Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Diskusijos apie Lietuvos kelių kokybę

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts


    Delfi.lt 2019.07.04
    Daugiau nei pusė kelių Lietuvoje – nekokybiški
    Daugiau nei pusė ištirtų rajoninių kelių su asfalto danga yra nekokybiški, ketvirtadienį pristatydamas preliminarius tyrimo rezultatus pranešė susisiekimo ministras Rokas Masiulis.
    (...)

    Kaip pasakojo LAKD direktorius Vitalijus Andrejevas, visas laboratorijos įrengimas kainavo per 800 tūkst. eurų. Dar reikėjo įsigyti programinę įrangą, kuri apdoroja duomenis. „Įrenginys leis nustatyti esamo kelių tinklo būklę, padės priiminėti darbus ir išvengti žmogiškojo faktoriaus, nustatant kokybę. Matuosime nelygumus, trūkius dangoje, provėžas, skersinį nuolydį. Apdoroję 4,5 tūkst. kilometrų, turime 1 tūkst. kilometrų duomenis. Rajoninių kelių būklė yra tikrai nepatenkinama, kiekis blogų kelių yra pakankamai didelis – 59 proc.
    Kai pabaigsime skanavimą, turėsime tikrąjį skaičių, nes asfaltuotų rajoninių kelių yra apie 8 tūkst. Turėsime nustatyti, kiek nuo viso kiekio yra proc. Dabar tik 1 tūkst. turime rezultatus“, , – pasakojo jis

    https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=81634733

    Comment


      Daug kas nepatenkintas kritika, bet tai, kad valstybinių kelių kokybė Lietuvoje bendrai paėmus degradavo per pastaruosius metus (kaip nebūtų keista) yra akivaizdus faktas.

      Comment


        Parašė Sula Rodyti pranešimą
        tai, kad valstybinių kelių kokybė Lietuvoje bendrai paėmus degradavo per pastaruosius metus (kaip nebūtų keista) yra akivaizdus faktas.
        Įdomu, kas buvo susiiekimo ministras pastaruosius trejus metus.
        Kažkaip keista, kad ministras beveik nieko nedaro kelių būklei gerinti, tik daro auditus ir PiaRinasi, daro auditus ir PiaRinasi.

        Comment


          Kaip nedaro? Jis gi pirmas pradėjo triukšmauti, kad kelių danga per plona, iki jo niekas to nekėlė. Įsigijo laboratoriją, kelių tiesėjai žinos, kad tokia įranga yra, ir mažiau sukčiaus.

          Comment



            Parašė digital Rodyti pranešimą
            Kaip nedaro? Jis gi pirmas pradėjo triukšmauti, kad kelių danga per plona, iki jo niekas to nekėlė. Įsigijo laboratoriją, kelių tiesėjai žinos, kad tokia įranga yra, ir mažiau sukčiaus.
            Tuose Masiulio pasiskymuose dalis tiesos yra; tačiau vyrauja PiaRinis elementas, netyčia susijęs su galimais pokyčiais vyriausybėje.

            Toje vietoje, kur jis pradėjo sekti pasakas apie "ilgalaikį planavimą", nebuvo ką ir sakyti.
            Koks "ilgalaikis planavimas", jei be Via balticos, A1 A14 bei žvyrkelių asfaltavimą per laikotarpį iki 2035 metų metų numatyta padaryti net 1 (vieną) vieną aplinkkelį iš 15 būtinų ir net 3 (tris) kitus kelių rekonstrukcijos projektus.

            Toje "ilgalaikėje strategijoje" (arba tai kas pateikta prezentacijoje) nesimato jokių ambicijų, neaiškūs kelių tinklo plėtros ar palaikymo tikslai.
            Ankstesnės LAKD ilgalaikės strategijos (paskutinė, atrodo buvo iki 2015 metų) buvo išsamesnės ir bent buvo aišku kur ir kokie keliai bus tiesiami ar gerinami..

            Sunku tikėti lentelėmis su nurodytais eurais ir kilometrais, kai pagrindiniai keliai kasmet degraduoja, jų numatoma (ar gal reikia ) kasmet rekonstruoti palaikant būklę:
            - Magistralinių kelių: Rekonstravimas, kapitalinis remontas (vidutiniškai per metus 12 km), paprastasis remontas (vidutiniškai per metus 25 km)
            - Krašto kelių : Rekonstravimas, kapitalinis remontas (vidutiniškai per metus 37 km), paprastasis remontas (vidutiniškai per metus 73 km)
            - Rajoninių kelių : Rekonstravimas, kapitalinis remontas (vidutiniškai per metus 44 km), paprastasis remontas (vidutiniškai per metus 85 km)

            http://sumin.lrv.lt/uploads/sumin/do...0projektas.pdf

            PiaRas yra PiaRas, bet pavarčius viešųjų pirkimų portalą prieš darbų sezoną kažko nykiai tuščia.
            Kiek kilometrų iš tų darbų numatyta 2019 metais ir kiek tame skaičiuje numatoma pataisyti rajoninių kelių?

            Vienintelis skaičius, kuriuo galima tikėti, tai išlaidos radarų įsigijimui; gal dar žvyrkelių asfaltavimo programa (įvertinus 1-2 metų vėlavimą net po sutarčių pasirašymo).

            Comment


              Taip pamąsčiau, Lietuvos ekonomika be Vilniaus ir Kauno pakilimo po krizės realiai nebeatitiesė (nekalbant apie ateitį). Miestai ėmė palyginti geriau tvarkytis savo gatves, bet provincija, sakyčiau, merdėja. Šiek tiek savivaldybės prisideda, išgražina savo rajonų centrus. Tarpmiestiniams keliams tokios sąlygos yra šakės.
              Paskutinis taisė PoDV; 2019.07.04, 21:19.

              Comment


                Šiaip aš irgi užsitrigerinęs,kad Masiulis labiau dokumentuoja, kas yra blogai, bet realybėj nelabai ką tvarko Nebent dar pro sukastus dantis kažkokį kreditą duot ateičiai, kad tvarkymų dėsningumas pagerės.

                Comment


                  O, nauja piaro banga? Girdėjau LAKD vėl pertvarkos, liepos pirmą visus atleido ir vėl priėmė į darbą. Sutapimas?
                  Paskutinis taisė Ginthus; 2019.07.05, 04:39.

                  Comment


                    Pvz.: Šiemet žadėta paversti A1 Vilnius-Kaunas automagistrale, bet nematau absoliučiai jokių vykdomų darbų (o jų laukia labai nemažai), nors vasara jau įpusėjo.

                    Comment


                      Parašė Sula Rodyti pranešimą
                      Pvz.: Šiemet žadėta paversti A1 Vilnius-Kaunas automagistrale, bet nematau absoliučiai jokių vykdomų darbų (o jų laukia labai nemažai), nors vasara jau įpusėjo.
                      Taigi konkursas vis dar vyksta, tai nebent rudenį pradės tik.

                      Comment


                        Ten gerų perliukų tam "plane". Realiai visiškas šnipštas, iki 2030 pabaigs A14 betonkę tvarkyt tik. Skaitai ir baisiesi. Per 15 metų sutvarkys visus dabar esančius blogos būklės kelius, o per 15 metų kiti keliai būklės nepakeis Nu jo, labai logiška. Reklama ir tiek, t.y. švaistomi pinigai kas rengė tokią "strategiją".

                        Su tom nesąmonėm apie kelių kokybę, tai elementaru, jei neasfaltuojama kasmet pakankamai km, nu tai kaip gali nebūti gerai. Dėl įrangos - ir anksčiau buvo tokia, gal ne tiek pažangi bet.

                        Jei darbai priimti, tai kam skiesti apie storius? Patys LAKD kalti kad priimdavo objektus, taip pat techninė priežiūra. Kiekviename etape yra atliekami tyrimai, dokumentuojama. Reiškia viskas "tiko" arba buvo "priimtina".
                        Ką rangovas pažeidė, jei darbai priimti? - Nieko, per garantinį laikotarpį ištaiso defektus jei tokių atsiranda ir viskas.

                        Comment


                          Dėl betonkės tvarkymo ir kai kurių kitų projektų Masiulis pasisakė per interviu su A.Ramanausku: pagrindinė problema - finansavimas. Neužtenka pinigų, dėl to reikalai užsitęsia.
                          Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                          Comment


                            Vat ir taip mąstau kodėl trūksta finansavimo. Jei ir regionai (regionų mokesčių mokėtojai) turėtų iš ko finansuoti kelius, turbūt tie geresni keliai ir gautųsi, jei ne... tai turim tik didžiuosius miestus, kuriuose dar kažkoks ekonomikos judėjimas, vystymasis egzistuoja ir dar įmanoma pastebėti šiokį tokį progresą su dangos būkle ir šiaip gyvenamos aplinkos kokybės gerėjimu. Dar savivaldybių centrai šiek tiek pramuša finansavimo, pvz. Jonava gan apsitvarkius.

                            Netgi Kauno rajonas, nors ir turi daugiau vystomos pramonės (bet tik Kauno priemiesčiuose), man vietomis paliko didesnį neūkiško tvarkymosi įspūdį negu Kauno miestas. Su PR irgi galima padaryt daug teigiamų dalykų, o kai apie Kauno rajono PR nieko neesu girdėjęs, tai užtenka pasidžiaugt ES parama sutvarkyta random atkarpa, kuri nuves į nesutvarkytą ir dar kažkokiais luitais užgriozdintą šaligatvį kaip man atsitiko Ramučiuose važiuojant dviračiu Grįžau tada labai nusivylęs Kauno rajono tvarkymosi kokybe, kai atvažiavau į Kauną, kažkokia kita atmosfera pasijuto, ypač dėl to, kad pasirinkau maršrutą iš Ramučių į Kauno intermodalinį terminalą, kur sutvarkyta atkarpa prasidėjo ties Kauno riboženkliu ir stebino paskui sutvarkytos ir paženklintos Palemono gatvės.

                            Rajonai neturi iš ko finansuoti tiek savo vietinių kelių, tiek paskui ir valstybinių LAKD kelių.
                            Paskutinis taisė PoDV; 2019.07.06, 17:25.

                            Comment


                              Rokas Masiulis bus atleistas, tai galite džiaugtis, daugiau jo PR nebebus.

                              Comment


                                Nuo to kad bus atleistas R. Masiulis, kelių būklė kažin ar pagerės. Ar pablogės - sunku pasakyti, bet tikimybė, kad blogės manau padidės.

                                Comment


                                  Parašė Xeonas Rodyti pranešimą
                                  Nuo to kad bus atleistas R. Masiulis, kelių būklė kažin ar pagerės. Ar pablogės - sunku pasakyti, bet tikimybė, kad blogės manau padidės.
                                  Kad ir šiuo metu nekokia ta kokybė. Prie namų 2 metų senumo asfaltas, kurio jau 40-50% pasidengė smala. Su seniau darytais ruožais tokių problemų nėra.

                                  Comment


                                    Na, kad kažkas su mišiniais pasidarė, tai faktas. prieš 10 metų dažniausiai darydavo per kietus - tada labai sutrūkinėdavo skersine kelio kryptimi ir greit duobės atsiranda, dabar plastiškesnius - smala(bitumas) per karščius išplaukia. Kaip šūds taip šūds

                                    Comment


                                      Kažin koks mišinys pietinėse šalyse? Nes JAV ar Izraelyje pusdykumėse atrodo kelių asfaltas kaip be skaldos, bet nesilydo.

                                      Comment


                                        Atsiradus naujai tvarkai kelininkai gąsdina – kelių būklė bus labai prasta
                                        https://www.lrytas.lt/verslas/rinkos...asta-11043737/

                                        Susisiekimo ministerijos noras skaidrinti kelių tvarkymo konkursus lėmė, kad nemažai įmonių juose dalyvauja su simboliniu uždarbiu. Dėl to jos skundžiasi bankrutuosiančios, rašo „Verslo žinios“. Anot „Kauno kelių“ vadovo Ramūno Šilinio, konkursų „lubos“ ir darbų sąmatos turėtų būti didesnės, o asociacijos „Lietuvos keliai“ vykdomasis direktorius Rimvydas Gradauskas sakė, kad jei niekas nesikeis, kelių tinklas šalyje bus labai prastos būklės, gali bankrutuoti iki trečdalio įmonių. Pasak ministro Roko Masiulio, siekiama objektyvių konkursų su objektyviomis kainomis, kad patys rangovai peržiūrėtų savo kaštus ir optimizuotų veiklą.
                                        tarsi dabar kelių kokybė yra gera...

                                        Comment


                                          Parašė R.D. Rodyti pranešimą
                                          Atsiradus naujai tvarkai kelininkai gąsdina – kelių būklė bus labai prasta
                                          https://www.lrytas.lt/verslas/rinkos...asta-11043737/



                                          tarsi dabar kelių kokybė yra gera...
                                          Jeigu įmonės gali išsilaikyt tik iš to, kad parduoda produktą pakeltom kainom, o praskaidrinus veiklą ir nusileidus iki rinkos kainų jos bankruotoja, tai sakyčiau net labai gerai, nes vistiek visuomenei nieko gero iš tokių įmonių, bus gera dezinfekcija nuo tokių veikėjų.

                                          Comment

                                          Unconfigured Ad Widget

                                          Collapse
                                          Working...
                                          X