Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkeliai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
    2008 m. gegužę atsiradę keleiviniai geležinkelio maršrutai

    Maršrutas ____________Reisų per dieną________Vidut. vienu reisu perv. kel.
    Vilnius–Klaipėda–Vilnius________2_________________ _____184_
    Šiauliai–Mažeikiai–Šiauliai______6________________ _______32_
    Klaipėda–Šilutė–Klaipėda_______4__________________ ____24_
    Vilnius–Ignalina–Vilnius________2_________________ ______61_
    Vilnius–Stasylos–Vilnius________2_________________ _____41_
    Vilnius–Varėna–Vilnius_________2__________________ ____100_
    Vilnius–Kaunas–Vilnius_________4__________________ ____59_
    Vilnius–Trakai–Vilnius__________4_________________ _____30_
    Kaunas–Kybartai–Kaunas_______2____________________ __71_
    Šiauliai–Rokiškis–Šiauliai________2_______________ _______62_
    Iš viso______________________30_____________________6 6_
    Iš Klaipėdos į Šilutę tikrai daugiau žmonių važiuotų jei būtų normalus grafikas, bet jis normalus negali būti, kai tokį ruožą nuo Radviliškio iki Šilutės aptarnauja vienas dyzeliukas, visiems neįtiksi, užtat toks ir rezultatas. O nuvažiuoja iš Klaipėdos į Šilutę greičiau nei autobusas, nors ir geležinkelio būklė bloga.
    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

    Comment


      vasaros laiku sodininkai budavo prikimse Silutes traukinius - ypac pirma ir paskutini... pats esu dirbes Rimkuose ir matydavau, kiek laukianciu traukinio. nors dauguma - pensininkai, bet nuo simto pensininku vistiek pinigu nubyra. iki Dytuvos rytinis keturvagonis D1 budavo pilnas (nors i sodus kas valanda kursuodavo autobusai!). pats pirmas traukinys, anksti ryte vaziuodaves is Silutes, irgi budavo pilnas, nes grafikas buvo gana patogus ir mokiniams, ir dirbantiems. reiketu Klaipedos, Rimku ir Silutes stotyse surengti apklausa del grafiko.
      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

      Comment


        Aš nemanau, kad LG Keleivių vežimo valdyba nežino šitos problemos dėl maršruto Klaipėda - Šilutė - Klaipėda grafiko. Gal nuo naujo grafiko viskas bus sutvarkyta... Turbūt leisti atskirą sąstatą į Šilutę nėra racionalu, o norint pakeisti dabartinį grafiką patogesniu, tada reikėtų iš esmės keisti maršruto Radviliškis - Klaipėda - Radviliškis grafiką.

        Comment


          Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
          Labai įdomu... litrai.lt rašo, kad Informuojame, kad nuo šių metų kovo 23 dienos nevažiuos tr. nr. 655 Vilnius-Rūdiškės kursuojantis kasdien, iš Vilniaus išvykstantis 20.35 val., o kad rytinis reisas nevažiuos - nerašo.
          Ar gali būti, kad prie vakarinio Varėnos reiso bus kabinama motrisė, kur bus atkabinama Rūdiškėse..? Ar kuri toliau važiuos į Varėną, o visas traukinys pasiliks Rūdiškėse..? Arba, kaip Vitas minėjo, vienas sąstatas važiuos iš/į Rūdiškes (ryte) tuščias.
          Įdomu...
          Automotrisė prie dyzelinio traukinio turėtų būti kabinama gale, tai variantas atsikabinus Rūdiškėse šiam vienvagoniui tęsti važiavimą į Varėną grafike reikia numatyti ilgesnį traukinio Nr653 pastovėjimą (kad priekyje važiavęs ir atsikabinęs dydelinis traukinys numanevruotų į kitą kelią). Bet to nenumatyta.
          Esu linkęs manyti, kad paprasčiau ir pigiau būtų anksti rytą iki Rūdiškių nuvaryti tuščią traukinį negu nuo 19:30 h organizuoti nakties poilsį Rūdiškėse. O gal tas traukinys, 20:35h išvykstantis iš Vilniaus ir 21:30h būnantis Rūdiškėse, ir dabar tuščias dar grįžta į Vilnių, o anksti rytą ~4h išvaromas tas pats arba kitas tuščias? Praeityje tokių tuščių pasivažinėjimų būta apsčiai. Bus ir po kovo 23 d., nes nelieka keleivinių maršrutų dyzeliniams traukiniams remonntams į Vilniaus depą nuvaryti iš Radviliškio ir Kauno, tai beliks juos varyti tuščius.

          Comment


            Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
            Iš Klaipėdos į Šilutę tikrai daugiau žmonių važiuotų jei būtų normalus grafikas, bet jis normalus negali būti, kai tokį ruožą nuo Radviliškio iki Šilutės aptarnauja vienas dyzeliukas, visiems neįtiksi, užtat toks ir rezultatas. O nuvažiuoja iš Klaipėdos į Šilutę greičiau nei autobusas, nors ir geležinkelio būklė bloga.
            O kuom ten ta kelio bukle bloga? Juk ten nemazai ir prekiniu praeina tai turetu but priziurima

            Comment


              Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
              O kuom ten ta kelio bukle bloga? Juk ten nemazai ir prekiniu praeina tai turetu but priziurima
              Greitis dėl kelio būklės sumažintas, krovininiams 60-70 km/h, o keleiviniams 60-80. Dyzeliukui aktualiausia atkarpa nuo Šilutės iki beveik Kukorų, ten mediniai pabėgiai nepirmos jaunystės ir greitis visiems traukiniams 60km/h. Dyzeliukas galėtų gerokai greičiau tą atkarpą pralėkti, nes nėra sustojimų, o ir važiuojant 70-80 km/h betoniniais to ruožo pabėgiais jis gerokai mėtomas.
              GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

              Comment


                Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                Greitis dėl kelio būklės sumažintas, krovininiams 60-70 km/h, o keleiviniams 60-80. Dyzeliukui aktualiausia atkarpa nuo Šilutės iki beveik Kukorų, ten mediniai pabėgiai nepirmos jaunystės ir greitis visiems traukiniams 60km/h. Dyzeliukas galėtų gerokai greičiau tą atkarpą pralėkti, nes nėra sustojimų, o ir važiuojant 70-80 km/h betoniniais to ruožo pabėgiais jis gerokai mėtomas.
                O nesiruosia to ruozo restauruot? Irengt AB, nes jei neklystu eismas nemazas ten prekiniu buna.

                Comment


                  Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
                  O nesiruosia to ruozo restauruot? Irengt AB, nes jei neklystu eismas nemazas ten prekiniu buna.
                  Nekart girdėjau apie viso ruožo nuo Klaipėdos iki Radviliškio per Pagėgius rekonstrukciją, bet kolkas tylu. Apie AB negirdėjau.
                  GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                  Comment


                    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                    Nekart girdėjau apie viso ruožo nuo Klaipėdos iki Radviliškio per Pagėgius rekonstrukciją, bet kolkas tylu. Apie AB negirdėjau.
                    O gal vidurki zinai kiek prekiniu per para pravaziuoja, nes daznai tenka man i Silute vaziuot ir i Klaipeda is Kauno tai kartais nei vieno traukinio nematau (jis ten nuo kelio matyt gan neblogai) o viena karta maciau kaip Siluteje prekiniai apsilenkinejo, vaziavau tada kamstis didziausiais visos pervazos uzdarytos :-) Klaipedos link

                    Comment


                      Vidurkio nežinau.
                      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                      Comment


                        Del traukinio Vilnius - Kaunas (1) - Siauliai, penktadieniais ir sekmadieniais. Jis taip pat naikinamas.
                        Taciau, uzuot naikinus, sis marsrutas tikrai galetu islikti ir nebuti toks nuostolingas. Tik reiketu kai kuriu pakeitimu.
                        Is Vilniaus penktadieniais juo vaziuoja tikrai daug keleiviu, ypac studentu. Iki Kauno vaziuoja virs simto zmoniu - paciam teko isitikinti. Taciau ir is Kauno i Siaulius jis vaziuoja netusciais. Teko isitiktinti vasario menesi net pora kartu. Abiem kartais, Kaune ilipo apie 30 zmoniu, daugiausiai studentu. Su likusiais keleiviais, vykstanciais is sostines, traukiniu is Kauno isvaziavo apie 80 zmoniu. Tai gerokai daugiau keleiviu, nei vaziuoja kai kuriais ankstyvais (ir nenaikinamais) traukiniais is Vilniaus i Kauna. Jonavoje abejais kartais ilipo apie 20 zmoniu, islipo apie 3-7. Iki Siauliu atvaziavo apie 40 zmoniu. Taip, vakare i Vilniu per Kauna traukinys grizta beveik tuscias. Bet ir cia ne beda. Galima traukini nuvaryti i Radviliski, pakeliui vezant keleivius, ir palikti iki sekmadienio. Masinistai ir konduktiorius griztu namo vakariniu traukiniu Klaipeda - Vilnius. Tam yra pakankamai laiko.
                        Sekmadieni traukiniu is Vilniu per Kauna i Siaulius vaziuoja mazai keleiviu. O is Siauliu traukinys grizta taip pat pustustis. Taciau taip yra del napatogaus tvarkarascio. Keleiviai (daugiausiai studentai) renkasi traukini Klaipeda- Vilnius, kuris isvyksta is Siauliu mazdaug 40 min veliau nei dyzelinis, o atvyksta i Vilniu anksciau uz dyzelini.
                        Problema galima butu isspresti ir pritraukti keleiviu, jei butu pakoreguotas tvarkarastis. Dyz. traukinys is Siauliu i Vilniu per Kauna turetu isvykti apie 16.20 val. Kaune jis butu apie 19 val. Is Kauno isvyktu apie 19.15-20. Vilniuje butu apie 21.00 val. Masinistai ir konduktorius, pernakvoje Vilniuje, pirmadieni ryte Klaipedos traukiniu griztu i Radviliski.

                        Tik paprasciau viska naikinti..
                        Paskutinis taisė Al1; 2009.03.16, 16:16.

                        Comment


                          Šiandien pasiteiravau dėl rytinio traukinio iš Rūdiškių, tai atsakė kad iki Rūdiškių ryte važiuos tuščias.

                          Comment


                            Matyt labiau apsimoka leisti ryte tuščią be sustojimų, nei apytuštį vakare su visais sustojimais.

                            Comment


                              Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
                              Matyt labiau apsimoka leisti ryte tuščią be sustojimų, nei apytuštį vakare su visais sustojimais.
                              Taip. Sutrumpėja mašinisto ir padėjėjo bei konduktoriaus darbo laikas, nereikia samdyti darbuotojų dyzelinio traukinio apsaugai ir šildymui, nuomoti poilsio kambarių.

                              Comment


                                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                Del traukinio Vilnius - Kaunas (1) - Siauliai, penktadieniais ir sekmadieniais. Jis taip pat naikinamas.
                                Taciau, uzuot naikinus, sis marsrutas tikrai galetu islikti ir nebuti toks nuostolingas. Tik reiketu kai kuriu pakeitimu.
                                Tik paprasciau viska naikinti..
                                Traukinio maršrutas Vilnius - Kaunas (1) - Šiauliai yra net labai reikalingas, nes tai vienintelis kuris važiuoja atkarpoje Kaunas (1) - Gaižiūnai (Jonava). Aš pats šiuo maršrutu esu keliskart važiavęs ir važiuočiau dar dažniau, jei ne reisų retumas (dukart į savaitę) ir grafiko (šiaip sau) patogumas.
                                Norėčiau kad tie, kas domisi arba neblogai išmano, atsakytų:
                                1. Ar dar koks nors maršrutas (apart Vilnius - Kaunas (1) - Šiauliai) stoja stotelėse Baisiogala, Gudžiūnai, Dotnuva?
                                2. Kiek galėtų būti pagrįstos svajonės (ta prasme ar apsimokėtų) paleisti traukinio maršrutą Marijampolė - Kazlų Rūda - Garliava - Palemonas - Neveronys - Jonava - Kėdainiai - (visos stotelės nuo Kėdainių iki Radviliškio) - Radviliškis - Šiauliai - Kuršėnai - Papilė - Venta - Viekšniai - Mažeikiai. Nauda: dviejų traukinių maršrutų ekipažus pakeičia vienas; papildomas reisas į/iš Marijampolės (dabar važiuoja tik Vilnius - Šeštokai); abu (kaip supratau) pustuščius traukinius pakeitęs vienas pasipildo keleiviais, keliaujančiais pvz.: iš Marijampolės į Kėdainius arba iš Kauno į Mažeikius. Taigi dar kartą klausimas: ar verta paleisti tokį maršrutą?
                                I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                Comment


                                  Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                  Traukinio maršrutas Vilnius - Kaunas (1) - Šiauliai yra net labai reikalingas, nes tai vienintelis kuris važiuoja atkarpoje Kaunas (1) - Gaižiūnai (Jonava). Aš pats šiuo maršrutu esu keliskart važiavęs ir važiuočiau dar dažniau, jei ne reisų retumas (dukart į savaitę) ir grafiko (šiaip sau) patogumas.
                                  Norėčiau kad tie, kas domisi arba neblogai išmano, atsakytų:
                                  1. Ar dar koks nors maršrutas (apart Vilnius - Kaunas (1) - Šiauliai) stoja stotelėse Baisiogala, Gudžiūnai, Dotnuva?
                                  2. Kiek galėtų būti pagrįstos svajonės (ta prasme ar apsimokėtų) paleisti traukinio maršrutą Marijampolė - Kazlų Rūda - Garliava - Palemonas - Neveronys - Jonava - Kėdainiai - (visos stotelės nuo Kėdainių iki Radviliškio) - Radviliškis - Šiauliai - Kuršėnai - Papilė - Venta - Viekšniai - Mažeikiai. Nauda: dviejų traukinių maršrutų ekipažus pakeičia vienas; papildomas reisas į/iš Marijampolės (dabar važiuoja tik Vilnius - Šeštokai); abu (kaip supratau) pustuščius traukinius pakeitęs vienas pasipildo keleiviais, keliaujančiais pvz.: iš Marijampolės į Kėdainius arba iš Kauno į Mažeikius. Taigi dar kartą klausimas: ar verta paleisti tokį maršrutą? Atvaizdas
                                  Šeštokai - Mažeikiai būtų perspektyvu, jeigu jis būtų patogus lenkams, kurių nemažai dirba "Mažeikių naftoj".

                                  Comment


                                    Parašė nagi Rodyti pranešimą
                                    Šeštokai - Mažeikiai būtų perspektyvu, jeigu jis būtų patogus lenkams, kurių nemažai dirba "Mažeikių naftoj".
                                    Naftininkai turtingi. Jie su automobiliais vazineja...

                                    Comment


                                      Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                      Traukinio maršrutas Vilnius - Kaunas (1) - Šiauliai yra net labai reikalingas, nes tai vienintelis kuris važiuoja atkarpoje Kaunas (1) - Gaižiūnai (Jonava). Aš pats šiuo maršrutu esu keliskart važiavęs ir važiuočiau dar dažniau, jei ne reisų retumas (dukart į savaitę) ir grafiko (šiaip sau) patogumas.
                                      Norėčiau kad tie, kas domisi arba neblogai išmano, atsakytų:
                                      1. Ar dar koks nors maršrutas (apart Vilnius - Kaunas (1) - Šiauliai) stoja stotelėse Baisiogala, Gudžiūnai, Dotnuva?
                                      2. Kiek galėtų būti pagrįstos svajonės (ta prasme ar apsimokėtų) paleisti traukinio maršrutą Marijampolė - Kazlų Rūda - Garliava - Palemonas - Neveronys - Jonava - Kėdainiai - (visos stotelės nuo Kėdainių iki Radviliškio) - Radviliškis - Šiauliai - Kuršėnai - Papilė - Venta - Viekšniai - Mažeikiai. Nauda: dviejų traukinių maršrutų ekipažus pakeičia vienas; papildomas reisas į/iš Marijampolės (dabar važiuoja tik Vilnius - Šeštokai); abu (kaip supratau) pustuščius traukinius pakeitęs vienas pasipildo keleiviais, keliaujančiais pvz.: iš Marijampolės į Kėdainius arba iš Kauno į Mažeikius. Taigi dar kartą klausimas: ar verta paleisti tokį maršrutą? Atvaizdas
                                      Baisogaloje ir Dotnuvoje stoja traukinys Vilnius - Klaipeda (8.30 is Vilniaus) ir rytinis Klaipeda - Vilnius.

                                      Comment


                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                        Naftininkai turtingi. Jie su automobiliais vazineja...
                                        Bet užtai lenkai Lenkijoje labai mėgsta važinėti geležinkeliais. Jie stebisi, kad iš tokio nemažo miesto - Mažeikių nėra traukinių į Vilnių ir Rygą. Iš tokio Lenkijos užkampio - Suvalkų yra į visas puses - net į Lietuvą. Paskaitinėkite atsiliepimus.
                                        Yra kaip yra.
                                        Paskutinis taisė Salvijus; 2009.03.18, 18:06.

                                        Comment


                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                          Naftininkai turtingi. Jie su automobiliais vazineja...
                                          Važinėja jeigu benzino "na chaliava" susikombinuoja. Bet kaži ar visi ten dirbantys lenkai eurais švaistosi. Pagaliau lenkų mentalitetas (kalbant apie pinigus ir gyvenimo būdą) nors ir jau nebe rusiškas, bet dar ir ne vokiškas. Numanau, kad išnuomoti vagoną traukinyje arba keliolika vietų išsipirkti turėtų kainuoti mažiau nei samdyti autobusą. Bet vėlgi, kaip jau sakiau - benzinas už ačiū = pigi kelionė.
                                          I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                          Comment

                                          Working...
                                          X