Ką reiškia per mažai? Fiziką 7 klasės reikia prisiminti ir paskaičiuoti. 110 km ir 250 km/h greitis tai yra 26 minutės kelio. Primesk įsibėgėjimą ir lėtėjimą, tunelį, stočių kelynus, tarpinius sustojimus oro uoste ir Kaišiadoryse ir pamatysi, kad 38 minutės yra normalu. Niekas naujo tunelio Kaune nestatys, nes jis kainuotų ne kelias dešimtis milijonų, bet gal ir 100 neužtektų, o kelynų modernizacija stebuklo nepadarys. Dėl papildomų 3-5 minučių niekas nekiš šimto ir daugiau milijonų.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II atšaka Kaunas-Vilnius
Collapse
X
-
Tai koks max. greitis 1.4km ilgio tunelyje po rekonstrukcijos? Ir kiek km atstumas bėgiais tarp Vilniaus ir Kauno stočių?Parašė Al1 Rodyti pranešimąKą reiškia per mažai? Fiziką 7 klasės reikia prisiminti ir paskaičiuoti. 110 km ir 250 km/h greitis tai yra 26 minutės kelio. Primesk įsibėgėjimą ir lėtėjimą, tunelį, stočių kelynus, tarpinius sustojimus oro uoste ir Kaišiadoryse ir pamatysi, kad 38 minutės yra normalu. Niekas naujo tunelio Kaune nestatys, nes jis kainuotų ne kelias dešimtis milijonų, bet gal ir 100 neužtektų, o kelynų modernizacija stebuklo nepadarys. Dėl papildomų 3-5 minučių niekas nekiš šimto ir daugiau milijonų.
Comment
-
Buvo 80 km/h. Realiai tunelyje išvažiuojant iš Kauno yra tikrinami stabdžiai, tai greitis mažesnis. Įsibėgėjama tik tikriausiai iki 40 (iki kiek, nežinau, iš akies sakau, bet net jei ir iki 50, tai mažai ką keičia), o paskui stabdoma. Be to už tunelio abiejuose galuose yra iešmai, o juos galima pravažiuoti apie 40 km/h greičiu. Toliau, jei važiuojam į Kauną, prasideda kiti susikirtimai, ir, atitinkamai iešmai, taip kad greitis ten mažas ir nesiekia nei 40 km/h. Kas bus po RB nutiesimo iki Palemono, neaišku. Kol kas darbai nebaigti ir greitis gal tik 25 km/h. Realiai tuneliu buvo važiuojama apie 40 km/h greičiu ir lėčiau. Nemanau, kad kas nors keisis ir po RB nutiesimo iki Palemono.
Tarp Vilniaus ir Kauno 104 km.Paskutinis taisė Al1; 2019.12.28, 00:04.
- 1 patinka
Comment
-
O Vilnius atšakos ką tik poveikio aplinkai vertinimas pradėtas, o kol prasidės projektavimas...
„Rail Baltica“ įsibėgėja: pasirašyta geležinkelio linijos Kaunas –Vilnius inžinerinės infrastruktūros vystymo plano parengimo ir poveikio aplinkai vertinimo paslaugų sutartisSvarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Straipsnis su šiokias tokiais ataskymais dėl vadinamosios Rail Baltica I:
Į traukinį Lietuva įšoko per anksti: „Rail Baltica“ papildomai gali pareikalauti iki 700 mln. eurų
Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=83460215
Dabar galime pasakyti, kad, preliminariais skaičiavimais, įgyvendinant tiek vieną, tiek kitą alternatyvą, kaina būtų apie 600–700 mln. Eur. (…) Dvigubai didesnę modernizacijos kainą, nei iki šiol pastatytos geležinkelio linijos, lemia modernizacijai būtinų darbų apimtys. (...) Kainai taip pat nemažą įtaką darys ir tokie veiksniai kaip žemės, kurią reikės išpirkti, kaina bei dviejų lygių sankirtos“, – aiškina „Lietuvos geležinkeliai“. Bendrovė tikisi, kad jungties su Lenkija korekcijas didžiąja dalimi finansuos Europos Sąjunga. Tokiu atveju Lietuvai tektų sukrapštyti 15 proc. nuo prognozuojamos 600–700 mln. eurų sumos, t. y. apie 90–105 mln. eurų.
Comment
-
Parasyta kad iki Lenkijos sienos reikia pasiekti projektini greiti 250km/h. Isvis nesupratau kam ta veze tiese, butu dabar nutiese normalia, aisku kazkam reikejo isisavinti lesas. O Kauno - Vilniaus atsaka isvis ne i tema, statyta pries n+k metu, tikrai ne ES finansuota ir 1520 veze, o ne 1435. Kai pamatysim isvis kaip ta nauja veze eis tada bus galima komentuoti afera ar ne.
Comment
-
Manau ant senos vežės nelabai įmanoma pasiekti 250 km/h greitį dėl visokių posūkių ir pan.Parašė liutass Rodyti pranešimąbeje, panasi afera ir su ta linija Vilnius Kaunas. Galejo esama pakoreguoti, o ne tiesti lygiagreciai nauja su N kartu didesniais kastais.
Comment
-
Pastatyta 1862 metais. Finansavo pagrinde prancūzų verslininkai ir bankininkai. Vėliau, 1894 m. Rusijos Imperija išpirko.Parašė Edd Rodyti pranešimąO Kauno - Vilniaus atsaka isvis ne i tema, statyta pries n+k metu, tikrai ne ES finansuota ir 1520 veze, o ne 1435.
Comment
-
Nėra ten tų posūkių tiek daug. Juos būtų galima ir tiesinti, o visur kitur koridorius yra. 250 km/h tarp Vilniaus ir Kauno yra nesąmonė. Nespės įsigreitėti ir jau stabdyti reikės. Padidinus greitį esamame geležinkelyje (3 kelias ir rekonstrukcija) iki 160-180, būtų galima pasiekti greitį, kuris leistų važiuoti tarp Vilniaus ir Kauno ~ 10 min ilgiau, nei RB. Koks skirtumas, 30 ar 40 min? Jokio. Tai greičiau nei automobiliu. Nors automobiliu vis tiek dauguma smaukytųsi, net jei kelionė truktų ir 20 min. Nes iš namų į stotį gali tekti važiuoti 30-60 min., iš stoties į reikiamą vietą irgi tiek, o su automobiliu niekur nereikia važiuoti, tiesiai šoki ant A1 ir viskas. Žodžiu, galvokite patys...Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Manau ant senos vežės nelabai įmanoma pasiekti 250 km/h greitį dėl visokių posūkių ir pan.
Comment
-
10min irgi laikas, nekalbant apie persedimus kai dar daugiau laiko sugaisi. Tarkim atsaka leis tiesiogiai be jokiu persedimu vykti is Vilniaus i Ryga per 1 val 54min ir is Vilniaus i Varsuva per 4val 7 min. I Ryga vyks per Karmelava, o ne per Kauna, i Varsuva per Kauno centrine stoti. Jei nebutu atsakos, i Ryga reiktu vykti taip: vienu traukiniu iki Kauno, tarkim kad ir 10 min leciau, tada persesti i kita traukini kuris vaziuoja i Ryga. Gautusi ir kelias ilgesnis siek tiek ir persedimas ir leciau vaziuotu. Jei ES finansuoja tai butu kvaila nepasinaudoti. Matosi kaip LG sekasi su dabartine veze, jau pries n metu zadejo kad padidins greiti iki 160km/h, rezultatu - jokiu, tai reikia tik dziaugtis kad ties RB atsaka. Tai ir tas 10 min trumpiau klausimas kada isvis butu (3 kelias ir rekonstrukcija).Paskutinis taisė Edd; 2020.02.06, 10:56.
Comment
-
O kaip su geležinkelio išlaikymo kaštais? - juk palaikyti bėgius 240km/h kainuoja ne tiek pat, kiek 160km/h.Parašė Edd Rodyti pranešimą10min irgi laikas, nekalbant apie persedimus kai dar daugiau laiko sugaisi.
Comment
-
Nezinau, bet itariu kad Vilnius-Kaunas atsaka bus labiausiai apkrauta visam Rail Baltica, tai atsipirkimo prasme klausimas kaip ten bus...Parašė Aleksio Rodyti pranešimąO kaip su geležinkelio išlaikymo kaštais? - juk palaikyti bėgius 240km/h kainuoja ne tiek pat, kiek 160km/h.
Beje, tas komentaras kad nespes isibegeti ir jau stabdyti reiks, o ne tas pats bus praktiskai visoj Rail Baltica? Regioniniu stoteliu ne viena numatyta.
Comment
-
Ar tikrai ji bus tokia apkrauta? Kas dar ja vazines be keleiviniu traukiniu? Kroviniam naujos linijos nereikia, sekmingai judes maziau apkrauta senaja.Parašė Edd Rodyti pranešimąNezinau, bet itariu kad Vilnius-Kaunas atsaka bus labiausiai apkrauta visam Rail Baltica, tai atsipirkimo prasme klausimas kaip ten bus...
Comment
-
10 minučių ne laikas. Vilnius - Ryga nevažiuojant į Kauną yra nesąmonė. Keleivių nebus tiek, kad galima būtų leisti tiesioginius traukinius. Vokietijoje greitieji traukiniai irgi užsukinėja į tupikines stotis, keičia judėjimo kryptį, kad būtų daugiau potencialių keleivių aptarnauta, o ne raukosi dėl 20 minučių sugaišto laiko. Kodėl dabar autobusai visi į Varšuvą važiuoja per Kauną? Juk galėtų tiesiai iš Vilniaus į Suvalkus per Alytų važiuoti, laimėtų net valandą. O todėl, kad Kaunas irgi generuoja keleivius. Kartais netgi daugiau išlipa ar įlipa Kaune, nei Vilniuje. Nes Kaunas tai ne tik pats Kaunas, bet ir didelė dalis likusios Lietuvos.Parašė Edd Rodyti pranešimą10min irgi laikas, nekalbant apie persedimus kai dar daugiau laiko sugaisi. Tarkim atsaka leis tiesiogiai be jokiu persedimu vykti is Vilniaus i Ryga per 1 val 54min ir is Vilniaus i Varsuva per 4val 7 min. I Ryga vyks per Karmelava, o ne per Kauna, i Varsuva per Kauno centrine stoti. Jei nebutu atsakos, i Ryga reiktu vykti taip: vienu traukiniu iki Kauno, tarkim kad ir 10 min leciau, tada persesti i kita traukini kuris vaziuoja i Ryga. Gautusi ir kelias ilgesnis siek tiek ir persedimas ir leciau vaziuotu. Jei ES finansuoja tai butu kvaila nepasinaudoti. Matosi kaip LG sekasi su dabartine veze, jau pries n metu zadejo kad padidins greiti iki 160km/h, rezultatu - jokiu, tai reikia tik dziaugtis kad ties RB atsaka. Tai ir tas 10 min trumpiau klausimas kada isvis butu (3 kelias ir rekonstrukcija).
- 2 patinka
Comment
-
Net ir dėl keleivinių. Vilnius-Klaipėda važiuos senąja. Didelė dalis Vilnius-Kaunas važiuos senąja jei naujoji bus ištiesinta ir aplenks miestelius. Būtų 1-2 ekspresai Vilnius-Kaunas ir 1-2 tiesioginiai į Rygą. Vilnius-Varšuva turbūt būtų arba su persėdimu Kaune, arba užsiskaitytų kaip ekspresas į Kauną.Parašė jpou Rodyti pranešimą
Ar tikrai ji bus tokia apkrauta? Kas dar ja vazines be keleiviniu traukiniu? Kroviniam naujos linijos nereikia, sekmingai judes maziau apkrauta senaja.
Comment
-
Tik nepamiršk, kad krovininiai vagonai turės atitikti 250km/h riedmenims taikomus standartus (pagal svorį, pagal važiuoklės būklę ir t.t.).Parašė VNS Rodyti pranešimąNa jei taip tiesmukai žiūrėt, tai krovininis galės atidardėt iš Lenkijos, ar toliau, tiesiai į Vaidotų terminalą, be jokių perkrovimų ir t.t. Kiek Girtekos furų pakeistų, kad ir nedidelis sąstatas?
Comment
-
Ne aš sugalvojau, pasižiūrėk Rail Balticos PR'ą žiniasklaidoj su maršrutais ir laikais, ten būtent toks ir yra Vilnius-Ryga ne per Kauną. Manau kad tokių ekspresų visai gali būti, galbūt nedažnų, bet... Tokios galimybės bus, o kaip atrodys realūs maršrutai - viską sudėlios rinka.Parašė Al1 Rodyti pranešimą
10 minučių ne laikas. Vilnius - Ryga nevažiuojant į Kauną yra nesąmonė. Keleivių nebus tiek, kad galima būtų leisti tiesioginius traukinius. Vokietijoje greitieji traukiniai irgi užsukinėja į tupikines stotis, keičia judėjimo kryptį, kad būtų daugiau potencialių keleivių aptarnauta, o ne raukosi dėl 20 minučių sugaišto laiko. Kodėl dabar autobusai visi į Varšuvą važiuoja per Kauną? Juk galėtų tiesiai iš Vilniaus į Suvalkus per Alytų važiuoti, laimėtų net valandą. O todėl, kad Kaunas irgi generuoja keleivius. Kartais netgi daugiau išlipa ar įlipa Kaune, nei Vilniuje. Nes Kaunas tai ne tik pats Kaunas, bet ir didelė dalis likusios Lietuvos.
Comment
Comment