Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Keista logika - RB nebus pqstatyta, nes nėra info apie srautus.
    Vėlgi apie bet ka taip galima sakyti - Girėno stadionas nebus pastatytas, nes nėra info apie srautus. Kame čia ryšys, tik jis supranta.

    Comment


      Kame, kame? Tame, kad viskas yra planuojama ir skaičiuojama. RB irgi viskas paskaičiuota ir remiasi tik argumentais galbūt, kažkada, pasieks tokį lygį... Visi pagrindimai iki paskutinio, kuris būtent ir pasakė tą, ką minėjau, buvo iš esmės neigiami - RB neturi ekonominio pagrindo. Būtų buvęs tas pagrindas, seniai tas geležinkelis būtų buvęs nutiestas. ViaBaltica yra ekonomiškai pagrįsta - ją nutiesė be jokios rimtos Europos pagalbos, nors ji irgi kažkiek davė pinigų.

      Comment


        Sakei, kad RB nebus, nes nebus po 5 metų jau ES.
        O jei netycia po 5 metų ES egzistuos, irgi RB nebus?

        Comment


          Apie tai, kad mesuvoki, kad nėra privalomos priklausomybės tarp ekononinio atsiperkamumo ir projekto pastatymo, išvis nekalbu.
          Ta prasme nesuvoki, kad pasaulyje jau ne vienas ir ne šimtas projektų be ekonominio pagrįstumo buvo pastatyta.
          Šiuo atveju yra strateginis ES užmojis.

          Apskritai kaip reikia mąstyti, kad galvoti, kad patvirti o projektą, skyrė milijonus vien tam, kad paskuti iu momentu jį nutrauktu? Gal kai juos A1 laiškas pasieks, paprotinantis, kad neapsimoka, tada paskelbs nutraukiantys?

          Kuris bus tas momentas kai ES nutrauks projektą?

          Comment


            Taip, nėra tiesioginės priklausomybės. Bet kokia prasmė tada tiesti? Kad po to dotuoti iš kiauro biudžeto? Ką ten visokie laisvos rinkos egzpertai nuo pat 1990 metų pasakojo apie ekonomiką, rinką?..
            O kur tie projektai paskui atsidūrė? Didelė dalis jų buvo ir yra našta valstybei, buvo nugriauti, privatizuoti ir pan. Tu suprask, kad verslui rūpi tik pasinaudoti tais pinigais. Valdžiažmogiams irgi. Visame pasaulyje. Todėl tokie projektai ir vykdomi. Tai pinigų įsisavinimo būdas.
            ES gali ištęsti finansavimą ilgesniam laikotarpiui nei žadama, skiriant po mažiau kiekvienais metais. Tai vienas iš variantų. Gali iš viso sustabdyti kuriam laikui jau pradėtą finansavimą, jei kils rimtos finansinės problemos ES. o

            Comment


              Parašė Gator Rodyti pranešimą
              Keista logika - RB nebus pqstatyta, nes nėra info apie srautus.
              Vėlgi apie bet ka taip galima sakyti - Girėno stadionas nebus pastatytas, nes nėra info apie srautus. Kame čia ryšys, tik jis supranta.
              RB _jau_ pastatyta. Bet apčiuopiamų srautų nėra.

              Comment


                Pastatyta tik maža dalis, prie Kauno dar terminalai visokie statomi ir pan.

                Comment


                  Parašė digital Rodyti pranešimą
                  Pastatyta tik maža dalis, prie Kauno dar terminalai visokie statomi ir pan.
                  O keleivinis Kaunas - Varšuva nevažinėja todėl, kad niekaip neišrenka kojų valymo kilimėlių spalvos.
                  Su Kaunas - Ryga sudėtingiau, mašinistai atsisako nešioti kokardas.

                  Comment


                    Nevažinėja, nes kaip matome, ta RB yra niekam tiek LG, tiek ministerijoje, tiek valdžiai nereikalinga. Laukia naujos RB kaip panacėjos. O tokio dalyko, kad keleivius reikia išlaikyti ir auginti, jiems nedaeina.

                    Comment


                      Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
                      Su Kaunas - Ryga sudėtingiau, mašinistai atsisako nešioti kokardas.
                      Beveik niekas nevažinės lėtu traukiniu, kuris važiuos 4 ar 6 ar kiek ten valandų. O nauja RB bus žymiai greitesnė, tai tikrai keleivių atsiras ir su laiku daugės.

                      Comment


                        Parašė digital Rodyti pranešimą
                        Beveik niekas nevažinės lėtu traukiniu, kuris važiuos 4 ar 6 ar kiek ten valandų. O nauja RB bus žymiai greitesnė, tai tikrai keleivių atsiras ir su laiku daugės.
                        Nedarykite mano galvai nėštumo.

                        Kaunas - Ryga yra apie 300 km. Jei vidutinis greitis 90 km/h, gaunam 03:20 valandas.
                        Vilnius - Klaipėda geriausias rezultatas 03:58 ir aišku juo niekas nevažiuoja.

                        Comment


                          RBII vyksta realūs darbai ir pirkimai, tačiau forumo egzpertai priėjo išvados kad jos išvis net ir nebus? Ar kažką ne taip supratau?

                          Comment


                            Parašė Edd Rodyti pranešimą
                            RBII vyksta realūs darbai ir pirkimai, tačiau forumo egzpertai priėjo išvados kad jos išvis net ir nebus? Ar kažką ne taip supratau?
                            RBII be abejo bus. Bet pagal dabartinius krovinių ir keleivių srautus, jos apkrovimas bus panašus į Senovės - Lentvario linijos apkrovimą. Tik linija ilgesnė.

                            Comment


                              Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
                              Vilnius - Klaipėda geriausias rezultatas 03:58 ir aišku juo niekas nevažiuoja.
                              Tuščias važinėja pirmyn atgal, ypač vasarą

                              RBII be abejo bus. Bet pagal dabartinius krovinių ir keleivių srautus, jos apkrovimas bus panašus į Senovės - Lentvario linijos apkrovimą. Tik linija ilgesnė.
                              Gal galima nuorodą į analizę, kurios išvadas pateikėte?

                              Comment


                                O yra kokia kaštų-naudos analizė šitos atšakos?

                                Comment


                                  Nėra, nes tai tik kol kas pamąstymų ir nuomonių lygyje.

                                  Parašė Edd Rodyti pranešimą
                                  RBII vyksta realūs darbai ir pirkimai, tačiau forumo egzpertai priėjo išvados kad jos išvis net ir nebus? Ar kažką ne taip supratau?
                                  Egzpertai tokią liniją ekonomiškai "grindė" skaičiavimais iš lempos.
                                  Bėgime visi dalyviai pradeda bėgti, bet ne visi pasiekia finišą.

                                  Comment


                                    Bent jau ekspertų, ne sofos žinovų.

                                    Comment


                                      Jei iš lempos, tai ne ekspertai, o sukčiai. Bet kokjiu atveju su visom tom studijom nėra jokio patikimo rezultato - kas užsako, apmoka, tas ir nurodo, kokius maždaug rezultatus reikia gauti ir pagrįsti. Ir ne prie ko čia užsienio ekspertai. Visi myli pinigus.

                                      Comment


                                        Rimtiem kaltinimam reikia rimtų įrodymų, prašom faktus ant stalo pateikt.

                                        Comment


                                          Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                                          RBII be abejo bus. Bet pagal dabartinius krovinių ir keleivių srautus, jos apkrovimas bus panašus į Senovės - Lentvario linijos apkrovimą. Tik linija ilgesnė.
                                          Na va, bent jau sutariam kad bus. Tik neaišku kaip įmanoma pasidaryti tokias toli siekiančias išvadas pagal dabartinius srautus visai kitokia ir kito lygio dabartine infrastruktūra.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X