Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II atšaka Kaunas-Vilnius

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • John
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    400 km atkarpoje neužtenka 170 km/h vidutinio greičio, kad atvažiuoti per 2 val. Čia kaip ir sakiau įkelti laiko intervalai padalinus iš maksimalaus greičio visą atkarpą. Siūlau pažiūrėti tą video, ten neblogai išanalizuotas projektas ir kaip tik paiškinta, kad Kinijos ar Italijos pavyzdžiai nelabai ką bendro turi su RB II.
    Iš kur 400km?

    Komentuoti:


  • index
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    400 km atkarpoje neužtenka 170 km/h vidutinio greičio, kad atvažiuoti per 2 val. Čia kaip ir sakiau įkelti laiko intervalai padalinus iš maksimalaus greičio visą atkarpą. Siūlau pažiūrėti tą video, ten neblogai išanalizuotas projektas ir kaip tik paiškinta, kad Kinijos ar Italijos pavyzdžiai nelabai ką bendro turi su RB II.
    O kodėl vidutinis greitis 170, jei maksimalus 240? Nestojant kiekviename kaime ir turint naujus tiesius, ne vingiuotus carinius bėgius traukinys didelę dalį laiko ir turėtų važiuoti artimu maksimaliam greičiu.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    239km/h ar kažkiek tiek. Visiškai realu pasiekti apie 170-180km/h vidutinį. Aišku Rygos oro uostą tektų aplenkti.

    Edit: pasirodo yra gražus pdf su kelionių laikais: https://www.railbaltica.org/wp-conte...TvM_EN_PDF.pdf
    Aš net stebiuosi ant kiek tiksliai pataikiau su Vilnius-Ryga kelionės laiku. Lygiai 2 valandos
    400 km atkarpoje neužtenka 170 km/h vidutinio greičio, kad atvažiuoti per 2 val. Čia kaip ir sakiau įkelti laiko intervalai padalinus iš maksimalaus greičio visą atkarpą. Siūlau pažiūrėti tą video, ten neblogai išanalizuotas projektas ir kaip tik paiškinta, kad Kinijos ar Italijos pavyzdžiai nelabai ką bendro turi su RB II.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Vilnius-Talinas, pagal RB puslapyje pateiktą grafiką, bus 4 valandos. Sustojimai paprastai būna max. 2-3 minutės, nepriklausomai nuo sustojimo "svarbos" ar miesto dydžio.

    Komentuoti:


  • index
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Realiai bus 6 valandos su užsukimais į Kauną, Rygos oro uostą ir sustojimu Panevėžio stotyje. Tai realiai be nakvynės niekaip, kai su rytiniu/vakariniu skrydžiu be problemų galima reikalus sutvarkyti tą pačią dieną. Talino oro uostas irgi tik 10 min. nuo centro kaip ir VNO.
    Kokio ilgumo sustojimus įsivaizduoji? Nemanau, kad stovės po 20 minučių. Normaliai turėtų būti kokios 5 minutės. Sustoja, keleiviai išlipa (dar ir išlipimas/įlipimas turėtų būti greitesnis dėl žemų peronų), įlipa ir važiuojam toliau. Gal oro uostuose su daug bagažo kiek ilgiau.

    O kad oro uostai netoli centro tai taip, bet su taksi išsikvietimo procesu vis tiek užtruksi ne 10, o 20 minučių.

    Komentuoti:


  • B.S.
    replied
    Lettered Tamsta prisirinkęs neteisingos informacijos, ir ja remiantis kurpi savo "argumentus". Beprasmis ginčas, nes ne mūsų reikalas yra tave šviesti. Gero vakaro.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė index Rodyti pranešimą

    Na, jei Vilnius-Talinas būtų apie 3-4 valandas ir dar iš centro į centrą, o ne oro uostus, tai traukinys visai konkurencingas palyginus su skrydžiu tampa vien laiko atžvilgiu.
    Realiai bus 6 valandos su užsukimais į Kauną, Rygos oro uostą ir sustojimu Panevėžio stotyje. Tai realiai be nakvynės niekaip, kai su rytiniu/vakariniu skrydžiu be problemų galima reikalus sutvarkyti tą pačią dieną. Talino oro uostas irgi tik 10 min. nuo centro kaip ir VNO.

    Komentuoti:


  • B.S.
    replied
    Lettered
    Praleidau Romą su Milanu, kaip ir praleidau Berlyną su Varšuva. Sakei kad niekas į mažus miestus nevažinėja, bet daviau pavyzdžių būtent mažų miestų. Na o tamstai susirodė kad aš tyčia praleidau Romą, lyg tai įrodytų jog greitieji traukiniai nestoja mažuose miestuose! Taip, greitieji traukiniai sustoja ir Romoje, ir Milane, vadinasi jie nestoja mažuose. Tokia logika?
    Tai viena. O antra, jei tamsta galvoja jog krovininiai traukiniai važinės greitųjų vežiomis, tai turiu nuvilti. Tokie bėgiai būtų greitai sugadinti ir nebūtų jokių greitųjų traukinių.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Įdomu, koks bus maksimalus greitis toje atkarpoje tarp Vilniaus ir Rygos, kad pasiekti 2 val. su užsukimu į Kauną, Rygos oro uostą, sustojimu Panevėžio stotyje?
    239km/h ar kažkiek tiek. Visiškai realu pasiekti apie 170-180km/h vidutinį. Aišku Rygos oro uostą tektų aplenkti.

    Edit: pasirodo yra gražus pdf su kelionių laikais: https://www.railbaltica.org/wp-conte...TvM_EN_PDF.pdf
    Aš net stebiuosi ant kiek tiksliai pataikiau su Vilnius-Ryga kelionės laiku. Lygiai 2 valandos
    Paskutinis taisė John; 2020.12.29, 21:40.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė B.S. Rodyti pranešimą
    Imam pavyzdžiui Italiją.
    Salerno 135k gyventojų.
    Bologna 400k.
    Turin 900k.
    Verona 260k.
    Vicenza 115k.
    Brescia 200k.
    ...ir dar krūva kitų.
    ​​​​​​Na bet beprasmis ginčas. Vėžė bus. Traukinys važinės. Ir vėžios keleivius ne vien tarp Talino ir Berlyno ar tarp Vilniaus ir Varšuvos.
    Tik "kažkodėl" šiame maršrute praleidot Romą su Milanu.
    Atstumas tarp Varšuvos ir Talino toks pat, tik Milanas su Roma "truputį" didesnis už Kauną su Ryga.
    Bėgiai tikrai bus, ir jais sėkmingai (komerciškai) važinės krovininiai traukiniai, bet keleivių nebus. Na vieną per dieną paleis traukinį, bet čia ne realus komercinis susisiekimas, o labiau hobis traukinių fanams.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Tai juk bus skirtingi servisai. Netgi RB puslapyje viskas gana neblogai aprašyta. Bus tarptautiniai InterCity express servisai, kurie stos tik didžiuosiuose miestuose, lėtesni Regio servisai tarp pagrindinių miestų kiekvienoje šalyje ir t.t. Laikas tarp Vilniaus ir Rygos bus maždaug 2 valandos. Kaunas-Talinas apie 3.5 val. ir panašiai.
    Įdomu, koks bus maksimalus greitis toje atkarpoje tarp Vilniaus ir Rygos, kad pasiekti 2 val. su užsukimu į Kauną, Rygos oro uostą, sustojimu Panevėžio stotyje?

    Neblogai šiame video su pavyzdžiais kitų šalių greitųjų traukinių paaiškinama, kad tie laiko tarpai iš lempos paimti, o realiai keliaujančių šitais maršrutais beveik nebus.

    Komentuoti:


  • B.S.
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Logika tokia, kad niekur Europoje tokiais dideliais atstumais tarp sąlyginai mažų miestų greitieji traukiniai nevažinėja. Vienas traukinys per dieną labiau entuziastų reikalas nei realus susisiekimas.
    Imam pavyzdžiui Italiją.
    Salerno 135k gyventojų.
    Bologna 400k.
    Turin 900k.
    Verona 260k.
    Vicenza 115k.
    Brescia 200k.
    ...ir dar krūva kitų.
    ​​​​​​Na bet beprasmis ginčas. Vėžė bus. Traukinys važinės. Ir vėžios keleivius ne vien tarp Talino ir Berlyno ar tarp Vilniaus ir Varšuvos.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė B.S. Rodyti pranešimą
    Kokiame mažame miestelyje? Kas čia per logika? Netieskime Vilnius-Ryga, nes mažai kas važinės Vilnius-Talinas? Juokingas argumentas.
    Logika tokia, kad niekur Europoje tokiais dideliais atstumais tarp sąlyginai mažų miestų greitieji traukiniai nevažinėja. Vienas traukinys per dieną labiau entuziastų reikalas nei realus susisiekimas.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Tai koks tada bus greitis ir laikas, jei stos kiekviename mažame miestelyje? Jau ir be sustojimų RB II Vilnius - Varšuva ar Vilnius - Talinas laiko atžvilgiu yra nekonkurencinga prieš lėktuvus. Tada gal nereikia ir RB II, užtenka esamos infrastruktūros.
    Tai juk bus skirtingi servisai. Netgi RB puslapyje viskas gana neblogai aprašyta. Bus tarptautiniai InterCity express servisai, kurie stos tik didžiuosiuose miestuose, lėtesni Regio servisai tarp pagrindinių miestų kiekvienoje šalyje ir t.t. Laikas tarp Vilniaus ir Rygos bus maždaug 2 valandos. Kaunas-Talinas apie 3.5 val. ir panašiai. Netgi labai konkurencingi laiko prasme (turint omeny nusigavimą į oro uostą, patikras etc.). Apie kitus HS trauikinio privalumus, kaip komfortą, nemokamo bagažo kiekį ar galimybę naudotis normaliu internetu, net neverta pradėti.
    Paskutinis taisė John; 2020.12.29, 21:05.

    Komentuoti:


  • B.S.
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Tai koks tada bus greitis ir laikas, jei stos kiekviename mažame miestelyje? Jau ir be sustojimų RB II Vilnius - Varšuva ar Vilnius - Talinas laiko atžvilgiu yra nekonkurencinga prieš lėktuvus. Tada gal nereikia ir RB II, užtenka esamos infrastruktūros.
    Kokiame mažame miestelyje? Kas čia per logika? Netieskime Vilnius-Ryga, nes mažai kas važinės Vilnius-Talinas? Juokingas argumentas.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė B.S. Rodyti pranešimą
    Kodėl vis išlenda žmonės kurie galvoja kad geležinkelių tikslas yra ilgom distancijos važinėjantys keleiviai?
    Tai koks tada bus greitis ir laikas, jei stos kiekviename mažame miestelyje? Jau ir be sustojimų RB II Vilnius - Varšuva ar Vilnius - Talinas laiko atžvilgiu yra nekonkurencinga prieš lėktuvus. Tada gal nereikia ir RB II, užtenka esamos infrastruktūros.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Karinio konflikto metu tokia jungtis pirma būtų sunaikinta, bet komercinis interesas tikrai yra, kokia nors Girteka turėtų būti suinteresuota iš Kauno hub'o traukiniu pervežti puspriekabes iki kokio nors Vokietijos hub'o, kad nereiktų vorele varinėti tūkstančių fūrų tuo pačiu maršrutu.
    Karinis konfliktas niekad nebūna iš lempos. Jei būtų aišku, kad po 24 valandų paskambins Ivanas - kiek tankų spėsi atvežt iš Vokietijos keliais ir kiek sąstatu be jokio perkrovimo ir sustojimų?

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Tiksliau karinių krovinių vežimui konflikto su Rusija atveju. Bet niekas nedrįstų atviru tekstu pasakyti. Stebuklas kaip nordstryminiais laikais praeina tokie projektai...
    Karinio konflikto metu tokia jungtis pirma būtų sunaikinta, bet komercinis interesas tikrai yra, kokia nors Girteka turėtų būti suinteresuota iš Kauno hub'o traukiniu pervežti puspriekabes iki kokio nors Vokietijos hub'o, kad nereiktų vorele varinėti tūkstančių fūrų tuo pačiu maršrutu.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    RB II reikalinga krovinių vežimui, tik ES tokiam verslui pinigų neduotų, todėl RB II projektas pridengtas keleivių vežimu, CO2 mažinimu pakeičiant skrydžius ir pan. smgenų plovimu, kad gauti finansavimą. Formaliai gal ir paleis kokį vieną tuščią reisą tarp Varšuvos ir Talino per Vilnių, bet realiai keleivių bus vienas kitas.
    Tiksliau karinių krovinių vežimui konflikto su Rusija atveju. Bet niekas nedrįstų atviru tekstu pasakyti. Stebuklas kaip nordstryminiais laikais praeina tokie projektai...

    Komentuoti:


  • B.S.
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą

    Su Rusijos ir Suomijos santykiai yra kitokie, nei su Pabaltiju. Tai viena. Antra, estai tokie patys žydri svajotojai ir toliau svajonių niekur jie nenuėjo ir nenueis. Jiems aktualiau jau tunelis į Helsinkį...
    Nuo Peterburgo beveik ta pati distancija iki Helsinkio ar iki Talino. Tai būtų visai logiška jungtis tarp Peterburgo ir Helsinkio, ir po to tunelis į Taliną ir toliau pajungta visa Europa. Dvi atskiros vėžės į Peterburgą pasidalintų keleivių srautus, ir finansiškai nukentėtų abi, tad tiesioginė vėžė į Taliną yra mažai tikėtina. Klausimas kiek realus tunelis, kaina astronominė, bet Europa to klausimo neuždarė.

    Komentuoti:

Working...
X