Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Diskusijos apie Lietuvos kelių kokybę

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Tai yra to kelio problemos. Vokietijoje beveik visi greikeliai, Lenkijoje, Čekijoje - dalis, yra betoniniai. Kažkokių didelių problemų nėra.
    Vokietija jau daugumą savo autobahnų perasfaltavo ir dangą pakeitė į asfaltbetonį. Gal kažkurie pagrindiniai liko, bet bent pries kokius 7 metus važinėjant nuo Drezdeno link Liuksemburgo, labai mažai atkarpų buvo su betono danga. Dabartinės technologijos leidžia įrengti kokybišką ir gerai apkrovas laikantį asfatbetonio dangos kelią, tik reikia netaupyti ant pagrindų ir asfalto pagrindo sluoksnių, bei atitinkamų mišinių.
    Be to asfaltbetonio dangos remontas žymiai paprastesnis, greitesnis ir pigesnis.

    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

    nes Utenos kelias yra iš betono blokų, o nauji betoniniai liejami vientisi.
    Visi betoniniai keliai kas x metrų yra supjaustyti įrengiant deformacines siūles, tik nežinau tiksliai kas kiek. Lygiai tas pats ir su keliu į Uteną, tik pastarajame tos deformacinės siūlės yra gerokai dažniau, nei šiuolaikiniuose betono dangos keliuose.

    Comment


      Su Baltarusija neapsigaukite vizualiai. Man atrodė pagal nuotraukas irgi kaip jie čia puikiai tvarkosi su keliais. Pernai metais teko du kartus pavažiuoti tiesiamomis magistralės atkarpomis link Gardino ir supratau, kad nuotraukos yra viena, o reali kokybė yra kita. Kelias kątik nutiestas, o banguotumas tai 2x didesnis nei Šiauliai - Radviliškis.
      Kai domėjausi kodėl tai pagrindinis atsakymas buvo - technologiniai pažeidimai šaltuoju metų laiku, bei prastesnė technika.

      Comment


        Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
        Su Baltarusija neapsigaukite vizualiai. Man atrodė pagal nuotraukas irgi kaip jie čia puikiai tvarkosi su keliais. Pernai metais teko du kartus pavažiuoti tiesiamomis magistralės atkarpomis link Gardino ir supratau, kad nuotraukos yra viena, o reali kokybė yra kita. Kelias kątik nutiestas, o banguotumas tai 2x didesnis nei Šiauliai - Radviliškis.
        Kai domėjausi kodėl tai pagrindinis atsakymas buvo - technologiniai pažeidimai šaltuoju metų laiku, bei prastesnė technika.
        Taip, keliai Baltarusijoje keistokai banguoti, įsižiūrėjus ir nuotraukose matosi. Net nauji vietomis banguotesni nei seni ex-sovietiniai. Gal jie kokią nors "Belarus" techniką naudoją tiesimui?

        Comment


          Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
          Su Baltarusija neapsigaukite vizualiai. Man atrodė pagal nuotraukas irgi kaip jie čia puikiai tvarkosi su keliais. Pernai metais teko du kartus pavažiuoti tiesiamomis magistralės atkarpomis link Gardino ir supratau, kad nuotraukos yra viena, o reali kokybė yra kita. Kelias kątik nutiestas, o banguotumas tai 2x didesnis nei Šiauliai - Radviliškis.
          Kai domėjausi kodėl tai pagrindinis atsakymas buvo - technologiniai pažeidimai šaltuoju metų laiku, bei prastesnė technika.
          Labiausiai dėl įvykdytų darbų kiekio, kad net suveikia "Batka PR" posovietiniams žmonėms visai neblogai, netgi iš mano asmeninės patirties pažinojau žmonių, kuriems patinka, kad Baltarusijoj viskas tvarkosi, auga, keliai lygesni, ir čia realiai lankantis ir lyginant BY ir LT.

          Panašiai kaip "Matijošaitis PR" su Kauno gatvėmis, manau. Bent jau apsukos įsuktos, o kaip bus, matysim. Truputį nepatinka, kad naujos dangos gali per greitai suskylinėti ir sutrupėt, o kyla nuojautų, kad truputį ir pačių vykdomų darbų pramažinta, bet bus matyt...

          Comment


            Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
            Bus puiki ala greitkelio tipo atkarpa kada atidarys.
            Iš uždengtų ženklų suprantu, kad bus didelio greičio atkarpa (110 kmh).

            Comment


              Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

              Iš uždengtų ženklų suprantu, kad bus didelio greičio atkarpa (110 kmh).
              Tai taip, tik oficialaus Greitkelio statuso negaus, nors pagrindiniai parametrai kaip ir atitinka - jungiamieji keliai, apribotas traktorių ir pan. judėjimas, dviejų lygių sankryžos.

              Comment


                Parašė Xmaster Rodyti pranešimą

                Tai taip, tik oficialaus Greitkelio statuso negaus, nors pagrindiniai parametrai kaip ir atitinka - jungiamieji keliai, apribotas traktorių ir pan. judėjimas, dviejų lygių sankryžos.
                Pats precedentas padaryti didesnį greitį nei "standartas" džiugina.

                Comment


                  O ar teisiškai tai galima? Ne. Nes kam tada tuos milijonus kišti, jei galima tik kelio ženklą pakabinti. A1 ir A2 jau seniai galima buvo bukai 140 km/h padaryti, jei jau taip, išleidus tik pinigus naujiems kelio ženklams...

                  Comment


                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                    O ar teisiškai tai galima? Ne. Nes kam tada tuos milijonus kišti, jei galima tik kelio ženklą pakabinti. A1 ir A2 jau seniai galima buvo bukai 140 km/h padaryti, jei jau taip, išleidus tik pinigus naujiems kelio ženklams...
                    KTR:
                    Click image for larger version

Name:	ktr.PNG
Views:	1
Size:	23,4 kB
ID:	1799267

                    I kelio kategorija, viskas legalu.
                    Paskutinis taisė Smalsuolis; 2020.04.30, 16:54.

                    Comment


                      Parašė adomazzz Rodyti pranešimą
                      Pajudėjo šių metų žvirkelių asfaltavimas iš patvirtinto neseniai sąrašo - prieš ilgąjį savaitgalį berods "Eurovia" išasfaltavo Vilnelės gatvę, bet darbų kokybė tai stebina - aplink kai kuriuos dangčius kurie buvo tiesiamojo kelio dalyje matomas žymus aukščių skirtumas tarp dangčių ir kelio dangos - kad šis skirtumas būtų mažiau pastebimas, aplink dangčius suformuotos kaip ir įdubos.
                      Ne tik žvirkelius, jie neseniai išasfaltuotą gatvę "tvarkingai" blynais lipdo...

                      Click image for larger version  Name:	20200429_175310.jpg Views:	1 Size:	78,4 kB ID:	1799817
                      Paskutinis taisė digital; 2020.05.04, 11:27. Priežastis: citavimas

                      Comment


                        RK 1812 Klėriškės-Žiežmariai (Kaišiadorių r.)
                        Foto 2020.03









                        Sprendžiant iš bitumo žymių pernai gegužę-birželį čia telkšojo bitumo ežerai.
                        Kažkodėl senas asflatas gerai laiko, o "naujos ir inovatyvios" kelių technologijos suskystėja, kai oro temperatūra viršija +25°C
                        Paskutinis taisė Romas; 2020.05.24, 21:23. Priežastis: Kopija iš temos "[LT] Žvyrkeliai ir jų asfaltavimas"

                        Comment


                          Parašė Romas Rodyti pranešimą

                          Sprendžiant iš bitumo žymių pernai gegužę-birželį čia telkšojo bitumo ežerai.
                          Kažkodėl senas asflatas gerai laiko, o "naujos ir inovatyvios" kelių technologijos suskystėja, kai oro temperatūra viršija +25°C
                          Matot, yra skirtingos asfalto rūšys (asfaltbetonis, mastikos asfaltas, poringas asfaltas ir skaldos - mastikos asfaltas), o toliau jos skirstomos pagal stiprumą ir mišinio sudėtį (pvz. bitumas turi savo skirtingas klases, mineralinių medžiagų sudėtis) ir kt. Dėl tų pačių priežasčių matome, jog vieni mišiniai minkštesni ir provėžuojasi, kiti ne.
                          Tai tas išlaukimas ir vyksta, dėl "silpno" bitumo, o bendrai tai netinkamai parinktas asfalto mišinys. Viskas būtų gerai, jei tuos išplaukimus laiku pabarstytų skaldele ir pasišiurkštintų paviršius, bet dar taip nematęs, kad tokia priežiūra masiškai vyktų.

                          Comment


                            Parašė Romas Rodyti pranešimą
                            Apie besilydančius nuo karščio kelius žiniasklaidoje buvo keli straipsniai

                            15min.lt 2019.06.13
                            Skaitytojas nerimauja dėl „Via Baltica“, tirpstančios nuo karščio

                            BNS 2019.06.13
                            Kelininkai perspėja: keliuose išplaukia bitumas

                            Važiuojant keliu RK 1201 Želva-Balninkai-Anykščiai kažkaip pradėjo garsiai šnarėti padangos. O, kaip čia gražu ir žalia, neseniai palijo
                            Paskui išaiškėjo, kad po ratais ne lietus, o bitumas.
                            Kelio 1201 atkarpa Balninkai -Dapkūniškis buvo išasfaltuota 2017 metų lapkričio-gruodžio mėnesiais

                            Foto 2019.06
                            Parašė Smalsuolis Rodyti pranešimą
                            Tai žvyrkelių asfaltavimui neretai parenka tokius minkšto asfalto mišinius. Didžiausia problema, kad išplaukus bitumui viršutinio asfalto sluoksnio šiurkštumas tampa netinkamas, sukibimo koef. mažėja, kas paverčia tokius ruožus slidžiais ne tik tuo metu, kai išplaukia, bet ir ilgoje perspektyvoje, tiek palijus, tiek žiemą. Galėjo barstyti kaip ir žadėjo smėliu ar atsijomis, būtų susirišę ir mažiau problemų, taupo pinigus šiai dienai, bet negalvoja apie ateitį, kas labai matosi kelių priežiūroje.
                            Parašė Smalsuolis Rodyti pranešimą
                            Viskas būtų gerai, jei tuos išplaukimus laiku pabarstytų skaldele ir pasišiurkštintų paviršius, bet dar taip nematęs, kad tokia priežiūra masiškai vyktų.
                            Ačiū už pastebėjimus.
                            Taip išeina, kad bitumo balos per karščius atsiranda todėl, kad dabartiniai kelininkai asfaltuodami kelius parenka ne visai tinkamus mišinius ir dangos nepašiurkština skaldele.

                            Comment


                              sunku patikėt, kad kelininkai patys pasirenka, mišinys turi būti nurodytas konkurso sąlygose, nes manau tai įtakoja ir darbų kainą, taigi ar nebus, kad galai sueina į LAKD?
                              As much power as necessary, as much freedom as possible

                              Comment


                                Parašė Smalsuolis Rodyti pranešimą
                                Matot, yra skirtingos asfalto rūšys (asfaltbetonis, mastikos asfaltas, poringas asfaltas ir skaldos - mastikos asfaltas), o toliau jos skirstomos pagal stiprumą ir mišinio sudėtį (pvz. bitumas turi savo skirtingas klases, mineralinių medžiagų sudėtis) ir kt. Dėl tų pačių priežasčių matome, jog vieni mišiniai minkštesni ir provėžuojasi, kiti ne.
                                Tai tas išlaukimas ir vyksta, dėl "silpno" bitumo, o bendrai tai netinkamai parinktas asfalto mišinys. Viskas būtų gerai, jei tuos išplaukimus laiku pabarstytų skaldele ir pasišiurkštintų paviršius, bet dar taip nematęs, kad tokia priežiūra masiškai vyktų.
                                Ypač gerai priekiniam automobilio stikliui ir apskritai visam automobilio priekiui kai pabarsto skaldele. Vieni pliusai, ir automobilis geriau atrodo perdažytas ir geriau matosi pro naują priekinį stiklą. Tikrai galėtų masiškai tokią priežiūra vykdyti!

                                Comment


                                  Gal specialistai tarpusavyje išsiaiškins, kas yra blogai, kad bitumas naujuose keliuose plaukia vos pakilus temperatūrai.
                                  Kaip vartotojas galiu pasakyti, kad skaldėlė yra ir laikinas nepatogumas. ir gėris paskui



                                  Dėl skaldelės yra nepatogumų - kažkada turėjau problemų, kai Latvijoje kelyje Edole-Jūrkalne buvo išbitumuoti ir impregnuoti mašinos šonai.

                                  Estijoje irgi teko susidurti su nepatogumais dėl eismo ribojimo, kai apdorojam skaldele
                                  Foto 2013.07






                                  Bendra kelių būklė Estijoje yra geresnė - ilgaamžiškumui turbūt įtakos turi ir kelių apdorojimas skaldele

                                  Estijos kelininkų vadas per rusiškai transliuojamą Raadio 4 pasakė, kad Estijoje keliai barstomi skaldele, todėl jie laiko žymiai ilgiau nei kaimyninėje Latvijoje.
                                  Dar jis pasakė, kad Estijoje ir Lietuvoje vienam kelio tinklo kilometrui išleidžiama tiek pat pinigų (Latvijoje, aišku, mažiau). Tik estai tuos pinigus panaudoja tolygiai visame krašte, o lietuviai visus pinigus išleidžia dideliems projektams.

                                  Be to, kadangi Estijoje gyventojų tankis beveik perpus mažesnis, tai krašto ir vietinių kelių kokybė pagal kokybės / apkrovimo santykį žymiai geresnė nei Lietuvoje (šito estas nesakė, bet tas matėsi iš kelių kokybės ir dažnai pasitaikančių Estijos kelių remontų).

                                  Comment


                                    Parašė drulia Rodyti pranešimą

                                    Ypač gerai priekiniam automobilio stikliui ir apskritai visam automobilio priekiui kai pabarsto skaldele. Vieni pliusai, ir automobilis geriau atrodo perdažytas ir geriau matosi pro naują priekinį stiklą. Tikrai galėtų masiškai tokią priežiūra vykdyti!
                                    Laikini nepatogumai, būna ir įspėjamieji ženklai apie tokius vykdomus darbus. Skaldelės perteklius nušluojamas. Yra pliusai ir yra minusai, žinoma, bet kas geriau, ar čiuožti karštą vasaros dieną ant tokių išplaukusių ruožų, kur sukibimas kaip žiemą, ar saugiai įveikti ruožą.
                                    Šiurkštinant paviršių taip pat užbitumuojami visi plyšiai ir įtrūkimai, kas didina dangos ilgaamžiškumą - pas mus nėra paplitus išankstinė priežiūra tokių defektų, laukiama kol po kelių žiemų iš plyšio atsiveria duobė
                                    Prie minusų be abejonės triukšmas. Dėl to miestuose, arba magistralėse šiurkštinimo nepamatysit, dėl krašto kelių irgi nesu tikras.

                                    O bitumas tai brangiausia sudedamoji asfalto dalis, tai kaip tokių žvyrkelių asfaltavimui ir naudoja kuo pigesnį mišinį. Lakdo būna sąlygos išrašytos, rangovai nesavivaliauja.

                                    Comment


                                      Nežinau kaip ten su tom magistralėm, prieš kelis metus sutikau Vokietijos autobane šviežiai sutvarkytoje atkarpoje skaldelę be įspėjamųjų ženklų. Mano draudimas po to gavo apmokėti nepadorią sumą už naujo automobilio perdažymą

                                      Comment


                                        Ar nebūdavo sovietmečiu ir galbūt ankstyvoje nepriklauomybėje taip daroma? Pamenu būdavo ruožų su grubia asfalto danga, kur bent jau ant žiguliuko labai gerai jausdavosi ir girdėdavosi.
                                        Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                                        Comment


                                          Parašė John Rodyti pranešimą
                                          Ar nebūdavo sovietmečiu ir galbūt ankstyvoje nepriklauomybėje taip daroma? Pamenu būdavo ruožų su grubia asfalto danga, kur bent jau ant žiguliuko labai gerai jausdavosi ir girdėdavosi.
                                          Nepasakyčiau kad netaikoma šiais laikais.


                                          Click image for larger version

Name:	iurkš.png
Views:	1
Size:	260,5 kB
ID:	1804100

                                          Comment

                                          Working...
                                          X