Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė m1ndas Rodyti pranešimą

    Gal galima linką į šitą infografiką?
    Randu tik interkatyvų žemėlapį oficialioje svetainėje.
    Šituo infografiku buvo dalintasi per Rail Baltica oficialius socialinės medijos kanalus prieš pora savaičių:

    Comment


      Parašė Palpatine Rodyti pranešimą
      Be to, jau dabar yra europinė vėžė nuo stoties iki Palemono, tai kam tiesti kas jau nutiesta Jau artimiausio darbų pirkimo metu bus tiesiamas ruožas nuo Palemono iki Jonavos tilto
      Čia kai kurie įsivaizduoja, kad per miesto teritorija bus trasa su 250 km/h parametrais ir visi tiesiog praskries Kauną. Kai realybe yra tokia, kad esama linija nuo Jiesios iki Palemono keleviniam pervežimui yra daugiau nei pakankama (reikia tik elektrifikuoti). Ir Kauno mazgo projekto niekas neatšaukė, bet svarbiausia yra pasidaryti toli siekiančias išvadas iš 5px dydžio schemos, kurioje tiesiog fiziškai niekas daugiau nepažymėta, nes elementariai nebetelpa.

      Comment


        Parašė sleader Rodyti pranešimą

        Čia kai kurie įsivaizduoja, kad per miesto teritorija bus trasa su 250 km/h parametrais ir visi tiesiog praskries Kauną. Kai realybe yra tokia, kad esama linija nuo Jiesios iki Palemono keleviniam pervežimui yra daugiau nei pakankama (reikia tik elektrifikuoti). Ir Kauno mazgo projekto niekas neatšaukė, bet svarbiausia yra pasidaryti toli siekiančias išvadas iš 5px dydžio schemos, kurioje tiesiog fiziškai niekas daugiau nepažymėta, nes elementariai nebetelpa.
        Tkrai taip. Priedo minėtame paveiksliuke parašyta :
        Click image for larger version

Name:	RB.png
Views:	679
Size:	37,2 kB
ID:	2211545

        Tai pažymėta kad bus elektrifikuota, todėl ir pažymėta. Greičiausiai taupymo sumetimais Trasa Kaunas-LV bus elektrifikuota vėliau, nors tas pats minėtas LRT straipsnis jau kiek kitaip sako

        Comment


          Nežinau kas čia ką ‘įsivaizduoja’, bet, kaip jau sakiau, Rail Baltica keliui pro Kauną yra aiškus projektas, kurio darbai pirmoje dalyje daromi nebus.

          Comment


            Kol Lietuvoje vargstama su varganu Jonavos tilteliu per Nerį, estai jau pastatė pirmą RB trasoje skrajojantį tiltą:
            Click image for larger version

Name:	Screenshot_22-7-2025_184125_www.youtube.com.jpeg
Views:	632
Size:	162,5 kB
ID:	2211581
            It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

            Comment


              Dėl Latvijos:

              Latvija pradeda fizinius statybos tarp Misos ir Lietuvos sienos darbus:
              https://www.railbaltica.org/green-li...ine-in-latvia/

              Ši 45 km. dalis yra suskirstyta į 11 segmentų, pilni leidimai yra gauti 4-iems iš jų, ten ir prasideda darbai (pilni, ne tik pylimo formavimo ar valymo). Latviai jau kurį laiką teigia, kad Misa - Lietuva daliai finansavimas yra jau užtikrintas.

              Taip pat:

              - Latvija yra įsisavinusi apie 1,5 milijardo eurų (didelė dalis - prieš infliacinių eurų) savo miesto centro ir oro uosto kelynams (ne stotims)
              - Kaip minėjo Skuodis, Rail Baltica pradžioje problema nebuvo pinigai, problema buvo nesugebėjimas paruošti projektų ir įsisavinti pinigų
              - Kadangi šie pinigai buvo išleisti pagal projektą, ateities finansavimo Latvijai jie nepaveiks, tai galime matyti kad ir iš paskutinės finansavimo injekcijos, kur Lietuvai buvo skirti 95 milijonai, o Latvijai - 154 (šaltinis žemiau), nes, panašu, Lietuva vis dar nesugeba paruošti projektų ir įsisavinti pinigų
              - Latvija taip pat yra gavusi finansavimą pusei centrinės stoties ir oro uosto stočiai (bei oro uosto kelyno pabaigimui), tai yra finansavimas ne iš Rail Baltica biudžeto, dėl ko tai yra Latvijos vidiniai projektai, kurie nėra šios temos reikalas ir apie juos reiktų diskutuoti kitoje temoje

              https://eng.lsm.lv/article/economy/t...llion.a605508/
              Paskutinis taisė VLR; 2025.07.23, 07:48.

              Comment


                Na va, pasirodo latviai lenkia net estus.
                It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                Comment


                  Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                  Na va, pasirodo latviai lenkia net estus.
                  Tu bandai lyginti Estų tiltelį su 1.5km ilgio tiltu per Nerį?

                  Comment


                    Parašė OroPatrulis Rodyti pranešimą
                    Tu bandai lyginti Estų tiltelį su 1.5km ilgio tiltu per Nerį?
                    Taip, tas tiltelis jau stovi, o pas mus dar metus statys.

                    Comment


                      Parašė VLR Rodyti pranešimą
                      Įdomu tai, kad šalia Misos yra Uolainė stotelė, iš kurios į ir iš Rygos važinėja traukinys kas valandą, tad nuo tos vietos iki Rygos centrinio mazgo jau dabar galima patogiai nusigauti per 24 minutes, tad Rail Baltica prie Rygos priartės labai reikšmingai.
                      Ar tikrai toji Misa yra taip šalia Ryga-Jelgava geležinkelio? Tuo labiau kad RB pirmu etapu net neis per patį miestą, tai ir net nekirs menamo geležinkelio, o nuo Iecava eis tolyn į šiaurę link Salaspils.

                      Click image for larger version  Name:	LV-RB.png Views:	0 Size:	469,8 kB ID:	2211640
                      Paskutinis taisė Palpatine; 2025.07.23, 07:24.

                      Comment


                        Palpatine Ne, tu teisus. Sumaišiau ir misas, ir iecavas. Pataisiau pranešimą. Ačiū už pataisymą.

                        Comment


                          Dėl Jonavos tilto: tokių projektų sudėtingumas paprastai yra matuojamas pinigais. Pagal mano paviršutiniškas paieškas (ir pataisykit jei klystu) kelių ant polių (elevated roads/railways) kaina būna 2-10 kartų didesnė už paprastų kelių priklausomai nuo sudėtingumo. Jonavos tilto sąmata yra 64 milijonai, t.y. 42,6m. eur/km. Su visu įrengimu turėtų būti koks 55-60 už km. Tai yra apie 3 kartus daugiau nei vidutinis HSR ruožas. Pagal kaina, tai neatrodo kaip labai sudėtingas projektas. Kiek atsimenu, statybos pradžioje strigo dėl kažkokių atsiskaitymų vėlavimo (ar kažkokios panašios priežasties). Šių metų pradžioje buvo 'gauta galutinė dokumentacija' tilto statymui - tai irgi daugiau pasako apie pasiruošimo ir planavimo trūkumą, o ne tilto sudėtingumą.

                          https://rail-baltica.lt/rail-baltica...atybos-darbus/

                          Comment


                            Parašė VLR Rodyti pranešimą
                            Palpatine Ne, tu teisus. Sumaišiau ir misas, ir iecavas. Pataisiau pranešimą. Ačiū už pataisymą.
                            kiek dar busi primelaves sioje temoje, melagi tu?

                            Comment


                              Statybos strigo, nes statybos rangovas nepriėmė darbo projekto, dėl jame esančių klaidų ir projektuotojui teko jį perdaryti

                              Comment


                                Dėl tilto statybų nebuvo pačio rangovo pasirinkimo peripetijų, kas irgi vėlino projektą?

                                Comment


                                  Parašė VLR Rodyti pranešimą
                                  Dėl Latvijos:

                                  Latvija pradeda fizinius statybos tarp Misos ir Lietuvos sienos darbus:
                                  https://www.railbaltica.org/green-li...ine-in-latvia/

                                  Ši 45 km. dalis yra suskirstyta į 11 segmentų, pilni leidimai yra gauti 4-iems iš jų, ten ir prasideda darbai (pilni, ne tik pylimo formavimo ar valymo). Latviai jau kurį laiką teigia, kad Misa - Lietuva daliai finansavimas yra jau užtikrintas.

                                  Taip pat:

                                  - Latvija yra įsisavinusi apie 1,5 milijardo eurų (didelė dalis - prieš infliacinių eurų) savo miesto centro ir oro uosto kelynams (ne stotims)
                                  - Kaip minėjo Skuodis, Rail Baltica pradžioje problema nebuvo pinigai, problema buvo nesugebėjimas paruošti projektų ir įsisavinti pinigų
                                  - Kadangi šie pinigai buvo išleisti pagal projektą, ateities finansavimo Latvijai jie nepaveiks, tai galime matyti kad ir iš paskutinės finansavimo injekcijos, kur Lietuvai buvo skirti 95 milijonai, o Latvijai - 154 (šaltinis žemiau), nes, panašu, Lietuva vis dar nesugeba paruošti projektų ir įsisavinti pinigų
                                  - Latvija taip pat yra gavusi finansavimą pusei centrinės stoties ir oro uosto stočiai (bei oro uosto kelyno pabaigimui), tai yra finansavimas ne iš Rail Baltica biudžeto, dėl ko tai yra Latvijos vidiniai projektai, kurie nėra šios temos reikalas ir apie juos reiktų diskutuoti kitoje temoje

                                  https://eng.lsm.lv/article/economy/t...llion.a605508/
                                  Įrašą remia Latvijos susisiekimo ministerija.

                                  Comment


                                    Video iš Estijos

                                    Comment


                                      Parašė CloudmakerLT Rodyti pranešimą
                                      Video iš Estijos

                                      Vakar pirmavo latviai, bet šiandien estai vėl visa galva priekyje.
                                      It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                      Comment


                                        Parašė digital Rodyti pranešimą
                                        Taip, tas tiltelis jau stovi, o pas mus dar metus statys.
                                        Ne stovi, o levituoja. Matosi, kad estų mąstymas kaip visada vienu žingsniu priekyje pasaulio - pas juos jau bus traukiniai-dronai, kuriems nebereikalingi bėgiai, sankasos ir kita XIX a. lygio inžinerija.
                                        It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                        Comment


                                          Parašė digital Rodyti pranešimą
                                          Taip, tas tiltelis jau stovi, o pas mus dar metus statys.
                                          Iš statytojo pusės čia diskusijų vertas dalykas, kas geriau:
                                          a) pasistatyti statinį metai/du iki jo eksploatavimo pradžios;
                                          b) pasistatyti statinį penki metai iki eksploatavimo pradžios.
                                          Aišku visi norėtų, kad statyba būtų užbaigta tik prieš pat eksploatavimo pradžią, bet tai nerealu padaryti. Tik kiek naudingos tokios statybos, kai pastatoma labai iš anksto irgi gali būti daug skirtingų nuomonių

                                          Parašė Tomas Rodyti pranešimą

                                          Vakar pirmavo latviai, bet šiandien estai vėl visa galva priekyje.
                                          Estai šitoje dalyje nepralenkiamai priekyje nuo latvių, nes kaip suprantu čia jie efektyviai kartu atsinaujino ir savo 1520 mm liniją. T.y. tas matomas produktas būtent yra eksploatuojamas 1520 mm kelias, o dabar darbai tęsiami su 1435 mm statyba. Kai latviai, bent jau Rygoje kažką sulipdė dėl standartinės vėžės, o esamoje vėžėje nepasiekė jokių patobulinimų.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X