Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II atšakos į Klaipėdą vizijos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Patvirtinta europinės vėžės plėtra iki Klaipėdos

    Europos transporto ministrų (TTE) taryba pirmadienį patvirtino bendrąjį požiūrį dėl Transeuropinio transporto tinklo reglamento, kuriame įtvirtino ir naujos europinės vėžės geležinkelio linijos iki Klaipėdos plėtrą, įtraukdama šią liniją į atitinkamus transeuropinio transporto tinklo (TEN-T) žemėlapius.

    Susisiekimo ministerijos planuose numatyta iki 2030 m. pradėti tiesti europinę vėžę greitajam traukiniui Vilnius–Klaipėda.
    https://www.vz.lt/transportas-logist...-iki-klaipedos

    VAZIUOJAM!

    Comment


      Čia tai gera naujiena! Gaila, kad laukti teks ilgokai.

      Comment


        Parašė Sula Rodyti pranešimą
        Čia tai gera naujiena! Gaila, kad laukti teks ilgokai.
        Įdomu, ar trasa eis pro Šiaulius kaip senoji ar šalia A1 autostrados.
        Flickr

        Comment


          Tai dar nemazai zingsniu iki realios trasos projektavimo.

          Comment


            Parašė Lettered Rodyti pranešimą

            Įdomu, ar trasa eis pro Šiaulius kaip senoji ar šalia A1 autostrados.
            Jeigu eitu pro Šiaulius, beliktų prijungti Panevėžį (kad ir vien savo lėšomis), ir visi didieji Lietuvos miestai turėtų susisiekimą greituoju geležinkeliu. Proga švęsti.

            Comment


              Parašė Lettered Rodyti pranešimą

              Įdomu, ar trasa eis pro Šiaulius kaip senoji ar šalia A1 autostrados.
              Spėčiau pro Šiaulius ir Telšius, nors nebūtų sudėtinga Kaunas-Klaipėda, nes turime gana tiesą autostradą. Galima būtų galbūt išplatinti sankasą, susiaurinti žalią veją, nes 3+3 labai nerealus, ne taip kaip Vilnius-Kaunas kelyje. Tokiu atveju reiktų apsispręsti kaip atrodys jungtis nuo Kauno stoties, ar eis kokia nors Palemonas-Babtai trasa (kas gal net visai realu), ar eis kažkur per miestą kaip tramvajus arba požeminė linija.
              Gal ir nebūtų blogai mūsų šalyje padaryt žiedinę liniją Vilnius-Kaunas-Klaipėda-Telšiai-Šiauliai-Panevėžys-Vilnius. Nauja linija atsirastų Kaunas-Klaipėda.
              Bet vis tik pirmiau tiesčiau pro Šiaulius ir Telšius, būtų visai liuks kokia nors light rail jungtis su Palanga, ir atsikūręs priemiestinių geležinkelių tinklas jungiantis Palangą su Šventąja, Klaipėda ir Kretinga. Tai būtų akstinas Lietuvai rimčiau vystyti lengvąjį (arba vietinį) geležinkelį bent jau Vilniuje, Kaune bei pajūryje.
              Paskutinis taisė PoDV; 2022.12.07, 01:37.

              Comment


                Parašė taccido Rodyti pranešimą


                Kadangi laikas nekonkurencingas, o maršrutas daug ilgesnis nei keliais (didesnė kaina), tai labai daug keleivių nebūtų. Poilsiautojams vasarą irgi nelabai būtų tikslo važiuoti Kaunas-Klaipėda, kol dar nėra geležinkelio į Palangą.

                Vilnius - Klaipėda kelionė traukiniu irgi ilgesnė visa valanda, bet keleivių pakankamai. Normali jungtis išvis turėtų būti Vilnius - Kaunas - Klaipėda (paraleliai A1), bet su taip, kaip dabar tiesiama RB, to nebus.
                Paskutinis taisė ifl; 2023.11.02, 11:20.

                Comment


                  Parašė ifl Rodyti pranešimą


                  Vilnius - Klaipėda kelionė traukiniu irgi ilgesnė visa valanda, bet keleivių pakankamai. Normali jungtis išvis turėtų būti Vilnius - Kaunas - Klaipėda (paraleliai A1), bet su taip, kaip dabar tiesiama RB, to nebus.
                  TEN-T jungtis su Klaipėda yra numatyta regis, tik dar neaišku ar nuo Kauno ar Panevėžio būtų. Jei nuo Kauno, tai atsirastų, bet žinoma būtų sudėtingesnė nei nuo Panevėžio (kur tiesiog šalia esamos vėžės 1435mm tiestų).

                  Comment


                    Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

                    TEN-T jungtis su Klaipėda yra numatyta regis, tik dar neaišku ar nuo Kauno ar Panevėžio būtų. Jei nuo Kauno, tai atsirastų, bet žinoma būtų sudėtingesnė nei nuo Panevėžio (kur tiesiog šalia esamos vėžės 1435mm tiestų).
                    Pagal dabartinę RB liniją daroma viskas, kad būtų tiesiama nuo Panevėžio ir tiesti tiesiausią liniją nuo Kauno būtų kuo neparankiau. Todėl ir minėjau, kad pirma pastatoma, o po 30 metų sugalvojama, kad va kitaip daryt reikėjo (jau dabar turėtų būti numatytos geležinkelio linijos lygiagrečios A1 ir A2). Kitaip bus eilinė situacija kaip su Panevėžio stotimi ar tai, kad Vilnius - Kaunas maršrutas eina VNO - Vilnius - KUN - Kaunas, o ne kaip turėtų būti VNO - Vilnius - Kaunas - KUN (t.y., oro uostai - galinės stotelės).

                    Jokios prasmė dubliuoti veikiantį 1520 (RB1???) vietoj to, kad nutiesus naują 1435 liniją, kur jos dar nebuvo, taip ne tik geležinkeliuojant dalį Lietuvos, kur iki to toks susisiekimas nebuvo įmanomas, bet ir smarkiai sutrumpinant keliones.
                    Paskutinis taisė ifl; 2023.11.03, 10:31.

                    Comment


                      Kam ta vėžė nuo Kauno tiesiai į Klaipėdą? Gyvenviečių pakeliui nėra. Tokiu atveju jau geriau per Tauragę taip užžiedinant Lietuvą.
                      Pirmoje vietoje reikia Šiaulius ir Klaipėdą sujungti, vien dėl strateginių tikslų. O po to tiesi Kaunas-Klaipėda tampa tiesiog nereikalinga. Koks tikslas? Išleisti 2 milijardus tam kad kelionė sutrumpėtų 15 minučių?

                      Comment


                        Parašė B.S. Rodyti pranešimą
                        Kam ta vėžė nuo Kauno tiesiai į Klaipėdą? Gyvenviečių pakeliui nėra. Tokiu atveju jau geriau per Tauragę taip užžiedinant Lietuvą.
                        Pirmoje vietoje reikia Šiaulius ir Klaipėdą sujungti, vien dėl strateginių tikslų. O po to tiesi Kaunas-Klaipėda tampa tiesiog nereikalinga. Koks tikslas? Išleisti 2 milijardus tam kad kelionė sutrumpėtų 15 minučių?
                        Greitu apytiksliu pamatavimu nuo Kauno, skirtumas trasos ~150 km, kas realiai minimum 36 minutės ekstra laiko, net nekreipiant dėmesio į gerokai didesnį skaičių sustojimų kuris skirtumą greičiausiai pamuštų iki valandos ilgio. Keliaujantiems į Palangą vasaromis gerokai pasijustu.

                        Bet realistiškai, kad ir kokį variantą pasirinks, pagrindinė nauda būtų papildomas pralaidumas Vilnius-Klaipėda maršrutu, ir keleiviniams, ir krovininiams traukiniams. Keletą metų iš eilės ruožai šiame maršrute yra vieninteliai kur vežėjų norai viršija pajėgumus, ir su papildomu keliu ant kurio nukeliautų dauguma keleivinių traukinių gerokai sklandžiau vyktų geležinkelių darbas.

                        O Klaipėda-Šiauliai jau yra sujungti, nelabai suprantu dėl ko skundiesi?

                        Comment


                          Parašė B.S. Rodyti pranešimą
                          Kam ta vėžė nuo Kauno tiesiai į Klaipėdą? Gyvenviečių pakeliui nėra. Tokiu atveju jau geriau per Tauragę taip užžiedinant Lietuvą.
                          Pirmoje vietoje reikia Šiaulius ir Klaipėdą sujungti, vien dėl strateginių tikslų. O po to tiesi Kaunas-Klaipėda tampa tiesiog nereikalinga. Koks tikslas? Išleisti 2 milijardus tam kad kelionė sutrumpėtų 15 minučių?
                          O kam A1 nuo Kauno tiesiai į Klaipėdą? Gyvenviečių pakeliui nėra. Tokiu atveju jau geriau per Tauragę... you get the idea.

                          Comment


                            Parašė B.S. Rodyti pranešimą
                            Kam ta vėžė nuo Kauno tiesiai į Klaipėdą? Gyvenviečių pakeliui nėra. Tokiu atveju jau geriau per Tauragę taip užžiedinant Lietuvą.
                            Pirmoje vietoje reikia Šiaulius ir Klaipėdą sujungti, vien dėl strateginių tikslų. O po to tiesi Kaunas-Klaipėda tampa tiesiog nereikalinga. Koks tikslas? Išleisti 2 milijardus tam kad kelionė sutrumpėtų 15 minučių?
                            Tebūnie pro Tauragę, bet nekeičia principo, kad trasa turėtų būti numatyta jau dabar, tiesiant RB, kad po to nebūtų kažko tokio, kad per Kauną nutiesti atšakos neįmanona, nes tektų kastis po Kaunu, o tai labai brangiai kainuoja, todėl "centrinę stotį perkelsime prie oro uosto kaip visus tenkinantį variantą pagal gerąją Panevėžio praktiką".

                            Comment


                              Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
                              O Klaipėda-Šiauliai jau yra sujungti, nelabai suprantu dėl ko skundiesi?
                              Jei vadovaujamės tamstos logika, tai ir Kaunas su Klaipėda yra sujungti, nelabai suprantu ko čia skundiesi? Jei reikės greitai permetinėti ginklus į Šiaulius iš Vakarų Europos, tai riedmenis ketini keisti Klaipėdoje?
                              Be to, įdomu iš kur tu gauni Kaunas-Palanga 150km ilgesnę kelionę per Šiaulius?

                              Comment


                                Parašė B.S. Rodyti pranešimą
                                Jei vadovaujamės tamstos logika, tai ir Kaunas su Klaipėda yra sujungti, nelabai suprantu ko čia skundiesi? Jei reikės greitai permetinėti ginklus į Šiaulius iš Vakarų Europos, tai riedmenis ketini keisti Klaipėdoje?
                                Be to, įdomu iš kur tu gauni Kaunas-Palanga 150km ilgesnę kelionę per Šiaulius?
                                150km ilgesnė kelionė gaunasi ne vien per Šiaulius, bet ir per Panevėžį, nes realistiškai, arba bus visiškai šviežia geležinkelio trasa daugiau mažiau einanti pagal A1, arba bus geležinkelio trasa nusukanti nuo Panevėžio ir einanti daugiau mažiau šalia egzistuojančios geležinkelio trasos nuo Panevėžio, per Radviliškį ir iki Klaipėdos.

                                Daryti trasą nuo Jonavos (nes antram tiltui per Nerį tikrai neverta pinigų švaistyti) iki Radviliškio ar tiesiai iki Šiaulių realiai nelabai apsimoka, nes turėtume realiai dvi trasas nuo Kauno į šiaurę tik viena pasuktų į vakarus, o kita tęstų į šiaurę, be jokio sujungimo tarp jų - gal ateityje kai bus labiau vystomas geležinkelių tinklas apsimokėtų toks labiau tiesioginis kelias į Šiaulius, bet kol kas daug labiau apsimoka naujos trasos pagrinde į vakarų krypti, be didelių išsukinėjimų nes transporto kiekiai tarp Klaipėdos ir Vilniaus tikrai milžiniški.

                                Comment


                                  Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

                                  150km ilgesnė kelionė gaunasi ne vien per Šiaulius, bet ir per Panevėžį, nes realistiškai, arba bus visiškai šviežia geležinkelio trasa daugiau mažiau einanti pagal A1, arba bus geležinkelio trasa nusukanti nuo Panevėžio ir einanti daugiau mažiau šalia egzistuojančios geležinkelio trasos nuo Panevėžio, per Radviliškį ir iki Klaipėdos.

                                  Daryti trasą nuo Jonavos (nes antram tiltui per Nerį tikrai neverta pinigų švaistyti) iki Radviliškio ar tiesiai iki Šiaulių realiai nelabai apsimoka, nes turėtume realiai dvi trasas nuo Kauno į šiaurę tik viena pasuktų į vakarus, o kita tęstų į šiaurę, be jokio sujungimo tarp jų - gal ateityje kai bus labiau vystomas geležinkelių tinklas apsimokėtų toks labiau tiesioginis kelias į Šiaulius, bet kol kas daug labiau apsimoka naujos trasos pagrinde į vakarų krypti, be didelių išsukinėjimų nes transporto kiekiai tarp Klaipėdos ir Vilniaus tikrai milžiniški.
                                  ​​​​​​Klausimas kuris maršrutas būtų labiau įveiklintas...
                                  Realiai, iš Kauno važiuoti į Klaipėdą traukiniu nelabai apsimoka. Nes koks bebūtų greitas susisiekimas tarp K-Kl, reikia nuvykti į stotį, po to iš stoties, ir Klaipėda yra visai nemažas miestas kuriame reikia automobilio.
                                  Kaunas-Palanga tuo tarpu yra visai kas kita. Mažas miestukas kuriame gali apsisukti pėsčias arba ant dviračio, ir mašinos naudojimas jau dabar šiek tiek problematiškas. Su sustojimu Klaipėdoje, ir dar jei tiesi geležinkelį per Tauragę ir Šilutę, klausimas ar išvis bus mano minėtas 15 min sutaupymas.

                                  Comment


                                    Parašė B.S. Rodyti pranešimą
                                    Jei vadovaujamės tamstos logika, tai ir Kaunas su Klaipėda yra sujungti, nelabai suprantu ko čia skundiesi? Jei reikės greitai permetinėti ginklus į Šiaulius iš Vakarų Europos, tai riedmenis ketini keisti Klaipėdoje?
                                    Be to, įdomu iš kur tu gauni Kaunas-Palanga 150km ilgesnę kelionę per Šiaulius?
                                    Atstumas A1 yra 200km, atstumas geležinkeliu Kaunas - Klaipėda yra 300km. Išlošiama 100km + sustojimai, kas būtų tikriausiai daugiau nei valanda laiko. Būtų konkurencinga su auto.

                                    Comment


                                      Parašė ifl Rodyti pranešimą

                                      Atstumas A1 yra 200km, atstumas geležinkeliu Kaunas - Klaipėda yra 300km. Išlošiama 100km + sustojimai, kas būtų tikriausiai daugiau nei valanda laiko. Būtų konkurencinga su auto.
                                      Niekas neverčia stoti.
                                      ​​​​​​Jei tiesiam variante nestoja, tai gali paleisti lygiai tokį patį niekur nestojantį traukinį-ekpresą ilgesniu maršrutu. Laiko praradimas minimalus, bet gauni pajungtus kelis miestus.

                                      Comment


                                        Aš tai eičiau už Kaunas-Klaipėda, per Panevėžį ir Šiaulius. Tam yra kelios esminės priežastys

                                        1) Gelezinkelis eitu per pagrindinius Lietuvos miestus, kaip Siaulius ir Panevezi, kas generuotu didesnius srautus. Taip pat nuo Vaziuojant nuo Kauno, butu uzkabinami Kedainiai, Radviliskis Telsiai, Plunge, Kretinga, kas leistu turet dar didesnius srautus.
                                        2) Pakletume iki Europiniu standartu esama ifrastruktra. Pinigiai siam projektui padetu pakelti esama gelezinkeliu stociu infrastruktura, gelezinkeliu mazgus ir pan. Net ir tiesiant greituosius begius atskirai nuo esamu, esami begiai galetu buti atnaujinami. Na, o jei butu tiesiog gerinama esama infrastrutkura irgi nebutu blogai.
                                        3) Po projektu, galima butu pakisti ir Vakaru Lietuvos regiono gelezinkeliu infrastrukturos atnaujinima. Kadangi kelias eitu per Plunge, Telsius ir Kretinga, galima butu atnuajinti traukiniu susiekimo infrastruktura su Klaipeda, taip pat prijungti ir Palanga su Gargdzais. Tai padetu pagerinti susiekima Klaipedos ir Vakaru Lietuvos regionuose.
                                        4)Tai pagerintu susiekima Siaures Lietuvoje ir sustipritu Siaures ir Vakaru Lietuvos susiekima.
                                        5) Projektas, galetu tapti tarptautiniu Po siuo projektu butu galima pakisti normalia Klaipedos jungti su Liepoja, bei su Ryga, kas padetu Vakaru Lietuvos regionui ir Klaipedos uostui vystytis dar labiau, bei pagerintu Skuodo ir Mazeikiu susiekima su likusia Lietuva ir ypac su Klaipeda dar labiau.

                                        Comment


                                          Svaigstama.... nesugebama elementariai normalaus greitaeigio susisiekimo su letvariu, grigiskem, n vilnia, trakais, varena padaryt.
                                          "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


                                          - George W. Bush President of the USA

                                          Comment

                                          Working...
                                          X