Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Turistiniai traukiniai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Vinecko
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Kažkur arčiau 9999 turbūt. Galbūt 5000. Tikrai ne 1000.
    1000 eurų būtų nebent už Pesa 620 iš Vilniaus GS iki VNO ir tik tenai.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Kažkur arčiau 9999 turbūt. Galbūt 5000. Tikrai ne 1000.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė dtb Rodyti pranešimą

    Suma keturženklė.
    Mažai ką sako, nes milžiniškas skirtumas šiuo atveju tarp 1000 ir 9999.
    Ir čia kalbi apie kelionę į abi puses?

    Komentuoti:


  • dtb
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Kiek tai kainuoja? Turbūt dar priklauso ir nuo dienos laiko, vėlai vakare ar naktį grįžti būtų gal brangiau nei dieną
    Suma keturženklė.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Perfect Rodyti pranešimą
    Girdėjau, kad šiandien iš Vilniaus į Kauną taip pat buvo užsakytas keleivinis traukinys 120 keleivių.
    Kiek tai kainuoja? Turbūt dar priklauso ir nuo dienos laiko, vėlai vakare ar naktį grįžti būtų gal brangiau nei dieną

    Komentuoti:


  • Perfect
    replied
    Girdėjau, kad šiandien iš Vilniaus į Kauną taip pat buvo užsakytas keleivinis traukinys 120 keleivių.

    Komentuoti:


  • felar
    replied
    Retas vaizdas - LTG Link keleiviniai vagonai Talino stotyje:
    https://www.flickr.com/photos/198673...7720329568298/

    Komentuoti:


  • zanaz
    replied

    Click image for larger version  Name:	Screenshot 2025-10-08 184327.png Views:	25 Size:	526,7 kB ID:	2224038


    Po beveik 20 metų išriedėjo naktinis „LTG Link“ traukinys – juo futbolo sirgaliai vyksta į Taliną



    Spalio 8-osios vakarą, po kelių dešimtmečių pertraukos, iš Vilniaus į Taliną pajudėjo naktinis traukinys. Šiuo LTG grupės keleivių vežimo bendrovės „LTG Link“ suplanuotu maršrutu išvyko Lietuvos nacionalinės futbolo rinktinės sirgaliai, Helsinkyje stebėsiantys UEFA atrankos varžybas „Lietuva-Suomija“.
    Nors ir vienkartinis, šis pilotinis naktinis traukinys simbolizuoja tiek istorinį sugrįžimą į tarptautinių naktinių reisų žemėlapį, tiek Baltijos šalių vežėjų bendradarbiavimą – šis vežimas vykdomas kartu su Latvijos vežėju „ Vivi “ ir Estijos vežėju „ Elron “, o keleivinių vagonų traukiniui reikalingą trauką visame kelyje nuo Vilniaus iki Talino užtikrins LTG grupės įmonė „ LTG Cargo “.
    Anot „LTG Link“ vadovės Kristinos Meidės, šis reisas – tai dar vienas įrodymas, kad traukiniai nėra tik susisiekimo priemonė, tai ir jungtis tarp šalių, bendraminčių ir svarbių įvykių.
    „Džiaugiamės galėdami prisidėti prie tokios kelionės, kuri ne tik patogi, bet ir leidžia išvengti ilgo vairavimo – keleiviai gali ilsėtis kelionės metu ir atvykti į renginį pailsėję. Tikimės, kad šis reisas įkvėps naujus bendradarbiavimo formatus, jungiančius Baltijos regiono miestus per geležinkelį“, – sako „LTG Link“ vadovė K. Meidė.
    Trečiadienio vakarą iš Vilniaus geležinkelio stoties išvykęs traukinys sustos dar dviejuose Lietuvos miestuose – Kaišiadoryse ir Šiauliuose, kur prie kelionės prisijungs futbolo aistruoliai iš vidurio ir Vakarų Lietuvos. Iš Šiaulių traukinys vyks tiesiai į Taliną su trumpais sustojimais pasieniuose. Iš Talino futbolo sirgaliai keltu kelsis į Helsinkį, kur ir vyks UEFA atrankos varžybos „Lietuva-Suomija“.
    5 vagonų, 180 vietų traukinys pritaikytas naktinei kelione – kiekvienoje 4 vietų kupė yra patogios miegamosios vietos, todėl sirgaliai galės gerai pailsėti. Traukinyje taip pat bus galima pasinaudoti maitinimo paslaugomis.
    Pasak futbolo rinktinės sirgalių „Vyčio tribūnos“ sektoriaus atstovo Stepono Naciaus, kelionė traukiniu buvo ilgai brandinta sirgalių svajonė. Futbolo gerbėjai ne tik išbandys naktinio reiso teikiamus privalumus, bet ir įsirengs TV studiją, kurioje kurs dokumentiką apie žmones, palaikančius Lietuvos futbolo rinktinę.
    Po kelionės į Suomiją Lietuvos futbolo rinktinės gerbėjai jau spalio 12 dieną susirinks Kauno Dariaus ir Girėno stadione, kur palaikys šalies komandą rungtynėse su Lenkija.
    Paskutinis taisė zanaz; 2025.10.08, 21:23.

    Komentuoti:


  • ne robotas
    replied
    https://www.sportas.lt/m/naujiena/52...-iki-helsinkio

    Skamba kaip visai įdomi idėja, naktinis traukinys futbolo sirgaliams nuo Vilniaus į Helsinkį.
    Paskutinis taisė ne robotas; 2025.09.25, 10:42.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Visi mūsų ER20 turi elektropneumatinius stabdžius.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Aišku, kad gali. Nieko specialaus nereikia, kad prekinis lokomotyvas temptų keleivinį traukinį. Kadangi greitis neriboja (ER20CF - 120 km/h), vagonų šildymas elektra neaktualus, galia pakankama su lengvais keleiviniais vagonais greitai įsibėgėti, nedidele problema yra tik elektropneumatinių stabdžių nebuvimas. Dėl to stabdant ilgesnį keleivinį traukinį atsiranda vagonų trūkčiojimas, kuris sukelia diskomfortą. Bet su 3 vagonais to nebūna.

    Komentuoti:


  • Mantukas05
    replied
    O tas Siemens ER20CF pritaikytas tampyti turistinius traukinius? Žiūrėkite nuo 8.28 min.

    https://www.youtube.com/watch?v=KPre5I3VdfI

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tai, kas matosi iš video, kuris buvo įdėtas temoje apie RailBalticą, peronas yra tik prie pirmo kelio, kuris yra 1520 mm. Nors man keista, juk buvo projekte nurodyta, kad visi arčiau stoties pastato esantys keliai 1435 mm. Gal ten kol kas laikinas kelias. Gal vėliau pakeis? Bet kokiu atveju, antrojo perono nematyti, o tarpai tarp kelių leistų įrengti tik siaurą peroną. Be to jis jau būtų įrengtas. Tačiau gali būti, kad traukinys atvyks iki Mockavos ir iš ten veš autobusais. Įdomu, Mockavoje didžioji dalis darbų turbūt jau atlikta?

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė ivanivanov Rodyti pranešimą
    (...) Traukinys iš Lenkijos atvyks iki Šeštokų, turėtų likti nakvoti per savaitgalį. (...)
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Šeštokuose peronas visgi yra, tačiau tik prie 1520 mm kelio. (...)
    (čia iš kitos temos).

    Kažin kaip tas turistinis traukinys iš Vokietijos atvažiuos į Šeštokų stotį, jei tikrai joje prie 1435 mm kelių nėra perono? Ar tikrai nėra?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Vokiečiai jau gerai gavo į dantis ir nenori daugiau rautis ant Rusijos. Vokietijoje, priešingai nei Lietuvoje, apie dabartinę padėtį tarp Vakarų, Rusijos ir Ukrainoje yra kur kas įvairiapusiškesnė informacija ir kritiškesnė, vyksta diskusijos, o ne vien tik isterikuojama. Tuo tarpu Estija prakalė kelis elektrinius traukinius Azerbaidžanui, RVR juos ne už dyką atkapitalins, o Lietuva už dyką atiduos Ukrainai... Politika lieka politika, bet biznis lieka bizniu.

    Parašė Torkas Rodyti pranešimą
    Absurdas. Apie mūsų prezidentūrą vokiečiai mažiausiai žino. Bet visa Osteuropa yra vienas regionas (primenu, kad į ji draugiškai įeina ir Lietuva, ir Ukraina) ir jų akimis karas pas mus jau vyksta.
    Žino, kam reikia, kas nori, kas domisi. Osteuropa yra ir Rusija, jei ką...
    Paskutinis taisė Al1; 2015.05.30, 21:04.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė udrius Rodyti pranešimą
    Šnekėjau šiandien, tai iš 3 traukinių bus vienas. Ir tai tipo vos 250 surinko, tipo jūsų prezidentė dūra, vokiečiai galvoja, kad karas bus. VO tep va...
    Kaip visada - kaltas tas, kuris konstatuoja, o ne tas, kuris nesąmones daro

    Komentuoti:


  • Torkas
    replied
    Absurdas. Apie mūsų prezidentūrą vokiečiai mažiausiai žino. Bet visa Osteuropa yra vienas regionas (primenu, kad į ji draugiškai įeina ir Lietuva, ir Ukraina) ir jų akimis karas pas mus jau vyksta.

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Šnekėjau šiandien, tai iš 3 traukinių bus vienas. Ir tai tipo vos 250 surinko, tipo jūsų prezidentė dūra, vokiečiai galvoja, kad karas bus. VO tep va...

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Ir netgi į Rygą. Matyt per brangiai išeina...
    Manau, kad Kaliningrade persėdimas į kitos vėžės traukinį nepageidaujamas..?

    Komentuoti:


  • ivanivanov
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Ir netgi į Rygą. Matyt per brangiai išeina...
    Kiekvienais metais, kaip matyti iš nuotraukų, turistų skaičius tikrai nemažas.

    2014


    2013


    2012


    Šaltinis: http://wrphoto.eu/

    Komentuoti:

Working...
X