Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkeliai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
    Bet užtai lenkai Lenkijoje labai mėgsta važinėti geležinkeliais. Jie stebisi, kad iš tokio nemažo miesto - Mažeikių nėra traukinių į Vilnių ir Rygą. Iš tokio Lenkijos užkampio - Suvalkų yra į visas puses - net į Lietuvą. Paskaitinėkite atsiliepimus.
    Yra kaip yra.
    Taip. I Vilniu sekmadieni vakare prikabinamas vagonas prie Klaipedos - Vilniaus traukinio, o penktadieniais is Vilniaus i Mazeikius prikabinamas vagonas prie vakarinio traukinio i Klaipeda tikrai butu patogus. Ir keleiviu netruktu - studentu...

    Comment


      Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
      Bet užtai lenkai Lenkijoje labai mėgsta važinėti geležinkeliais. Jie stebisi, kad iš tokio nemažo miesto - Mažeikių nėra traukinių į Vilnių ir Rygą. Iš tokio Lenkijos užkampio - Suvalkų yra į visas puses - net į Lietuvą. Paskaitinėkite atsiliepimus.
      Yra kaip yra.
      Paliginot Lenkiją su Lietuvą.... Ten virš dešimt kartu daugiau gyventojų ,o del miestų ir miestelių skaičio netgi nėra prasmes lyginti. O pas mus tik sovetlaikais tikras judejimas buvo,o dabar daug kur begius nueme. Kam,paviždžiui, Didžiasaliui reikalingas geležinkelis,jeigu iš kažkada žydejančio miestelio bomžatniką padarė. Taip ,kaip buvo Lietuvoj civilizacija ir kaimuose ir miestelese buvo darbo,kiekvienas,esant reikalui,važiavo traukiniu.Aš gerai atsimienu,kai električkose buvo pilna keleivių,nors sastatai buvo iš 8 vaguonų ir reisų buvo dvigubai daugiau... O čia ir tų,kurie dabar važinieja,greitai nereikes,nes nuostoliai labai dideli...

      Comment




        Šiandien 14.00 į Ignaliną važiavo AR2. Kiek pastebėjau, visos sėdimos vietos buvo užimtos, buvo ir stovinčių žmonių. Nuo pirmadienio šio reiso nebebus.

        Comment


          Parašė Tano Rodyti pranešimą
          Paliginot Lenkiją su Lietuvą.... Ten virš dešimt kartu daugiau gyventojų ,o del miestų ir miestelių skaičio netgi nėra prasmes lyginti. O pas mus tik sovetlaikais tikras judejimas buvo,o dabar daug kur begius nueme. Kam,paviždžiui, Didžiasaliui reikalingas geležinkelis,jeigu iš kažkada žydejančio miestelio bomžatniką padarė. Taip ,kaip buvo Lietuvoj civilizacija ir kaimuose ir miestelese buvo darbo,kiekvienas,esant reikalui,važiavo traukiniu.Aš gerai atsimienu,kai električkose buvo pilna keleivių,nors sastatai buvo iš 8 vaguonų ir reisų buvo dvigubai daugiau... O čia ir tų,kurie dabar važinieja,greitai nereikes,nes nuostoliai labai dideli...
          Iš principo kaip ir pritariu minčiai, tik kategoriškai nepritariu pabrauktam sakiniui. Lietuvoje BUVO civilizacija? O dabar nebėra? O iki sovietų pasaulyje (ir Lietuvoje) nebuvo civilizacijos? Arba Tamsta dar esi pakankamai jaunas (tada sąvokų ir istorijos faktų neišmanymas dar atleistinas) arba esi visiškai neatsakingas už savo žodžius ir dar skeidi dezinformaciją. Tikiuosi, čia bus pirmasis variantas...
          I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

          Comment


            Ir vėl tas pats: nuostolinga, neapsimoka, uždaryti...

            Comment


              Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
              Ir vėl tas pats: nuostolinga, neapsimoka, uždaryti...
              Bet viskas pagrįsta. Nes tačkę turėt nėra brangu sąlyginai. Reikia problemą spręst ne nuo pasekmių, o nuo priežasčių ar net prielaidų.
              Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

              Comment


                Šiandien reisais 643/644 Vilnius-Marcinkonys-Vilnius važiavo AR-2. Dabar ji šiais dviem reisais važiuoja beveik visada (bent jau labai dažnai).

                Comment


                  O kuo vežama iš Kauno į Marijampolę?
                  GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                  Comment


                    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                    O kuo vežama iš Kauno į Marijampolę?
                    Į MarijampOlę vežama D1.

                    Comment


                      i Kauna planuoja atiduoti 4 modernizuota Dr1a

                      Comment


                        Parašė traukinio masinistas Rodyti pranešimą
                        i Kauna planuoja atiduoti 4 modernizuota Dr1a
                        Turbūt tas mašinas, kurios vos "kvėpuoja".

                        Comment


                          Parašė specialistas Rodyti pranešimą
                          Turbūt tas mašinas, kurios vos "kvėpuoja".
                          Iš viso reikia stebėtis, kad Senukai D1 dar gyvi. Jau verti vadintis iš didžiosios raidės.

                          Bet mėlyni dūmai jau eina kaip reikiant.



                          Comment


                            Sprendžiant pagal dūmų spalvą - alyvos "valgo" tiek pat kiek ir dyzelino.

                            Comment


                              Parašė specialistas Rodyti pranešimą
                              Sprendžiant pagal dūmų spalvą - alyvos "valgo" tiek pat kiek ir dyzelino.
                              Būtent tai ir turėjau omenyje.

                              Comment


                                Šiaip ar taip, žiemos metu jais važiuoti maloniausia. Salonų šildymo efektyvumo nesulyginsi su kitų serijų dyzeliniais traukiniais.

                                Comment


                                  Parašė specialistas Rodyti pranešimą
                                  Šiaip ar taip, žiemos metu jais važiuoti maloniausia. Salonų šildymo efektyvumo nesulyginsi su kitų serijų dyzeliniais traukiniais.
                                  Pernai gruodį teko važiuot latvišku traukiniu Ryga-Valga apie 6:30. Sedėjau pirmame vagone. Maniau, kad nustipsiu iš šalčio.
                                  Paskutinis taisė Salvijus; 2009.03.21, 20:17.

                                  Comment


                                    Manau, kad problema ta, jog konstruktoriai, kurie projektavo DR traukinius, patys nevažinėjo jais.
                                    Lygiai tas pats su mūsų modernizuotais ER9M, kuriuos modernizacijos metu taip "patvarkė", kad žiemą sėdėdamas salone gali prišalti prie sėdynės.

                                    Comment


                                      Parašė specialistas Rodyti pranešimą
                                      Manau, kad problema ta, jog konstruktoriai, kurie projektavo DR traukinius, patys nevažinėjo jais.
                                      Lygiai tas pats su mūsų modernizuotais ER9M, kuriuos modernizacijos metu taip "patvarkė", kad žiemą sėdėdamas salone gali prišalti prie sėdynės.
                                      Na, ne visus. Nes teko modernizuotu važiuoti ir jame buvo šilta.

                                      Comment


                                        Nebent pačiame paskutiniame ER9M, kur modernizacijos metu palikti seni šildytuvai ir senos sėdynės, arba lauke tikrai buvo daugiau nei 0 laipsnių.

                                        Comment


                                          Parašė specialistas Rodyti pranešimą
                                          Nebent pačiame paskutiniame ER9M, kur modernizacijos metu palikti seni šildytuvai ir senos sėdynės, arba lauke tikrai buvo daugiau nei 0 laipsnių.
                                          Rudenį važiavau nemodernizuotu ER9M, tai vos galėjau išsėdėt ant sėdynės, taip karšta buvo.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X