Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Turistiniai traukiniai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Eimantas
    replied
    Visi mūsų ER20 turi elektropneumatinius stabdžius.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Aišku, kad gali. Nieko specialaus nereikia, kad prekinis lokomotyvas temptų keleivinį traukinį. Kadangi greitis neriboja (ER20CF - 120 km/h), vagonų šildymas elektra neaktualus, galia pakankama su lengvais keleiviniais vagonais greitai įsibėgėti, nedidele problema yra tik elektropneumatinių stabdžių nebuvimas. Dėl to stabdant ilgesnį keleivinį traukinį atsiranda vagonų trūkčiojimas, kuris sukelia diskomfortą. Bet su 3 vagonais to nebūna.

    Komentuoti:


  • Mantukas05
    replied
    O tas Siemens ER20CF pritaikytas tampyti turistinius traukinius? Žiūrėkite nuo 8.28 min.

    https://www.youtube.com/watch?v=KPre5I3VdfI

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tai, kas matosi iš video, kuris buvo įdėtas temoje apie RailBalticą, peronas yra tik prie pirmo kelio, kuris yra 1520 mm. Nors man keista, juk buvo projekte nurodyta, kad visi arčiau stoties pastato esantys keliai 1435 mm. Gal ten kol kas laikinas kelias. Gal vėliau pakeis? Bet kokiu atveju, antrojo perono nematyti, o tarpai tarp kelių leistų įrengti tik siaurą peroną. Be to jis jau būtų įrengtas. Tačiau gali būti, kad traukinys atvyks iki Mockavos ir iš ten veš autobusais. Įdomu, Mockavoje didžioji dalis darbų turbūt jau atlikta?

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė ivanivanov Rodyti pranešimą
    (...) Traukinys iš Lenkijos atvyks iki Šeštokų, turėtų likti nakvoti per savaitgalį. (...)
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Šeštokuose peronas visgi yra, tačiau tik prie 1520 mm kelio. (...)
    (čia iš kitos temos).

    Kažin kaip tas turistinis traukinys iš Vokietijos atvažiuos į Šeštokų stotį, jei tikrai joje prie 1435 mm kelių nėra perono? Ar tikrai nėra?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Vokiečiai jau gerai gavo į dantis ir nenori daugiau rautis ant Rusijos. Vokietijoje, priešingai nei Lietuvoje, apie dabartinę padėtį tarp Vakarų, Rusijos ir Ukrainoje yra kur kas įvairiapusiškesnė informacija ir kritiškesnė, vyksta diskusijos, o ne vien tik isterikuojama. Tuo tarpu Estija prakalė kelis elektrinius traukinius Azerbaidžanui, RVR juos ne už dyką atkapitalins, o Lietuva už dyką atiduos Ukrainai... Politika lieka politika, bet biznis lieka bizniu.

    Parašė Torkas Rodyti pranešimą
    Absurdas. Apie mūsų prezidentūrą vokiečiai mažiausiai žino. Bet visa Osteuropa yra vienas regionas (primenu, kad į ji draugiškai įeina ir Lietuva, ir Ukraina) ir jų akimis karas pas mus jau vyksta.
    Žino, kam reikia, kas nori, kas domisi. Osteuropa yra ir Rusija, jei ką...
    Paskutinis taisė Al1; 2015.05.30, 20:04.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė udrius Rodyti pranešimą
    Šnekėjau šiandien, tai iš 3 traukinių bus vienas. Ir tai tipo vos 250 surinko, tipo jūsų prezidentė dūra, vokiečiai galvoja, kad karas bus. VO tep va...
    Kaip visada - kaltas tas, kuris konstatuoja, o ne tas, kuris nesąmones daro

    Komentuoti:


  • Torkas
    replied
    Absurdas. Apie mūsų prezidentūrą vokiečiai mažiausiai žino. Bet visa Osteuropa yra vienas regionas (primenu, kad į ji draugiškai įeina ir Lietuva, ir Ukraina) ir jų akimis karas pas mus jau vyksta.

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Šnekėjau šiandien, tai iš 3 traukinių bus vienas. Ir tai tipo vos 250 surinko, tipo jūsų prezidentė dūra, vokiečiai galvoja, kad karas bus. VO tep va...

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Ir netgi į Rygą. Matyt per brangiai išeina...
    Manau, kad Kaliningrade persėdimas į kitos vėžės traukinį nepageidaujamas..?

    Komentuoti:


  • ivanivanov
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Ir netgi į Rygą. Matyt per brangiai išeina...
    Kiekvienais metais, kaip matyti iš nuotraukų, turistų skaičius tikrai nemažas.

    2014


    2013


    2012


    Šaltinis: http://wrphoto.eu/

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Ir netgi į Rygą. Matyt per brangiai išeina...

    Komentuoti:


  • ivanivanov
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Lietuvoje tik tarp Vilniaus ir Kauno važiuos traukiniu? Gal dar Vilnius - Trakai? Nesuprantu, kam tada toks maršrutas railfanams?
    Čia tik bendrinis maršruto atvaizdavimas. Traukinys iš Lenkijos atvyks iki Šeštokų, turėtų likti nakvoti per savaitgalį. Turistai iš Šeštoku bus vežami autobusais. Lankytinas vietas jie aplankys su autobusais.

    Traukinys ne railfanams, o turistams, pagrinde iš Vokietijos.

    Tos pačios kompanijos organizuojamas traukinys "Classic courier" važinėja į Kaliningradą. Labai keista iš tikrųjų, kad nei vienas, nei kitas neaplanko Klaipėdos (juk turistai pagrinde vokiečiai). Pvz. iš Kaliningrado galėtu traukti link Klaipėdos per Sovetską ir atgal.
    Paskutinis taisė ivanivanov; 2015.05.26, 11:00.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Lietuvoje tik tarp Vilniaus ir Kauno važiuos traukiniu? Gal dar Vilnius - Trakai? Nesuprantu, kam tada toks maršrutas railfanams?

    Komentuoti:


  • ivanivanov
    replied
    Turistinis traukinys Varšuva - Vilnius - Masuria 2015.06.23 - 2015.06.30:

    Atvykimas į Šeštokus 2015.06.26;
    Išvykimas iš Šeštokų 2015.06.28.

    Maršrutas:


    Kainos nuo 1145 iki 1800 EUR.

    Ar traukinys neatšauktas - patikslinsiu, taip pat ir dėl atvykimo, išvykimo laikų.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė ivanivanov Rodyti pranešimą
    Bizelio men. organizuojamas turistinis traukinys "Classic courier", kuris planuoja uzsukti ir i Lietuva. Traukinys turetu atvykti per Mockava iki Sestoku. Toliau autobusais i Vilniu. Turistams organizuojama isvyka i Trakus, veliau i Kauna. Is Kauno turistai trauks i Masuria (autobusu iki Sestoku, persedimas i turistini traukini).

    Klausimas. Rasoma, kad turistinis traukinys pasieks Sestokus ir liks nakvoti. Toliau turistai bus vezami autobusais iki Vilniaus, Traku, Kauno. Is Kauno atgal i Sestokus autobusais. Galbut jau birzelio men. turistiniui traukiniui bus sudaryta galimybe nuvykti iki pat Kauno?
    Pasižvalgęs po Marijampolės-Kalvarijos apylinkes, tvirtai atsakau, kad DAR NE...

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    kiek žinau, tikrai vež autobusu. Tipo prieš kelis metus bandė važiuoti iki Šeštokų, bet atsisakė, atseit labai brangią kainą užlaužė.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tikrai neleis. Tai turistinis maršrutas, kuriuo važiuoja ponai, sumokantys didelius pinigus. Ir leisti traukinį nepriima eksploatuoti linija niekas nerizikuos. Bet kokį keleivinį.

    Komentuoti:


  • ivanivanov
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Jei galėtų važiuoti, tai nerašytų, kad veš autobusais.
    Informacija pateikta gana senokai, o atlikti toki smulku pakeitima ne manau, kad butu sudaryta didele problema. Taip pat planuojama paleisti turistini tokiu pat marsrutu liepos ir rugpjucio menesiais. Todel ir idomu

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Jei galėtų važiuoti, tai nerašytų, kad veš autobusais.

    Komentuoti:

Working...
X