
Traukinys vėlavo atvykti į Lvivą, vėliau nespėjo išvykti nauju laiku, tad pasiekę Zdolbuniv’ą, skambinome buto šeimininkei ir pranešėme apie vėlavimą.

Iš Lvivo išvyko pilnas, vagone buvo kelių mėnesių vaikas, ventiliacija neveikė, kuriam laiko buvo atidarytas vienas langas. Tualeto durys į vidų. Norint jas užsidaryti, teko ant kriauklės atsisėsti. Vietoje įprastinio unitazo buvo “skylės tipo unitazas”. Iki galutinės stoties važiavo maždaug pusė išvykusių iš Lvivo.

213 kilometrų (važiuojant keliu), 2:45 minutės traukiniu, 12 Eur mūsų kompanijai ir mes Rivnėje.

Butą pasirinkome centre, prie geležinkelio stoties, nes kitąryt 08:53 priemiestiniu traukiniu išvažiavome link Lucko.

Priemiestinuko belaukiant. Paslaptingieji Rivnės geltonieji skydai. Iš youtube kanalo "Железные магистрали" jau žinojau, kad čia slepiasi laiptai, kuriais naudojasi keleiviai išlipę antrame kelyje, tam kad užliptų į paaukštintą peroną.

Mūsiškis. Važiuojame iki Klevanės, pusvalandis kelio.

Klevanė (Клевань) turistus traukia vienu iš Ukrainos stebuklų – Meilės tuneliu (Тунель кохання).

Kitas traukinys į Lucką labai vėlai, teks kitais būdais pasiekti Liubarto pilį…

Pasirenkame kelią “per arčiau”: palei bėgius, per mišką. Galima dar eiti dar tiesiau, šiais bėgiais…

Meilės tunelis – tai vis dar retsykiais naudojama geležinkelio atšaka, kažkada nutiesta į karinį dalinį ir apsodinta medžiais, siekant paversti jį nematomu priešams iš oro.

Medžiai susodinti visiškai šalia geležinkelio, suaugo ir sukuria tunelio efektą. Fotografuoti buvo be galo sunku: vešli augmenija, pavėsis, saulės spinduliai ir lietus...

Geležinkelis- visada yra padidinto pavojaus vieta…

Kartas nuo karto pravažiuojantis šilumvežiukas palaiko puikią tunelio formą: http://foto.terpe.lt/inkelti/20191012/i100_MT.jpg
Pėsčiomis į miestelį, ieškoti autobuso stotelės.


Komentuoti: