Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė John Rodyti pranešimą

    RB viso projekto įgyvendinime iš Baltijos šalių pirmauja Estija.
    Su sąlyga, kad Latviai iš viso prijungs Estiją prie RB.

    Latvijoje darbai prasidėjo tik Islavos ruože, o finansavimas skirtas statyboms iki sienos su Lietuva
    Paskutinis taisė Perfect; Šiandien, 14:33.

    Comment


      Latviai važiuos į Kauną, lietuviai į Rygą, o Estai iki savo pasienio pelkių

      Comment


        Parašė John Rodyti pranešimą

        RB viso projekto įgyvendinime iš Baltijos šalių pirmauja Estija.
        Kaip ir rašiau:

        Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

        Estai, dėl latvių retardiško sprendimo pirmiausia statytis bėgius ir stotis (kurioms dabar rankioja centus iš savo biudžeto, much win), labai smagiai riedės Rail Baltica iki LV sienos ir atgal, arba geriausiu atveju iki tupiko prie Daugavos Salaspilse. Antru variantu bent jau galės persėsti į nemodernizuotą DR1A (kuris vis dar be vakuuminio tūliko tręšia Latvijos geležinkelius) ir taip pasiekti Rygos stoties griaučius, gal net ir oro uostą.

        Latviai tikriausi šaunuoliai, visus išdūrė ir iš projekto gavo daugiausiai. /s

        Nežinau kiek naudos iš tokio pirmavimo.

        Comment


          Parašė John Rodyti pranešimą
          Dėl siūlymų, kuriuos aš iš tikrųjų darau, tai prioritetizuoti Lenkija-Kaunas greitąją liniją ir Kauno mazgą - svarbiausius Lietuvai su RB susijusius darbus šiuo metu - o ne laukus tarp Jonavos ir Panevėžio. Taip pat visomis įmanomomis priemonėmis (kiek tai leistų, kaip sakai "negadinti" santykių) stumti Lietuvai antrą svarbiausią RB sekciją Kaunas-Vilnius. Dabar viskas daroma nuo mažiausiai Lietuvai aktualios sekcijos ir, imho, taip neturėtų būti.
          Kokia prasme tai daryti kol Lenkija nepradejo statyti linijos Elk-LT siena? Ten dabar nera elektrifikuotjo greito ruozo. Tai jei Lietuva tarkim pastato sita ruoza (Kaunas-PL siena), ka mes laimim? vaziuosim iki sienos ir persesim kaip dabar Mockavoje daroma?
          Paskutinis taisė vital7777; Šiandien, 12:55.

          Comment


            Parašė vital7777 Rodyti pranešimą

            Kokia prasme tai daryti kol Lenkija nepradejo statyti linijos Elk-LT siena? Ten dabar nera elektrifikuotjo greito ruozo. Tai jei Lietuva tarkim pastato sita ruoza (Kaunas-PL siena), ka mes laimim? vaziuosim iki sienos ir persesim kaip dabar Mockavoje daroma?
            Lenkija čia yra mažiausia problema. Kalbu apie tai, kas turi būti daroma Lietuvoje.

            Comment


              Parašė John Rodyti pranešimą

              Lenkija čia yra mažiausia problema. Kalbu apie tai, kas turi būti daroma Lietuvoje.
              Labai keista nuomone. Kaip galima nederinti bendro projekto ir kaska izoliuotai statyti pagal savo random timeline.

              Comment


                Parašė vital7777 Rodyti pranešimą

                Labai keista nuomone. Kaip galima nederinti bendro projekto ir kaska izoliuotai statyti pagal savo random timeline.
                Jeigu lygšiolinės patirtys su transporto projektais yra rodiklis, tai ne mes lauksim lenių, o jie mūsų. Pavyzdžiui, ta pati Via Baltica, kai pliurpėm apie tai 30 metų, o lenkai pyst ir pastatė. Tada mes šiaip taip susizgribom, kad ir mums reiktų iki Lenkijos pasistatyti normalų kelią, kurio reikia mums, o ne lenkams.

                Dėl to ir su RB siūlyčiau koncentruotis ne į Lenkiją, o būtent Lietuvą, nes kartosis ta pati istorija. Kaip bebūtų, formaliai jau vėluojam gerokai virš 5 metų. Realybėje žymiai daugiau, ir nėra jokio pagrindo galvoti, kad vėlavimas toliau nedidės.

                Comment


                  Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

                  Kaip ir rašiau:




                  Nežinau kiek naudos iš tokio pirmavimo.
                  Jo, estų padėtis yra nepavydėtina. Ir vis dėl to, nepaisant latvių problemos, estai sėkmingiausiai tvarkosi su RB projektu. Kai mes jau imam ieškoti naujų pretekstų, kodėl negalėsim kažko laiku padaryti. Čia iš panašios serijos, kaip reljefas, klimatas ir bet koks kitas random pseudoargumentas, kodėl dalykai negali būti daromi. Bet kas, bet, gink dieve, ne pačių nekompetencija, apsileidimas ir nemokšiškumas. Kažkur girdėti naratyvai, ypač ten labiau į Rytus, kur vis kalti vragai, fašystai ir dar bbž kas, tik ne jie patys.
                  Paskutinis taisė John; Šiandien, 13:36.

                  Comment


                    Parašė John Rodyti pranešimą
                    Kai mes jau imam ieškoti naujų pretekstų, kodėl negalėsim kažko laiku padaryti.
                    Man rodos čia tik pats vienas aiškini, kad LT kažko nepadarys iki 2030 pabaigos, nes nu nepadarys.
                    It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                    Comment


                      Parašė Tomas Rodyti pranešimą

                      Man rodos čia tik pats vienas aiškini, kad LT kažko nepadarys iki 2030 pabaigos, nes nu nepadarys.
                      Galim pasilažinti

                      Comment


                        Parašė Palpatine Rodyti pranešimą
                        Latviai važiuos į Kauną, lietuviai į Rygą, o Estai iki savo pasienio pelkių
                        Lietuviai į Salaspilį.

                        Comment


                          Parašė vital7777 Rodyti pranešimą

                          Labai keista nuomone. Kaip galima nederinti bendro projekto ir kaska izoliuotai statyti pagal savo random timeline.
                          Lenkai pažadėjo padaryt naują liniją nuo sienos iki Elko, kada reiks. Su jų šalies dydžiu ir biudžetais tai neturi būt problema. Nuo Balstogės iki Elko renovuoja jau dabar.

                          Comment


                            Parašė John Rodyti pranešimą

                            Galim pasilažinti
                            Tiesiog pateik info, kur kažkas iš RB projekto "ima ieškoti naujų pretekstų, kodėl negalės kažko laiku padaryti". Gal tokių leptelėjimų ir yra, bet oficiali pozicija dėl RB užbaigimo 2030 m. pabaigoje rodos nesikeičia. Kad estai lietuvius eilinį kartą lenkia visu ratu aiškinti nereikia, mes puikiai tą žinome.
                            It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                            Comment


                              Parašė Tomas Rodyti pranešimą

                              Tiesiog pateik info, kur kažkas iš RB projekto "ima ieškoti naujų pretekstų, kodėl negalės kažko laiku padaryti". Gal tokių leptelėjimų ir yra, bet oficiali pozicija dėl RB užbaigimo 2030 m. pabaigoje rodos nesikeičia. Kad estai lietuvius eilinį kartą lenkia visu ratu aiškinti nereikia, mes puikiai tą žinome.
                              Oficiali pozicija vs realybė Lietuvos atveju skiriasi itin smarkiai. Akivaizdu, kad projektas nei iki 2030, nei iki 2035 Lietuvoje baigtas nebus, nes Lenkija-Kaunas net žemės ir planavimo procedūros nebaigtos. Tai ta "oficiali pozicija" turėtų mažiausiai rūpėti tiek tau, tiek man. Likus porai metų iki 2025 oficiali pozicija juk irgi buvo, kad projektas "bus baigtas" iki 2025. Čia, imho, prisideda ir išskirtinai žemas Lietuvos žiniasklaidos ir žurnalistikos lygis bei visuomenės nesusigaudymas ir nesirūpinimas didžiausiu šalies istorijoje projektu.

                              Comment


                                Parašė John Rodyti pranešimą

                                Oficiali pozicija vs realybė Lietuvos atveju skiriasi itin smarkiai. Akivaizdu, kad projektas nei iki 2030, nei iki 2035 Lietuvoje baigtas nebus, nes Lenkija-Kaunas net žemės ir planavimo procedūros nebaigtos. Tai ta "oficiali pozicija" turėtų mažiausiai rūpėti tiek tau, tiek man. Likus porai metų iki 2025 oficiali pozicija juk irgi buvo, kad projektas "bus baigtas" iki 2025. Čia, imho, prisideda ir išskirtinai žemas Lietuvos žiniasklaidos ir žurnalistikos lygis bei visuomenės nesusigaudymas ir nesirūpinimas didžiausiu šalies istorijoje projektu.
                                Kaip suprantu niekas ir nežada, kad bus linija iki Lenkijos sienos, o iki 2030/2035 planuojama baigti liniją tarp Kauno ir Talino.
                                Flickr

                                Comment


                                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                  Kaip suprantu niekas ir nežada, kad bus linija iki Lenkijos sienos, o iki 2030/2035 planuojama baigti liniją tarp Kauno ir Talino.
                                  O tai projekto iki 2030 tikslas nėra sujungti Baltijos šalis su Lenkija (=likusia Europa)?

                                  Comment


                                    Parašė John Rodyti pranešimą

                                    O tai projekto iki 2030 tikslas nėra sujungti Baltijos šalis su Lenkija (=likusia Europa)?
                                    Su Lenkija ir dabar yra sujungta europine vėže, tai prioritetas dabar prie europinės vėžės prijungti Rygą su Talinu. O greita atšaka iki PL sienos, dvikelis visame ruože, atšaka į Vilnių, Rygą čia jau max planas ateičiai paliekamas.
                                    Flickr

                                    Comment


                                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                      Su Lenkija ir dabar yra sujungta europine vėže, tai prioritetas dabar prie europinės vėžės prijungti Rygą su Talinu.
                                      Tikslas, kiek pamenu, nėra šiaip "europinė vėžė", bet veikiantis elektrifikuotas dvikelis geležinkelis, o ne tai parodija, kuri yra dabar jau nuo 2016
                                      Kaip jau išsiaiškinom, RB1 net nesirengiama elekteifikuoti, o greitoji linija iki 2030 pastatyta irgi tikrai nebus. Ir tikriausiai 2035 būtų itin optimistiška data.

                                      Comment


                                        Parašė John Rodyti pranešimą

                                        Oficiali pozicija vs realybė Lietuvos atveju skiriasi itin smarkiai. Akivaizdu, kad projektas nei iki 2030, nei iki 2035 Lietuvoje baigtas nebus, nes Lenkija-Kaunas net žemės ir planavimo procedūros nebaigtos.
                                        Neturiu duomenų apie konkrečią žemės sklypų planavimo ir išpirkimo stadiją, bet LT kadastro (žemės sklypų ribų) žemėlapyje aiškiai matosi RB trasa tarp Kauno ir PL sienos. Panašus vaizdas šviečia ir Estijos kadastro žemėlapyje tarp Talino ir Raplos - t.y. dauguma sklypų perplanuoti, galimai išpirkti, bet dar nesujungti į ištisinius geležinkelio sklypus kaip padaryta LT tarp Kauno iki LV sienos.

                                        Bet Piarnu apskrityje sklypai geležinkeliui tiesti iki šiol atidalinti tik fragmentiškai, nors proestiškose legendose pasakojama, kad "darbai vyksta visame ruože" ...
                                        It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                        Comment


                                          Parašė John Rodyti pranešimą
                                          Oj oj kiek šiaudinių baidyklių. Iš kur tas noras taip kišti kitiems į burną dalykus, kurių jie nesakė? Jei galima, daugiau nedaryk taip, nes ne tu vienas taip moki
                                          Na o kaip kitaip suprasti repliką pašiepiančią tai kad mes dirbame prie sekcijų kurios svarbios tarptautiniu mastu o ne prie tų kurios svarbios sostinei?

                                          Parašė John Rodyti pranešimą
                                          Ten buvo mano replika į tai, kad kažkas kažkur neva sakė, kad Lietuva "pirmauja". Kadangi Lietuvos sostinė ir didžiausias Baltijos šalių miestas nebus pajungtas prie RB, tai bet kokios kalbos apie pirmavimą iš principo yra nusišnekėjimas.
                                          Na man regis jūs kažkaip kitaip tada progresą matuojate, ir žiūrite ne į tai kiek pastatyta bendro projekto, o į tai kiek pastatyta to kas jums rūpi.

                                          Parašė John Rodyti pranešimą
                                          Dėl siūlymų, kuriuos aš iš tikrųjų darau, tai prioritetizuoti Lenkija-Kaunas greitąją liniją ir Kauno mazgą - svarbiausius Lietuvai su RB susijusius darbus šiuo metu - o ne laukus tarp Jonavos ir Panevėžio. Taip pat visomis įmanomomis priemonėmis (kiek tai leistų, kaip sakai "negadinti" santykių) stumti Lietuvai antrą svarbiausią RB sekciją Kaunas-Vilnius. Dabar viskas daroma nuo mažiausiai Lietuvai aktualios sekcijos ir, imho, taip neturėtų būti.
                                          Na jei Estai labai pirmauja ir viską užsibaigs, tai su PL-Kaunas mums neturėtų būti problemų - vis dėl to mes teritorinį planavimą dar 2023 užbaigėme, kai Estijoje sekcijos į pietus nuo Parnu teritorinis planavimas tik šiais metais patvirtintas https://www.rbestonia.ee/valmis-rail...si-planeering/

                                          Nors konkursą statyti estai paskelbė dar metai iki teritorinio planavimo užbaigimo https://www.railbaltica.org/news/rai...-rail-network/

                                          Comment

                                          Working...
                                          X