Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Traukiniu iš Vilniaus į Klaipėdą

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Tokį reisą reikia suplanuoti iš anksto ir skirti siūlą tvarkaraštyje. Seimas vakar priėmė kombinuotą vežimą. LG pati prašika keleivius.

    Comment


      Vilnius- Klaipėda- Vilnius naudojama ER20CF lokomotyvo trauka.

      Comment


        Ne pirmas kartas, jei sugenda TEP'ai.

        Comment


          Naujas LTG-LINK vagonas.

          Comment


            Parašė Dariukas Rodyti pranešimą
            Antro kelio statyba tarpstotyje Gaižiūnai-Livintai. Vyksta intensyvūs darbai, jau paklota apie 8 km kelio.
            Gal kas žino koks statusas? Pagal projektą, iki metų pabaigos turėtų būti užbaigti darbai.

            Comment


              Vakar, penrktadienį, reikėjo pasitikti keleivį Kretingoje.
              Buvo įdomi patirtis.

              Traukinys Nr.19G nurodomas kaip greičiausiasi iš visų - iš Vilniaus išvyksta 18:15, į Kretingą atvažiuoja 22:18.
              Gaunu žinutę, kad traukinys buvo sustojęs dėl gedimo ir vėluoja 30 minučiu.
              OK, pusvalandį tas traukinys vėlavo ir pernai panašiu metu.

              Kretingoje sužinau, kad traukinys vėl sugedo ir sustojo laukuose kažkur už Kuršėnų.
              Šį kartą - ilgam. Laukiama pagalbos.
              Palydovės traukinys pradėjo nešioti vandenį, paskui - ir kavą.

              Kretingos stotyje nurodoma, kad traukinys vėluoja 49 minutes.
              Robotas pranešinėja apie vėlavimą nenurodydamas kiek vėluojama




              Pradedame regzti planą B, kaip atsivežti savo keleivį

              Paprašiau atsiųsti žemėlapio nuorodą, kur tas traukinys įstrigo.


              Identifikavau vietą - kažkur Lapkasių - Bijūnėlių - Kemersių trikampyje.
              Kadangi ten nėra kelio ir traukinio durys uždaytos, tai traukinį reikės pasitikti kažkur arčiau..


              Kretingos salė dar nebuvo neužrakinta.
              Stoties budėtoja nelabai informuota, Paskambinusi patvirtino tą patį - laikiama pagalbos.
              Ji patvitino kad traukinys Nr.19G už Šiaulių sustoja tik Telšiuose ir Plungėje.

              Comment


                Važiuoju pasitikti traukinį. Plungėje traukinys Nr. 19G vis dar stovi tuose Kemrsiuose..
                Apie vidurnaktį pasiekiu Telšius. Traukinys tebestovi.

                Keleivis patvirtino, kad praalko. Atlieku Telšių naktinio maitinimo vietų tyrimą.
                Viena degalinė veikia tik iki vidurnakčio, tokiu metu veikia tik Statoilas Luokės gatvėje.

                Nuvažiuoju į Telšių stotį.
                Skirtingai nei Kretingoje, kur buvo visiškai tuščia (pasitinkantys laukia namie žinučių apie atvykimą), čia prie stoties pilna mašinų.
                Pasirodo, tokių kaip aš atvažiavusiu evakuoti savo keleivių iš Palangos, Kretingos ir Plungės yra ir daugiau.
                Traukinys tebestovi.

                Salė uždaroma 21:50, t.y. 20 minučių po paskutinio traukinio. Kad jis vėluoja niekam nesvarbu,
                Oras puikus, vidurnaktį net +18°C. Galima laukti ir šnekučiuotis lauke.

                Aš ir kiti pasitnkantys turiume nuolatinį ryšį su traukiniu, laukiantieji jo neturi.
                Du vyrai laukia traukinio į Klaipėdą ir skaičiuoja kada pavyks atsirast namie. Vyrai nusipirko pirmos klasės biletus, nes 2 klasė buvo išpirkta. Pajuokaujame, kad jei traukinyje nešiojama kava, tai ir Telšių stotyje galėtų nešioti kavą laukianteims I klasės keleiviams

                Telšių stoties peronas


                Telšių stoties tvarkaraštyje jau išvis nerašoma, kad yra toks vėluojantis traukinys 19C
                Nurodyti tik rytdienos traukiniai, kurie "vyksta laiku" . Ypač "laiku" važiuos traukinys 20G, kuris turės dar grįžti iš Klaipėdos.


                1:05 sužinome, kad traukinys Nr.19G pagaliau pajudėjo.
                Apie 1:30 - vėl žinutė. Iki Raudėnų taukinys Nr.19G buvo stumiamas (čia jau ne traukinys, o stuminys)
                Nuo Raudėnų Nr.19G jau vėl tapo traukiniu - jį tempia lokomotyvas.

                Comment


                  Telšiai, pektadienio / šeštadienio nakties 2:25.
                  Pagaliau išgirdome, kad "traukinys Nr.19 atvyksta į 2-ą peroną"


                  Štai ir mūsų traukinys
                  2:26. Vėlavimas - 4 valandos ir 55 minutės








                  Pasipila keleiviai


                  Pirmame traukinyje - daugiau keleivių


                  Jei mano keleivis nesuklydo, iš Vilniaus išvažiavo viengubas traukinys, o į Telšius atvyko jau dvigubas sąstatas.


                  Laiminga pabaiga.
                  Vieniems tai buvo nuotykis, o kiti buvo pasipiktinę

                  Mano keleivis papasakojo, kad traukinio personalas labai rūpinosi keliaviais, vaišino gėrimais, mašinistas atsiprašinėjo.
                  Su darbuotojų paslaugumu viskas tvarkoje.

                  Tačiau informavimas buvo nekokiame lygyje.
                  Juk galėjo keleiviams pranešti, kad juos galimi pasimti nuo Raudėnų stoties.
                  Bendri pastebėjiamai apie LTG Link (ne)iformavimo ypatumus - temoje Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

                  Pagal tvarkaraštį tas traukinys dar turėjo grįžti iš Klaipėdos į Vilnių.
                  Neaišku, ar penktadienio / šeštadienio traukinys Nr. 20G išvis išvyko ir kaip pavargę traukinio darbuotojai grįžo į Vilnių.

                  Namus pasiekėme ne prieš vienuoliktą vakare, o paryčiais apie 4-ą valandą.
                  Savotiška patirtis geru oru, tik ne visiems keleiviams ji patiko.
                  Paskutinis taisė Romas; 2023.09.24, 08:15. Priežastis: Vėlavimas 4 valandos 55 minutės

                  Comment


                    Reikia įžiūrėti ir teigiamą reikalo pusę - LTG galės dar vieną sąstatą statyti patvorin ant dalių ir taip įtvirtinti savo "trūksta riedmenų" mantrą.
                    It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                    Comment


                      Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                      Reikia įžiūrėti ir teigiamą reikalo pusę - LTG galės dar vieną sąstatą statyti patvorin ant dalių ir taip įtvirtinti savo "trūksta riedmenų" mantrą.
                      Gal net ne vieną.
                      Jei DMU reikėjo lokomotyvo - kažkas blogo abiems varikliams ar transmisijoms.

                      EDIT: Wikipedia rašo, jog kiekvienas sąstatas turi po 2 variklius ir jie gali dirbti DMU, kas reiškia bet kurio variklio valdymą iš bet kurios kabinos.
                      Kaip reikia prižiūrėti sąstatus, kad pagrindinio įmonės maršruto traukinys liktų be traukos? Kažkam bus sunkus pirmadienis ir gal net į rinką paduos krūva visko vadybininkų.
                      Paskutinis taisė ejs-ejs; 2023.09.23, 18:13.

                      Comment


                        Paprastas reisas netikėtai tapo „naktiniu“: valandos kelionė traukiniu į Plungę virto aštuoniomis https://www.15min.lt/verslas/naujien...is-667-2116870
                        „LTG Link“ atstovai patvirtino, kad toks incidentas rugsėjo 22 d. iš tiesų įvyko, ir teigė nuoširdžiai atsiprašantys keleivių dėl kelionės metu patirtų nepatogumų. „Ši situacija yra netoleruotina, todėl siekiant išsamiai įvertinti įvykio priežastis, aplinkybes bei specialistų priimtus sprendimus, keleivių vežimo bendrovė „LTG Link“ atlieka vidinį tyrimą. Situaciją vertina ir bendrovės „Lietuvos geležinkeliai“ ekspertai“
                        p.s. LTG vadovybė išreiškė rūpestį.
                        Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                        Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                        Comment


                          Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                          Paprastas reisas netikėtai tapo „naktiniu“: valandos kelionė traukiniu į Plungę virto aštuoniomis
                          https://www.15min.lt/verslas/naujien...is-667-2116870
                          Ups, pasirodo "Europos darnaus judumo savaitė" LTG Link traukinyje Nr.19 užsitęsė dar labiau nei buvo galima tikėtis.
                          Užteko įspūdžių ir evakuojant savo keleivius iš Telšių (traukinys atvyko 2:25, kur vėlavimas buvo beveik 4 valandos ir 55 minutės).

                          Keleivio pasakojime šiek tiek nesutampa laikai (kas yra normalu nuo nuovargio, emocijų ir alkio).
                          Jei keleiviai atsidūrė Plungėje apie 6 val. ryto, tai vien vėlavimas sudaro apie 8 valandas, o kelionė iš Vilniaus - virš 11 valandų
                          traukinys Nr.19, vykstantis iš Klaipėdos į Vilnių, Šiauliuose turėjo sustoti 20:47. Pagal tvarkaraštį į Plungę jis atvyksta 21:51. (..)
                          Keleiviams buvo pranešta, kad Lieplaukėje jų lauks autobusas, tačiau buvo vėlyva naktis, tad ir autobuso reikėjo gerokai palaukti. „Mes Plungėje atsidūrėme beveik 6 ryto. Mane nustebino šitas „Lietuvos geležinkelių“ nepasiruošimas traukinio gedimo atveju. Kelionė keleiviams iš Vilniaus į Klaipėdą užtruko virš 10 valandų!“, – stebėjosi skaitytojas.

                          Į Lieplaukės stotį, kur stovėjo traukinys, autobusas atvyko 5 val. 25 min., juo važiavo 38 keleiviai“, – teigė „LTG Link“ atstovai.

                          https://www.15min.lt/verslas/naujien...is-667-2116870

                          Comment


                            Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                            Gal net ne vieną.
                            Jei DMU reikėjo lokomotyvo - kažkas blogo abiems varikliams ar transmisijoms.

                            EDIT: Wikipedia rašo, jog kiekvienas sąstatas turi po 2 variklius ir jie gali dirbti DMU, kas reiškia bet kurio variklio valdymą iš bet kurios kabinos.
                            Kaip reikia prižiūrėti sąstatus, kad pagrindinio įmonės maršruto traukinys liktų be traukos? Kažkam bus sunkus pirmadienis ir gal net į rinką paduos krūva visko vadybininkų.
                            Na, bėda ta, kad ne tik varikliai gali sugesti

                            Comment


                              Parašė dtb Rodyti pranešimą

                              Na, bėda ta, kad ne tik varikliai gali sugesti
                              #define variklis=visa traukos sistema, įskaitant kuro bako dangtelį ir valdymo sistemą.

                              Na taip, lieka kompresoriai. Ir pagalbinės saugos sistemos.
                              Kadangi buvo galima stumti ir traukti su keleiviais, su stabdžiais ir aširačiais problemų nebuvo.

                              Gal jau aišku kas ten STAIGA sugriuvo?

                              Comment


                                Pesos garsėja bėdomis, kad stop kranas (avarinis stabdas) sugalvoja iš niekur nieko suveikinėt. Gal tiesiog užsistabdė ir nebegalėjo dėl to važiuot?

                                Comment


                                  Praeitų metų gruodį kelias valandas kūkavom dėl durų daviklio. Jis rodė kad durys praviros ir judėjimas blokuojamas...

                                  Comment


                                    Perskaitęs kraują stingdančią antraštę jau išsigandau. kad vėl sugedo traukinys.Laimei, tai pasakojimas apie tą patį anos savaitės penktadienio traukinio Nr.19 vėlavimą.

                                    Atsirado ir naujų spalvų.
                                    5-8 valandas vėluojančio traukinio keleiviai išties buvo gerokai praalkę, ypač jei jie važiavo iš Vilniaus.
                                    Papasakota apie LTG organizuotą keleivių maitinimą, kuris tebuvo miuslių batonėlis ar šokoladukas ir gėrimai (vanduo bei kava).
                                    Taip pat įdėtas iš paskos važiavusio prekinio traukinio mašinisto pasakojimas.

                                    Nors vis kartojama, kad LTG "vidinis tyrimas" vyksta jau savaitę, bet kol kas nieko viešai nepranešama.
                                    Straipsnyje yra užuomina apie įkaitusius ratus.

                                    TV3.lt 2023.09.29
                                    Košmariška kelionė: mergina su siaubu prisimena, ką teko ištverti traukiniui sugedus
                                    Nors „LTG Link“ teigia, kad žmonėms buvo dalijami užkandžiai, Giedrė akcentuoja, jog kažin, ar tai, ką gavo, galima pavadinti normaliu užkandžiu. „Kiekvienas gavo vandens buteliuką, šokoladuką ir kavos. Tiesiog šokoladuką, nors važiavome 5 valandas ilgiau nei turėjome, o kiti dar ilgiau“, – pabrėžia mergina. (...)

                                    Iš paskos važiavusio prekinio traukinio įgulos narys Aivaras tvirtina, kad paskambinęs koordinatoriui gavo atsakymą, jog už Telšių traukinį, kuris važiavo Vilnius–Klaipėda maršrutu, pagavo RAPK įrenginys, kuris matuoja ratų kaitimą ir praneša apie pavojų, todėl traukinys turėjo vėl stoti artimiausioje Lieplaukės stotyje
                                    https://www.tv3.lt/naujiena/lietuva/...156
                                    Diskusiją apie technines gedimo priežastis geriau tęsti temoje Dyzeliniai traukiniai ir automotrisės Lietuvoje

                                    Comment


                                      Šaltiniai praneša, kad šiandienos 17:01 Vilnius-Klaipėda sugedo vos pajudėjęs iš Vilniaus stoties

                                      Comment


                                        Melskimės kad Romas nevažiavo juo, nes kitaip vėl turėsim savaitę spamo...

                                        Comment


                                          Tai Romas ir anąsyk nevažiavo

                                          Comment

                                          Working...
                                          X