Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[UA] Ukrainos geležinkeliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Al1
    replied
    Nepaisant karo, elektrifikacija 2022 m. vyko ir metų gale atidarytas elektrinių traukinių eismas nuo T. Ševčenkos stoties iki Čerkasų. Gaila, anksčia čia buvo D1 rojus. D1 dar visiškai neprapuolė iš šios linijos, nes toliau geležinkelio elektrifikuoti dabar nėra galimybių ir ilgesniais maršrutais važinėja D1...

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Lengvas paskaitymas apie sunkų Ukrainos geležinkelininkų darbą karo metais.

    Lrytas.lt 2023.04.30
    Ukrainoje geležinkeliais pulsuoja gyvenimas: sklandaus mechanizmo nesujaukė net karas
    https://www.lrytas.lt/pasaulis/rytai...karas-26807850

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Ukrainoje kai kurios geležinkelių apygardos (iš viso jų yra 6) turi nuo Sovietijos ir Rusijos Imperijos laikų užsilikusius pavadinimus - Pietų (centras Charkive) bei Pietvakarių (centras - Kyjive).
    ​​​
    Neseniai dauguma balsavusių pritarė Pietvakarių geležinkelių apygardos pervardinimą į Centro.
    Šiuo vyksta apklausa, kaip pervadinti Pietų geležinkelio apygardą

    Pravda.ua 2023.03.10
    У "Дії" запустили нове опитування про перейменування Південної залізниці
    https://www.pravda.com.ua/news/2023/03/10/7392806/
    Paskutinis taisė Romas; 2023.03.10, 15:24.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Jei kelias būtų minuotas, nukentėtų platforma, o ne lokomotyvas ar keleiviai.

    Komentuoti:


  • LinS
    replied
    O platforma priekyje čia dėl saugumo kokio prikabinta?

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Šiandien, lapkričio 19 d. pirmasis traukinys iš Kijevo atvyko į Chersoną

    Censor.net / Suspilne net 2022.11.19
    VIDEO До визволеного Херсону прибув перший потяг з Києва

    https://censor.net/ua/v3381700
    https://hromadske.ua/ru/posts/v-herson-pribyl-pervyj-poezd-posle-nachala-polnomasshtabnoj-vojny?topic=voyna



    https://nashaniva.com/ru/303480

    Tas dažnai nuotraukose šmėkščiojantis vyrukas (dešinėje) su ukrainietiška plaukų sruoga, pasirodo yra Ukrzaliznycios valdybos pirmininkas Oleksandr Kamyšyn / Олександр Камишін



    https://nashaniva.com/ru/303480

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    2022.11.15, antradienis
    Pirmasis traukinys atvksta į Mykolajivą. Juo važiavo pie 50 keleivių

    Українська правда / Ukrajins'ka pravda 2022.11.15
    До Миколаєва прибув перший від початку вторгнення РФ потяг


    Video matosi, kad stotis apgriauta ir langai išdaužyti. Tačiau Ukrzaliznycia pasistengė traukinius paleisti kuo greičiau


    https://www.pravda.com.ua/rus/news/2022/11/15/7376380/

    Komentuoti:


  • R.D.
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Lapkričio 9-12 d. rusai išstumti iš dešiniojo Dniepro kranto. Šią savaitą pradėjo kursuoti traukiniai iš Kijevo į Mykolajivą (Nikolajevą) ir Chersoną.
    Jie važiuoja maršrutu
    Stebiu UA geležinkelius, tai sunku atsistebėti, kaip jie operatyviai sutvarko ne tik eismą, bet ir kelius su pažeistais kelynais atstato, nors geležinkelių tinklas UA labai platus. Mums pavydėti taip išvystytos infros su tokiu operatyviu darbu.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Kai prasidėjo karas Ukrainoje, Ukrzalyznycia iki balandžio skelbdavo žemėlapius su veikainčių stočių žemėlapiu
    Tokia situacija buvo balandžio 5 d., kai Rusijos karuomenė stovėjo prie Kyjivo (Kijevo).

    https://www.facebook.com/Ukrzaliznytsia/

    Nuo to laiko Ukrainos keleiviniame susisiekime geležinkeliais daug kas pasikeitė
    Deja, po 2022.04.08 d. rusų raketų antpuoliio į Kramatorsko stotį nustojo važiuoti traukiniai į Slovianską - Kramatorską
    Gerų naujienų buvo daugiau Ukrzalyznycia iš karto paleisdavo traukinius išvadavus savo teritorijas.

    Balandį rusai atsitraukė iš Šiaurės Ukrainos - traukinai palesiti į Sumus, Černihivą (Černigovą), Šostką
    Rugsęjį - spalį buvo išmušti iš Charkivo (Charkovo) ir dalies Donecko srities, Traukiniai iš Charkivo paleisti į Balakliją, Iziumą ir Kupianską; apie pafrontėje esantį Lymaną dar nieko negirdėti

    Lapkričio 9-12 d. rusai išstumti iš dešiniojo Dniepro kranto. Šią savaitą pradėjo kursuoti traukiniai iš Kijevo į Mykolajivą (Nikolajevą) ir Chersoną.
    Jie važiuoja maršrutu Київ-Пас. - Ім.тараса Шевченка - Фундукліївка - Миколаїв Пас.- Херсон (Kijevas- Smila / im T.Ševčenko - Znamjanka II / Funduklijivka - Mykolajiv -Cherson)
    https://www.uz.gov.ua/passengers/tim...?station=23536

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Lapkričio 8 d. paleistas bandomasis "Maramurešo ekspreso" traukinys iš Rachivo į Valea Viseului Rumunijoje


    Video FB Ukrzaliznycia 2022.11.08
    Укрзалізниця здійснила перший пробний заїзд на відновленій ділянці Рахів - Ділове - Валя-Вішеулуй (Румунія).
    https://pt-br.facebook.com/Ukrzalizn...92230349533500

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    «Потяг до перемоги» [Potiah do peremohy] / Traukinys iki pergalės / «Поезд к победе» / Train to Victory

    Ukrainoje rugpjūčio 23 d. Nepriklausomybės dienos išvakaręse paleistas projektas Potiah do peremohy / Traukinys iki pergalės


    Keleivinį traukinį sudaro 7 vagonai, kuriuos apipavidalino Ukrainos menininkai.
    Kiekvienas vagonas skirtas vienam iš 7 Rusijos okupuotų regionų - Krymui, Donecko, Luhansko, Charkivo, Chersono, Mykolajivo bei Zaporižės sritims - ir jų kovai su okupantais.

    UKR: https://train.foreverukraine.org.ua/
    ENG: https://train.foreverukraine.org.ua/en/

    Unian.ua 24.08.2022
    В Україні запустили "Потяг до перемоги", присвячений супротиву оккупантам
    https://www.unian.ua/tourism/newspho...-11952783.html
    https://novosti-n.org/ua/news/V-Ukra...-video--251792

    Iš pradžių traukiniai važiavo visą Ukrainą kertančiuose maršutuose Lvivas -Zaporižė ir Kyjivas- Užhorodas, paskui - ir kituose maršrutuose




    Rugsėjo 8 d. prie Pergalės traukinio kalbą sakė JAV Valsybės sekretorius Antony Blinken

    https://www.unn.com.ua/uk/news/19935...ag-do-peremogi

    Potiah do peremohy / Traukinys iki pergalės važiuos ir tarptautiniuose reisuose.
    Užvakar ir vakar pranešta, kad jis važiuos maršrutu Kyjivas - Kišiniovas (Moldiova) (№ 351/352 Київ – Кишинів)

    Укрзалізниця запустить до Кишинева "Потяг до перемоги
    https://www.epravda.com.ua/news/2022/10/29/693218/

    «Потяг до перемоги» їде за межі України

    https://poltavawave.com.ua/p/potiag-...krayini-708327

    "Укрзалізниця" запускає міжнародний "Потяг до перемоги"



    https://focus.ua/uk/ukraine/534990-u...udet-dvigatsya

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    UZ 1520 mm cisternos ant 1435 mm vežimėlių Suvalkuose. Atspėkite, kur jos užpildomos?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Vasario pabaiga. Ukrainos pabėgėlius gabenantis keleivinis traukinys Lenkijoje, plačioji 1520 mm linija LHS. Šita linija nutiesta 1979 m. iš Tarybinės Ukrainos į Lenkiją, į Sileziją, gabenti geležies rūdą metalurgijos kombinatui. Iš Lenkijos į TSRS buvo gabenama akmens anglis, siera. Pačioje TSRS pabaigoje buvo paleisti ir keleiviniai traukiniai Maskva - Olkušas Šiaurinis, Lvovas - Zamoscė. Tada jais važinėjo prekeiviai. Maršrutai pragyvavo kelis metus ir paskui jau keleivinio susisiekimo nebuvo, nebent koks turistinis jau XXI a. Krovinių irgi sumažėjo.



    https://www.bazakolejowa.pl/index.ph...photoid=265860

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Nuo rytojaus Ukrzaliznycia atnaujina geležinkelio susiekimą su pirmuoju išlaisvintu Charkivo srities miestu. Bilietas iš Charkivo į Balakliją (90-100 km) kainuos 29 UAH (mažiau 1 EUR}

    Unian.​​net 2022.09.15​​​​​​
    "Укрзалізниця" з 15 вересня повертає залізничне сполучення на деокуповану Харківщину
    Вартість проїзду з Харкова до Балаклії - 29 грн.

    https://www.unian.ua/economics/trans...-11979426.html

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Rekonstravo. Nes geležinkelis buvo, tik jis stovėjo apleistas.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Ukraina nusitiesė iš savo pusės 1520 mm vėžės geležinekelio Rachiv - Dilove - Valea Vișeului - Sighetu Marmației - Teresva atkarpas iki Rumunijos sienos:
    Rachiv - Berlebaš 19,3 km
    Teresva - Rumunijos siena 1,1 km


    Žemėlapis iš www.mapy.cz

    Čekoslovakijos laikais per Rumunijos teritoriją važiavo traukinys Praha - Jasynia, sovietų laikais buvo intensyvus naftos krovinių eismas (buvo sovietinė 1520 mm vėžė). Mūsų laikais buvo paleisti vietinai traukiniai tarp Ukrainos ir Rumunijois, bet po keletos incidentų su cigarečių kontrabanda esimas nutrūko.

    Pagal Ukrains'ka zalyznycia vadovo Aleksandro Kamyšyno įdėtas schemas lieka nejudinta 1520 mm vėžė Rumunijos pusėje: Vakaruose Sighetu Marmației - Câmpulung la Tisa - Teresva ir mažas ruoželis rytuose nuo Valea Vișeului iki sienos. Rumunijos interente nepavyko rasti kas nors yra daroma su tomis atkarpomis.

    Відкрили одразу дві дільниці на кордоні з Румунією.
    Рахів — Берлебаш — держкордон та Тересва — держкордон. Це 19,3 км та 1,1 км нової колії, які були збудовані нашими колійниками за рекордні 2 місяці.




    https://t.me/s/zalizni_zminy
    https://biz.nv.ua/markets/otkryty-no...-50266030.html
    Ukrainos žiniasklaidoje jau kalbama ne tik apie padidėsiantį krovinių srautą, bet užsimenama ir apie keleivinius traukinius per Rumunijos teritoriją Ivano-Frankivs'k - Rachiv - Užhorod
    https://biz.liga.net/all/transport/n...herez-rumyniyu

    Kol kas rekonstravus geležinkelį priemiestinis traukinys Kolomyja - Rachiv pratęstas iki Dilove stoties.
    Paskutinis taisė Romas; 2022.08.29, 17:04.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Šią savaitę iš naujo atidarytas eismas geležinkeli atkarpoje tarp Ukrainos ir Moldovos Berezyne / Березине - Besarabeska / Basarabeasca. Ši 22 km atkarpa neveikė nuo 1999 metų, paskui buvo išardyta. Keletą metų buvo kalbama apie šios atkarpos atnaujinimą, tačiau pritrūkdavo pinigų ar atsirasdavo kitų priežasčių nepradėti projekto. Rusijai pradėjus bombarduoti geležinkelio tiltą per Zatoką buvo labai apsunkintas geležinelio susiekimas su Izmailo uostu prie Dunojaus..
    Dabar kroviniai iš pietų Ukrainos galės patekti į Moldovą ir toliau į Europą apeinant Padniestrės regioną, o Moldovos kroviniai pateks į Izmailo uostą.


    https://upload.wikimedia.org/wikiped...ast_Europe.png

    Ukrainos ir Moldovos ministrai pasirašė susitarimą dėl geležineklio tstatymo tik prieš porą mėnesių
    Delo.ua 2022.06.24
    Україна та Молдова відновлять рух залізницею Березино-Бессарабка

    https://delo.ua/uk/economy/ukrayina-...arabka-400187/

    Jau po dviejų mėnesių - pranešimai apie atidarytą geležinkelio atkarpą ir jos reikšmę abiejų šalių eksportui
    Unian.ua 2022.08.22
    Вперше з 1999 року: Україна та Молдова відновили рух поїздів на ділянці "Березине – Басарабяска"
    https://www.unian.ua/economics/trans...NzQ3LjYwLjAuMA..

    Newsmaker.md 2022.08.20
    Железная дорога из Бессарабки в Березино готова к сдаче в эксплуатацию

    https://newsmaker.md/rus/novosti/fot...kspluatatsiyu/

    Komentuoti:


  • Ångstrom
    replied
    Atkuriamos, atnaujinamos ir planuojamos Ukrainos geležinkelių jungtys su Moldova, Rumunija ir Lenkija.

    Ukraine works on restoring railway connections to European neighbours
    Published on 29-06-2022 at 15:00

    <...>

    The railway link to Moldova is scheduled to reopen this autumn after 25 years of not being in operation. The Infrastructure Ministries of Moldova and Ukraine recently signed a Memorandum of Understanding (MoU) to this end.

    The two countries reopening the Berezino-Basarabeasca rail link is aimed at facilitating Ukrainian imports and exports. With the restart of services, Moldova will gain direct access to the Ukrainian port of Izmail on the Danube and alleviate the heavily congested river port of Reni located nearby. Additionally, Ukraine will be able to export its products via rail directly to Moldova and other EU countries via the Berezino-Basarabeasca rail line.

    The Ukrainian section of the Berezino-Basarabeasca railway section was opened in 1997, said Moldova’s Ministry of Infrastructure. Sitting idle 25 years, the line needed refurbishing. The railway is 23 kilometres long, of which 1,2 kilometres in Moldova. Most of the work will therefore take place on the Ukrainian side of the border.

    <...>

    From July 2 onwards, repair works on the Ukrainian section Rakhiv – Berlibash near the Romanian border will be carried out as well. Ukrainian Railways will suspend the train 55/56 service on the Kyiv – Rakhiv route during the restoration works. There have been no cross-border trains since the early 2000s. Before that time, there was a Rakhiv – Sighetu Marmatiei diesel train service, which was subsequently cancelled.

    <...>

    In the Lviv region itself, restoration of the Starzhava-Khyriv-Nyzhankovychi railway towards towards Poland has begun. <...> At the same time, a mechanism is being developed to restore the railway connection Zaguzh (Poland) – Khyriv (Ukraine) with the continuation of the route in the direction of Nyzhankovychi (Ukraine) – Przemyśl (Poland).
    https://www.railtech.com/infrastruct...an-neighbours/

    Komentuoti:


  • disident
    replied
    Parašė 1-2-3 Rodyti pranešimą
    Gal kas galite pakomentuoti, kodėl kai visi rūpinasi Ukrainos grūdų išvežimu niekas nesvarsto (ar nesigirdi to) sąstatų su kintamo pločio riedmenimis?
    Pagal https://en.wikipedia.org/wiki/SUW_2000 lenkai turi kažkokį riedmenų standartą sukūrę. Netgi vėžės pločio keitimo įranga yra Mockavoje ir dar dviejose vietos ant sienos su Ukraina.

    Ar čia kaina nereali? Ar dar kas nors?

    Prieš kurį laiką buvo skelbiama kad Mažeikių nafta perka Mockavos terminalą, bet tai buvo aprašoma kontekste, kad statys saugyklas, perkrovimo infrastruktūrą - maždaug atvažiuoja Mažeikių traukinys, išsikrauna Mockavoje, atvažiuoja lenkiškas traukinys - jį užpila. Po to tą patį kartoja prie Ukrainos sienos.
    Kodėl nepadarius stabilių 50 cisternų kurios kursuotų tarp Mažeikių ir Ukrainos? Tas pats su keliais sąstatais birių krovinių - kalba kad neturi kaip išvežti 20 mln tonų - vienkartinė investicija, visi paremtų, ir kursuotų po kelis sąstatus per dieną į Klaipėdą.
    Mano kuklia nuomone visi sprendimai pirma yra politiniai. O kai kalba eina apie milijardus eurų, tai politikams susitarus labai greitai galima padaryti ką nori - ar keičiamos vėžės įrangą, ar kelis šimtus km rusiškų bėgių Lenkijoje, ar kelis šimtus km europietiškų bėgių Lietuvoje.

    Komentuoti:


  • 1-2-3
    replied
    Gal kas galite pakomentuoti, kodėl kai visi rūpinasi Ukrainos grūdų išvežimu niekas nesvarsto (ar nesigirdi to) sąstatų su kintamo pločio riedmenimis?
    Pagal https://en.wikipedia.org/wiki/SUW_2000 lenkai turi kažkokį riedmenų standartą sukūrę. Netgi vėžės pločio keitimo įranga yra Mockavoje ir dar dviejose vietos ant sienos su Ukraina.

    Ar čia kaina nereali? Ar dar kas nors?

    Prieš kurį laiką buvo skelbiama kad Mažeikių nafta perka Mockavos terminalą, bet tai buvo aprašoma kontekste, kad statys saugyklas, perkrovimo infrastruktūrą - maždaug atvažiuoja Mažeikių traukinys, išsikrauna Mockavoje, atvažiuoja lenkiškas traukinys - jį užpila. Po to tą patį kartoja prie Ukrainos sienos.
    Kodėl nepadarius stabilių 50 cisternų kurios kursuotų tarp Mažeikių ir Ukrainos? Tas pats su keliais sąstatais birių krovinių - kalba kad neturi kaip išvežti 20 mln tonų - vienkartinė investicija, visi paremtų, ir kursuotų po kelis sąstatus per dieną į Klaipėdą.

    Komentuoti:

Working...
X