"Ukrainos geležinkeliai" tiek nusigyveno, kad į reisus leidžia tik D1 "galvas":
http://trainpix.org.ua:8080/photo/41125/
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[UA] Ukrainos geležinkeliai
Collapse
X
-
Parašė Zorro Rodyti pranešimąNuo spalio 1 d. atšaukiamas traukinys Nr. 29 "Kaštan" Kijevas - Berlynas.
Į Berlyną galima bus nuvažiuoti tik su persėdimu Varšuvoje.
http://news.finance.ua/ru/~/1/0/all/2012/09/19/287803
Parašė Al1 Rodyti pranešimąĮtariu dėl to, kad ukrainiečiai leidžia techniškai netvarkingus vagonus, keleivinių riedmenų parkas Ukrainoje baisiai nusidėvėjęs ir matyt neturi vagonų. Internete esu skaitęs, kad DB dažnai neįsileidžia ukrainietiškų vagonų būtent dėl to, kad jie techniškai netvarkingi.
Kaina nemaža - beveik 500 Lt į viena pusę, tačiau bagažo nemokamai gali pasiimti savęs nevaržydamas. Traukinys į Berlyną atvykdavo ryte, išvykdavo vakare - superinis variantas:
http://s017.radikal.ru/i436/1210/17/ea2d83897a0a.jpg
http://s58.radikal.ru/i162/1210/4a/ddd33c6d35ab.jpg
Vienas iš paskutiniųjų Berlyne: http://www.youtube.com/watch?v=a34WOCweIr4Paskutinis taisė railman; 2017.10.17, 09:16.
Komentuoti:
-
Įtariu dėl to, kad ukrainiečiai leidžia techniškai netvarkingus vagonus, keleivinių riedmenų parkas Ukrainoje baisiai nusidėvėjęs ir matyt neturi vagonų. Internete esu skaitęs, kad DB dažnai neįsileidžia ukrainietiškų vagonų būtent dėl to, kad jie techniškai netvarkingi.
Komentuoti:
-
Nuo spalio 1 d. atšaukiamas traukinys Nr. 29 "Kaštan" Kijevas - Berlynas.
Į Berlyną galima bus nuvažiuoti tik su persėdimu Varšuvoje.
http://news.finance.ua/ru/~/1/0/all/2012/09/19/287803
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNes autobusais greičiau ir pigiau. Be to kursuoja dažnai, o kartais traukiniai kursuoja tarp miestų tik vieną ar du kartus per dieną, jau nekalbant apie tuos, kurie važiuoja ne kasdien. Geležinkeliai totaliai atsilikę, nes vien pasižiūrėjus į grafiką matyti, kad kai kurių tolimojo susisiekimo traukinių stovėjimai tarpinėse stotyse siekia 15-30 ar daugiau minučių. Vien sutrumpinus stovėjimą jose galima būtų sutrumpinti kelionę 1-2 valandom. Be to Ukrainoje keleivinių riedmenų parko nusidėvėjimas siekia 80 proc.
Ir dar: apie Ukrainos autobusus anglų kalba iš http://www.luganskukraine.info/bus-to-lugansk.aspx:
Keep in mind that some buses between cities are overnight, so get ready to sleepless night. The roads are bumpy and some bus drivers pick up passengers on the way when there are no seats available, so you can end up with some big old lady hanging over you
Komentuoti:
-
Nes autobusais greičiau ir pigiau. Be to kursuoja dažnai, o kartais traukiniai kursuoja tarp miestų tik vieną ar du kartus per dieną, jau nekalbant apie tuos, kurie važiuoja ne kasdien. Geležinkeliai totaliai atsilikę, nes vien pasižiūrėjus į grafiką matyti, kad kai kurių tolimojo susisiekimo traukinių stovėjimai tarpinėse stotyse siekia 15-30 ar daugiau minučių. Vien sutrumpinus stovėjimą jose galima būtų sutrumpinti kelionę 1-2 valandom. Be to Ukrainoje keleivinių riedmenų parko nusidėvėjimas siekia 80 proc.
Komentuoti:
-
Apie pernykštį nepelningų maršrutų keitimą ir naikinimą, tame tarpe ir maršrutą Charkovas - Kaliningradas: http://vu.ua/news/2434.htmlPaskutinis taisė railman; 2013.01.03, 07:48.
Komentuoti:
-
Kelėtas nuotraukų iš Užgorodo vaikų geležinkelio. Kiek sužinojau iš Wiki, tai buvo trumpisusias vaikų geležinkelis sąjungoje.
Vagonų nuotraukos dėja buvo nekokybiškos, o šiaip kaip matot porą metų visa infrastruktūra nebenaudojama...
Komentuoti:
-
Jei norite važiuoti D1, tai geriau dumti į Moldovą. Ten tikrai jų gaudyti kol kas nereikia.
Komentuoti:
-
Parašė statyba Rodyti pranešimąreiks isbandyt, dekui uz informacijao is Chop yra susisiekimas su Kosice, ar geriausia persest vos uz sienos Cherna nad Tisou ? ir is ten vaziuot slovakiskomis kainomis?
Slovakijos geležinkelių svetainėje galima pažiurėti tvarkaraščius kartu su kainomis.
Komentuoti:
-
Parašė kotofeich1 Rodyti pranešimąGražus maršrutas yra Lviv-Sianki ir persedimas Sianki-Mukačeve, nuododu tik pirmas dvi valandas, o D1 kiek žinau į Rahovą važinėja, Lvovo depe tik DR1 mačiau. Per pagrindinį Karpatų kelią (Lviv-Stryj-Mukačevo-Čop) dėja nevažiavau, tad negaliu pasakyti, bet manau irgi turi būti gražu.o is Chop yra susisiekimas su Kosice, ar geriausia persest vos uz sienos Cherna nad Tisou ? ir is ten vaziuot slovakiskomis kainomis?
Komentuoti:
-
Parašė statyba Rodyti pranešimąMieli kolegos. Planuoju kaip ir kasmet vaziuot i Lenkija - Zakopanes kalnus ir Slovakijos Tatry. Bet turiu minti uzsukt ir i Karpatus.
Kas galit patart koki grazu marsruta aplink LVIV, kad butu ne tik imanoma pamatyti isppudingu vaizdu, taciau ir pasivazinet senuku D1? Nes buvau sia vasara tik Simferopolyje ir Sevastopolyje, tai ten "medinuku" jau ner..
Dekoju is anksto uz patarimus !
Komentuoti:
-
Mieli kolegos. Planuoju kaip ir kasmet vaziuot i Lenkija - Zakopanes kalnus ir Slovakijos Tatry. Bet turiu minti uzsukt ir i Karpatus.
Kas galit patart koki grazu marsruta aplink LVIV, kad butu ne tik imanoma pamatyti isppudingu vaizdu, taciau ir pasivazinet senuku D1? Nes buvau sia vasara tik Simferopolyje ir Sevastopolyje, tai ten "medinuku" jau ner..
Dekoju is anksto uz patarimus !
Komentuoti:
-
Dar kartą grižkime į saulėtą Ukrainą.
Lvovo priemiestinių traukinių stoty yra nedidėlė ekspozicija, kurios įdomiausias eksponatas yra šis sniego valgytojasDar ten buvo Ъ serijos garvežys, bet normalios nuotraukos nesugėbėjau padaryti
Atvyksta Lviv - Sianki EPL-2T. Nuo Sianki iki Užgorodo buvo gražutis ER-2. Maršrutai suderinti, važioja pro kalnus ir vaizdai iš lango pasakiški. Kai kurios atkarpos yra už kelių metrų nuo Lenkijos sienos.
Kita diena buvau nuvykės iki Čopo, labai įdomi vieta prie Vengrijos ir Slovakijos sienų, čia vyksta vagonų vežimelių keitimas, tačiau man to pamatyti nepasiseke, o čia išvažioja slovakiškas traukinys Čop - Čierna-nad-Tisou.
O po pusvalandžio atvyko traukinys i Zahonę.
Jam prieš judant į Vengriją.
Nežinau ar čia į Vengriją, ar į Slovakiją, bet tokių tentų dar neteko matyti
Čopo depas - pirmam plane 1435 lokomotyvai.
Gražutis ER-2 ir keli 1435/1520 suskirtimai, kurių Čope tikrai nemažai ir yra net vos ne 90 laipsnių kampu.
Neatsiejamas tokių vietovių dalykas - kontrabadininkaiSkuba į Čop-Kijev traukinį
ВЛ11 atvarė keleivinį traukinį.
O su šituo ERu grižau į Užgorodą.
Komentuoti:
-
Komentuoti:
-
Lvovo stotis
Lvovo stotis
ВЛ10
ВЛ80
Ukrainetiškas kintamosios srovės loko ВЛ40у
O šitas ВЛ sąstato pabaigoj turėjo tokį pati antrininką
ЕР9М
ВЛ11 ВЛ10 Lvovo depe
ДЭ1 Ukrainėtiškas pasoviosios srovės loko Lvovo depe
Komentuoti:
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąPirmame video žurnalistas visus juokina savo užmušančiais klausimais
Komentuoti:
Komentuoti: