Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[UA] Ukrainos geležinkeliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • vectron
    replied
    "Ukrainos geležinkeliai" tiek nusigyveno, kad į reisus leidžia tik D1 "galvas":

    http://trainpix.org.ua:8080/photo/41125/



    Komentuoti:


  • railman
    replied
    Parašė Zorro Rodyti pranešimą
    Nuo spalio 1 d. atšaukiamas traukinys Nr. 29 "Kaštan" Kijevas - Berlynas.
    Į Berlyną galima bus nuvažiuoti tik su persėdimu Varšuvoje.
    http://news.finance.ua/ru/~/1/0/all/2012/09/19/287803

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Įtariu dėl to, kad ukrainiečiai leidžia techniškai netvarkingus vagonus, keleivinių riedmenų parkas Ukrainoje baisiai nusidėvėjęs ir matyt neturi vagonų. Internete esu skaitęs, kad DB dažnai neįsileidžia ukrainietiškų vagonų būtent dėl to, kad jie techniškai netvarkingi.
    Gaila "Kaštan'o"... Neoficialiūs šaltiniai teigai, kad vokiečiai tokiu būdu mažina kontrabandos srautus į Vokietiją...
    Kaina nemaža - beveik 500 Lt į viena pusę, tačiau bagažo nemokamai gali pasiimti savęs nevaržydamas. Traukinys į Berlyną atvykdavo ryte, išvykdavo vakare - superinis variantas:

    http://s017.radikal.ru/i436/1210/17/ea2d83897a0a.jpg
    http://s58.radikal.ru/i162/1210/4a/ddd33c6d35ab.jpg

    Vienas iš paskutiniųjų Berlyne: http://www.youtube.com/watch?v=a34WOCweIr4
    Paskutinis taisė railman; 2017.10.17, 09:16.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Įtariu dėl to, kad ukrainiečiai leidžia techniškai netvarkingus vagonus, keleivinių riedmenų parkas Ukrainoje baisiai nusidėvėjęs ir matyt neturi vagonų. Internete esu skaitęs, kad DB dažnai neįsileidžia ukrainietiškų vagonų būtent dėl to, kad jie techniškai netvarkingi.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Nuo spalio 1 d. atšaukiamas traukinys Nr. 29 "Kaštan" Kijevas - Berlynas.
    Į Berlyną galima bus nuvažiuoti tik su persėdimu Varšuvoje.
    http://news.finance.ua/ru/~/1/0/all/2012/09/19/287803

    Komentuoti:


  • railman
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Nes autobusais greičiau ir pigiau. Be to kursuoja dažnai, o kartais traukiniai kursuoja tarp miestų tik vieną ar du kartus per dieną, jau nekalbant apie tuos, kurie važiuoja ne kasdien. Geležinkeliai totaliai atsilikę, nes vien pasižiūrėjus į grafiką matyti, kad kai kurių tolimojo susisiekimo traukinių stovėjimai tarpinėse stotyse siekia 15-30 ar daugiau minučių. Vien sutrumpinus stovėjimą jose galima būtų sutrumpinti kelionę 1-2 valandom. Be to Ukrainoje keleivinių riedmenų parko nusidėvėjimas siekia 80 proc.
    Manau, jei autobusas naujas, tikrai nebus pigiau. Naktiniuose traukiniuose trumpinti kelionę nėra reikalo.
    Ir dar: apie Ukrainos autobusus anglų kalba iš http://www.luganskukraine.info/bus-to-lugansk.aspx:
    Keep in mind that some buses between cities are overnight, so get ready to sleepless night. The roads are bumpy and some bus drivers pick up passengers on the way when there are no seats available, so you can end up with some big old lady hanging over you

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Nes autobusais greičiau ir pigiau. Be to kursuoja dažnai, o kartais traukiniai kursuoja tarp miestų tik vieną ar du kartus per dieną, jau nekalbant apie tuos, kurie važiuoja ne kasdien. Geležinkeliai totaliai atsilikę, nes vien pasižiūrėjus į grafiką matyti, kad kai kurių tolimojo susisiekimo traukinių stovėjimai tarpinėse stotyse siekia 15-30 ar daugiau minučių. Vien sutrumpinus stovėjimą jose galima būtų sutrumpinti kelionę 1-2 valandom. Be to Ukrainoje keleivinių riedmenų parko nusidėvėjimas siekia 80 proc.

    Komentuoti:


  • railman
    replied
    Apie pernykštį nepelningų maršrutų keitimą ir naikinimą, tame tarpe ir maršrutą Charkovas - Kaliningradas: http://vu.ua/news/2434.html
    Paskutinis taisė railman; 2013.01.03, 07:48.

    Komentuoti:


  • kotofeich1
    replied
    Kelėtas nuotraukų iš Užgorodo vaikų geležinkelio. Kiek sužinojau iš Wiki, tai buvo trumpisusias vaikų geležinkelis sąjungoje.

    Vagonų nuotraukos dėja buvo nekokybiškos, o šiaip kaip matot porą metų visa infrastruktūra nebenaudojama...







    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Jei norite važiuoti D1, tai geriau dumti į Moldovą. Ten tikrai jų gaudyti kol kas nereikia.

    Komentuoti:


  • kotofeich1
    replied
    Parašė statyba Rodyti pranešimą
    reiks isbandyt, dekui uz informacija o is Chop yra susisiekimas su Kosice, ar geriausia persest vos uz sienos Cherna nad Tisou ? ir is ten vaziuot slovakiskomis kainomis?
    Kiek prisimienu traukiny 4 ryto bus RŽD vagonai važiujontys iki Košice ir toliau, bet man neatrodo, kad perkant bilietą Čope bus pigiau.
    Slovakijos geležinkelių svetainėje galima pažiurėti tvarkaraščius kartu su kainomis.

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    Parašė kotofeich1 Rodyti pranešimą
    Gražus maršrutas yra Lviv-Sianki ir persedimas Sianki-Mukačeve, nuododu tik pirmas dvi valandas, o D1 kiek žinau į Rahovą važinėja, Lvovo depe tik DR1 mačiau. Per pagrindinį Karpatų kelią (Lviv-Stryj-Mukačevo-Čop) dėja nevažiavau, tad negaliu pasakyti, bet manau irgi turi būti gražu.
    reiks isbandyt, dekui uz informacija o is Chop yra susisiekimas su Kosice, ar geriausia persest vos uz sienos Cherna nad Tisou ? ir is ten vaziuot slovakiskomis kainomis?

    Komentuoti:


  • kotofeich1
    replied
    Parašė statyba Rodyti pranešimą
    Mieli kolegos. Planuoju kaip ir kasmet vaziuot i Lenkija - Zakopanes kalnus ir Slovakijos Tatry. Bet turiu minti uzsukt ir i Karpatus.

    Kas galit patart koki grazu marsruta aplink LVIV, kad butu ne tik imanoma pamatyti isppudingu vaizdu, taciau ir pasivazinet senuku D1? Nes buvau sia vasara tik Simferopolyje ir Sevastopolyje, tai ten "medinuku" jau ner..

    Dekoju is anksto uz patarimus !
    Gražus maršrutas yra Lviv-Sianki ir persedimas Sianki-Mukačeve, nuododu tik pirmas dvi valandas, o D1 kiek žinau į Rahovą važinėja, Lvovo depe tik DR1 mačiau. Per pagrindinį Karpatų kelią (Lviv-Stryj-Mukačevo-Čop) dėja nevažiavau, tad negaliu pasakyti, bet manau irgi turi būti gražu.

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    Mieli kolegos. Planuoju kaip ir kasmet vaziuot i Lenkija - Zakopanes kalnus ir Slovakijos Tatry. Bet turiu minti uzsukt ir i Karpatus.

    Kas galit patart koki grazu marsruta aplink LVIV, kad butu ne tik imanoma pamatyti isppudingu vaizdu, taciau ir pasivazinet senuku D1? Nes buvau sia vasara tik Simferopolyje ir Sevastopolyje, tai ten "medinuku" jau ner..

    Dekoju is anksto uz patarimus !

    Komentuoti:


  • kotofeich1
    replied
    Dar kartą grižkime į saulėtą Ukrainą.


    Lvovo priemiestinių traukinių stoty yra nedidėlė ekspozicija, kurios įdomiausias eksponatas yra šis sniego valgytojas Dar ten buvo Ъ serijos garvežys, bet normalios nuotraukos nesugėbėjau padaryti


    Atvyksta Lviv - Sianki EPL-2T. Nuo Sianki iki Užgorodo buvo gražutis ER-2. Maršrutai suderinti, važioja pro kalnus ir vaizdai iš lango pasakiški. Kai kurios atkarpos yra už kelių metrų nuo Lenkijos sienos.


    Kita diena buvau nuvykės iki Čopo, labai įdomi vieta prie Vengrijos ir Slovakijos sienų, čia vyksta vagonų vežimelių keitimas, tačiau man to pamatyti nepasiseke, o čia išvažioja slovakiškas traukinys Čop - Čierna-nad-Tisou.


    O po pusvalandžio atvyko traukinys i Zahonę.


    Jam prieš judant į Vengriją.


    Nežinau ar čia į Vengriją, ar į Slovakiją, bet tokių tentų dar neteko matyti


    Čopo depas - pirmam plane 1435 lokomotyvai.


    Gražutis ER-2 ir keli 1435/1520 suskirtimai, kurių Čope tikrai nemažai ir yra net vos ne 90 laipsnių kampu.


    Neatsiejamas tokių vietovių dalykas - kontrabadininkai Skuba į Čop-Kijev traukinį


    ВЛ11 atvarė keleivinį traukinį.


    O su šituo ERu grižau į Užgorodą.

    Komentuoti:


  • oranger
    replied


    Nelabai čia į temą.

    Komentuoti:


  • Inspiron
    replied
    Станция Янов в мёртвом городе Припять

    http://www.youtube.com/watch?v=M-3zB...eature=related

    Komentuoti:


  • kotofeich1
    replied

    Lvovo stotis


    Lvovo stotis


    ВЛ10


    ВЛ80


    Ukrainetiškas kintamosios srovės loko ВЛ40у


    O šitas ВЛ sąstato pabaigoj turėjo tokį pati antrininką


    ЕР9М


    ВЛ11 ВЛ10 Lvovo depe


    ДЭ1 Ukrainėtiškas pasoviosios srovės loko Lvovo depe

    Komentuoti:


  • kotofeich1
    replied




    Pora nuotraukų iš Lvovo

    Komentuoti:


  • oranger
    replied
    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
    Pirmame video žurnalistas visus juokina savo užmušančiais klausimais
    Jo, tikras Krymo "kakadu"

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Pirmame video žurnalistas visus juokina savo užmušančiais klausimais

    Komentuoti:

Working...
X