Parašė Rimas_OK
Rodyti pranešimą
1. Kam kauniečiui rizikuoti važiuoti mašina/autobusu į VNO, kai daug greičiau traukiniu ir su garantija jog nebus jokio kamščio.
2. Lygiai tas pats vilniečiams važiuojantiems į KUN.
3. VNO ir KUN nėra galutinės stotelės, P2P5 yra daug tiesesnis, neinantis per gyvenvietes, todėl vidutinis greitis bus tikrai didesnis. Neturiu duomenų, bet iš akies žiūrint net su 3 min sustojimu VNO, jis turbūt pasieks pagrindinę stotį greičiau ar panašiai kaip ir S5.
4. Didžiausias P2P5 trūkumas - visiškai nauja vėžė, kuri kainuotų gerokai daugiau. Ir galbūt užtruktų daugiau laiko nutiesti.
Panašiai turbūt galvojama kad jei džinas iš lempos staiga mūsų GDP padarytų kaip Švedijos, o Estijos kaip Norvegijos, tai irgi gal tiek to, pakentėsim geriau dabar šitaip, nes atsilikimas nuo estų bus mažesnis.
Comment