklos pagrindu veiksiančios UAB „Blue Bridge Code“, UAB „Blue Bridge“, UAB „Ernst & Young Baltic“ bei UAB „Alna Software“ pasirašė sutartį dėl integruotos krovinių gabenimo jūrų ir geležinkelių transportu informacinės sistemos sukūrimo. Projekto įgyvendinimui skirta 7,4 mln. Lt, išjų – 6,3 mln. Lt ES struktūrinių fondų ir 1,1 mln. Lt. valstybės biudžeto lėšos.
                                        http://www.litrail.lt/wps/portal/!ut...1SlNOQk8xSkUx/
                                        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                        Comment


                                          Stotyje užmačiau įdomų dalyką.

                                          Toje vietoje, kur stodavo naktinis PKP autobusas Vilnius - Warzsawa ant stulpo pakabinta lentelė:

                                          Vilnius - Druskininkai 7.20 / 8.40

                                          ir LIETUVOS GELEŽINKELIŲ bei OLLEX logotipai.

                                          Ką tai galėtų reikšti? Kad Marcinkonių linijai galas, ar kad svajonės ir utopijos (beje, dar šiemet girdėtos Varėnos gyventojų tarpe) apie naujo geležinkelio atšakos statybos Marcinkonys - Druskininkai taip pat pasibaigia ?

                                          O gal ir kitais LG maršrutais jau važinės autobusai? Juk "kam tuos bėgius naudot keleiviams, kai galima autobusą nusamdyt"......

                                          Comment

                                          Working...
                                          X