Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Bent tais kur važiavau, nei maistą nešiojo, nei mačiau restorano Būčiau iš tolo užuodęs po bulkučių dietos

    Toj pačioj Vokietijoj traukiniai yra brangu ir dažnai važiuoja su auto, nes pigiau. Bet dėka žmonių kiekio, vietinio VT tankio ir visokių nuolaidų traukinius pripildo. Mūsų regione... Sėkmės su tokia orientacija į "ne patį skurdžiausią gyventojų sluoksnį".
    Nelabai daug važiavote

    O dėl gyventojų pasiturėjimo, lietuviai labai noriai perka maistą ir net kitokius niekučius Ryanair ir Wizzair skrydžiuose. Dabartiniuose traukiniuose irgi perka kavos ir užkandžių. Pirks ir restoranuose. Nors ir esame gana skurdi šalis, bet nesame visiški ubagai. Bent jau dalis mūsų visuomenės.

    Comment


      Parašė jpou Rodyti pranešimą

      Jokiu budu nesakau, kad gelezinkeliai yra nepelningi. Nepelningi yra keleiviniai gelezinkeliai. Jei mes keleiviai nuperka X bilietu, kuriuos valstybe privalo subsidijuoti, subsidija tures buti daug didesne greitame gelezinkelyje nei letesniam (cia turiu omeny 240 vs 160 km/h), nes greito gelezinkelio didesni CAPEX ir OPEX. Pagrindines salys ES turincios greitaeigi susisiekima traukniais taip pat turi is stipria gelezinkeliu pramone (Ispanija, Prancuzija, Vokietija, Italija), todel politiskai nera taip "brangu" subsidijuoti greitaeigi traukiniu transporta. Taipogi, pagal subsidiju statistika, tos 4 salys skira didziausias subsidijas per visa ES ( daugiau cia https://www.eea.europa.eu/publicatio...007_3/download). Cia zinoma galioja "negalima lyginti, bet palyginkime", nes tai salys su didziausiomis ekonomikomis ES ir visada galima iskreipti statistika i norma puse.
      Sutinku. Gi neneigiau kad keleivinis susisiekimas Lietuvoj yra nepelningas. O Vokietijoje gal ir pelningas (gal). Bet kodėl jūs manote kas LG išvis turės vykdyti susisiekimą šią liniją? Čia gali būti du variantai - arba bus sukurta bendra keleivių vežimo įmonė, kaip tarkim Thalys, kuri priklausys kelioms valstybėms, arba paprasčiausiai važiuos koks DB ar PKP ir mokės už infrastruktūros išlaikymą . Labai abėjoju, kad važiuos teisiog LG traukinys.

      Parašė jpou Rodyti pranešimą
      Sutinku tik is dalies. JAV labai populiarus susisiekimas autobusais, bet mes jos nelaikom atsilikusia salimi. Cia manau labai svarbu geografija ir tradicijos. Sutinku, kad tolimajame susisiekime traukinys laimi pries autobusa patogumo prasme.
      Na kas kaip laiko. VT srityje JAV yra atsilikusi, ką aišku lemia ir tradicijos ir naftos bendrovių įtaka.

      Parašė jpou Rodyti pranešimą

      Skrydziai i Berlyna ir Varsuva yra tokie pigus, kad tiesiogiai vaziuos turbut tik labai specifiniais atvejais.
      To nebus amžinai. Kuras brangs, jau po 20-30 metų gali būti kad skrydžiai labai pabrangs.



      Comment


        Parašė andyour Rodyti pranešimą

        Traukinio viduje vietos nepalyginamai daugiau. Gali pasivaikščioti, jei atsibosta sėdėti ilgoje kelionėje. Gali kupė pamiegoti. Kai kur būna ir restoranai. Komforto prasme nepalyginimi dalykai. Lietuvoje traukinys nuvertintas dėl lėtų ir prastai įrengtų sovietinių traukinių.
        Nei traukiniai yra lėti, nei jie prastai įrengti. Tik geležinkelis greitam eismui nepritaikytas.

        Comment


          Parašė John Rodyti pranešimą

          Nelabai daug važiavote

          O dėl gyventojų pasiturėjimo, lietuviai labai noriai perka maistą ir net kitokius niekučius Ryanair ir Wizzair skrydžiuose. Dabartiniuose traukiniuose irgi perka kavos ir užkandžių. Pirks ir restoranuose. Nors ir esame gana skurdi šalis, bet nesame visiški ubagai. Bent jau dalis mūsų visuomenės.
          Visiški ne, bet tas jaučiasi kartais nuo karto. Tai matosi tarkim iš to, kad apart Ryanair ir Wizzair bei kitų low-cost bendrovių daugiau beveik niekas neskraido. Lietuvoje ryškiai trūksta lux klasės VT.

          Comment


            Palemone, palemono g. pradedamas pasiruošimas tuneliui po geležinkelio linijomis kaunas-palemonas ir rokai-palemonas. Kertami medžiai, vežamas žvyras. geležinkelis toje vietoje ir taip apie 3metrus yra giiliau nei kelias, o tunelis dar bus giliau, labai idomus projektas..

            Comment


              Parašė liutass Rodyti pranešimą

              dar neskubekime su isvadomis. Palaukiam bent 2020 metu
              O po 2020 m. ES negarantuoja, kad RB bus įtraukta į prioritetus ir jai bus skirtas ES finansavimas. Dar šiemet pavasarį apie tai kalbėjo kažkoks tai veikėjas iš ES, atsakingas už transporto sritį. Taip kad pažiūrėsim.

              Comment


                Parašė liutass Rodyti pranešimą

                Ne, tai ne Rail Baltica. Aisku, zurnalistai ja taip vadina, bet tai tik suremontuota sena rusiska trasa
                Tai RB, nueik į Kauno stotį ir pasižiūrėk, kam ir kokie ten plakatai, informaciniai stendai ir netgi paminklinė kompozicija stovi.

                Comment


                  Parašė John Rodyti pranešimą

                  Dabartinės RB1 standartinės vėžės tiesimas iki Kauno yra elephant in the room. Daugiau, nei akivaizdu, kad visas tas "projektas" buvo daromas išimtinai vienu tikslu: siekiant išsidalinti (realiai tai tiesiog pavogti) nemažą finansavimo pyragą savų (Socdemų ir jų kuruojamų LG) ir draugelių chebroms. Visgi keli šimtai milijonų Eurų nesimėto ir jei Dailydkos, Bukevičiai ir panašūs atmatos prie to turėjo prieigą, tai believe you me, kad jie tuo pasinaudojo. Geležinkelis yra butaforinis ir netinkamas naudojimui t.y. traukiniams važiuoti.

                  Esu tikras, kad dabartinė ministerija ir Masiulis tai puikiai supranta. Būt galima parūrinti tuometinius atsakingus asmenis ir tikriausiai šviestųsi net kaliūzė ne vienam tuometiniam LG ir ministerijos žmogui. Bet iškart kiltų triukšmas ir ES netruktų susiprotėti, kad jų skirti pinigai buvo elementariai išvogti. Ir gali būti paprašyta juos visus grąžinti. Dėl to, gali būti, yra tylima, nors tai neabejotinai didžiausia vagystė nepriklausomos Lietuvos istorijoje. Klausimas, kaip dabar reiks vartytis dėl "rekonstrukcijos" t.y. tikrojo RB tiesimo?
                  O dabartinė valdžia nori dar kartą įeiti į tą pačia upę ir dar daugiau pasidalinti. Reliai geležinkelių susisiekimo problemos jai terūpi tik tiek, kiek tai duoda naujos jiems asmeniškai.

                  Comment


                    Parašė John Rodyti pranešimą

                    Šiaip iš tikrųjų nelabai daug prasmės, ypač kai neišnaudojama esama infrastruktūra. BET 80+ % skiria ES, kas automatiškai išstumia visą projektą į pliusą Lietuvai. Su sąlyga, kad tai nebus išgrobstyta Dailydkų&Co ar panašių banditų. Statyba ir naujas maršrutas turėtų pridėti visai nemažai skaičių po kablelio BVP augime.

                    Bpttom line: projektas bus naudingas, jei bus skaidriai valdomas ir nebus išgrobstytas, kaip, deja, nutiko kai kuriems kitiems dideliems infrastruktūros projektams. Reikia tikėtis, kad Masiulis tuo pasirūpins.
                    80 proc. skiria ES neskaitant žemės paėmimo. Jos išpirkimą finansuoja valstybė. Taip kad gausis ne 80, o viso labo apie 50 proc. Dar kartą klausiu, kas ir iš kokių lėšų finansuos nuostolingą RB veiklą, jei geležinkelis būtų nutiestas?

                    Comment


                      Parašė Petr Rodyti pranešimą

                      Sutinku. Gi neneigiau kad keleivinis susisiekimas Lietuvoj yra nepelningas. O Vokietijoje gal ir pelningas (gal). Bet kodėl jūs manote kas LG išvis turės vykdyti susisiekimą šią liniją? Čia gali būti du variantai - arba bus sukurta bendra keleivių vežimo įmonė, kaip tarkim Thalys, kuri priklausys kelioms valstybėms, arba paprasčiausiai važiuos koks DB ar PKP ir mokės už infrastruktūros išlaikymą . Labai abėjoju, kad važiuos teisiog LG traukinys.
                      Kas jau kas, o Vakarų Europos geležinkeliai nevažiuos, nes jų savikaina visada bus didesnė nei Rytų Europos vežėjų. Lygiai tas pats ir su autobusais yra. Tarp Rytų ir Vakarų Europos veža Rytų Europos vežėjai, o ne atvirkščiai. Neseniai važiavau LeoExpres autobusu. Firma - čekų, autobusas registruotas Lenkijoje, vairuotojai - ukrainiečiai. Bet kokiu atveju, jei vežėjui bus nuostolinga, o tikriausiai kad bus, tai kas dengs nuostolius? O jei nedengs valstybė, tai niekas ir neveš. Žodžiu, bet kokiu atveju be valstybės pinigų kišimo jokių keleivių pervežimų nebus.
                      Paskutinis taisė Al1; 2017.12.07, 14:30.

                      Comment


                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                        80 proc. skiria ES neskaitant žemės paėmimo. Jos išpirkimą finansuoja valstybė. Taip kad gausis ne 80, o viso labo apie 50 proc. Dar kartą klausiu, kas ir iš kokių lėšų finansuos nuostolingą RB veiklą, jei geležinkelis būtų nutiestas?
                        Kauno LEZ kiek veš. Vien gamyklos

                        Jei ES nesugrius iki 2040, o Baltarusija nebeveš per mus dėl Ust Lugos, tai viską persiūs į eurovežę Baltijos šalyse. Visus pusantro tūkstančio kilometrų.

                        Keistai skamba, bet Baltarusijos rankose likti 1520 ar ne Leituvoje. Neveš - neliks.

                        Comment


                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                          Kas jau kas, o Vakarų Europos geležinkeliai nevažiuos, nes jų savikaina visada bus didesnė nei Rytų Europos vežėjų. Lygiai tas pats ir su autobusais yra. Tarp Rytų ir Vakarų Europos veža Rytų Europos vežėjai, o ne atvirkščiai. Neseniai važiavau LeoExpres autobusu. Firma - čekų, autobusas registruotas Lenkijoje, vairuotojai - ukrainiečiai. Bet kokiu atveju, jei vežėjui bus nuostolinga, o tikriausiai kad bus, tai kas dengs nuostolius? O jei nedengs valstybė, tai niekas ir neveš. Žodžiu, bet kokiu atveju be valstybės pinigų kišimo jokių keleivių pervežimų nebus.
                          O Ryanair kieno vežėjas? O Turkish, FinnAir, SAS, Lufthansa?

                          Viskas pas mus brangsta, infliacija 5 proc., tuoj mes jokios Vokietijos su savo kainomis nebegąsdinsime. Ukrainiečiai vairuotojai parodo, kad lenkai ir čekai nebenori per naktis sukioti baranką. Jau išaugo maikes.

                          Comment


                            Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

                            O Ryanair kieno vežėjas? O Turkish, FinnAir, SAS, Lufthansa?

                            Viskas pas mus brangsta, infliacija 5 proc., tuoj mes jokios Vokietijos su savo kainomis nebegąsdinsime. Ukrainiečiai vairuotojai parodo, kad lenkai ir čekai nebenori per naktis sukioti baranką. Jau išaugo maikes.
                            Geležinkelyje kol kas low costo nėra. Low costai aviacijoje galėo atsirasti dėl to, kad "tradicinės" aviakompanijos labai užkėlė kainas. Geležinkeliai gi dirba aukščiau savikainos ir kainų mažinti nėra kaip, išskyrus dotacijas ir valstybinę paramą.

                            Comment


                              Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                              Geležinkelyje kol kas low costo nėra. Low costai aviacijoje galėo atsirasti dėl to, kad "tradicinės" aviakompanijos labai užkėlė kainas. Geležinkeliai gi dirba aukščiau savikainos ir kainų mažinti nėra kaip, išskyrus dotacijas ir valstybinę paramą.
                              Kai kals kuro akcizus, baigsis low cost aviacija.
                              Jei uždraus vidaus degimo variklius centruose, tai sekantis ribojimas bus aviacija. Pvz. uždraus 600 km ir mažiau skristi ir teks važiuoti (riedėti).
                              Dyzelio uždraudimas centre, jei Tesla fūra važiuos, jau ant nosies.

                              Comment


                                Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

                                Kauno LEZ kiek veš. Vien gamyklos

                                Jei ES nesugrius iki 2040, o Baltarusija nebeveš per mus dėl Ust Lugos, tai viską persiūs į eurovežę Baltijos šalyse. Visus pusantro tūkstančio kilometrų.

                                Keistai skamba, bet Baltarusijos rankose likti 1520 ar ne Leituvoje. Neveš - neliks.
                                Kauno LEZ ką dabar veža? Apsieina be geležinkelio ir toliau apsieis. Jei taip reikėtų geležinkelio, tai LEZą būtų įkurę prie geležinkelio linijos ar šalia normalios krovininės stoties.
                                Niekas nieko nepersiuvinės, nes jei neveš baltarusiai, tai iš viso nebus ką vežti rytų-vakarų kryptimi, išskyrus vietinius krovinius, kurių labai jau ribotas kiekis, didelę dalį sudaro tik kuras ir birūs kroviniai, pastarųjų didžioji dalis yra pačių geležinkelių reikmėms (skalda, smėlis ir pan.).

                                Comment


                                  Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

                                  Kai kals kuro akcizus, baigsis low cost aviacija.
                                  Jei uždraus vidaus degimo variklius centruose, tai sekantis ribojimas bus aviacija. Pvz. uždraus 600 km ir mažiau skristi ir teks važiuoti (riedėti).
                                  Dyzelio uždraudimas centre, jei Tesla fūra važiuos, jau ant nosies.
                                  Niekas aviacijos neuždraudinės, nes nėra alternatyvos kitokiam kurui ir greitai nebus. Lietuvos vidaus susisiekimui tai visai neaktualu, tarptautiniams irgi mažai įtakos, nebent tik iš Vilniaus į Rygą, Taliną ir Varšuvą bus ribojimai. Tada atsiras tiesioginiai tolimesni skrydžiai iš Vilniaus, o ne su persėdimais Rygoje ar Varšuvoje. Galbūt (ir tikriausiai) bus brangesni, bet laiko ir kainos santykis vis tiek bus skrydžio pusėje. Skrydžių tankis virš rytų Europos yra nedidelis, lyginant su kokia Vokietija... Taigi, jei draus, tiksliau ribos, tai tik ten, kur skrydžių tankis didelis.
                                  Paskutinis taisė Al1; 2017.12.07, 15:14.

                                  Comment


                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                                    Kauno LEZ ką dabar veža? Apsieina be geležinkelio ir toliau apsieis. Jei taip reikėtų geležinkelio, tai LEZą būtų įkurę prie geležinkelio linijos ar šalia normalios krovininės stoties.
                                    Niekas nieko nepersiuvinės, nes jei neveš baltarusiai, tai iš viso nebus ką vežti rytų-vakarų kryptimi, išskyrus vietinius krovinius, kurių labai jau ribotas kiekis, didelę dalį sudaro tik kuras ir birūs kroviniai, pastarųjų didžioji dalis yra pačių geležinkelių reikmėms (skalda, smėlis ir pan.).
                                    1. Ką veža fūrom į Vakarus veš LG. Jau dabar Vokietija, Prancūzija kovoja su lietuviškom fūrom - reikalauja viešbučiuose apgyvendinti. Tai kelia kainas. Be to, tikėtina lieps elektrinėm vežti. Girteka vieną nusipirko, bet viena prie 1000 fūrų parko yra 0,1 proc viso parko.

                                    2. LEZ stato 2 automobilių dalių gamyklas. Jos DAR NEVEIKIA.

                                    3. Tai vat jei neveš Rytų-Vakarų kryptimi, vešime Vakarų (geografiškai pietų).

                                    Comment


                                      Parašė miraged Rodyti pranešimą
                                      Palemone, palemono g. pradedamas pasiruošimas tuneliui po geležinkelio linijomis kaunas-palemonas ir rokai-palemonas. Kertami medžiai, vežamas žvyras. geležinkelis toje vietoje ir taip apie 3metrus yra giiliau nei kelias, o tunelis dar bus giliau, labai idomus projektas..
                                      Keista, Kaunas-Palemonas dar neparinktas rangovas, ir tik pastacius ta atkarpa turetu buti statoma Rokai-Palemonas.

                                      Comment


                                        Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

                                        1. Ką veža fūrom į Vakarus veš LG. Jau dabar Vokietija, Prancūzija kovoja su lietuviškom fūrom - reikalauja viešbučiuose apgyvendinti. Tai kelia kainas. Be to, tikėtina lieps elektrinėm vežti. Girteka vieną nusipirko, bet viena prie 1000 fūrų parko yra 0,1 proc viso parko.

                                        2. LEZ stato 2 automobilių dalių gamyklas. Jos DAR NEVEIKIA.

                                        3. Tai vat jei neveš Rytų-Vakarų kryptimi, vešime Vakarų (geografiškai pietų).
                                        Kovoti jie kovos iki tol, kol tai nekenks pervežimams. O vežti tai vis tiek reikia. Deja, ES su savo idiotiškomis reformomis geležinkelių sferoje jokių savo tikslų perkelti autopervežimus ant bėgių nepasiekė, kaip tik įvyko geležinkelių sektoriaus suskaidymas ir viskas. O low costinės aviacijos plėtra dar ir smogė geležinkeliams keleivių pervežimams vidutinių ir ilgų (ES mastais) nuotolių srityje.
                                        Ir kas, kad stato automobilių dalių gamyklas. Dalys dalims nelygu. Gali būti, kad pakaks 1-2vieno konteinerių per savaitę pervežti visai produkcijai ar atsivežti pusfabrikačiams ir pan.
                                        Vakarų kryptimi vežti yra kartais mažiau ką nei Rytų - Vakarų kryptimi.

                                        Comment


                                          Parašė Shots Rodyti pranešimą

                                          Keista, Kaunas-Palemonas dar neparinktas rangovas, ir tik pastacius ta atkarpa turetu buti statoma Rokai-Palemonas.
                                          Tai lygtai ten kažkas su konkursais nepavyko. Be to sudėtingesnė ir ilgesnė statybų dalis būtent yra Rokai - Palemonas, nes reikės per elektrinės užtvanką praeiti, o taip pat didelį viaduką-estakadą statyti per geležinkelio liniją Palemonas - Kaunas.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X