Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė John Rodyti pranešimą
    Iš kur tokia informacija? Aecom studija aiškiai teigia, kad racionaliausias maršrutas yra tiesti pro Kauną (tiesą sakant, varianto NE pro Kauną niekas net nenagrinėjo, kaip akivaizdžiai neracionalaus). Brėžiniai ir paaiškinimai laisvai prieinami visiems.



    Trasa pro Panevėžį (nuo Kauno) nagrinėjama toje pačioje Aecom studijoje. Ar tu ją bent jau skaitei? Jei ne, būtinai siūlau paskaityti, nes būtent tuo dokumentu iš esmės ir vadovaujamasi.
    Šiaip bėda, kad ta Aecom studija kaip ir inspiruota pačių estų. Jie jį be kita ko pramušinėjo ir Lietuvoje. Lrytas.lt apie tai rašė. Dėl to, galbūt, kai kuriems mūsų Seimo gudručiams kilo įtarimų. Neatmetu varianto, kad dar čia ir politiniai žaidimai. Žinant socdemus...

    --
    Tas Kaunas vs Vilnius skamba juokinga. Niekam nekila minčių, kad eis ne pro Kauna. ne logiška, nes Kaune investuojama daug pinigų (intermodalinis logistikos centras, dar tas uostas, etc). Tuo tarpu Panevėžys ir Šiauliai visada buvo opcija. Tik neseniai tą nusprendė.
    Paskutinis taisė D.P; 2013.12.19, 00:40.

    Comment


      Ale tu matai , būsim ubagais, bes geležinkelio Vilniui reikia:

      http://lzinios.lt/lzinios/Trasa/seim...-vilniu/169604

      Sostinė ir viskas , jokių kitų šansų

      Comment


        Sostinė, nes RB 2 yra numatyta sujungti sostines, o ne pakraščius ar antrus miestus. Kauniečiai galėtų pasidalinti, jau gauna krovininę vėžę su logistikos centru, palikit keleivius Vilniuje. Kitas dalykas, galimybė sujungti Panevėžį su Vilniumi geležinkeliu matyt yra labai patraukli pačiam Panevėžiui, Ukmergei. Taip pat Alytus Druskininkai. Juk yra nuspręsta, visus keleivius iš autobusų perkelti į geležinkelius, Atsisakant tolimų autobusų maršrutų tarp miestų. Matyt nutiesus geležinkėlį greitajam traukinui, atsirastu galimybė nutiesti dar du kelius lėtesniam transportui.

        Comment


          Parašė udrius Rodyti pranešimą
          Ale tu matai , būsim ubagais, bes geležinkelio Vilniui reikia:

          http://lzinios.lt/lzinios/Trasa/seim...-vilniu/169604

          Sostinė ir viskas , jokių kitų šansų
          Keista, nes didžioji dalis seimūnų nėra vilniečiai, o Vilniaus rinkėjus atstovauja bene tik 20%.

          Comment


            Parašė Little_man Rodyti pranešimą
            Sostinė, nes RB 2 yra numatyta sujungti sostines, o ne pakraščius ar antrus miestus. Kauniečiai galėtų pasidalinti, jau gauna krovininę vėžę su logistikos centru, palikit keleivius Vilniuje. Kitas dalykas, galimybė sujungti Panevėžį su Vilniumi geležinkeliu matyt yra labai patraukli pačiam Panevėžiui, Ukmergei. Taip pat Alytus Druskininkai. Juk yra nuspręsta, visus keleivius iš autobusų perkelti į geležinkelius, Atsisakant tolimų autobusų maršrutų tarp miestų. Matyt nutiesus geležinkėlį greitajam traukinui, atsirastu galimybė nutiesti dar du kelius lėtesniam transportui.
            Na ir kas, kad sostinė? Juk galima blogiausiu atveju padaryti atšaką iš Kauno, bet Vilniaus ponams vis negerai, jie viską nori susiglemžti. Neverskit gailėtis 1939 spalio 27. Kita vertus, tokių keistų lankų poreikis parodo, kad sostinė ne vietoj, nebent LDK ruošiamės atkurti.
            Paskutinis taisė Linas; 2013.12.19, 09:47.

            Comment


              Parašė udrius Rodyti pranešimą
              Ale tu matai , būsim ubagais, bes geležinkelio Vilniui reikia:

              http://lzinios.lt/lzinios/Trasa/seim...-vilniu/169604

              Sostinė ir viskas , jokių kitų šansų
              taigi čia keleivius vežt reikia, o ne tik pinigus įsisavinti, iš kur Kaune keleiviai?? kiek kauniečių važiuoja į Varšuvą ir kiek vilniečių?? turbūt skirtumas dešimtgubas, jei nedidesnis, tas pats ir su Ryga, plius dar Vilnius turėtų ir šimtatūkstantinę minskiečių keliautojų grupę, nu niekaip neįžvelgiu trūkumų trasos per Vilnių paleidimo
              Aš neliūdnas - aš blaivus

              Comment


                A tai kiek keleivių bus per dieną 50 ar 100 ? ir kas dengs trasos nuostolius ? Vilniaus savivaldybė ar visa Lietuva?

                Comment


                  Parašė geriantis Rodyti pranešimą
                  taigi čia keleivius vežt reikia, o ne tik pinigus įsisavinti, iš kur Kaune keleiviai?? kiek kauniečių važiuoja į Varšuvą ir kiek vilniečių?? turbūt skirtumas dešimtgubas, jei nedidesnis, tas pats ir su Ryga, plius dar Vilnius turėtų ir šimtatūkstantinę minskiečių keliautojų grupę, nu niekaip neįžvelgiu trūkumų trasos per Vilnių paleidimo
                  Taigi sako žmogus, kad reikia sostinę į Kauną kelti. Tuomet viskas normalizuosis.
                  Šiaip jau per Vilnių ir taip eina 3 geležinkeliai. Gal galima būtų juos panaudoti?

                  Comment


                    Taip galima - mažiausi resursai butų liniją tiesiant senuoju geležinkeliu St peterburgas - Varšuva

                    Comment


                      Parašė geriantis Rodyti pranešimą
                      taigi čia keleivius vežt reikia, o ne tik pinigus įsisavinti, iš kur Kaune keleiviai?? kiek kauniečių važiuoja į Varšuvą ir kiek vilniečių?? turbūt skirtumas dešimtgubas, jei nedidesnis, tas pats ir su Ryga, plius dar Vilnius turėtų ir šimtatūkstantinę minskiečių keliautojų grupę, nu niekaip neįžvelgiu trūkumų trasos per Vilnių paleidimo
                      Beje, pasakyk, kodėl baltarusis turėtų važiuoti per Vilnių, jei jis turi krūva linijų tiesioginių į Lenkiją ir į Vakarus ? Nors ką čia komentuosi, jei žmogus apie tai nežino....

                      Comment


                        Parašė Sula Rodyti pranešimą
                        Taigi sako žmogus, kad reikia sostinę į Kauną kelti. Tuomet viskas normalizuosis.
                        Šiaip jau per Vilnių ir taip eina 3 geležinkeliai. Gal galima būtų juos panaudoti?
                        o gal paprasčiau tą vieną žmogų perkelti į sostinę jeigu jis taip dėl to kremtasi, kad gyvena ne sostinėje mano logika tokia, krovinius vežti per Kauną, nes tranzitui tai tikrai tinkamas geografinis taškas, o keleivius reikia vežti ten kur jų yra, tai koks tolkas Lietuvai iš tos keleivinės trasos pro Kauną visiškai nesuprantu
                        Aš neliūdnas - aš blaivus

                        Comment


                          Geriantis - būk geras - mažiau gerk ir pasižiūrėk kiek linijų iš BY eina į PL ir pasakyk kodėl

                          a) baltarusiai turėtų nukreipti krovinius į LT
                          b) kodėl jie pirma turėtų važiuoti į LT , jei gali tiesiai nuvykti į PL?

                          Comment


                            Parašė udrius Rodyti pranešimą
                            Beje, pasakyk, kodėl baltarusis turėtų važiuoti per Vilnių, jei jis turi krūva linijų tiesioginių į Lenkiją ir į Vakarus ? Nors ką čia komentuosi, jei žmogus apie tai nežino....
                            Ne baltarusai, o minskiečiai ir todėl, kad taip bus greičiau. Jeigu sakai kad važiuos 50-100 keleivių iš Vilniaus, tai iš Kauno kiek važiuos?? 5-10?? kas dengs tokiu atveju išlaidas?? visa Lietuva ar Kauno savivaldybė?? žiūriu tas pats onoras ar kauniečio ar lenko
                            Aš neliūdnas - aš blaivus

                            Comment


                              Parašė geriantis Rodyti pranešimą
                              Ne baltarusai, o minskiečiai ir todėl, kad taip bus greičiau.
                              Greičiau ? duodi 4 valandos iki Vilniaus kad sulaukti 1 traukinio per dieną ? suuuper

                              Comment


                                Parašė udrius Rodyti pranešimą
                                Geriantis - būk geras - mažiau gerk ir pasižiūrėk kiek linijų iš BY eina į PL ir pasakyk kodėl

                                a) baltarusiai turėtų nukreipti krovinius į LT
                                b) kodėl jie pirma turėtų važiuoti į LT , jei gali tiesiai nuvykti į PL?
                                nemaišyk temų, čia apie keleivius šnekama ir nereguliuok man gyvenimo
                                Aš neliūdnas - aš blaivus

                                Comment


                                  Parašė geriantis Rodyti pranešimą
                                  o gal paprasčiau tą vieną žmogų perkelti į sostinę jeigu jis taip dėl to kremtasi, kad gyvena ne sostinėje mano logika tokia, krovinius vežti per Kauną, nes tranzitui tai tikrai tinkamas geografinis taškas, o keleivius reikia vežti ten kur jų yra, tai koks tolkas Lietuvai iš tos keleivinės trasos pro Kauną visiškai nesuprantu
                                  Liaudies išmintis teigia, kad kuprotą tik ... ištiesina. Čia nieko tiesiogiai, tačiau kai kam tai nors kuolą ant ant galvos tašyk, bet niekaip nesupranta, kad valstybės vidurys yra visiems palankesnis - ir keleiviams, kurie iš visur gali atvažiuot, ir kroviniams. Tieskim tą atšaką nuo Kauno iki Vilniaus - ir visiems bus gerai, ir lenkams, ir Vilniaus dvarponiams, ir Lietuvos piliečiams.

                                  Comment


                                    Parašė geriantis Rodyti pranešimą
                                    Ne baltarusai, o minskiečiai ir todėl, kad taip bus greičiau.
                                    Iš Minsko iki Varšuvos dabar galima nuvažiuoti per mažiau nei 10 val. Ar galima bus iš Vilnaius iki Varšuvos nuvažiuoti per 5.5 val, kad pasakyti, kad per Vilnių "bus greičiau"?

                                    Comment


                                      Parašė Linas Rodyti pranešimą
                                      Liaudies išmintis teigia, kad kuprotą tik ... ištiesina. Čia nieko tiesiogiai, tačiau kai kam tai nors kuolą ant ant galvos tašyk, bet niekaip nesupranta, kad valstybės vidurys yra visiems palankesnis - ir keleiviams, kurie iš visur gali atvažiuot, ir kroviniams. Tieskim tą atšaką nuo Kauno iki Vilniaus - ir visiems bus gerai, ir lenkams, ir Vilniaus dvarponiams, ir Lietuvos piliečiams.
                                      Valstybės vidurys tai čia ne tas pats kas šiknos vidurys. Gal reikia atsižvelgt į tai kur tų keleivių yra, o kur jų nėra.
                                      Aš neliūdnas - aš blaivus

                                      Comment


                                        Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                        Iš Minsko iki Varšuvos dabar galima nuvažiuoti per mažiau nei 10 val. Ar galima bus iš Vilnaius iki Varšuvos nuvažiuoti per 5.5 val, kad pasakyti, kad per Vilnių "bus greičiau"?
                                        Tarp Vilniaus ir Varšuvos yra apie 500 km, tai kokį vidutinį greitį pasieks, toks ir laikas, vidutinis 100 km/h greitis tai ir bus tos 5 val, jei didės vidutinis, trumpės ir laikas.
                                        Aš neliūdnas - aš blaivus

                                        Comment


                                          Parašė geriantis Rodyti pranešimą
                                          Valstybės vidurys tai čia ne tas pats kas šiknos vidurys. Gal reikia atsižvelgt į tai kur tų keleivių yra, o kur jų nėra.
                                          Gal be tokių žodžių apsieikim, bet kas blogo nutiks, jei tie be galo gausūs keleiviai iš Vilniaus pravažiuos pro Kauną, o ne pro Dzūkijos miškus? Čia tik kai kurių naujųjų lietuvių pan vilnietiškas onoras.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X