Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Traukiniu iš Vilniaus į Klaipėdą

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Penktadieniui 9:50h. Vilnius-Klaipėda vietų nėra jau net pirmoj klasėj: traukinys PILNAI išpirktas

    Comment


      Net 500 vietų. Tai bent LG pasiekimas. Kai vertinant paprastais vagonais su lokomotyvu tai viso labo tik 8 vagonai... O leisdavo ir 12... Žodžiu, LG kabina makaronus ir veja keleivius iš traukinių į autobusus.

      Comment


        Šiaip būtų labai įdomu kas pas juos viduje dedasi. Nes jei bandyčiau įsivaizduot tokio mąsto fuckupą pas mane darbe, tai būtų visi sukelti ant kojų pirmu prioritetu spręsti tą problemą ir būtų sufixinta dienos bėgyje. Suprantu, kad su traukiniais nėra viskas taip greita, bet kiek laiko tai jau tęsiasi?

        Comment


          Tai tęsiasi praktiškai metus, nuo 2016/2017 naujo grafiko, nors jau tik pradėjus dyzelinių traukinių ekspoloataciją pernai vasarą tos problemos iškilo. Atrodė, kad kai bus gauti visi traukiniai, kai bus įvestas naujas tvarkaraštis, kažkaip išspręs tas problemas, neastisakys vagonų su lokomotyvais. Gi atsisakė, leidžia tik ypatingo piko metu - vasarą leido ir dabar prieš šventes paleis kelis reisus...

          Comment


            Nu ko į tą Klaipėdą važiuoti. Geriau kalėdinis traukinukas iki oro uosto. Ar nematot, kaip LG stengiasi dėl keleivių .

            „Lietuvos geležinkelių“ staigmena keleiviams: važiuos kalėdinis traukinys

            https://www.litrail.lt/-/%E2%80%9Eli...inis-traukinys

            Comment


              O galimas variantas, kad eksploatuoti dyzelį su mažesnėmis pajamomis vis tiek pelningiau (mažiau nuostolinga), nei lokomotyvą su didesnėmis pajamomis už bilietus? Nes tada būtų aišku, kad LG tik veiklos optimizavimas rūpi, o ne klientų servisas.

              Comment


                Jei naujo traukinio amortizacija neįskaitomi niekaip į keleivių vežimo išlaidas, galbūt. Bet jei įskaitoma, tai vargu ar pigiau. Aišku, vagonai reikalauja daugiau priežiūros ir paruošimo kelionei. Vien palydovų reikia daugiau. Visgi LG turėtų galvoti ir apie tai, kad atbaidžius keleivius, jų gali sumažėti tiek, kad po kurio laiko "nepasimokės" leisti ir dyzelinio traukinio. Iš kitos pusės, yra maršrutų, kurie orą vežioja, bet jie važinėja. Kad ir tas reisas Vilnius - Klaipėda ryte 5.10 val. Dar iš Klaipėdos jis pateisinamas, bet tik ne iš Vilniaus. Net ir iš Klaipėdos jis yra per velyvas, nes atvykimas į Vilnių po 9 val ryto. Šiaip tai reikėtų naktinio traukino su plackartiniais ir kupė vagonais. Tada iš tikrųjų tiems, kam reikia ryte prieš darbo pradžią būti tiek Vilniuje, tiek Klaipėdoje, o taip pat ir Kaune, galėtų važiuoti. Nes ir brangiau sumokant. Nes dabar arba reikia nakvoti Vilniuje, Kaune, kas kainuoja, jei neturi pas ką, arba važiuoti automobilius anksti ryte. Dar yra naktinis autobusas, bet geriau jau miegoti gulint traukinyje, nei naktį sėdint autobuse.

                Comment


                  Šiandien stotyje anšlagas, smagu dirbti kai tiek daug keliautojų :-) Šiandienos 9,50 , 16,45, 17,45 į Klaipėdą iššluoti visiškai, rytojui taip pat išpirkti 6,50, 9,50, 16,45 reisai (TAI YRA VISI REISAI, IŠSKYRUS 17,45).

                  Comment


                    pesai 730, ir elektrickai 575 atskiruose tarpstočio kilometruose leidžiamas greitis tampa 160 km/h, ruože Vilnius-Kaišiadorys-Kaunas

                    Comment


                      Parašė Dariukas Rodyti pranešimą
                      pesai 730, ir elektrickai 575 atskiruose tarpstočio kilometruose leidžiamas greitis tampa 160 km/h, ruože Vilnius-Kaišiadorys-Kaunas
                      Bet ly tai kai 730ml pirko, buvo skelbiama kad maximalus greitis - 140 km/h? ar pakeitė?

                      Comment


                        Nėra jokio 160km/h greičio.

                        Comment


                          Parašė John Rodyti pranešimą
                          Nėra jokio 160km/h greičio.
                          šiandien nėra, rytoj bus. nuo sausio 1 d.

                          Comment


                            Nebus jokio 160 km/h, nes būtų keičiami tvarkaraščiai. Kol kas apie jų pakeitimus nieko nepranešama. Taigi, 160 km/h matyt visgi atskiruose ruožuose jau galimas, bet dar nenaudojamas. Traukiniai tokį greitį pasieks tik vėluojant.

                            Comment


                              Tarp Kaišiadorių ir Pamierio greitasis į Kauną važiuoja 160 km/h greičiu. Paprastas su visais sustojimais, deja, ir toliau velkasi mažiau nei ant 100 km/h tame ruože.

                              Comment


                                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                Tarp Kaišiadorių ir Pamierio greitasis į Kauną važiuoja 160 km/h greičiu. Paprastas su visais sustojimais, deja, ir toliau velkasi mažiau nei ant 100 km/h tame ruože.
                                Kuris reisas? Reiks būtinai išbandyti.

                                Comment


                                  Greitieji (su keliais sustojimais), taip pat ir ekspresai turėtų. Gal ekspresai ir kituose ruožuose išspaudžia. Šiaip tai pasijuto iš karto (gal nežinantys ir nesuprastų). Paskui pažvelgiau į ekraną ir pamačiau, kad jau buvo apie 150 km/h ir galiausiai padidėjo iki 160.

                                  Comment


                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                    Tarp Kaišiadorių ir Pamierio greitasis į Kauną važiuoja 160 km/h greičiu. Paprastas su visais sustojimais, deja, ir toliau velkasi mažiau nei ant 100 km/h tame ruože.
                                    Atstumas apie 11 km, tai turėtų nuvažiuoti maždaug 2 min. greičiau 160 km/h, palyginus su buvusiu 120 km/h greičiu.

                                    Comment


                                      Sorry, betgi čia tema "Traukiniu iš Vilniaus į Klaipėdą", bet ne "Kaišiadorys - Pamieris".

                                      Comment


                                        Važiavau vakar reisu Šiauliai - Kaišiadorys, kuris iš Šiaulių išvyksta 17:55. Nežinojau, kada baigsiu reikalus Šiauliuose, taigi bilietą pirkau valandą iki išvykimo. Gavau paskutinę vietą 1 oje klasėje, užpildymas 100 proc, o buvo šeštadienis! Beje, iš šio reiso labai patogu persėsti Kaišiadoryse į Kauną, nors toks buvau tik aš vienas. Suminis kelionės laikas net su persėdimu gaunasi trumpesnis, nei autobusu. (2:30 prieš 2:55). Manau, tokių keleivių būtų daugiau, tačiau žmonės tiesiog nežino, nepagalvoja apie tokią galimybę.
                                        Paskutinis taisė disident; 2018.01.14, 09:55.

                                        Comment


                                          Sausio 14 dieną 16.05 Klaipėda-Vilnius vietų nėra. Klaipėda-Šiauliai yra laisva apie 95 vietas. 17.55 važiuoja viena Pesa, laisvų vietų iki Šiaulių 55, iš Klaipėdos iki Vilniaus užimtos visos. Gal vietų problemas išspręstų, jei kai kurie traukiniai, važiuojantys į Klaipėdą, neimtų keleivių iš Šiaulių, o Šiauliams duoti atskirą traukinį?
                                          Paskutinis taisė Ignalina; 2018.01.14, 14:47.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X