Parašė m1ndas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II
Collapse
X
-
Parašė Palpatine Rodyti pranešimąBe to, jau dabar yra europinė vėžė nuo stoties iki Palemono, tai kam tiesti kas jau nutiestaJau artimiausio darbų pirkimo metu bus tiesiamas ruožas nuo Palemono iki Jonavos tilto
- 6 patinka
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Čia kai kurie įsivaizduoja, kad per miesto teritorija bus trasa su 250 km/h parametrais ir visi tiesiog praskries Kauną. Kai realybe yra tokia, kad esama linija nuo Jiesios iki Palemono keleviniam pervežimui yra daugiau nei pakankama (reikia tik elektrifikuoti). Ir Kauno mazgo projekto niekas neatšaukė, bet svarbiausia yra pasidaryti toli siekiančias išvadas iš 5px dydžio schemos, kurioje tiesiog fiziškai niekas daugiau nepažymėta, nes elementariai nebetelpa.
Tai pažymėta kad bus elektrifikuota, todėl ir pažymėta. Greičiausiai taupymo sumetimais Trasa Kaunas-LV bus elektrifikuota vėliau, nors tas pats minėtas LRT straipsnis jau kiek kitaip sako
- 2 patinka
Comment
-
Dėl Latvijos:
Latvija pradeda fizinius statybos tarp Misos ir Lietuvos sienos darbus:
https://www.railbaltica.org/green-li...ine-in-latvia/
Ši 45 km. dalis yra suskirstyta į 11 segmentų, pilni leidimai yra gauti 4-iems iš jų, ten ir prasideda darbai (pilni, ne tik pylimo formavimo ar valymo). Latviai jau kurį laiką teigia, kad Misa - Lietuva daliai finansavimas yra jau užtikrintas.
Taip pat:
- Latvija yra įsisavinusi apie 1,5 milijardo eurų (didelė dalis - prieš infliacinių eurų) savo miesto centro ir oro uosto kelynams (ne stotims)
- Kaip minėjo Skuodis, Rail Baltica pradžioje problema nebuvo pinigai, problema buvo nesugebėjimas paruošti projektų ir įsisavinti pinigų
- Kadangi šie pinigai buvo išleisti pagal projektą, ateities finansavimo Latvijai jie nepaveiks, tai galime matyti kad ir iš paskutinės finansavimo injekcijos, kur Lietuvai buvo skirti 95 milijonai, o Latvijai - 154 (šaltinis žemiau), nes, panašu, Lietuva vis dar nesugeba paruošti projektų ir įsisavinti pinigų
- Latvija taip pat yra gavusi finansavimą pusei centrinės stoties ir oro uosto stočiai (bei oro uosto kelyno pabaigimui), tai yra finansavimas ne iš Rail Baltica biudžeto, dėl ko tai yra Latvijos vidiniai projektai, kurie nėra šios temos reikalas ir apie juos reiktų diskutuoti kitoje temoje
https://eng.lsm.lv/article/economy/t...llion.a605508/Paskutinis taisė VLR; 2025.07.23, 07:48.
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąNa va, pasirodo latviai lenkia net estus.
Comment
-
Parašė OroPatrulis Rodyti pranešimąTu bandai lyginti Estų tiltelį su 1.5km ilgio tiltu per Nerį?
- 2 patinka
Comment
-
Parašė VLR Rodyti pranešimąĮdomu tai, kad šalia Misos yra Uolainė stotelė, iš kurios į ir iš Rygos važinėja traukinys kas valandą, tad nuo tos vietos iki Rygos centrinio mazgo jau dabar galima patogiai nusigauti per 24 minutes, tad Rail Baltica prie Rygos priartės labai reikšmingai.
Paskutinis taisė Palpatine; 2025.07.23, 07:24.
- 2 patinka
Comment
-
Dėl Jonavos tilto: tokių projektų sudėtingumas paprastai yra matuojamas pinigais. Pagal mano paviršutiniškas paieškas (ir pataisykit jei klystu) kelių ant polių (elevated roads/railways) kaina būna 2-10 kartų didesnė už paprastų kelių priklausomai nuo sudėtingumo. Jonavos tilto sąmata yra 64 milijonai, t.y. 42,6m. eur/km. Su visu įrengimu turėtų būti koks 55-60 už km. Tai yra apie 3 kartus daugiau nei vidutinis HSR ruožas. Pagal kaina, tai neatrodo kaip labai sudėtingas projektas. Kiek atsimenu, statybos pradžioje strigo dėl kažkokių atsiskaitymų vėlavimo (ar kažkokios panašios priežasties). Šių metų pradžioje buvo 'gauta galutinė dokumentacija' tilto statymui - tai irgi daugiau pasako apie pasiruošimo ir planavimo trūkumą, o ne tilto sudėtingumą.
https://rail-baltica.lt/rail-baltica...atybos-darbus/
- 1 patinka
Comment
-
Parašė VLR Rodyti pranešimąPalpatine Ne, tu teisus. Sumaišiau ir misas, ir iecavas. Pataisiau pranešimą. Ačiū už pataisymą.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė VLR Rodyti pranešimąDėl Latvijos:
Latvija pradeda fizinius statybos tarp Misos ir Lietuvos sienos darbus:
https://www.railbaltica.org/green-li...ine-in-latvia/
Ši 45 km. dalis yra suskirstyta į 11 segmentų, pilni leidimai yra gauti 4-iems iš jų, ten ir prasideda darbai (pilni, ne tik pylimo formavimo ar valymo). Latviai jau kurį laiką teigia, kad Misa - Lietuva daliai finansavimas yra jau užtikrintas.
Taip pat:
- Latvija yra įsisavinusi apie 1,5 milijardo eurų (didelė dalis - prieš infliacinių eurų) savo miesto centro ir oro uosto kelynams (ne stotims)
- Kaip minėjo Skuodis, Rail Baltica pradžioje problema nebuvo pinigai, problema buvo nesugebėjimas paruošti projektų ir įsisavinti pinigų
- Kadangi šie pinigai buvo išleisti pagal projektą, ateities finansavimo Latvijai jie nepaveiks, tai galime matyti kad ir iš paskutinės finansavimo injekcijos, kur Lietuvai buvo skirti 95 milijonai, o Latvijai - 154 (šaltinis žemiau), nes, panašu, Lietuva vis dar nesugeba paruošti projektų ir įsisavinti pinigų
- Latvija taip pat yra gavusi finansavimą pusei centrinės stoties ir oro uosto stočiai (bei oro uosto kelyno pabaigimui), tai yra finansavimas ne iš Rail Baltica biudžeto, dėl ko tai yra Latvijos vidiniai projektai, kurie nėra šios temos reikalas ir apie juos reiktų diskutuoti kitoje temoje
https://eng.lsm.lv/article/economy/t...llion.a605508/
- 5 patinka
Comment
-
Parašė CloudmakerLT Rodyti pranešimąIt's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
- 5 patinka
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąTaip, tas tiltelis jau stovi, o pas mus dar metus statys.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
- 4 patinka
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąTaip, tas tiltelis jau stovi, o pas mus dar metus statys.
a) pasistatyti statinį metai/du iki jo eksploatavimo pradžios;
b) pasistatyti statinį penki metai iki eksploatavimo pradžios.
Aišku visi norėtų, kad statyba būtų užbaigta tik prieš pat eksploatavimo pradžią, bet tai nerealu padaryti. Tik kiek naudingos tokios statybos, kai pastatoma labai iš anksto irgi gali būti daug skirtingų nuomonių
Parašė Tomas Rodyti pranešimą
Vakar pirmavo latviai, bet šiandien estai vėl visa galva priekyje.
Comment
Comment