
9. Iš Lvovo miesto toliau keliavome į Rahovą (Rahiv), esantį Ukrainos pietuose, netoli Rumunijos pasienio. Nors Lvovą ir Rahovą skiria tik truputį daugiau nei 300 km, dėl prastos geležinkelio infrastruktūros kelionė trunka 9 valandas. Laimei, bilietai į kupe vagonus kainuoja nebrangiai, tad visą kelionę galima mėgautis kalnų vaizdais. Žemiau esanti nuotrauka - Rahovo stotis, dyzelinis traukinys D1 ir kažkoks vietinis


Kaip matyt iš nuotraukos, kelių būklė išties vargana.
10. Dažnai Užkarpatės srityje dėl einamųjų remontų ar tiesiog riedmenų stokos prie keleto traukinio D1 vagonų įprasta prijungti vieną sekciją 2M62.

11. Geležinkelio ir ne tik riedmenys Rahove.

12. Grįžimas atgal link Lvovo... Dienos trukmės sustojimas Ivano Frankovske. Nuotraukoje - 2M62U-0157 su firminiu traukiniu "Transkarpatia" Ivano Frankovskas - Kijevas. Taip pat įprasta matyti keleivinius traukinius, tempiamus prekinių lokomotyvų 2M62(U).

13. Ir paskutinė stotis - Vilnius. Grįžimas tuo pačiu traukiniu Truskavecas - Ryga.







Komentuoti: