Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus geležinkelio stotis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • kastauyra
    replied
    Pastatas ne stalinizuotas, o išvis kiaurai stalininis, juk carinį stoties pastatą su žeme sulygino sprogimas karo pabaigoje, statė naują.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Pats stoties pastatas neskoningas. Stalinizuotas ir atnaujintas dar kažkokiu baltarusišku stiliumi. Jei ten tūriai cariniai likę, tai nėra sunku atkurti carinę išvaizdą, tada solidus pastatas būtų.

    Komentuoti:


  • El Dorado
    replied
    Labai žemas Vilniaus įvaizdis užsieniečiams bei patiems lietuviams. Šaligatviai žiedo teritorijoje baisūs, suoliukų nėra. Gatvė duobėta.

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    O laiptai į tarptautinių bilietų kasą irgi buvo nekokie, kad juos imta remontuoti?

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Vasaros kino stotis.





    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Stoties laiptų remontas.


    Komentuoti:


  • dainiauskas
    replied
    Šitą mačiau jau prieš kelis metus. Viskas gražu, bet, deja, tik svajonės. Netikiu, kad kada nors bus bent kažkas panašaus į tai.

    Komentuoti:


  • Volius
    replied
    Vilniaus Geležinkelio stoties rajono sutvarkymas

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    LG paskelbė konkursą eskalatorių įrengimui Vilniaus stotyje. Tikriausiai juos įrenginės išėjimuose iš tunelio į peronus. O gal tik į tarptautinį peroną? Beje, įdomu, ar Kaune įrengs eskalatorius? Visgi stotis bus tarptautinė,

    Komentuoti:


  • laimutis
    replied
    Atviruką išleido A.S.Suvorina ir Ko. Šererio atelje, Maskva. 1915 m.

    www.alib.ru

    Komentuoti:


  • toleranceofculture
    replied


    Butent apie tai ir kalbu.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Pirma, prekiniai traukiniai važiuos aplinkkeliu. Taip kad tai atpuola
    Antra, Vilniaus stotis nėra tokia stotis, kurią keleiviniai traukiniai pravažiuoja nesustodami. Todėl apie greičio didinimą stoties kelyne ties peronais kalbos nėra. Eina kalba apie greičio didinimą kelyno galuose Lentvario ir N. Vilnios link. Kai pajudėję iš stoties ir nuvažiavę nuo peronų traukiniai velkasi dar kelis kilometrus apgailėtinu greičiu. Taigi, N. Vilnios link. kelynas trumpesnis, niekas ten nevaikščioja, visa teritorija aptverta. Laisvai galima keisti kelyno konfigūraciją ir didinti greitį iki bent 60 km/h. Lentvario link situacija sudėtingesnė. Pati stotis tęsiasi ta kryptimi iki Burbiškių viaduko ir šiek tiek už jo. Maždaug nuo depo iki stoties kelyno galo Burbiškėse leidžiamas greitis nėra mažas (koks yra aš nežinau) bent jau Kauno kryptimi. Galbūt būtų galima jį padidinti iki 80 km/h. Priešinga kryptimi leistinas greitis tame ruože taip pat nėra mažas, bet dažnai traukinių greitis ribojamas ar traukiniai stabdomi valdant eismą. Pagrindinė problema yra kelyne nuo peronų galo (Lentvrio krypimi) iki depo už Naujininkų viaduko. Čia reikia iš esmės keisti kelyno konfigūraciją, aptverti geležinkeliečių tarnybinius praėjimus lygiagrečiai geležinkelio bėgiams. Galbūt netgi įrengti požeminę tarnybinę perėja ties Naujininkų viaduku ar kitose reikiamose vietose.

    Komentuoti:


  • Vytautas_LT
    replied
    Vilniaus stotyje bet kokiu atveju greitis nebus labai didelis, nes tai yra keleivinė stotis. Čia dabar leidžiamas greitis - 40 km/h. Tam tikrais atvejais sumažinamas iki 25 km/h. Padidinti nelabai ir įmanoma dėl keleivių ir darbuotojų saugumo. Nebent prekinius traukinius leisti kokiu nors izoliuotu tvoromis keliu. Bet šis poreikis dings, kai bus atidarytas aplinkkelis.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė toleranceofculture Rodyti pranešimą
    Turėjau omenyje greičio padidinimą važiuojant per iešmus ir bėgių suvirinimą ar elastinių sandūrų įrengimą.
    Norint didinti greiti, reikia keisti stoties schemą, o artimiausiu laiku šitų darbų nėnumatyta.

    Komentuoti:


  • toleranceofculture
    replied
    Turėjau omenyje greičio padidinimą važiuojant per iešmus ir bėgių suvirinimą ar elastinių sandūrų įrengimą.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    O ten yra kažkokių labai reikalingų ir avarinių kelių? Būklė tai ir dabar turbūt gera ir labai gera, tik, kad konfiguracija garvežių laikų. O iešmų keitimas kaip ir planinis dalykas, dėvisi.

    Komentuoti:


  • toleranceofculture
    replied
    Šiaip pastebėjau, kad po truputį daugėja atnaujintų kelių Vilniaus Stoties kelyne. Gal po mažu sutvarkys ir visą?

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė toleranceofculture Rodyti pranešimą
    Siandien sioje vietoje buvo nuimami begiai ir iesmai, gal kas zino kas cia bus daroma?
    Iešmą keitė, šalia esančius kelius antaujindavo.

    Komentuoti:


  • toleranceofculture
    replied
    Siandien sioje vietoje buvo nuimami begiai ir iesmai, gal kas zino kas cia bus daroma?

    PS: Atsiprasau uz anglizma

    Komentuoti:


  • pliumbum
    replied
    Šaunu. Tikrai negaila sumokėti, kad būtų galima tualetu pasinaudoti nebijant įkvėpti.

    Komentuoti:

Working...
X