Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Traukiniu iš Vilniaus į Klaipėdą

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą

    Plackartiniai vagonai šiaip jau yra labai geras ekonominis variantas važiuoti naktį nei ankštuose europiniuose kupė, kur gulima 3 aukštais. Sėdimi vagonai yra visur. Ir nereikia tik panioti bendrojo tarybinio vagono, t.y. tas pats plackartas, tik skirtas sėdėjimui po tris ant kiekvieno apatinio gulto.
    Toks ekonominis variantas naktiniam važiavimui aktualus nebent kokioje Kambodžoje ar panašiose 3rd world skylėse. Normaliose šalyse yra normalūs sleeper vagonai (kupe ar kitokie) arba tiesiog normali 2 arba 1 klasė.

    Comment


      Parašė John Rodyti pranešimą

      Toks ekonominis variantas naktiniam važiavimui aktualus nebent kokioje Kambodžoje ar panašiose 3rd world skylėse. Normaliose šalyse yra normalūs sleeper vagonai (kupe ar kitokie) arba tiesiog normali 2 arba 1 klasė.
      Naktiniai vagonai apskritai aktualūs tik tose 3 pasaulio šalyse, normaliose šalyse yra patogus susisiekimas lėktuvais.
      Flickr

      Comment


        Naktiniai vagonai važinėja ir Europoje. Ir tai yra alternatyva tiek lėktuvams, tiek deja, plintantiems naktiniams autobusams. Kas iš viso yra pigus hemorojus, o ne komfortabili kelionė. Kuo važiavimas traukiniu naktį miegant gulint, o ne sėdint vagone yra geriau nei skrendant lėktuvu? Pigiau. Nereikia ieškoti viešbučio ir mokėti už jį kelioms valandoms nakties, jei reikia ryte būti tam tikroje vietoje, arba trintis oro uoste likusią nakties dalį. Nes lėktuvu tokioje Europoje nereikia skristi 6 ar 7 valandų, pakanka ir 2-4, o naktis jau būna sugadinta. Be to lėktuvai naktį irgi neskraido dauguma santykinai trumpų maršrutų.

        Comment


          Parašė John Rodyti pranešimą

          Toks ekonominis variantas naktiniam važiavimui aktualus nebent kokioje Kambodžoje ar panašiose 3rd world skylėse. Normaliose šalyse yra normalūs sleeper vagonai (kupe ar kitokie) arba tiesiog normali 2 arba 1 klasė.
          Deja, Europoje nėra normalių ekonominės klasės miegamųjų vagonų. Taip, yra pirmos klasės miegamieji, bet jie brangūs. O standartinis 6 vietų ekonominis miegamasis arba dar vadinama kušetė yra kur kas prastesnis komforto prasme nei tarybinio tipo vagono kupė. Tarybinio tipo kupė naujuose vagonuose yra net aukštesnės kokybės nei europiniai 4 vietų kupė. Kas dėl plackarto, tai jis tikrai geriau už 6 vietų europinius kupė ar kušetės.
          Paskutinis taisė Al1; 2018.05.01, 22:13.

          Comment


            Parašė Al1 Rodyti pranešimą

            Deja, Europoje nėra normalių ekonominės klasės miegamųjų vagonų. Taip, yra pirmos klasės miegamieji, bet jie brangūs. O standartinis 6 vietų ekonominis miegamasis arba dar vadinama kušetė yra kur kas prastesnis komforto prasme nei tarybinio tipo vagono kupė. Tarybinio tipo kupė naujuose vagonuose yra net aukštesnės kokybės nei europiniai 4 vietų kupė. Kas dėl plackarto, tai jis tikrai geriau už 6 vietų europinius kupė ar kušetės.
            Nekalbu apie jokius 6 vietų kupė (tokių būna Vietname ir panašiose šalyse), o normalius 4 vietų sleeper vagonus.

            Comment


              Parašė Lettered Rodyti pranešimą

              Naktiniai vagonai apskritai aktualūs tik tose 3 pasaulio šalyse, normaliose šalyse yra patogus susisiekimas lėktuvais.
              Pasitaiko ir normaliose šalyse, ypač, kur didesni atstumai, pradedant Vokietija, baigiant Japonija. Kinijoje yra ir 250km/h HSR sleeper servisai didesniais atstumais.

              Comment


                Parašė John Rodyti pranešimą

                Nekalbu apie jokius 6 vietų kupė (tokių būna Vietname ir panašiose šalyse), o normalius 4 vietų sleeper vagonus.
                6 vietų miegamieji kupė yra norma Europoje. Alio, jei Jonas gali leisti sau važiuoti liuksu (4 vietų ar net 2 vietų miegamajame), tai nereiškia, kad kiti keleiviai gali sau leisti tokią prabangą ir jiems nereikia pigesnio ekonominio varianto.

                Comment


                  Parašė John Rodyti pranešimą

                  Pasitaiko ir normaliose šalyse, ypač, kur didesni atstumai, pradedant Vokietija, baigiant Japonija. Kinijoje yra ir 250km/h HSR sleeper servisai didesniais atstumais.
                  Kiek tai dar populiaru, ar labiau reliktas ir egzotika? Geras pavyzdys su naktiniu traukiniu Vilnius - Maskva, kurio nebeliko, nes žymiai patogiau ir pigiau nakvoti Vilniuje viešbutyje/namuose ir ryte nuskristi, nei per naktį važiuoti traukiniu. Vokietijoje iš ten nelabai yra kur važiuoti per naktį, tarp visų pagrindinių miestų patogus susisiekimas oru, o trumpesniems atstumams greitieji traukiniai.
                  Flickr

                  Comment


                    Traukinio į Maskvą neliko ne dėl pigumo ar nepatogumo, o dėl to, kad Rusija uždraudė įvažiuoti ES šalių piliečiams į Rusiją per Baltarusiją, nes tarp jų nėra pasienio kontrolės. Autobusais ar kitu autotransportu važiuoti per Baltarusiją į Rusiją irgi negalima.

                    Comment


                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      Traukinio į Maskvą neliko ne dėl pigumo ar nepatogumo, o dėl to, kad Rusija uždraudė įvažiuoti ES šalių piliečiams į Rusiją per Baltarusiją, nes tarp jų nėra pasienio kontrolės. Autobusais ar kitu autotransportu važiuoti per Baltarusiją į Rusiją irgi negalima.
                      Jūs bent kartą galit nemeluot? Niekas nieko neuždraudė, automobiliai, autobusai, fūros laisvai važiuoja su ES piliečiais per Baltarusiją, traukinį tiesiog nukonkuravo lėktuvas. Beje, net ir traukiniu iš Kaliningrado galima važiuoti, nebeliko tik lietuviško:

                      Kaliningradas-Vilnius-Maskva maršrutu važiuojantis traukinys ir toliau stos Vilniaus geležinkelio stotyje, o keleiviai galės juo vykti, įsigydami bilietus traukinyje arba pirkdami iš anksto Vilniaus geležinkelio stotyje esančiose kasose.

                      Plačiau: https://www.vz.lt/transportas-logist...#ixzz5EK8nRoPh
                      Paskutinis taisė Lettered; 2018.05.02, 08:38.
                      Flickr

                      Comment


                        Į pajūrį pradeda kursuoti didesni traukiniai

                        Augančius keleivių srautus fiksuojantys „Lietuvos geležinkeliai“ pradeda pasiruošimą vasaros sezonui. Populiariausiu maršrutu Vilnius–Klaipėda savaitgaliais pradeda kursuoti didesnio sąstato traukiniai, vienu reisu galintys pervežti per 400 keleivių – t. y. beveik dvigubai daugiau nei iki šiol, teigiama „Lietuvos geležinkelių“ pranešime spaudai.

                        Pasak „Lietuvos geležinkelių“ generalinio direktoriaus pavaduotojo, Keleivių vežimo direkcijos direktoriaus Lino Baužio, šiemet aštuonių vagonų sąstato traukiniai keliones pradeda gerokai anksčiau nei praėjusiais metais – toks sprendimas priimtas dėl vis populiarėjančių kelionių traukiniais.

                        „Jau įprasta, kad traukinių keleivių daugėja vasaros metu, kai visa Lietuva važiuoja pajūrio kryptimi. Tačiau šiemet keliaujančiųjų srautų augimą stebime gerokai anskčiau – jau dabar į piko metu vykstančius traukinius išparduodami visi bilietai, tad didžiausio leistino sąstato traukinius į reisus išleidžiame net keliais mėnesiais anksčiau“, – pasakoja L. Baužys.

                        Nuo penktadienio važiuosiančiuose atnaujintuose klasikinio tipo vagonuose yra po 56 sėdimas vietas, o kiekviename iš vagonų – po dvi atskiras šešiavietes kupė, kurios itin mėgstamos grupėmis ar šeimomis važiuojančių keliautojų. Internetu bilietus į šiuos traukinius pirksiantys keleiviai galės patys pasirinkti sėdėjimo vietą.

                        Kaip ir visi „Lietuvos geležinkelių“ traukiniai, nuo penktadienio piko metu Vilnius–Klaipėda kursuosiantys sąstatai yra draugiški augintiniams, tad vykstantys poilsiauti gali keliauti kartu su keturkojais draugais. Traukiniuose taip pat galima vežtis dviračius ar didesnį bagažą, o kelionės metu mėgautis kava ir užkandžiais.

                        Klasikinio tipo vagonų traukiniai važiuos kiekvieną savaitgalį. Penktadieniais iš Vilniaus geležinkelio stoties jie išvyks 17.45 val., sekmadieniais iš Klaipėdos geležinkelio stoties – 17.55 val.

                        „Lietuvos geležinkeliai“ artėjančiam vasaros sezonui pasiūlys dar ne vieną naujovę. Svarstoma atnaujinti susisiekimą traukiniais maršrutu Klaipėda–Šilutė, poilsiautojams pasiūlyti jungtinius maršrutus į populiariausius šalies pajūrio kurortus.

                        Vilnius–Klaipėda – vienas populiariausių „Lietuvos geležinkelių“ maršrutų. Praėjusiais metais juo važiavo beveik pusė milijono keleivių. Per pirmuosius du šių metų mėnesius traukiniais Vilnius–Klaipėda pervežta 13 proc. daugiau keleivių nei tuo pačiu laikotarpiu pernai.
                        https://jp.lt/i-pajuri-pradeda-kursu...ni-traukiniai/

                        Comment



                          Iš pradžių panaikina, o paskui piarinasi, kad kalnus nuvertė, paleisdami didesnį traukinį...


                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                          Jūs bent kartą galit nemeluot? Niekas nieko neuždraudė, automobiliai, autobusai, fūros laisvai važiuoja su ES piliečiais per Baltarusiją, traukinį tiesiog nukonkuravo lėktuvas. Beje, net ir traukiniu iš Kaliningrado galima važiuoti, nebeliko tik lietuviško:
                          Rusija uždraudė įvažiuoti ES šalių piliečiams per Baltarusiją į Rusiją. Ir jei nežinai, tai neskleisk melo ir dezinformacijos. Tranzitiniu RŽD traukiniu į Rusiją dabar gali važiuoti tik tie, kas turi ne ES šalies pasą. Pasienio kontrolės ant Baltarusijos ir Rusijos sienos nėra, niekas netikrina. Bet jei Rusijoje tarkime policija ar kitos struktūros patikrins ir pamatys, kad įvažiuota per Baltarusiją, tai bus tas pats, kas nelegalus sienos kirtimas su iš to išplaukiančiomis pasekmėmis. Galite rizikuoti.
                          Paskutinis taisė Al1; 2018.05.02, 08:59.

                          Comment


                            Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                            Kiek tai dar populiaru, ar labiau reliktas ir egzotika? Geras pavyzdys su naktiniu traukiniu Vilnius - Maskva, kurio nebeliko, nes žymiai patogiau ir pigiau nakvoti Vilniuje viešbutyje/namuose ir ryte nuskristi, nei per naktį važiuoti traukiniu. Vokietijoje iš ten nelabai yra kur važiuoti per naktį, tarp visų pagrindinių miestų patogus susisiekimas oru, o trumpesniems atstumams greitieji traukiniai.
                            Jei tebėra, matyt populiaru. Nereiktų visko vertinti vien pagal savo poreikius. Čia panašiai kaip "nepažįstu nė vieno, balsavusio už Uspaskichą", o kitą dieną jis pyst ir ūkio ministras
                            Matomai yra kas tai naudoja ir netgi moka daugiau, nei už lėktuvo bilietą.

                            Comment


                              Kelionė traukiniu į Vilnių tapo problema?

                              Nerezervavus iš anksto, gauti bilietų į traukinį, vykstantį iš Klaipėdos į Vilnių, tampa nelengva užduotimi. Bendrovės "Lietuvos geležinkeliai" atstovai tikina, kad tai susiję su geležinkelio remonto darbais...
                              Gal po rekonstrukcijų padidins reisų skaičių?
                              Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                              Comment


                                Kokiais riedmenimis, jei parduodami net 23 keleiviniai vagonai, kurių dalis galėtų būti panaudota lokomotyvų traukos sąstato padidinimui ir bent vieno nuolatinio lokomotyvų traukos sąstato paleidimui kasdien, o ne tik savaitgaliais.

                                Comment


                                  Gal slaptai perka naujus?
                                  Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                  Comment


                                    Būtų konkursas paskelbtas ir ne slaptai, o viešai.

                                    Comment


                                      Jau geras kelias savaites G19/G18 kasdien važinėja TEP'as su 4 sėdimaisiais vagonais. Daug Pesų vienu metu užlinko?

                                      Comment


                                        Nusimato uch prieššventinis savaitgalis LG

                                        Panašu, kad 2-3 Pesos 730ML sugedusios. Penktadienį abiem laikais - 16:45 ir 17:40 važiuos TEP'as su prikabinamais vagonais. Vagonų bus mažiau nei paprastą eilinį penktadienį - 16:45 važiuos 5 vagonai, 17:40 - vos 7. (kai įprastai atitinkamai 6 ir 9). Penktadienį, šeštadienį ir sekmadienį praktiškai visi reisai į Klaipėdą ir Šiaulius išpirkti. Galima rasti kelias likusias laisvas vietas rytiniuose reisuose, bet ir jų greitai nebeliks.

                                        Skaičiuojant apytiksliai LG neperveš apie 600-1000 keleivių vien per 3 dienas.

                                        Comment


                                          Parašė dtb Rodyti pranešimą
                                          Nusimato uch prieššventinis savaitgalis LG

                                          Panašu, kad 2-3 Pesos 730ML sugedusios. Penktadienį abiem laikais - 16:45 ir 17:40 važiuos TEP'as su prikabinamais vagonais. Vagonų bus mažiau nei paprastą eilinį penktadienį - 16:45 važiuos 5 vagonai, 17:40 - vos 7. (kai įprastai atitinkamai 6 ir 9). Penktadienį, šeštadienį ir sekmadienį praktiškai visi reisai į Klaipėdą ir Šiaulius išpirkti. Galima rasti kelias likusias laisvas vietas rytiniuose reisuose, bet ir jų greitai nebeliks.

                                          Skaičiuojant apytiksliai LG neperveš apie 600-1000 keleivių vien per 3 dienas.
                                          o ar negalima būtų padaryti kaip net ir latviai daro: paskirti PAPILDOMĄ reisą vien tuo metu?

                                          Tarkim kad ir DR1A paleist - žinoma, už mažesnę kainą, nes nieks ant tų suolų 4 valandas nesėdėtų... Nori važiuot, kad ir ne taip patogiai ? Prašau - bus pigiau, bet ne taip patogu, bet vis pelnas į kišenę būtų įsidėtas...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X