Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[UA] Ukrainos geležinkeliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • railman
    replied
    Šįkart į kelionės programą įtraukiau Lucką. Žinojau, kad autobusu nuo Lvivo iki Lucko nevažiuosiu, nė už ką. Traukinio maršrutas į Lucką metų pradžioje buvo panaikintas, lyg tai traukinio kapitalinis remontas. Radosi priemiestinis, bet laikai netiko. Vasarą, grafikas dar kartą buvo koreguojamas ir susiekimas traukiniu su Lucku liko tik savaitgaliais (tiesa, dar buvo naktinis, tačiau nepatogus dėl išvykimo apie 2-3 nakties). Taigi teko genereuoti kitą planą: antros vizito dienos Lvive pavakare, 16:31 firminiu traukiniu “Polesė” (“pagerinta električka”) išvykome į Rivnę.


    Traukinys vėlavo atvykti į Lvivą, vėliau nespėjo išvykti nauju laiku, tad pasiekę Zdolbuniv’ą, skambinome buto šeimininkei ir pranešėme apie vėlavimą.


    Iš Lvivo išvyko pilnas, vagone buvo kelių mėnesių vaikas, ventiliacija neveikė, kuriam laiko buvo atidarytas vienas langas. Tualeto durys į vidų. Norint jas užsidaryti, teko ant kriauklės atsisėsti. Vietoje įprastinio unitazo buvo “skylės tipo unitazas”. Iki galutinės stoties važiavo maždaug pusė išvykusių iš Lvivo.


    213 kilometrų (važiuojant keliu), 2:45 minutės traukiniu, 12 Eur mūsų kompanijai ir mes Rivnėje.

    Butą pasirinkome centre, prie geležinkelio stoties, nes kitąryt 08:53 priemiestiniu traukiniu išvažiavome link Lucko.


    Priemiestinuko belaukiant. Paslaptingieji Rivnės geltonieji skydai. Iš youtube kanalo "Железные магистрали" jau žinojau, kad čia slepiasi laiptai, kuriais naudojasi keleiviai išlipę antrame kelyje, tam kad užliptų į paaukštintą peroną.


    Mūsiškis. Važiuojame iki Klevanės, pusvalandis kelio.


    Klevanė (Клевань) turistus traukia vienu iš Ukrainos stebuklų – Meilės tuneliu (Тунель кохання).


    Kitas traukinys į Lucką labai vėlai, teks kitais būdais pasiekti Liubarto pilį…


    Pasirenkame kelią “per arčiau”: palei bėgius, per mišką. Galima dar eiti dar tiesiau, šiais bėgiais…


    Meilės tunelis – tai vis dar retsykiais naudojama geležinkelio atšaka, kažkada nutiesta į karinį dalinį ir apsodinta medžiais, siekant paversti jį nematomu priešams iš oro.


    Medžiai susodinti visiškai šalia geležinkelio, suaugo ir sukuria tunelio efektą. Fotografuoti buvo be galo sunku: vešli augmenija, pavėsis, saulės spinduliai ir lietus...


    Geležinkelis- visada yra padidinto pavojaus vieta…

    Kartas nuo karto pravažiuojantis šilumvežiukas palaiko puikią tunelio formą: http://foto.terpe.lt/inkelti/20191012/i100_MT.jpg

    Pėsčiomis į miestelį, ieškoti autobuso stotelės.


    Paskutinis taisė railman; 2019.10.12, 16:39.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Labai įdomu, laukiu nekantraudamas tęsinio.

    Komentuoti:


  • railman
    replied
    Kai mintyse dėliojau būsimą kelionę po Ukrainą, svarsčiau, ar rinktis vagoną su AC ar be jo, tačiau artėjant vasarai supratau, kad bilietus teks pirkti, be jokio pasirinkimo ir džiaugtis, kad pavyko įsigyti. Nesu naujokas Ukrainoje ir jos traukiniuose, tačiau sudėlioti šią kelionę ir pasirūpinti bilietais buvo iššūkis. Kelionė po Ukrainą prasidėjo iš Borispolio oro uosto. Kijevą (geležinkelio stotį) pasiekėme traukiniu - “oro uosto ekspresu”: nuo banko kortelės nuskaičiavo lygiai 10 Eur už 4 keleivius (2 bilietai lengvatiniai - su 25% nuolaida). Jokių stabdymų, posūkių, grūsčių. Skiriu 10 balų iš 10.


    Pirmas kelionės etapas: Kijevas – Tarariv, traukiniu nr. 357 “Гуцульщина”, daugiau nei 17 valandų kelionė. Apie važiavimą šiuo maršrutu (į kitą pusę) jau yra rašęs Romas https://www.miestai.net/forumas/forum/bendrosios-diskusijos/infrastruktūra-ir-pramonė/bėginis-transportas/13193-ua-ukrainos-geležinkeliai?p=1590383#post1590383. Kai traukinys apie 10 valandą vakaro pasiekė Ternopolį, jei nebūčiau skaitęs Romo įspūdžių apie važiavimą minimaliu greičiu “ratais kvadratais”, būčiau tikrai sunerimęs, nes rodos kelionės tikslas ranka pasiekiamas, o tvarkaraštis rodo, kad teks važiuoti daugiau nei 9 valandas. Lėtai, tuk – tuk. Karšta nebuvo, PET buteliu priremtas langas puikiai vėdino kupe.


    Beje, iki Tatariv’o (stotelė prie Bukovel) bilietų sistema parduoda tik 12 “kupinių” bilietų. Mūsų išvykimo dienai – penktadieniui, jų buvo nulis, iškart pakeičiau paiešką ir nupirkau iki galinės stotelės Rachiv’o. Penktadieniui bilietai šia kryptimi buvo brangesni ir greit išperkami. Vagonas buvo matęs daug, žemės rutulį apsukęs ne kartą… Tai buvo brangiausias kelionės etapas – 59 Eur su arbata, keturiems.


    Nors tai arčiausiai slidinėjimo kurorto Bukovelio esanti geležinkelio stotelė, gyvybe ji nealsavo. Tatariv’o stotis uždaryta (neveikianti), takas vedęs link autobusų stotelės beveik užžėlęs… Beje, iki 2014 vasaros šis regionas neturėjo tiesioginio susisiekimo su sostine. Šis maršrutas radosi visuomeninės inicityvinės grupės dėka.




    Kitą dieną, dėl liūties teko keisti kelionės planą ir Ivano Frankivską teko pasiekti autotransportu. Kelionės būta intensyvios ir trečią kelionės dieną, pusę aštuonių jau mindžikavome Ivano – Frankivsko geležinkelio stotyje, traukėme į Lvivą.


    Turėjau iš anskto įsigijęs blietus į visus suplanuotus kelionės etapus traukiniais (išskyrus vieną priemiestinį). Tikėjausi kokio nors pagerinto dyzeliuko, tačiau atvyko trivagonis su sėdimamomis vietomis http://foto.terpe.lt/inkelti/2019090...Ivanokedes.jpg, gana patogus, tempiamas M62. 10,40 Eur.


    Lvivo stotyje, jau su manevriniu vietoje M62.
    Paskutinis taisė railman; 2019.09.09, 20:26.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Ten su ta miesto električka visiška nesąmonė. Ir akivaizdus pavyzdys, kaip tam tikra VT rūšis profanuojama, žmonės verčiami automobilizuotis ar rinktis kitą VT rūšį. Miesto električka beveik kasdien piko, dažniausiai rytinio metu, atšaukia pusę ar daugiau reisų. Tokiu VT negalima pasitikėti. Beje, miesto električka priklauso ne Ukrainos geležinkeliams, o Kijevpastrans'ui. Atskirti elektrinį traukinį paprasta, nors dažymo schema ir nesiskiria nuo įprastų priemiestinių. Taigi, traukinio numeris užrašytas dideliais skaičiais raudoname fone ant traukinių mordos. Nors, jei neklystu, kai kurie reisai aptarnaujami ir UZ sąstatais. Bet gal jie išnuomoti? O spravžnose miesto električkose salonas pakeistas - sėdynės 2+2, lentynų bagažui nėra, įrengti turėklai stovintiems, nėra durų (išimtos) tarp vagono salono ir tamburo. Kas visiška nesąmonė, nes žiemą eina šaltis į saloną.
    Paskutinis taisė Al1; 2019.08.21, 07:03.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Transporto problemos Kijevo mazge Troješčina-2 (Троєщина-2).
    Ten yra dideli keleivių srautai, nes daug keleivių persėda į greitąjį tramvajų


    Sutrikus traukinių eismui dalis jaunuolių nutarė keliauti kaip Indijoje - įsikibę į traukinį

    Korrespondent.net 2019.08.09
    Киевляне вынуждены добираться на работу, цепляясь за электричку
    Kijeviečiai priversti keliauti įsikibę į traukinį

    https://korrespondent.net/city/kiev/...za-elektrychku

    Toje stotyje panašus incidentas įvyko ir pernai rudenį. Dėl vėluojančių ar nepilno sąstato traukinių visi žmonės į juos netilpo. Užlipus ant judančio traukinio buvo protestuojama; dėl to buvo sutrikdytas eismas

    Gordon.ua 2018.10.22
    "Поймите, нас задолбало". В Киеве люди заблокировали движение городской электрички из-за часового опоздания
    "Supraskite, mus užkniso". Kijeve žmonės užblokavo miesto elektrinio traukinių eismą dėl valandos vėlavimo

    https://gordonua.com/news/society/po...ya-445478.html


    https://112.ua/kiev/ceplyalis-na-vag...eo-466835.html

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė vectron Rodyti pranešimą
    Mano pasakojimai iš kelionių po Ukrainą:

    2007 m.: Vilnius - Lvovas - Rachivas - Lvovas - Vilnius
    https://lg-train.blogspot.com/2019/0...a-vilnius.html

    2010 m.: Vilnius - Minskas - Mariupolis - Doneckas - Minskas - Vilnius
    https://lg-train.blogspot.com/2019/0...s-minskas.html

    Liko aprašyti dar dvi keliones. Tai 2013 m. kelionė į Dnepropetrovską ir Krivoj Rog, 2018 m. kelionė į Lvovą ir Ternopolį.
    Praktika rodo, jog plikų nuorodų niekas nespaudinėj
    Būtų gerai įdėti bent po kelias nuotraukas iš kelionių po Ukrainą.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Geri darbai, po Ukraina traukiniais 2017 liepa pakeliaviau, bet planuočiau vėl!

    Komentuoti:


  • vectron
    replied
    Mano pasakojimai iš kelionių po Ukrainą:

    2007 m.: Vilnius - Lvovas - Rachivas - Lvovas - Vilnius
    https://lg-train.blogspot.com/2019/0...a-vilnius.html

    2010 m.: Vilnius - Minskas - Mariupolis - Doneckas - Minskas - Vilnius
    https://lg-train.blogspot.com/2019/0...s-minskas.html

    Liko aprašyti dar dvi keliones. Tai 2013 m. kelionė į Dnepropetrovską ir Krivoj Rog, 2018 m. kelionė į Lvovą ir Ternopolį.

    Komentuoti:


  • Vitas2
    replied
    Tą patį skelbia ir UZ-

    01.02.2019 Поїзд «5 столиць» може поїхати вже навесні, – Євген Кравцов

    До чотирьох столиць поїзда №31/32 вже цієї весни може приєднається і п’ята – Таллінн. Практичні рішення щодо цього вироблені після чергового раунду переговорів представників залізниць України, Литви та Естонії, які днями пройшли в Києві. Під час зустрічі сторони обговорили умови, на яких можливе продовження маршруту цього міжнародного поїзда до столиці Естонії. «Свого часу естонська сторона, розглядаючи свою участь у проекті, взяла час на аналіз економічної складової проекту, зокрема його рентабельності. Зі свого боку можемо доповісти, що за період курсування поїзд уже перевіз майже 5 тис. пасажирів, а його населеність складає майже 60 %, що наочно демонструє привабливість нового проекту», – зазначив голова правління АТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов. За його словами, з огляду на достатньо гарні показники цього поїзда, з 30 січня цього року збільшено періодичність його курсування. Так, замість одного разу на тиждень тепер поїзд курсує раз на чотири дні. Наразі Укрзалізниця, Естонська залізниця та залізниці, через які проходить маршрут цього міжнародного поїзда, вийшли на фінальну стадію переговорів. «У нас є всі технічні можливості для продовження до Таллінна маршруту поїзда Київ – Мінськ – Вільнюс – Рига. Розраховуємо, що в перший рейс за таким, подовженим, маршрутом цей поїзд вирушить уже навесні», – розповів Євген Кравцов. Як зазначали раніше представники Естонської залізниці, продовження лінії поїзда чотирьох столиць до Таллінна стане в пригоді клієнтам, зокрема і українським пасажирам, котрі подорожують, зокрема, до скандинавських країн. У перспективі вона прислужиться пасажирам, які планують подорожі швидкісною залізничною магістраллю Rail Baltica, що наразі будується. Нагадаємо, що поїзд № 31/32 Київ – Мінськ – Вільнюс – Рига почав курсувати з 28 вересня 2018 року. Наразі в складі поїзда курсує 10 вагонів, з них 9 купе та 1 вагон класу люкс, у 6-ому вагоні купе діляться на чоловічі та жіночі.

    Komentuoti:


  • Felin
    replied
    Pagal vokiską lok-report keturių sostinių traukinys pakeis į penkių sostinių traukinį. Prieš keletų dienų susitarė Ukrzaliznycja, Lietuvos Geležinkeliai ir Eesti Raudtee. Tikriausiai pratęsimas bus jau nuo pavasario.
    Paskutinis taisė Felin; 2019.02.05, 10:17.

    Komentuoti:


  • mrmiao
    replied
    Nuo sausio 30-osios traukinys į Rygą - kartą per keturias dienas. Taip pat teigiama, kad Kijevas-Ryga užpildymas siekia 49%, Ryga-Kijevas - 40%.

    https://ru.tsn.ua/ukrayina/ukrzalizn...edium=lastnews

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    "Amerikosai" jau dirba Ukrainos geležinkeliuose. Ukrainoje baigti surinkti (pagaminti JAV, GE) šilumvežiai TE33AS jau tampo krovininius traukinius.

    https://trainphoto.org.ua/view/93168/

    Paskutinis taisė Al1; 2018.12.27, 10:35.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Ekspresas Kijevas - Borispolis gedo jau tris kartus - gruodžio 1, gruodžio 4 ir gruodžio 8 d.
    Kol kas patikimiau važiuoti kitomis transporto priemonėmis, nepaisant Kijevo kamščių




    2018.12.09: https://economics.unian.net/transpor...ely-kieva.html
    2018.12.04 https://economics.unian.net/transpor...-aeroport.html

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė mrmiao Rodyti pranešimą
    Jau ir pirmasis gedimas. Norma ar chaltūra?
    Technika negali dirbti be tinkamos priežiūros. O tinkama priežiūra negalima be atitinkamo finansavimo.

    Komentuoti:


  • mrmiao
    replied
    Jau ir pirmasis gedimas. Norma ar chaltūra? https://nv.ua/ukraine/events/ekspres...6L8HsIiDimAKK0

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    kitas reikalas, nei kad pas mus

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė statyba Rodyti pranešimą
    Įdomu, o PESA tokia pat viduje nepatogi, kaip ir pas mus ? Įdomu, kur keleiviai dedasi krepšius ir lagaminus, nes pas mus PESOS'e padėti ant lentynų tiesiog neįmanoma


    (foto korrespondent.net)

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    Įdomu, o PESA tokia pat viduje nepatogi, kaip ir pas mus ? Įdomu, kur keleiviai dedasi krepšius ir lagaminus, nes pas mus PESOS'e padėti ant lentynų tiesiog neįmanoma

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Šiandien paleistas traukinys iš Kijevo pagrindinės stoties iki Borispolio oro uosto (Київ-Пасажирський-Бориспіль)

    https://economics.unian.net/transpor...ol-premer.html

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Maršrutu Kyjiv - Boryspilio oro uostas važinės 5 "pesos".

    Unian 2018.10.22
    Pasirodė traukinių nuotraukos




    https://economics.unian.net/transpor...-borispol.html

    Komentuoti:

Working...
X