Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[UA] Ukrainos geležinkeliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • alga
    replied
    Labai įdomus Antono Ptuškino video apie tai, kaip karo metu veikia Ukrainos geležinkeliai: https://www.youtube.com/watch?v=p_f-JDAEvOg

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    Paprastai automatika ir signalizacija padaryta taip, kad yra tik vienas galimas kelias per iešmą, o iešmo padėtis sujungta su kelio šviesoforais. Ir automatika seka, kad nebūtų besikertančių maršrutų ar netikėtai pakeistas (pvz esant užimtam iešmui) aktyvus maršrutas.

    Bet šiaip, įdomi eismo organizavimo strategija, užimant abu kelius tos pačios krypties keleiviniais traukiniais.
    O koks skirtumas, keleiviniai ar keleivinis ir krovininis. Būtent taip pasitaiko Lietuvoje, kur kai kuriuose ruožuose galimas eismas abiem kryptimis abiem keliais. Ir man pačiam yra tekę važiuoti traukiniu Vilnius - Klaipėda, kai keleivinis "lenkė" prekinį, judantį ta pačia kryptimi kitu keliu.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    On 23.02.2022 the train steward Alla Kolesnychenko went for a regular train trip Mykolaiv – Kyiv. However, the very next day the full-scale russian invasion has started.

    From then on Alla is on duty. During 40+ days of war she conducted 28 evacuation trips from Kyiv, Kharkiv and Kramatosk to safer cities in Western Ukraine.

    Alla doesn’t see her actions as heroic. She just does her job with special care and attention. As well as many other workers of Ukrzaliznytsia (Ukrainian railroad service) who are day and night do their best to provide safe evacuation of civilians from the most dangerous regions of Ukraine.

    Šaltinis: https://www.youtube.com/c/babylon13ua/

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Įdomu kaip ten su šviesoforais (ar vienas abiem traukiniams) ir su iešmais (jei stotyje netyčia bus nukreiptas ne tiesiai, o kitam traukiniui į šoną).
    Paprastai automatika ir signalizacija padaryta taip, kad yra tik vienas galimas kelias per iešmą, o iešmo padėtis sujungta su kelio šviesoforais. Ir automatika seka, kad nebūtų besikertančių maršrutų ar netikėtai pakeistas (pvz esant užimtam iešmui) aktyvus maršrutas.

    Bet šiaip, įdomi eismo organizavimo strategija, užimant abu kelius tos pačios krypties keleiviniais traukiniais.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Traukinių "lenktynės" Ukrainoje.
    6wdrQv-afro
    Drąsūs tie ukrainiečių mašinistai.
    Ten tik bandymai ar taip vyksta reguliarus eismas iki pat Mukačiovo?
    Įdomu kaip ten su šviesoforais (ar vienas abiem traukiniams) ir su iešmais (jei stotyje netyčia bus nukreiptas ne tiesiai, o kitam traukiniui į šoną).

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Traukinių "lenktynės" Ukrainoje.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Tai gal priskaičiavo kelią iki atliekų saugojimo aikštelės nuo Janovo, kuris buvo sutvarkytas gal dar pernai ar 2019 m.
    Pas mus analogiškai. "Nutiesėm Rail Baltic". Nesvarbu kad tik bėgiai.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tai gal priskaičiavo kelią iki atliekų saugojimo aikštelės nuo Janovo, kuris buvo sutvarkytas gal dar pernai ar 2019 m.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Jie nepravažiavo ilgiausio ruožo, kuris apaugęs medžiais jau buvo ir netgi einant pėsčiomis bėgiais, reikėjo brautis pro bruzgynus.
    Ne tik pas mus giriasi
    Pagal žemėlapį , Вильча - Янів yra 43 km. Kadangi kelias iki "Вектор" ir ištempimo kelias nuo "Вектор" į vakarinę pusę jau buvo suremontuotas, tad sakyčiau maksimum 35 km. Na ok, gal nesigyrė ir iki Рача kelią sutvarkė, dar kokie 10 km.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Jie nepravažiavo ilgiausio ruožo, kuris apaugęs medžiais jau buvo ir netgi einant pėsčiomis bėgiais, reikėjo brautis pro bruzgynus.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Udarnais tempais per kelis mėnesius atstatytas apie 50 km ruožas Černobylio zonoje nuo stoties Vilča iki Janovo stoties. Janovo stotis aptarnavo ir iki šiol aptarnauja atominę elektrinę. Iki tol Černobylis (užkonservuota elektrinė) buvo aptarnaujama geležinkeliu iš Černigovo linija, einančia per Baltarusijos teritoriją. Atidarius branduolinių atliekų saugyklą ir pablogėjus santykiams su Baltarusija, tikriausiai branduolinių atliekų pervežimas per Černigovą ir Baltarusiją tapo neįmanomas, todėl buvo atstatytas nenaudojamas minėtas geležinkelio ruožas.
    Ne toks ir nenaudojams.
    Kreosano gauja su drezina gan nesunkiai pravažiavo

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Udarnais tempais per kelis mėnesius atstatytas apie 50 km ruožas Černobylio zonoje nuo stoties Vilča iki Janovo stoties. Janovo stotis aptarnavo ir iki šiol aptarnauja atominę elektrinę. Iki tol Černobylis (užkonservuota elektrinė) buvo aptarnaujama geležinkeliu iš Černigovo linija, einančia per Baltarusijos teritoriją. Atidarius branduolinių atliekų saugyklą ir pablogėjus santykiams su Baltarusija, tikriausiai branduolinių atliekų pervežimas per Černigovą ir Baltarusiją tapo neįmanomas, todėl buvo atstatytas nenaudojamas minėtas geležinkelio ruožas.

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    Čia šviežia kelionė, pavyko su darbo reikalais suderint. Apie variantus dėl Rumunijos dabar galima pamiršt... Laimė, kad pavyko prasmukt pro Ivano - Frankiivsk sritį, kuri nuo ketvirtadienio tapo raudona zona dėl viruso. Turiu ir trumpą video, jį paskelbiau geležinkelio entuziastų puslapyje Facebook grupėje:

    https://www.facebook.com/10000057319...11654725530259

    (tik Facebook kokybę gerokai sumažina).

    Jei kas kada norėtų pakartoti maršrutą ir sutikti Ukrainoje D1 veikiantį - rašykit PM, tikrai rekomenduosiu, kaip galima pasiekti

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tai kad čia šviežios nuotraukos. Dabar su sienos kirtimu problemos.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė statyba Rodyti pranešimą
    Pavyko pagauti senuką D1 Solotvyno stotis .
    Įdomu, čia kelionė tik po Ukrainą ar pavyko užsukti į šalia esančią Rumuniją.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Galima daugiau info apie kelione?

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    Pavyko pagauti senuką D1 Solotvyno stotis 2021.02.26d.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    2015 m. aš iš Vilniaus į Rovną važiavau dyzeliniais traukiniais. Tada buvo traukinys Vilnius - Gardinas per Stasylas, Lydą. Su juo iki Lydos. Iš ten vietiniu vėlyvuoju (išvyko po 22 val.) priemiestiniu iki Baranovičių. Persikantavojau naktį Baranuose, ryte dyzeliniu iki Gorynės. Ten Baltarusijos pasienio kontrolė ir persėdimas į UZ priemiestinį-tarptautinį traukinį Gorynė - Rovnas - Zdolbunovas. Maždaug per 26 valandas nuvažiavau.

    Komentuoti:


  • railman
    replied
    Parašė railman Rodyti pranešimą

    Važiuojame per Rivnę, kurioje tąryt buvome. Rivnę esu tris kartus pravažiavęs, tiksliau pramiegojęs, tada kai per Baltarusiją traukiniu į Ukrainą važiuodavau. Beje, kas sieja Rivnę ir Vilnių??? Laukiu atsakymų
    Vilnių ir Rivnę sieja 1885 metais baigta tiesti geležinkelio linija Vilnius- Rovnas ("Polesės geležinkeliai"). Atkarpa Vilnius - Jašiūnai - Valstybės siena yra šios linijos dalis Lietuvoje.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tai kad traukiniai nuo kovo nei iš Lietuvos į Lenkiją važiuoja, nei iš Ukrainos į Lenkiją.
    O kas čia labai norės bastytis, kai siaučia korona? Be to greitai pati ES vėl gali uždaryti užsienio sienas, nes antroji banga muša pavasario rekordus didžiosiose V. Europos šalyse.
    Paskutinis taisė Al1; 2020.09.29, 07:17.

    Komentuoti:

Working...
X