Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[UA] Ukrainos geležinkeliai
Collapse
X
-
Dar bus?
Kokie įspūdžiai iš korėjietiško traukinio? Kokiais dar traukiniais teko ir kokiais naršrutais važiuoti, kokie įspūdžiai?
Problemų dėl fotografavimu nebuvo?
Komentuoti:
-
Dvisisteminis EJ675-001 Simferopolio stotyje važiuos į Charkovą.
Pro pėsčiųjų tilto langą. ČME3 su pantografu manevruoja su vagonais.
Priemiestinius maršrutus aptarnaujantis ER1-223 su mediniais suolais. Ukrainoje didesnėse stotyse diegami turniketai priemiestinių traukinių peronuose. Simferopolyje jie irgi yra, tik dar normaliai neveikia, todėl prie turniketų bilietus tikrina kontrolierės.
Zaporože-1. Hyundai HRCS2-004 važiuos į Kijevą. Aš juo važiavau.
Zaporožės-1 stotis iš miesto pusės. Stotis didelė, bet keleivių joje buvo nedaug. Priemiestinių traukinių iš jos važiuoja nedaug, daugumą sudaro tolimojo susisiekimo traukiniai, kurie tik pravažiuoja su sustojimu per šią stotį.
Paskutinis taisė Al1; 2013.10.27, 07:19.
Komentuoti:
-
Simferopolio stotis - vartai į pietinį Krymą. Vasarą keleivių skaičius čia išauga kelis kartus, jei ne keliasdešimt, lyginant rudeniu - pavasariu. Įvairių krypčių tolimojo susisiekimo traukiniai važiuoja ir atvažiuoja kas 10-15 min. Stotis nėra galinė, iš jos traukiniai važiuoja į Sevastopolį.
Iš miesto pusės. Taprmiestinių maršrutų troleibusų žiedas prie stoties. Į kadrą dešiniau nepapuolė autobusų stotis "Kurortinė". Iš esmės tai priemiestinė stotis, bet stoja ir kai kurie tolimojo susisiekimo autobusai. Pilna bombilų, siūlančių toliau važiuoti automobiliu ar minivenu į įvairius pajūrio miestus.
Į priešingą pusę
Nuo pėsčiųjų tilto. Masės žmonių laukia traukinių. Panašus vaizdas ir vėlai vakare ar anksti ryte.
Vaizdas į priešingą pusę, šiaurės link.
Atvyksta eilinis traukinys su poilsiautojais
Jo gale vagonas su lengvaisiais automobiliais. Automobilių pervežimo paslauga teikiama.
Nuo tilto depo link.
Pasiruošęs išvykti.
Daugumoje Ukrainos geležinkelių tolimojo susisiekimo traukinių miegamieji vagonai yra RIC standarto.
Paskutinis taisė Al1; 2013.10.26, 19:55.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąInternete siūloma įsigyti tik dalį bilietų, todėl rodoma nedaug vietų. O tai, kad Ukrainos geležinkeliuose bardakas, kiek pasiknaisiojus internetem, yra jau ne pirmi metai. Beje, bilietų kainos labai žemos, o valstybė matyt dotacijų nemoka arba numeta skatikus.
Teko sukombinuoti naktinį pervažiavimą iš Podolės Kameneco į Umanę. Pirmoji kelionės dalis - traukiniu ПОДІЛЬСЬКИЙ ЕКСПРЕС iš Podolės Kameneco iki Vinicos.
Podolės Kameneco stoties pastatas – tarybinis monstras netilpęs į kadrą…
Keleivinių traukinių mažai, visi į Kijevą: kasnakt (po vidurnakčio) išvyksta ekspresas su sėdimomis vietomis ir kas antrą vakarą - su miegamosiomis vietomis. Toliau, link Moldovos (berods ir į Moldovą) važiuoja tik priemiestiniai traukiniai. Jau prieš kelionę prisiskaičiau komentarų keikiančių naktinį traukinį su sėdimamomis vietomis, tačiau pasirinkimo neturėjau, nes traukinys su miegamosiomis vietomis vyksta kitu keliu ir į Vinicą neužsukaBeje, įsigaliojus vsasaros tvarkaraščiui dingo dieninis ekspresas ir pirmos klasės vietos naktiniame eksprese (arba tokios parinkties internete po 05.26 nebuvo).
Be to, vagono schema pardavimo sistemoje yra 2+3 vietos vienoje eilėje, primena trečią klasę ir tai mane žiauriai neramino. Iš tiesų vagone buvo 2+2, mūsų pasirinktos vietos vagone viduryje, buvo beveik vagone gale... Kaip jau minėjau keleivių būta nedaug, sėdynės patogios ir užmigau dar traukiniui nepajudėjus (išvykimas 00:52). Žadintuvą nusistačiau 5:00, kad suspėčiau į WC subėgioti ir arbatos išgerti. Arbata čia kainavo 1,50Lt. kartu su 15 gramų cukraus pakeliu5:34 pasiekėm Vinicą, iš kur kelionę tęsėme autobusu. Čia kaip žvėrys užpuolė taksistai. Už mano atsakymą - klausimą „ir tai už du kilomerus“ į jų superinį pasiūlymą nuvežti į autobusį stotį maniau būsiu sumuštas
Nors vėliau kaina krito pusiau, jų paslaugomis nesinaudojom.
Podolės Kameneco stoty norint palikti saugojimo kameroje bagažą, tenka kreiptis į stoties budėtoją... Čia ši paslauga kainavo apie 3 Lt ir tądien be mūsų kuprinių mačiau dar dvi. Stotis - ne tranzitinė, miestas nedidelis - paslauga nepopuliari...
Ir dar: jau minėjau, bilietą buvau nusipirkęs internetu. Tiesa, tai dar buvo ne bilietas, o - БЛАНК ЗАМОВЛЕННЯ, kurį dar reikia iškeisti į bilietą kasoje arba automatizuotoje kasoje (automated railway booking office), kurios mūsų išvykimo stoty nebuvo. Išvykimo dieną pamečiau užsakymo blanką, bet likau ramus, nes bilieto išdavimas ir patekimas į traukinį tik su asmens dokumentu (bilietas vardinis), o kopiją turėjau (pakanka žinoti bilieto numerį)…
Įveikta kilometrų: daugiau nei 200.
Trukmė: 4:42
Kaina dviems: 36 Lt 83 ct
Kainos ir kokybės santykis: nežinau, paramiegojau, pretenzijų neturiuO jei rimtai, tai forume rašo, kad per brangu šiuo traukiniu važiuoti, turint omeny, kad yra brangiau nei važiuoti plackartu, o vos pigiau nei kupe...
Kad būtų aiškiau ir įdomiau - žemėlapiukas
Paskutinis taisė railman; 2013.06.24, 16:27.
Komentuoti:
-
Internete siūloma įsigyti tik dalį bilietų, todėl rodoma nedaug vietų. O tai, kad Ukrainos geležinkeliuose bardakas, kiek pasiknaisiojus internetem, yra jau ne pirmi metai. Beje, bilietų kainos labai žemos, o valstybė matyt dotacijų nemoka arba numeta skatikus.
Komentuoti:
-
Parašė railman Rodyti pranešimąУкрзалізниця veždama keleivius per laikotarpį nuo sausio iki gegužės (imtinai) patyrė 3 bilionus UAH nuostolių (informacija iš http://www.uz.gov.ua/en/). Keista, anksčiau apie apie nuostolingą keleivių vežimą Ukrainoje nebuvau girdėjęs. Be to, ką tik viešėdamas tuose kraštuose girdėjau kalbas apie privatizacijos planus ir tyčinį geležinkelių smugdymą. Ir dar: susidūriau su tokia situacija: iš anksto pirkau bilietus internetu kelionei šalies viduje; internete rodė, kad laisvų vietų mažai, o iš tikrųjų keleivių buvo mažai...
Ukrainiečiai mėgsta saldžią arbatąAtvaizdas
P.s.: pakelis cukraus, kurį laiką gulintis ant mano darbo stalo yra viso labo keturių gramų...
Komentuoti:
-
Укрзалізниця veždama keleivius per laikotarpį nuo sausio iki gegužės (imtinai) patyrė 3 bilionus UAH nuostolių (informacija iš http://www.uz.gov.ua/en/). Keista, anksčiau apie apie nuostolingą keleivių vežimą Ukrainoje nebuvau girdėjęs. Be to, ką tik viešėdamas tuose kraštuose girdėjau kalbas apie privatizacijos planus ir tyčinį geležinkelių smugdymą. Ir dar: susidūriau su tokia situacija: iš anksto pirkau bilietus internetu kelionei šalies viduje; internete rodė, kad laisvų vietų mažai, o iš tikrųjų keleivių buvo mažai...
Ukrainiečiai mėgsta saldžią arbatą
P.s.: pakelis cukraus, kurį laiką gulintis ant mano darbo stalo yra viso labo keturių gramų...Paskutinis taisė railman; 2013.06.23, 17:10.
Komentuoti:
-
Dėl autobusų bilietų pirkimo Ukrainoje internetu nieko nežinau. Ir nemanau, kad verta. Galima pasiteirauti Lietuvos geležinkelių tarptautinių bilietų agentūroje. Į tolimojo susisiekimo traukinius Ukrainoje, Baltarusijoje, Rusijoje jie bilietus parduoda. Galbūt parduoda ir bilietus į tarptautinius traukinius iš šių šalių į kitas šalis?
Komentuoti:
-
kiek žiūrėjau rusiškus psl. tai e-bilietai negalimi http://russticket.com/Transports/Tim...s=10&date=1406
todėl gal geriau autobuse vietą užsiimti http://ticket.bus.com.ua/order ?
jei kas pirkot bilietus iš Ukrainos į Rumuniją internetu, pasidalinkit tam tinkamais puslapiais, nes kiek žiurėjau niekur neradau, manai tegaliu prižadėti nuotraukų
Komentuoti:
-
O į Rumuniją tarptautiniai važiuoja iš Maskvos ar Minsko, tai reikia bandyti pirkti bilietą per Rusijos ar Baltarusijos geležinkelių puslapius. Beje, Rusijoje ir Baltarusijoje, taip pat Ukrainoje tolimojo susisiekimo bilietai vardiniai ir internetu pirkus juos dar reikia papildomai registruoti atvykus į stotį, nors dabar jau į kai kuriuos traukinius galima registruotis internetu.
Komentuoti:
-
Dėkui Jums,
kiek suprantu nuo Lvovo iki Chernivtsi priemiestiniai važinėja http://uz.gov.ua/en/passengers/suburban_train_schedule/ ?
tačiau tiek http://booking.uz.gov.ua/en/ , tiek http://www.cfrcalatori.ro/ negalima užsisakyti tarptauninių reisų bilietų, ar čia aš ne tuos puslapius vartau?
Komentuoti:
-
Į priemiestinius parduoda iki išvykimo. Jei į tolimojo susisiekimo traukinį, tai prieš išvykimą vargu ar gausi. Bet žiūrint į kokį traukinį ir dar nuo metų laiko, šventinių dienų ir pan. priklauso. Jei kelionė suplanuota iš anksto, tai geriau bilietą į tolimojo susisiekimo traukinį nusipirkti internetu. Į priemiestinius internetu neparduoda.
Komentuoti:
-
sveiki,
turbūt daugelis iš Jūsų esant keliavę traukiniais Ukrainoje, kadangi šitas įtraukta tik į ateities planus, kyla keletas klausimų. Aš niekad nekeliavus traukiniais, todėl turbūt jie kvailai skamba, bet įdomu ar Ukrainoje galima nusipirkti bilietą prieš pat traukiniui išvykstant ar reikia nusipirkti iš anksto?Važiuočiau nuo Lvovo iki Chernivtsi arba Suceavos.
Komentuoti:
-
Parašė railman Rodyti pranešimąУкрзалізниця per tris dienas (12.28-12.30), vakarų ir Krymo kryptimis iš Kijevo pervežė daugiau nei 52,7 tūkstančio keleivių. Įspūdinga!
Šventėms Укрзалізниця paruošė papildomus 143 reisus vakarų kryptimis ir 34 Krymo kryptimi...
Šaltinis: www.uz.gov.ua)
Komentuoti:
-
Укрзалізниця per tris dienas (12.28-12.30), vakarų ir Krymo kryptimis iš Kijevo pervežė daugiau nei 52,7 tūkstančio keleivių. Įspūdinga!
Šventėms Укрзалізниця paruošė papildomus 143 reisus vakarų kryptimis ir 34 Krymo kryptimi...
Šaltinis: www.uz.gov.ua
Komentuoti:
-
Ukrainos geležinkeliai nupirko Ukrainai netinkamus (vien per šį gruodį, prasidėjus šalčiams, gedo vos vos kas kelias dienas, o kai kuriomis dienomis net po du traukinius) naujus elektrinius traukinius "Hyundai". Dabar tikriausiai lėks galvos, korėjiečiai išreiškė atsiprašymą...
http://www.pravda.com.ua/rus/news/2012/12/22/6980274/Paskutinis taisė Al1; 2012.12.22, 08:10.
Komentuoti:
-
Vakar Zaporožėje nuo bėgių nuriedėjo traukinio Kijevas - Sevastopolis 4 vagonai, vienas vagonas apsivertė. Rimtai niekas nenukentėjo.
http://kommersant.ua/doc/2058042
Komentuoti:
-
Parašė vectron Rodyti pranešimą"Ukrainos geležinkeliai" tiek nusigyveno, kad į reisus leidžia tik D1 "galvas":
http://trainpix.org.ua:8080/photo/41125/
Youtube video
Youtube video
Tuo tarpu Укрзалізниця užsakė Kriukovo vagonų gamykloje pagaminti vagoną - garažą (automobiliams ir keleiviams) už daugiau nei 13 milijonų UAH, tai daugiau nei 4 milijonai litų. Vagonas identiškas pernykščiam pirkiniui, kuris buvo skirtas Ukrainos prezidento automobiliams.
Nuotraukos ir informacija iš http://www.depo.ua/ru/ekonomika-i-bi...icha_-foto.htm
Komentuoti:
Komentuoti: