Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[UA] Ukrainos geležinkeliai
Collapse
X
-
Labai įdomus Antono Ptuškino video apie tai, kaip karo metu veikia Ukrainos geležinkeliai: https://www.youtube.com/watch?v=p_f-JDAEvOg
- 3 patinka
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Paprastai automatika ir signalizacija padaryta taip, kad yra tik vienas galimas kelias per iešmą, o iešmo padėtis sujungta su kelio šviesoforais. Ir automatika seka, kad nebūtų besikertančių maršrutų ar netikėtai pakeistas (pvz esant užimtam iešmui) aktyvus maršrutas.
Bet šiaip, įdomi eismo organizavimo strategija, užimant abu kelius tos pačios krypties keleiviniais traukiniais.
Komentuoti:
-
On 23.02.2022 the train steward Alla Kolesnychenko went for a regular train trip Mykolaiv – Kyiv. However, the very next day the full-scale russian invasion has started.
From then on Alla is on duty. During 40+ days of war she conducted 28 evacuation trips from Kyiv, Kharkiv and Kramatosk to safer cities in Western Ukraine.
Alla doesn’t see her actions as heroic. She just does her job with special care and attention. As well as many other workers of Ukrzaliznytsia (Ukrainian railroad service) who are day and night do their best to provide safe evacuation of civilians from the most dangerous regions of Ukraine.
Šaltinis: https://www.youtube.com/c/babylon13ua/
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąĮdomu kaip ten su šviesoforais (ar vienas abiem traukiniams) ir su iešmais (jei stotyje netyčia bus nukreiptas ne tiesiai, o kitam traukiniui į šoną).
Bet šiaip, įdomi eismo organizavimo strategija, užimant abu kelius tos pačios krypties keleiviniais traukiniais.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimąTraukinių "lenktynės" Ukrainoje.
6wdrQv-afro
Ten tik bandymai ar taip vyksta reguliarus eismas iki pat Mukačiovo?
Įdomu kaip ten su šviesoforais (ar vienas abiem traukiniams) ir su iešmais (jei stotyje netyčia bus nukreiptas ne tiesiai, o kitam traukiniui į šoną).
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai gal priskaičiavo kelią iki atliekų saugojimo aikštelės nuo Janovo, kuris buvo sutvarkytas gal dar pernai ar 2019 m.
Komentuoti:
-
Tai gal priskaičiavo kelią iki atliekų saugojimo aikštelės nuo Janovo, kuris buvo sutvarkytas gal dar pernai ar 2019 m.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąJie nepravažiavo ilgiausio ruožo, kuris apaugęs medžiais jau buvo ir netgi einant pėsčiomis bėgiais, reikėjo brautis pro bruzgynus.
Pagal žemėlapį , Вильча - Янів yra 43 km. Kadangi kelias iki "Вектор" ir ištempimo kelias nuo "Вектор" į vakarinę pusę jau buvo suremontuotas, tad sakyčiau maksimum 35 km. Na ok, gal nesigyrė ir iki Рача kelią sutvarkė, dar kokie 10 km.
Komentuoti:
-
Jie nepravažiavo ilgiausio ruožo, kuris apaugęs medžiais jau buvo ir netgi einant pėsčiomis bėgiais, reikėjo brautis pro bruzgynus.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąUdarnais tempais per kelis mėnesius atstatytas apie 50 km ruožas Černobylio zonoje nuo stoties Vilča iki Janovo stoties. Janovo stotis aptarnavo ir iki šiol aptarnauja atominę elektrinę. Iki tol Černobylis (užkonservuota elektrinė) buvo aptarnaujama geležinkeliu iš Černigovo linija, einančia per Baltarusijos teritoriją. Atidarius branduolinių atliekų saugyklą ir pablogėjus santykiams su Baltarusija, tikriausiai branduolinių atliekų pervežimas per Černigovą ir Baltarusiją tapo neįmanomas, todėl buvo atstatytas nenaudojamas minėtas geležinkelio ruožas.
Kreosano gauja su drezina gan nesunkiai pravažiavo
Komentuoti:
-
Udarnais tempais per kelis mėnesius atstatytas apie 50 km ruožas Černobylio zonoje nuo stoties Vilča iki Janovo stoties. Janovo stotis aptarnavo ir iki šiol aptarnauja atominę elektrinę. Iki tol Černobylis (užkonservuota elektrinė) buvo aptarnaujama geležinkeliu iš Černigovo linija, einančia per Baltarusijos teritoriją. Atidarius branduolinių atliekų saugyklą ir pablogėjus santykiams su Baltarusija, tikriausiai branduolinių atliekų pervežimas per Černigovą ir Baltarusiją tapo neįmanomas, todėl buvo atstatytas nenaudojamas minėtas geležinkelio ruožas.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Čia šviežia kelionė, pavyko su darbo reikalais suderint. Apie variantus dėl Rumunijos dabar galima pamiršt... Laimė, kad pavyko prasmukt pro Ivano - Frankiivsk sritį, kuri nuo ketvirtadienio tapo raudona zona dėl viruso. Turiu ir trumpą video, jį paskelbiau geležinkelio entuziastų puslapyje Facebook grupėje:
https://www.facebook.com/10000057319...11654725530259
(tik Facebook kokybę gerokai sumažina).
Jei kas kada norėtų pakartoti maršrutą ir sutikti Ukrainoje D1 veikiantį - rašykit PM, tikrai rekomenduosiu, kaip galima pasiekti
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė statyba Rodyti pranešimąPavyko pagauti senuką D1 Solotvyno stotis .
Komentuoti:
-
2015 m. aš iš Vilniaus į Rovną važiavau dyzeliniais traukiniais. Tada buvo traukinys Vilnius - Gardinas per Stasylas, Lydą. Su juo iki Lydos. Iš ten vietiniu vėlyvuoju (išvyko po 22 val.) priemiestiniu iki Baranovičių. Persikantavojau naktį Baranuose, ryte dyzeliniu iki Gorynės. Ten Baltarusijos pasienio kontrolė ir persėdimas į UZ priemiestinį-tarptautinį traukinį Gorynė - Rovnas - Zdolbunovas. Maždaug per 26 valandas nuvažiavau.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė railman Rodyti pranešimą
Važiuojame per Rivnę, kurioje tąryt buvome. Rivnę esu tris kartus pravažiavęs, tiksliau pramiegojęs, tada kai per Baltarusiją traukiniu į Ukrainą važiuodavau. Beje, kas sieja Rivnę ir Vilnių??? Laukiu atsakymų
Komentuoti:
-
Tai kad traukiniai nuo kovo nei iš Lietuvos į Lenkiją važiuoja, nei iš Ukrainos į Lenkiją.
O kas čia labai norės bastytis, kai siaučia korona? Be to greitai pati ES vėl gali uždaryti užsienio sienas, nes antroji banga muša pavasario rekordus didžiosiose V. Europos šalyse.Paskutinis taisė Al1; 2020.09.29, 07:17.
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: