Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Traukiniu iš Vilniaus į Klaipėdą

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Prie ko čia kelių remontas? Jis nuolat vyksta ir jis turi būti atliekamas taip, kad kuo mažiau maišytų eismui. Tai viena, antra, su tokia politika, kaip rašai, visas VT Lietuvoje ir prašiko keleivius. Aišku, ne tik jo vieno kaltė, valstybinės politikos nebuvo, kuri būtų vertųsi ir vežėjus kitaip dirbti. O kai keleiviai prarasti, tai paskui gali kiek nori daug kišti lėtų, atgal juos bus prisivilioti iš automobilių labai sunku. Padidinta bilietų kaina ir susisiekimo gerinimas neturi jokios sąsajos, nes tiesiog kaina šiek tiek sumažins keleivių vežimo nuostolius, jei nebus tos lėšos kažkur kitur nurašytos ar "efektyviai" įsisavintos, tarkim, kokiems keliems efektyvių managerių etatams įsteigti ir algas mokėti... Švogerių sistema kaip buvo, taip ir liks, nes tie manageriai tikriausiai bus kieno reikia giminės ar pan.

    Comment


      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
      Prie ko čia kelių remontas? Jis nuolat vyksta ir jis turi būti atliekamas taip, kad kuo mažiau maišytų eismui. Tai viena, antra, su tokia politika, kaip rašai, visas VT Lietuvoje ir prašiko keleivius. Aišku, ne tik jo vieno kaltė, valstybinės politikos nebuvo, kuri būtų vertųsi ir vežėjus kitaip dirbti. O kai keleiviai prarasti, tai paskui gali kiek nori daug kišti lėtų, atgal juos bus prisivilioti iš automobilių labai sunku. Padidinta bilietų kaina ir susisiekimo gerinimas neturi jokios sąsajos, nes tiesiog kaina šiek tiek sumažins keleivių vežimo nuostolius, jei nebus tos lėšos kažkur kitur nurašytos ar "efektyviai" įsisavintos, tarkim, kokiems keliems efektyvių managerių etatams įsteigti ir algas mokėti... Švogerių sistema kaip buvo, taip ir liks, nes tie manageriai tikriausiai bus kieno reikia giminės ar pan.
      Su tokiu gyventojų tankumu labai sunku VT padaryti efektyvų, visur Europoje jis subsidijuojamas, net ten, kur gyventojų tankumas 10 kartų didesnis.
      Flickr

      Comment


        Pas mus efektyvymas suprantamas tik kaip kuo daugiau pelno. Jei nepelninga - nafig. Tai ir reikėjo subsidijuoti, bet kartu ir valstybė turėjo iškelti tam tikras užduotis ir kokybinius parametrus užfiksuoti teisės aktuose. Nieko gi nebuvo padaryta. Bet esmė ne tame. Esmė kai kurių požiūryje, kurį išsakė sv-x-as.
        Ir su tokiu požiūriu, kuris tikrai yra LG, nieko gero nebus. Laukite, elektrifikuosime kažkada, tada bus geriau. O kol kas bus taip, kaip mums išėjo su dyzeliukais prasisukti.
        Paskutinis taisė Al1; 2017.06.30, 13:46.

        Comment


          Šiandien direktorius M. Bartuška per radiją pašnekėjo.
          Kad mažina kainas darbo dienomis, bet brangina pikiniais momentais.http://www.ziniuradijas.lt/laidos/ve...autais?video=1

          Tokią logiką suprantu krovinių gabenime. Bet keleiviai nuo krovinių skiriasi. Jei žmogus penktadienį ar dirba, ar mokosi, tai trečiadienį jis niekur nevažiuos. Jis važiuos penktadienį. Tada klausimas kaip. Autobusu, traukiniu, feisbuku, savo mašina?

          Neste dyzelis kainavo savaitgalį ~89 centus. Vilnius-Palanga jo reikėtų už 17,70 eur prie 6 ltr vartojimo. Įvedu atsitiktinę datą. Liepos 5 d. 15,77 skaičiuoja LG iki Kretingos.
          Suprasčiau pikinius momentus jei būtų 9-12 traukinių per dieną ir kokie 2-3 būtų pikiniai. Dabar į Kretingą du traukiniai. 6.50 arba pikinis 1745.

          VISKAS. Geležinkelis - PRABANGA, o ne susisiekimas.

          Comment


            Taigi kainas didina piko metu, o kitos lieka tos pačios. Bet meluoja, kad pigina. O gal ir pigina keliais centais.

            Comment


              Pvz. iš Klaipėdos atpigino tik 18 val. reisą. 10:30 dar DVI DIENAS per savaitę. Viskas. Visi kiti - ale pikiniai

              Comment


                Beje, penktadieniais 14:15 Vilnius-Šiauliai ir sekmadieniais Šiauliai-Vilnius 17:25 val., kuriuo dažniausiai važiuoja DR1A, pabrango irgi. Vietoje 9,70 kainuoja 11,60 Eur. Už nepatogų traukinį, kur žmonės sugrūsti kaip silkės statinėje imti dar brangiau tikras įžūlumas.

                Comment


                  Parašė dtb Rodyti pranešimą
                  Beje, penktadieniais 14:15 Vilnius-Šiauliai ir sekmadieniais Šiauliai-Vilnius 17:25 val., kuriuo dažniausiai važiuoja DR1A, pabrango irgi. Vietoje 9,70 kainuoja 11,60 Eur. Už nepatogų traukinį, kur žmonės sugrūsti kaip silkės statinėje imti dar brangiau tikras įžūlumas.


                  Dar įdomu tai, kad DR1A yra 2 klasės čia.

                  Comment


                    Tai ir 620M yra 2 klasės, jei važiuoja į Šiaulius ar netgi Minską (gal į Minską jau ir nevažiuoja, bet buvo laikai, kai važiuodavo).

                    Comment


                      Parašė Briedis
                      Ar LG turėtų pakankamai vagonų, kad padidinti sąstatus?
                      Du keleiviniai vagonai stovi Kauno geležinkelio stotyje. Skirti kelio darbininkams į remontų vietas vežti, bet tikriausiai neveža, kandangi ten stovi ilgai.... Tai jie galėtų būti renovuojami iki tokio lygio (su vientisu salonu ir avialainerio tipo krėslais), kad galėtų būti kabinami į Vilniaus-Klaipėdos trauikinio sąstatą (su TEP70 šilumvežiu priekyje).
                      Nenaudojamų buvusių keleivinių vagonų tikriausiai yra ir kitose stotyse.

                      Comment


                        Yra pakankamas kiekis normalių vagonų, kuriuos galima modernizuoti. Bet juk iki dyzelinių traukinių paleidimo užteko vagonų. Na, gerai, tarkim, dalis iš jų atidirbo savo iki eilinio remonto. Taigi galima atlikti tą remontą ir toliau eksploatuoti. Galiausiai visi tikrai neatidirbo ir galima suformuoti bent porą normalių sąstatų, tegu ir kupė panaudojus, kurie atsilaisvino nuo traukinių į Rusiją. Tie, kurie naudojami geležinkeliečiams vežioti, visai nereikalingi keleivių pervežimams. Kad su keleivių pervežimais dyzeliniai traukiniai nesusidoroja buvo jau aišku po 2-3 mėn. jų eksploatacijos.Taigi, buvo pakankamai laiko imtis veiksmų.
                        Paskutinis taisė Al1; 2017.07.07, 13:33.

                        Comment


                          Niekas nieko nepirks. Tai ilgai užtruks, o ir elektrifikacija bus. Tada bus perkami elektriniai traukiniai. O kur vagonus reikės dėti? Dyzelinius traukinius tai yra kur panaudoti, DR1A ne amžini, paleis Pesas į Turmantą ar Marcinkonis. Nors ir su Turmantu bus problemų, jei nesikeis LG veiklos metodai. Jei dabar eilinis DR1A talpina apie 330 keleivių, ir neretai traukinys būna užpildytas 80-100 proc., tai viena trivagonė Pesa talpina tik 150...
                          Atlikti remontą galima santykinai greitai. Vagonai nenusidėvėję, kad negalėtų tarnauti. Keleivius dabar atbaido ne kupė, o elementarus bilietų trūkumas. Jei jau pajudino kainas, tai būtent dyzeliniai ekspresai ir turėjo pabrangti, o traukinys su paprastais vagonais nebrangti ar netgi atpigti simboliškai. Ir turi būti aišku, kad tuo konkrečiu laiku visada važiuoja dyzelinis traukinys, o kitu laiku - paprastas. Tai yra ne taip, kaip dabar, kad tuo pačiu laiku vieną dieną važiuoja Pesa, o kitą dieną vagonai su šilumvežiu.
                          Deja, vietoj to LG ir toliau žlugdo pervežimus ir diskredituoja save. Tai dar šiemet vasara kol kas dar vos tik prasidėjo. Jei gerų orų nebus bent jau liepą, kaip kad žada sinoptikai, tai net ir su tokiais srautais jau LG negali susidoroti. O kas būtų, jei orai būtų geri?
                          Paskutinis taisė Al1; 2017.07.07, 16:35.

                          Comment


                            Na tai kupė nėra skirta tam, kad ten talpintų 6 žmones. Ten turi būti 4. Tai gal todėl ir atbaido keleivius.

                            Comment


                              Kupė sėdint yra 6 vietų. Vakaruose į dar mažesnes (keliais tenka glaustis) grūda net 8 sėdimus keleivius, o gulėjimui vietų net 6, t.y. 3 aukštai. Tai 2 klasė. Per daug išpuikę mūsuose keleiviai.
                              Paskutinis taisė Al1; 2017.07.07, 19:33.

                              Comment


                                Kadangi būdamas tai Kaune, tai Suvalkijoje, nuo Vilniaus-Klaipėdos maršruto klausimų realybėje esu toliau, liepos 6 dieną (Mindaugo karūnavimo dieną) sumaniau pabūti arčiau. Pasirinkau Kaišiadorių stotį. Pirmą pamačiau vadinamą G17, iš šios stoties išvažiuojantį 7:32 val. Atvažiavo vienas trivagonis 730ML. Tokio riedmens buvau dar nematęs, tai tos minutės stotyje įspūdį paliko. Traukinyje keleivių buvo nemažai, tačiau pastebėjau ir tuščių vietų. Apie kitą traukinį, kuris iš Vilniaus išvyksta 7:25 val., buvo daug nežinomynės. Kaišiadorių stoties tvarkaraštyje jo nėra, tai buvo aišku, kad nestoja. Iš interneto ir fioruymo temų žinojau, kad jis važiuoja šeštadieniais. Liepos 6-oji buvo ketvirtadienis, rtačiau įventinė diena, ir apie 8:10 h traukinys pasirodė. Tačiau kiel jis pralėkė stoties pirmuoju keliu (šviesoforo signalas jam leido važiuoti 80 km/h), pamatyti spėjau nedaug.
                                Stotyje žmonių pagausėjimas pasireiškė artėjant G18 (Klaipėda-Vilnius) atvykimo laikui buvo jau kažkur 10:07h, bet traukinys nesirodė ir nesigirdėjo. Kiek buvo galima suprasti apie žmonių laukimą, jie buvo atvykę kažko pasitikti. Buvo nepatenkintų, kai stoties budėtoja per radijo mazgą pranešė, kad traukinys vėluoja apie 15 min. Bet jis pavėlavo apie 20 min. Atvažiavo TEP70 su 8 vagonais. Kiek mačiau pro langus, keleivių daug nebuvo (matyt jų daug buvo prieššvantinį trečiadienį iš Vilniaus išvažiuojant 17:45 h). Vieno vagono palydovės paklausiau, kur traukinys buvo užlaikytas, tai ji atsakė, kad užlaikymų nebuvo. Matyt, TEP-as su 8 vagonais paprasčiausiai netilpo grafike. Ir tai suprantama: stoties kelyno gale ar kitoje bėgių atkarpėlėje su greičio apribojimu sąstatas su 8 vagonais užtrunka ilgiau negu 3 vagonų PESA.
                                Neilgai trukus sulaukiau ir pirmu keliu pralekiant 781-ojo. Važiavo vienas (3 vagonai) 730 ML, Kaišiadoryse nestojo. Koks traukinys Klaipoėda-Vilnius per pralėkė apie 16:50h, jau nemačiau - išvažiavau anksčiau. Ir vis tik, pasilikau nuomonę, kad susisiekimas traukiniais tarp Vilniaus ir Klaipėdos turėtų būti geresnis. Nes kitaip žmonės renkasi kelionę savo automobiliais, o birželio 30 d.(penktadienio) pavakarę Kauno-Klaipėdos automagirtralėje jų buvo daug, Kauno miesto šiauriniame apvažiavime nuo Savanorių prospekto iki IX Forto teko pavargti "kamštyje"

                                Comment


                                  Kas turi automobilius, tas jais ir važiuoja. Nes su VT pas mus vienam ir tai ne visada pigiau. Deja, bet tokia realybė.

                                  Comment


                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                    Kas turi automobilius, tas jais ir važiuoja. Nes su VT pas mus vienam ir tai ne visada pigiau. Deja, bet tokia realybė.
                                    Nelabai norėčiau sutikti...
                                    Pajūryje automobilis kartais pasidaro visiškai nereikalingas. Kartais su juo daugiau bėdos negu naudos. Palangoje dar "kaip nors", o Nidoje su jo laikymu problemų netrūksta.
                                    Kiek kartų į Palangą važiavau automobiliu, tiek turėjau problemų su gedimais. Kelionės tikslas į pajūrį dažniausiai būna poilsis, o ten automobilis prie jo neprisideda...
                                    Paskutinis taisė Vitas; 2017.07.08, 10:06.

                                    Comment


                                      Gera žinia - grąžinami modernizuoti sėdimieji vagonai į sąstatus su lokomotyvu. (užtikau 07 28 d.)
                                      -----
                                      Ir dar: Jūros šventės proga Liepos 29 d. 6:50 reisu į Klaipėdą visi bilietai perpus pigiau.

                                      Comment


                                        Parašė dtb Rodyti pranešimą
                                        Ir dar: Jūros šventės proga Liepos 29 d. 6:50 reisu į Klaipėdą visi bilietai perpus pigiau.
                                        tik tiek, kad irgi lokomotyvas, ir vagonai - kupė.

                                        Comment


                                          DR1A-283-3 į Šiaulius.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X