Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių laipinimas viešajame transporte

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Nematau "priekinių durų sistemoje" jokio puikumo.
    Važinėji autobusais, dviračiu ar vaikštai pėsčiomis - vistiek mokėk?
    taip atskaičiuojamas "Kauniečio mokestis" o kitų miestų gyventojai negalėtų naudotis šiomis kortelėmis liktų tik pirkti bilietą pas vairuotoją. Tas mokestis atskaičiuojamas nuo atlyginimo pensijos pašalpos ir t.t. ir išvis neliktų nemokių keleivių.
    Aišku kaip Kaune bus jei bus aplamai nežinau čia kalbu apie Taline kaip yra.
    Bet kažkokia kad tvarka keleivių sraute yra tai pritari? Ir kad tikrai daug mažiau betvarkės?
    Paskutinis taisė egiscrypth; 2016.05.23, 11:43.

    Comment


      Parašė Gator Rodyti pranešimą
      Tarp forumo narių patenkinti absoliuti dauguma, nepatenkintas A1.
      Forumiečiai tai ne visi keleiviai. Jei yra autobuse ar troleibuse trys (kaip pavyzdys) durys, tai per jas visas ir turi būti leidžiama įlipti ar išlipti. Pas mus autobusai ir troleibusai yra pagrindinė viešojo transporto rūšis, pervežanti daug daugiau keleivių nei V. Europos miestuose. Nes visi pana šaus dydžio miestai V. Europoje paprastai dar turi ir metro ar tramvajus, kurie perveža didesnę dalį keleivių, o autobusai tėra žemiausia pagal hierarchiją VT priemonė. Taip, daugiau tiek absoliutiniais skaičiais lyginant panašaus dydžio miestus, tiek ir santykiniais.

      Comment


        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
        Forumiečiai tai ne visi keleiviai.
        Sutinku, dalis siaurai mastančių keleivių rinktųsi visas duris, nes, aišku, patogiau. Nes jie nemasto, kad priekinės durys yra pelningiau parkams, o tai reiškia geresnes transporto priemones ir visą kitą naudą tam pačiam keleiviui.

        Comment


          Tai nieko nereiškia, nes VT turi dotuoti savivaldybės. Pilna pavyzdžių, kur VT geresnis, bet įlaipinama pro priekines duris. Ir, o siaube, nėra net tiek kontrolės. Tai kaip zuikius gaudo? Ogi deda ant jų, nes mažesnis hemorojus ir išlaidos jų intensyviai negaudyti, o VT kokybei tie zuikių nesumokėti pinigai neturi įtakos, nes tai menkos sumos.

          Comment


            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
            Tai nieko nereiškia, nes VT turi dotuoti savivaldybės. Pilna pavyzdžių, kur VT geresnis, bet įlaipinama pro priekines duris. Ir, o siaube, nėra net tiek kontrolės. Tai kaip zuikius gaudo? Ogi deda ant jų, nes mažesnis hemorojus ir išlaidos jų intensyviai negaudyti, o VT kokybei tie zuikių nesumokėti pinigai neturi įtakos, nes tai menkos sumos.
            nežinau kokiu būdu tokią statistiką padarė, bet pagal juos apie 20-25% keleivių važiuoja "zuikiu". Ir yra planuose nuo kitų metų sugriežtinti dar kontrolę kad būtų jos daug daugiau už surašytus protokolus gaus kažkokį procentą premijos prie algos kontrolieriai ir nežiūrint koks el bilietas (papildytas pinigais, mėnesinis metinis ar pan.) jį reiks būtinai registruotis prie komposterio kitaip jis skaitysis kaip neatsižymėtas.
            O kaip dabar tokios algos visi gaudo kiekvieną centą.

            Comment


              Tai yra pasakos, kad tiek zuikių. Apie kokį miestą, kad reikės žymėti bilietus? Kaune ir taip reikia visus. Vilniuje? Taip, visiškai nelogiška, kad elektroninis mėnesinis bilietas ir jo nereikia žymėti nuolat. Jokios naudos - statistikos nėra. Klaipėdoje?

              Comment


                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                Tai yra pasakos, kad tiek zuikių. Apie kokį miestą, kad reikės žymėti bilietus? Kaune ir taip reikia visus. Vilniuje? Taip, visiškai nelogiška, kad elektroninis mėnesinis bilietas ir jo nereikia žymėti nuolat. Jokios naudos - statistikos nėra. Klaipėdoje?
                čia aš apie Kauną.

                Comment


                  Klaipėdoje tam tikrą kontrolės darbą atlieka vairuotojai. Kai kurie (ypač autobusų parko) įdėmiai stebi, ar įėjęs keleivis atsižymi bilietą. Teko ne kartą matyti, kaip zuikiai iš autobuso išprašomi paties vairuotojo arba priverčiami pirkti bilietą autobuse.

                  Comment




                    Beveik kasdien tenka naudotis viešuoju transportu po kelis kartus. Jau neatsimenu kada paskutinį kartą žymėjausi bilietą, pastaruoju metu net nesivarginu ištraukti iš kišenės. Net nesu matęs, kad kas nors būtų išprašytas iš autobuso. Visiems vairuotojams pofik. Tiesa, pastebėjau, kad jie mėgsta kabinėtis prie mažų vaikų ir panelių.

                    Comment


                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      Tai yra pasakos, kad tiek zuikių. Apie kokį miestą, kad reikės žymėti bilietus? Kaune ir taip reikia visus. Vilniuje? Taip, visiškai nelogiška, kad elektroninis mėnesinis bilietas ir jo nereikia žymėti nuolat. Jokios naudos - statistikos nėra. Klaipėdoje?
                      Netiesa, Kaune nereikia žymėti bilieto pirkto iš vairuotojo. Jame jau yra išspausdintas pirkimo laikas ir garažo numeris, transporto priemonės kuria važiuojama.

                      Comment


                        Taigi apie elektroninius kalba, kad reikia žymėtis Kaune visus, Vilniuje ir Klaipėdoje mėnesinių nereikia.

                        Comment


                          Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                          Beveik kasdien tenka naudotis viešuoju transportu po kelis kartus. Jau neatsimenu kada paskutinį kartą žymėjausi bilietą, pastaruoju metu net nesivarginu ištraukti iš kišenės. Net nesu matęs, kad kas nors būtų išprašytas iš autobuso.
                          Bent jau Vilniuje konrolieriai dirba aktyviai, kartais net 2 kartus į dieną tenka parodyti bilietą.
                          Absoliuti žodžio laisvė - demokratinės valstybės pagrindas.

                          Comment


                            Kviečia vežėjus pritaikyti transportą neįgaliesiems ir dviratininkams
                            Tolimojo susisiekimo vežėjų įmonės gali pasinaudoti Europos Sąjungos lėšomis ir atnaujinti turimas transporto priemones jas pritaikant žmonėms su specialiaisiais poreikiais bei dviračiams vežti.

                            Per artimiausius ketverius metus viešajam transportui atnaujinti ir jam pritaikyti neįgaliesiems iš viso numatoma panaudoti daugiau kaip 75 mln. eurų ES fondų investicijų, iš kurių didžioji dalis lėšų – apie 44 mln. eurų – teks viešojo transporto priemonių parkams atnaujinti.

                            http://www.lrt.lt/naujienos/ekonomik...dviratininkams

                            Comment

                            Working...
                            X