Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Lisabonos oro uostas su vienu taku aptarnaujintis beveik 20 mlj. keleiviu yra praktiskai mieste.
    https://www.google.co.uk/maps/place/...46!4b1!6m1!1e1
    flickr >>>

    Comment


      Parašė deep'as Rodyti pranešimą
      Lisabonos oro uostas su vienu taku aptarnaujintis beveik 20 mlj. keleiviu yra praktiskai mieste.
      https://www.google.co.uk/maps/place/...46!4b1!6m1!1e1
      Plane lygtais du takai matomi? Ar kitas naudojamas tik vairavimui?

      Comment


        Parašė Sula Rodyti pranešimą
        Plane lygtais du takai matomi? Ar kitas naudojamas tik vairavimui?
        Busiu suklydes, taip du takai ten. Teko skristi pries keleta menesiu, tai nustebino labai arti esantys daugiabuciai.
        flickr >>>

        Comment


          Du takai

          3,805 m.
          2,304 m.

          Comment


            Parašė Petrozilijus Cvakelmanas Rodyti pranešimą
            Tik skirtingai nuo futbolo, VNO labai sėkmingai (ir nuosekliai, su išimtim 2009 m.) augina keleivių srautus, nepaisant trumpo tako ir to, kad negali priimti A380.
            Kas čia sugalvojo, kad VNO negali priimti A380? Va, pavyzdys, komercinis A380 reisas sėkmingai leidžiasi 2500 m ilgio take (VNO dar net ilgesnis 15 m) visas skersas dėl audros šoninio vėjo, per stiprią liūtį ir dar taką paliečia tik jo pusę praskridęs, bet vis tiek net nereikėjo antro bandymo leistis.

            Paskutinis taisė Lettered; 2015.12.14, 22:39.
            Flickr

            Comment


              O 777 ar gali leistis Vilniuje? 787, kaip suprantu, gali? Tai kur problema?
              Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

              Comment


                Kai problemos nėra, ją galima sugalvoti.
                Exp@nding h¤rizons

                Comment


                  Parašė John Rodyti pranešimą
                  O 777 ar gali leistis Vilniuje? 787, kaip suprantu, gali? Tai kur problema?
                  Ir taip ir ne, puspiplnis pakrautas pakilti galėtų tik 777-200. Dėl nusileidimo yra kita kalba, nusileidimą įtakojo oro sąlygos, lėktuvo svoris, bei tako danga, visi lėktuvai leidžasi "beveik" tuščiais bakais, todėl nėra nusileidimo atstumas apskaičiuojamas kiekvieną kartą prieš nusileidimą, bet skaičiai būtų maždaug tokie:

                  B777 ~ 1500 m. iki 1900 m. priklausomai nuo modelio.
                  B747 ~ 1900 m. iki 2000 m. priklausomai nuo modelio.

                  A330 ~ 1900 m. iki 2100 m. priklausomai nuo modelio.
                  A380 ~ 2100 m. iki 2600 m.

                  Ir šiaip a380 nėra nieko stebuklingo jam pakilimui reikia vos 5-10 % daugiau tako, nei b747.

                  Šiaip ar taip aviacijoje "Key" faktorius yra "take off speed", kas iš to jei lėktuvas nusileis, bet negalės pakilti?
                  Paskutinis taisė Ciurlionis; 2015.12.15, 00:35.
                  Aviate, navigate, communicate

                  Comment


                    Bet kiek aktualus A380 (nekalbant apie 747) accommodatinimas VNO? Suprantama, kai apie tai kalba visokie stambūs pasualiniai hub'ai, bet Vilnius (ar ta pati Ryga)? Juk A380 čia niekada nesileis, nepriklausomai nuo to, ar bus galima juos priimti, ar ne. Jei ir leisis wide-body lėktuvai, tai nebent 787 ar 777 (ar analogiški).
                    Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                    Comment


                      Šiemet Vilniaus oro uoste - jau daugiau nei 3 milijonai keleivių

                      http://www.ivilnius.lt/naujienos/tra...69643d33363937

                      Comment


                        Parašė John Rodyti pranešimą
                        Bet kiek aktualus A380 (nekalbant apie 747) accommodatinimas VNO? Suprantama, kai apie tai kalba visokie stambūs pasualiniai hub'ai, bet Vilnius (ar ta pati Ryga)? Juk A380 čia niekada nesileis, nepriklausomai nuo to, ar bus galima juos priimti, ar ne. Jei ir leisis wide-body lėktuvai, tai nebent 787 ar 777 (ar analogiški).
                        Visiškai neaktualu, čia tas pats, kaip teigti: na va pasistatysiu autobusų sustojimą šalia savo namo ir čia pradės stoti autobusai.
                        Aviate, navigate, communicate

                        Comment


                          Parašė John Rodyti pranešimą
                          O 777 ar gali leistis Vilniuje? 787, kaip suprantu, gali? Tai kur problema?
                          problemu gali buti keleta, taku geometrija ir atsparumas, aerodromo sauga, oro uosto servisai...
                          Pvz., VNO takas netvirtas, o SQQ - tvirtas
                          Paskutinis taisė agnette; 2015.12.16, 17:47.

                          Comment


                            Parašė John Rodyti pranešimą
                            Bet kiek aktualus A380 (nekalbant apie 747) accommodatinimas VNO? Suprantama, kai apie tai kalba visokie stambūs pasualiniai hub'ai, bet Vilnius (ar ta pati Ryga)? Juk A380 čia niekada nesileis, nepriklausomai nuo to, ar bus galima juos priimti, ar ne. Jei ir leisis wide-body lėktuvai, tai nebent 787 ar 777 (ar analogiški).
                            Įdomu kokia yra statistika apie mažiausius keleivių srautus kokiame nors oro uoste į kurį skraido reguliariai A380? Anksčiau pateiktas autobusų stotelės pavyzdys yra geras pavyzdys.

                            Comment


                              Galbūt Kopenhagos oro uostas (25 mln. keleivių per metus)? Kaip tik šio mėnesio pradžioje Emirates pradėjo reguliarius skrydžius A380 iš šio oro uosto. (Šaltinis) Kituose Skandinavijose oro uostuose A380 taip pat svečiuojasi ir bus vykdomi reguliarūs reisai iš Oslo bei Stokholmo (abu >20 mln. per metus (atskirai)).
                              Paskutinis taisė Silber418; 2015.12.16, 18:18.
                              Exp@nding h¤rizons

                              Comment


                                Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
                                Galbūt Kopenhagos oro uostas (25 mln. keleivių per metus)? Kaip tik šio mėnesio pradžioje Emirates pradėjo reguliarius skrydžius A380 iš šio oro uosto. (Šaltinis) Kituose Skandinavijose oro uostuose A380 taip pat svečiuojasi ir bus vykdomi reguliarūs reisai iš Oslo bei Stokholmo (abu >20 mln. per metus (atskirai)).
                                A380'ui Vilnius su 3 mln tai kaip Molėtai TGV traukiniui iš Vilniaus.

                                Comment


                                  Gal jau užteks apie A380 Vilniuje?

                                  Man rodos, 3 ar 4 oro uostai pasaulyje, kurie aptarnauja mažiau nei 20 milijonų keleivių per metus turi reguliarų A380 servisą. Mauritus, Kuveitas, Perth Australijoje ir Auklandas Naujojoje Zelandijoje.

                                  Europoje šiuo metu yra 12-13 oro uostų su pastoviu A380 servisu ir dar keletas, kurie turi tinkama infrastruktūrą priimti A380, bet neturi serviso.

                                  Viso pasaulyje yra 48 oro uostai į kuriuos reguliariai užsuka A380. Viskas.

                                  Vilnius, deja, kol kas dar nepatenka net į 100-uką didžiausių Europos oro uostų, kam reikia ~4 mln. keleivių per metus. Vilniaus, Rygos bei Talino oro uostai yra viso labo nedideli regioniniai Europos oro uostai ir bet kokios šnekos apie infrastruktūrą A380 ir pan. orlaiviams yra tiesiog visiški kliedesiai.
                                  Paskutinis taisė pauliaK; 2015.12.17, 04:50.

                                  Comment


                                    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                                    Atsilieka dėl wi-fi nebuvimo.
                                    O kam tas Wi-Fi taip jau reikalingas? Mobilaus interneto pagal mokėjimo planą neužtenka?
                                    Absoliuti žodžio laisvė - demokratinės valstybės pagrindas.

                                    Comment


                                      Parašė pauliaK Rodyti pranešimą
                                      Vilniaus, Rygos bei Talino oro uostai yra viso labo nedideli regioniniai Europos oro uostai ir bet kokios šnekos apie infrastruktūrą A380 ir pan. orlaiviams yra tiesiog visiški kliedesiai.
                                      Visais 200% sutinku, bet pvz daumrimas atrodo kitaip, atseit delegacijos skraidys su labai dideliais lėktuvais pas mus jei bus tinkamas oro uostas. Toks New Vasiuki.

                                      Comment


                                        Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                        O kam tas Wi-Fi taip jau reikalingas? Mobilaus interneto pagal mokėjimo planą neužtenka?
                                        Planšetėms be SIM, laptopams be SIM.
                                        Beje, jūsų žiniai, regioniniai autobusų parkai jau įvertino, kad wi-fi buvimas sugrąžina "keliautojus feisbuko grupėmis".

                                        Comment


                                          Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                                          Planšetėms be SIM
                                          O kam tokius pirkti?
                                          Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                                          Beje, jūsų žiniai, regioniniai autobusų parkai jau įvertino, kad wi-fi buvimas sugrąžina "keliautojus feisbuko grupėmis".
                                          Aš nevažinėju nei traukiniais, nei tarpmiestiniais autobusais.
                                          Absoliuti žodžio laisvė - demokratinės valstybės pagrindas.

                                          Comment

                                          Unconfigured Ad Widget

                                          Collapse
                                          Working...
                                          X