Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[SE] Geležinkeliai Švedijoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kelionė tarp Gävle ir Östersund

    Comment


      Šiandien vyko pirmojo X2000 traukinio sąstato po technologinio ir interjero atnaujinimo pristatymas spaudai. Traukinys vyko reisu Stokholmas-Geteborgas. Pirmieji švedų gamybos greitieji traukiniai X2000 kapitaliai renovuojami pirmąjį kartą po pristatymo prieš 20 metų. Visi antuajinimo darbai vyksta Västerås-Tillberga esančioje "Bombardier" gamykloje. Ši tarptautinė bendrovė buvo sumažinusi veiklos spektrą Švedijos rinkoje, tačiau šiemet buvo paskelbta, jog Tillberga gamykloje vyks plėtra ir galbūt vėl vyks rimtesni traukinių gamybos etapai.


      Šaltinis




      Šaltinis



      Šaltinis


      Šaltinis
      Paskutinis taisė Silber418; 2021.11.17, 17:46.

      Comment


        Stokholmas. Publikuojama, kad Foster + Partners laimėjo architektūros konkursą Stokholmo Centrinės geležinkelio stoties projektui. Svarbiausi projekto darbai bus geležinkelio bėgių ir peronų uždengimas, 150.000 kv.m. ploto urbanizavimas bei patogesnė jungtis su autobusų stotimi (Cityterminalen). Projekto kaina - 25 milijardo Švedijos kronų (apie 2.5 milijardo eurų).

        Plačiau: https://www.dezeen.com/2022/01/20/fo...entral-station.

        Comment


          Kelionė tarp Hallsberg ir Hagalund depo (Solna)

          Comment


            Prieš metus senesnės laidos elektrinis traukinys Geteborgo apylinkėse rėžėsi į pervažoje užgesusį autobusą. Žuvusiųjų nebuvo. Autobuse keleivių nebuvo, o traukinyje buvę keleiviai patyrė sužalojimų ir šoką.

            Paskutinis taisė Silber418; 2022.03.19, 19:48.

            Comment


              Kelionė tarp Östersund ir Åre.

              Comment


                Stokholmas. Kelios nuotraukos su traukiniais Stokholmo apylinkėse.

                MTRX X74 /MTR

                MTRX X74 006 by RL, on Flickr

                MTRX X74 by RL, on Flickr

                SL X60 /Priemiesčio traukinys (šv. pendeltåg)

                SL X60 by RL, on Flickr

                Snälltåget kompanijos traukinys atvyksta iš Malmės (t.p. vyksta į Berlyną)

                Snälltåget 193 by RL, on Flickr
                Paskutinis taisė Silber418; 2022.03.29, 19:45.

                Comment


                  Stokholmas-Upplands Väsby. Šiaurinio Stokholmo priemiesčio stoties ir asociatyvios aplinkos pertvrakymo projektas "Väsby Entré" (arch. Zaha Hadid Architects) juda į priekį. Naujos vizualizacijos:


                  Šaltinis


                  Šaltinis

                  Šaltinis

                  Šaltinis

                  Šaltinis


                  Šaltinis
                  Paskutinis taisė Silber418; 2022.04.01, 23:18.

                  Comment


                    Geteborgas. Kelios naujesnės projekto "Region City", skirto Centrinės geležinkelio stoties rajono pertvarkymui, vizualizacijos.


                    Šaltinis

                    Šaltinis

                    Comment


                      Stokholmas. Kiek senesnis projektas - atnaujinta Älsvjö stotis, kuri yra svarbus teransporto terminalas keliaujantiems pietų kryptimi. Stotis aptarnauja priemiesčio traukinių ir autobusų keleivius.

                      20220503 Solig promenad by Sina Farhat, on Flickr

                      Comment


                        Rugsėjo pirmąją startavo naujas naktinio traukinio reisas Stokholmas - Londonas per Hamburgą. Taip pat vyksta reisai į Hamburgą. Apskritai, per parą šia kryptimi vyksta 9 reisai.

                        Šaltinis.: Ta tåg från Stockholm till London under 24 timmar.

                        Comment


                          Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
                          Rugsėjo pirmąją startavo naujas naktinio traukinio reisas Stokholmas - Londonas per Hamburgą. Taip pat vyksta reisai į Hamburgą. Apskritai, per parą šia kryptimi vyksta 9 reisai.

                          Šaltinis.: Ta tåg från Stockholm till London under 24 timmar.
                          Traukinio maršrutas tik Stokholmas-Hamburgas. O iš Londono į Europos pusę, kiek matau, išvis nėra jokių normalių naktinių traukinių, išskyrus kažkokį penktadieninį traukinį į Alpes žiemos sezono metu.
                          100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                          Comment


                            Parašė taccido Rodyti pranešimą

                            Traukinio maršrutas tik Stokholmas-Hamburgas. O iš Londono į Europos pusę, kiek matau, išvis nėra jokių normalių naktinių traukinių, išskyrus kažkokį penktadieninį traukinį į Alpes žiemos sezono metu.
                            Buvo lygtais kažkada planuojami Eurostarai iš Londono į Hamburgą ir/ar Berlyną, bet po Brexito ta idėja turbūt padėta į stalčių...

                            Comment


                              Parašė taccido Rodyti pranešimą

                              Traukinio maršrutas tik Stokholmas-Hamburgas. O iš Londono į Europos pusę, kiek matau, išvis nėra jokių normalių naktinių traukinių, išskyrus kažkokį penktadieninį traukinį į Alpes žiemos sezono metu.
                              Kombinuojama kelionė su kitais maršrutais, kad Londoną pasiekti užtrunkant iki 24 valandų kelionėje. Tiesa, perskaičiau naujesnes naujienas ir, panašu, kad danai iki galo nepatvirtinę riedmenų šiam maršrutui atkarpoje tarp Kopenhagos ir pasienio su Vokietija. Rugojūčio pabaigoje išvyko pirmasis traukinys į Hamburgą, kuris buvo sustabdytas Danijoje. Gali būti, kad liks tik naktinis maršrutas iki Berlyno (Snälltåget) kuriam laikui. Žinoma, neturiu omenyje kitų naktinių reisų Švedijoje.
                              Paskutinis taisė Silber418; 2022.09.06, 16:58.

                              Comment


                                Vistiek gyvuos ši Žalioji idėja.
                                Ar skristi iš vakaro, ar važiuoti per naktį laiko prasme didelio skirtumo nėra. O taršos susitaupo.

                                Comment


                                  Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                                  Vistiek gyvuos ši Žalioji idėja.
                                  Ar skristi iš vakaro, ar važiuoti per naktį laiko prasme didelio skirtumo nėra. O taršos susitaupo.
                                  Yra skirtumas. Važiuoti per naktį nėra skirtumo, jei patogu miegoti. o tas būna retai.

                                  Comment


                                    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                                    Vistiek gyvuos ši Žalioji idėja.
                                    Ar skristi iš vakaro, ar važiuoti per naktį laiko prasme didelio skirtumo nėra. O taršos susitaupo.
                                    Labai didžiulis komforto skirtumas, ar miegoti namie ar su svetimais žmonėmis traukinyje. Greičiau lėktuvai pereis ant žalio vandenilio kuro nei egzistuos tos naktinės kelionės.
                                    Flickr

                                    Comment


                                      Tą komforto skirtumą labai dažnai atsveria laikas, praleistas keliaujant į/iš oro uosto, lyginant su atvažiavimu dažniausiai tiesiai į miesto centre esančią geležinkelio stotį (ypač jei gyveni mieste be oro uosto), oro uosto check-inai, bagažo limitai skrendant. O naktinės kelionės traukiniais grįžta ir toliau grįš, ypač jeigu skrydžių kainos nebegrįš į prieškoronines žemumas ir/ar bus subsidijuojami traukiniai ar uždėti papildomi mokesčiai ar net banai trumpiems skrydžiams.

                                      Comment


                                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                        Labai didžiulis komforto skirtumas, ar miegoti namie ar su svetimais žmonėmis traukinyje. Greičiau lėktuvai pereis ant žalio vandenilio kuro nei egzistuos tos naktinės kelionės.
                                        O jei nebeapmoka komandiruotės metu bilietų? Ką tada?

                                        Švedijoje šiuo metu daug įmonių/organizacijų nebeleidžia skristi tarkime Stokholmas - Gioteburgas. Keliauk antžeminiu.

                                        Comment


                                          Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                                          Švedijoje šiuo metu daug įmonių/organizacijų nebeleidžia skristi tarkime Stokholmas - Gioteburgas. Keliauk antžeminiu.
                                          Jeigu Lietuvos geležinkelių darbuotojui darbo reikalais reikia nuvažiuoti iš Vilniaus į Radviliškį, jis važiuos .......... automobiliu, o ne traukiniu.
                                          Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X