Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Turistiniai traukiniai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • vilnews
    replied
    Po 15 metų pertraukos – keleivinis traukinys iš Šiaulių į Kaliningrado sritį
    http://www.15min.lt/pasaulis-kisenej...#ixzz2ZPX6WTpV

    Po 15 metų pertraukos liepos 21 d. 12 val 6min iš Šiaulių į Sovetską (Kaliningrado sritis) išvyks pirmas keleivinis traukinys.

    Šiuo traukiniu vyks užsienio bei Lietuvos turistai. Kelionė – dalis 12 dienų turo, kuris prasidės Estijoje ir pasibaigs Lenkijoje.

    Kelionės metu turistai keliaus išimtinai bėginiu transportu – taip su Talinu susipažins per tramvajaus langą, Estijos ir Latvijos sieną kirs važiuodami apleistu geležinkeliu su dabar tik filmuose matoma rankine drezina, o Lietuvoje kelionei pasirinktas išskirtinis geležinkelio ruožas iš Šiaulių į Sovetską.

    Kelionės metu turistai keliaus išimtinai bėginiu transportu.

    Tai vienas iš įdomiausių geležinkelio ruožų Lietuvoje – čia yra pats aukščiausias geležinkelio tiltas Lietuvoje, stotys statytos tiek Nepriklausomos Lietuvos periodu, tiek sovietmečiu, o pačios kelionės metu kertama buvusi Lietuvos ir Vokietijos siena.

    Kelionės geležinkeliu – industrinio turizmo sritis – yra ypač populiarios Vakarų šalyse, kaip pavyzdį galėtume pateikti, kad muziejinius geležinkelius bei geležinkelių muziejus Didžiojoje Britanijoje kasmet aplanko 15 mln. lankytojų (D.Britanijos gyventojų skaičius – 60 mln.), o kartu tai viena brangiausių turizmo rušių – kai kurios kelionės geležinkeliais asmeniui kainuoja 10 000 EUR ir daugiau.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Tai iki Pagėgių jau?

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Vykstantiems 21d į Pagėgius - niekas nesikeičia, išvykimas iš 3 kelio.

    Komentuoti:


  • vytautas8
    replied
    Turistinis Šeštokuose:

    SU45-115 atvyksta iš Lenkijos pusės:




    TEP70-335:




    Paskutinis taisė vytautas8; 2014.09.23, 20:58.

    Komentuoti:


  • ivanivanov
    replied
    Turistinis traukinys Duksto stotyje, 2013.07.12





    Is Sestoku nuotraukas turetu patalpinti kitas veikejas

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    Bet pasiziurekit:

    2013.07.12
    Nr. 982 (981?)
    Daugpilis 18:09 - 18:45
    Dukstas 19:34 - 20:42
    Ignalina 21:01 - 21:04 (prasilenkimas su traukiniu Nr. 92)
    Pabrade 21:42 - 22:03 (prasilenkimas su dyzeliuku Nr. 660)
    Naujoji Vilnia ~22:30
    Vilnius 22:50

    IDEALUS LAIKAS, jei butu traukinys Daugavpils - Vilnius...

    18h. is ten, 22h. realiai galetu but Vilniuje. Apie 20:00h.labai sekmingai pakeistu Ignalina - Vilnius, kuris galetu likti nakvoti rytiniam reisui Ignalina - Vilnius.

    Parašė ivanivanov Rodyti pranešimą
    Turistinis traukinys Nr. 982 (981?)/566 Maskva - Sestokai - Maskva, marsrutas:

    2013.07.12
    Nr. 982 (981?)
    Daugpilis 18:09 - 18:45
    Dukstas 19:34 - 20:42
    Ignalina 21:01 - 21:04 (prasilenkimas su traukiniu Nr. 92)
    Pabrade 21:42 - 22:03 (prasilenkimas su dyzeliuku Nr. 660)
    Naujoji Vilnia ~22:30
    Vilnius 22:50

    2013.07.14
    Vilnius 07:50
    Sestokai 11:10

    Nr. 566
    Sestokai 12:25
    Kaunas 13:50 - 13:52
    Vilnius 15:20 - 21:40
    toliau link Kenos

    Sastato schema: 7 kupe, 1 restoranas, 1 bagazas

    Pernai buvo du restoranai.

    Gaudom, ziurim, pasitinkam

    Komentuoti:


  • ivanivanov
    replied
    Parašė udrius Rodyti pranešimą
    Vėl australai ? Kada kažką naujo sugalvos...
    Taip, tie patys. Pakeitimai: sastata sudarys visa labo tik 6 vagonai

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Vėl australai ? Kada kažką naujo sugalvos...

    Komentuoti:


  • ivanivanov
    replied
    Turistinis traukinys Nr. 982 (981?)/566 Maskva - Sestokai - Maskva, marsrutas:

    2013.07.12
    Nr. 982 (981?)
    Daugpilis 18:09 - 18:45
    Dukstas 19:34 - 20:42
    Ignalina 21:01 - 21:04 (prasilenkimas su traukiniu Nr. 92)
    Pabrade 21:42 - 22:03 (prasilenkimas su dyzeliuku Nr. 660)
    Naujoji Vilnia ~22:30
    Vilnius 22:50

    2013.07.14
    Vilnius 07:50
    Sestokai 11:10

    Nr. 566
    Sestokai 12:25
    Kaunas 13:50 - 13:52
    Vilnius 15:20 - 21:40
    toliau link Kenos

    Sastato schema: 7 kupe, 1 restoranas, 1 bagazas

    Pernai buvo du restoranai.

    Gaudom, ziurim, pasitinkam
    Paskutinis taisė ivanivanov; 2013.07.09, 18:43.

    Komentuoti:


  • ivanivanov
    replied
    PTG tours turistinis, estu medziokle

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    Parašė udrius Rodyti pranešimą
    Esmė ne riedmenys - esmė kur važiuosime
    na ir kur planai pajudet ?

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Esmė ne riedmenys - esmė kur važiuosime

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    O kokie riedmenys?

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Rugsėjo mėn - dar vienas turistinis traukinys aplink Vilnių. Kai tik turėsiu tikslesnę info - pranešiu. Kaip visada, pageidaujantys registruojasi asmenine žinute.

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    kad taip daugiau kas kadrų iš Alytaus ar jo apylinkių įmestų...

    Komentuoti:


  • Apeivis
    replied
    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
    Tokio traukinio sulaukti - Alytui didelė garbė ! ! !...
    Tik ar ją supranta geležinkelio per savo miestą ir keleivinių traukinių į savo stotį atsikratę alytiškiai? ? ?
    Spėju visiems daug maž vienodai. O dėl keleivinių traukinių Alytuje, tai kam jų reikia? Iki Šeštokų? Iki Marijampolės? Iki Mockavos? Max greitis 40km/h. Jei neklystu anksčiau kursuodavo Kaunas - Alytus? Su autobusu per valandą jau būsi Kaune, o traukiniu tik Šeštokus pasieksi. Mums traukinukų mėgėjams gal ir smagu, gal ir norėtūsi, kad vis gi važiuotų, bet su logika prasilenkia. Pats esu iš Utenos ir kai dar buvo traukinys Utena - Vilnius, visada prašydavau, kad juo važiuotume. Ten iš vis esmė buvo taip, kad autobusų stotyje įsėdi į autobusą, kuris veža į geležinkelio stotį (jei į Utena - Vilnius autobusą sėstum, tai kelionė truktų 1.30h). 15 min kelio iki gel. stoties, dar berods 15 min iki traukinio pajudėjimo. Tuomet lėtai lėtai iki švenčionėlių (ruožo maksimalus greitis 60kmh<už alytaus didesnis) ir tam trunki dar apie 1.45h-2h (iskaitant stovėjimą švenčionėliuose). Galiausia 1.30 Švenčionėliai - Vilnius. Apie 4h kelionė, kai galima per 1.30h nuvykti. Tuomet vykdavau, o dabar kai mokausi Vilniuje ir kartais savaitgaliais grįžinėju, tai tikrai galiu pasakyti, kad ir kiek man smagu būtų traukinu važiuoti, vis tiek dažniau nei į metus kartą nevažiuočiau juo į Uteną. Manau analogiška situacija yra su Alytumi.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Oras blogas ir Vytautui buvo, tą turėjau galvoje.

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
    Įdomios foto, gaila su oru nepasisekė. Kokia ten krūva dešinėje?
    Taip jiems rupūžėms reikia, nori viska nachaliaviai gauti. Oras jiems mat blogas, o tai kaip su drezina reikėjo važiuoti per tokį orą kas nors pagalvojo ką ?

    Komentuoti:


  • disident
    replied
    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
    Tokio traukinio sulaukti - Alytui didelė garbė ! ! !...
    Tik ar ją supranta geležinkelio per savo miestą ir keleivinių traukinių į savo stotį atsikratę alytiškiai? ? ?
    Teoriškai mąstant, gal ir galėtų važinėtis motrisė Alytus - Marijampolė, bet pažiūrėjus, kad tarp šių miestų yra tik 4 autobusų reisai per dieną, vargu ar atsirastų keleivių dar ir motrisei. Ir dar ta Alytaus stotis laukuose..

    Komentuoti:


  • vytautas8
    replied
    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
    Įdomios foto, gaila su oru nepasisekė. Kokia ten krūva dešinėje?
    Skiedros kaškokios, greičiausiai lentos kokios senos sutarkuotos biokurui,vyksta remontas stotį.

    Komentuoti:

Working...
X