Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Diskusijos apie Lietuvos kelių kokybę

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Aš neneigiu, kad kitur padėtis pagerėjo, kai Lietuvoje tuo tarpu liko 80-ųjų lygyje.
    Tikrai neliko, gal pamiršote, kaip pvz. A1 kelias atrodė dar prieš 10 metų ir dabar.





    Flickr

    Comment


      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

      Tikrai neliko, gal pamiršote, kaip pvz. A1 kelias atrodė dar prieš 10 metų ir dabar.
      Šito irgi neneigiu. Kas dar nori paneigti mano neneigimą?

      Comment


        Palyginimui Minskas pasistatė antrąją žiedinę magistralę. Teisybės dėlei, kreivoką, kaip ir MKAD-1, bet betoninę.



        Kol važinėjau pastatė autostradą Minskas-Gomelis, beveik 280 km. Taip kad nuo Vilniaus iki Kijevo galima gana komfortiškai nuvažiuoti (jei nebūtų kamščių ant pasienio). Berods iki Gardino irgi statomas 2x2 kelias.

        Lietuva jau 25 metus "gimdo" via Balticą. Gimdymas komplikuotas.
        Paskutinis taisė Sula; 2019.08.20, 09:39.

        Comment


          Baltarusija iš vis infrastruktūros dievai posovietinėj erdvėj. Gan tvarkingi keliai kaip ne ES šaliai. Batka berods visoje artimoje mums posovietinėje erdvėje garsėja tvarka, kurios aplinkinėms teritorijoms (tiksliau, jų žmonėms) trūksta, berods net Lietuvos ir Latgalės provincijai
          Rusija kaip ir susitvarko savo magistralinius kelius, bet spėju berods su vietiniais keliais dar ne kokia padėtis. Visos infrastruktūros estetika, ne tik kelio ženklų kaip mus, neatrodo gerai net naujai sutvarkytose atkarpose, išskyrus išskirtinius atvejus. Pas mus neestetiškiausios dalys yra susiprovėžavusi danga ir kelio ženklai
          Ukrainoje situacija buvo prasta, bet jau pradeda tvarkytis, pradedant nuo magistralinių kelių. Kažkas panašaus kaip pastaruoju metu su Latvijos keliais.
          Kazachstane - per stepes prasti keliai iš 80-ųjų, tai daro keliones automobiliu iš Centrinės Azijos gilumos į Rusiją/Europą komplikuotomis, o per tankiau apgyvendintas vietas, vietomis keliai jau geri/neblogi. (source: šiek tiek YouTube footage)
          Lietuva - 200x-2009 m. laikotarpyje nemažai sutvarkytų magistralinių kelių. Per 2010-2015 m. laikotarpį pokyčiai pradedami labiau justi gyvenvietėse ir vietiniuose keliuose, pvz. beveik nėra duobių pagrindinėse ir nemaža dalimi šalutinėse Kauno gatvėse, žvyrkelių asfaltavimo programa, bet kokie Lietuvos KK132 ir KK135, lyginant su Lenkijos DK16 ir DK8, atrodo prasčiau. Situacija šiuo metu, sakyčiau, yra mix'as tarp 60-80-ųjų infrastruktūros ir 20xx-ųjų ES standartų infrastruktūros.
          Paskutinis taisė PoDV; 2019.08.20, 11:24.

          Comment


            Parašė PoDV Rodyti pranešimą
            Baltarusija iš vis infrastruktūros dievai posovietinėj erdvėj.
            Ta pati Baltarusija kur naujose magistralėse daro perėjas ir vieno lygio apsisukimus? Matyt tas apsisukimas nuo Kauno link Marijampolės buvo reikšmingas poslinkis link gerųjų praktikų O A1 pėsčiųjų pralaidų naikinimas yra didelis žingsnis atgal

            Comment


              Parašė mantasm Rodyti pranešimą

              Ta pati Baltarusija kur naujose magistralėse daro perėjas ir vieno lygio apsisukimus? Matyt tas apsisukimas nuo Kauno link Marijampolės buvo reikšmingas poslinkis link gerųjų praktikų O A1 pėsčiųjų pralaidų naikinimas yra didelis žingsnis atgal
              Dangų ir šiaip tvarkos pojūčio atžvilgiu taip. Eismo saugumo požiūriu (tiesa, ten ir šiaip eismo mažiau nei ES) jau už Europos žemyno ribų. Netgi estetikos požiūriu, lietuviai, bent jau skandinaviško standarto apšvietimo stulpais ir salelėmis padeda sukurti europietiškesnį įspūdį apie kelius, nors dangos ir kelkraščių būklė gali varijuoti.
              Paskutinis taisė PoDV; 2019.08.20, 11:40.

              Comment


                Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                Dangų ir šiaip tvarkos pojūčio atžvilgiu taip. Eismo saugumo požiūriu (tiesa, ten ir šiaip eismo mažiau nei ES) jau už Europos žemyno ribų. Netgi estetikos požiūriu, lietuviai, bent jau skandinaviško standarto apšvietimo stulpais ir salelėmis padeda sukurti europietiškesnį įspūdį apie kelius, nors dangos ir kelkraščių būklė gali varijuoti.
                Pagal tokius kriterijus turbūt ir Šiaurės korėja labiau europietiška nei Prancūzija ar Italija.

                Comment


                  Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                  Pagal tokius kriterijus turbūt ir Šiaurės korėja labiau europietiška nei Prancūzija ar Italija.
                  Sostinė turbūt taip.

                  Turiu omeny, Baltarusija atrodo geriau nei Moldova, Ukraina, o svarbiausia, Rusija. Skaičiau nuomonių, kad būtent su dangomis Baltarusijai šiuo metu geriau nei Lietuvoje, apimant ne tik magistralinius, bet ir krašto kelius.

                  Comment


                    Parašė Sula Rodyti pranešimą
                    Palyginimui Minskas pasistatė antrąją žiedinę magistralę. Teisybės dėlei, kreivoką, kaip ir MKAD-1, bet betoninę.
                    Betoninis kelias tikras košmaras, turbūt visi, kas važinėja į Molėtus, galėtų tą patvirtinti.
                    Flickr

                    Comment


                      Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                      Sostinė turbūt taip.

                      Turiu omeny, Baltarusija atrodo geriau nei Moldova, Ukraina, o svarbiausia, Rusija. Skaičiau nuomonių, kad būtent su dangomis Baltarusijai šiuo metu geriau nei Lietuvoje, apimant ne tik magistralinius, bet ir krašto kelius.
                      Tai gal nereiktų maišyt iščiustyta ir europietiška Pietų europos netvarka ir chaosas yra n kartų labiau europietiška nei Azijos autoritarinių dievukų griežtai prižiūrima tvarka.

                      Lyginant su dantų šepetukais nušveista Almata ir Vokietijos greitkeliuose mėgstami vijokliai atrodo ne taip tvarkingai. Bet kažkaip neapsiverstų liežuvis pasakyti, kad Kazachstanas yra labiau europietiškas nei Vokietija

                      Asmeniškai daug labiau norėčiau truputi pašepusių, bet saugiai suprojektuotų europietiškų greitkelių nei blizgančių, bet debiliškai suprojektuotų azijietiškų kelių.

                      Comment


                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                        Betoninis kelias tikras košmaras, turbūt visi, kas važinėja į Molėtus, galėtų tą patvirtinti.
                        Tai yra to kelio problemos. Vokietijoje beveik visi greikeliai, Lenkijoje, Čekijoje - dalis, yra betoniniai. Kažkokių didelių problemų nėra.

                        Comment


                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                          Betoninis kelias tikras košmaras, turbūt visi, kas važinėja į Molėtus, galėtų tą patvirtinti.
                          nes Utenos kelias yra iš betono blokų, o nauji betoniniai liejami vientisi.

                          Comment


                            Parašė Sula Rodyti pranešimą

                            Tai yra to kelio problemos. Vokietijoje beveik visi greikeliai, Lenkijoje, Čekijoje - dalis, yra betoniniai. Kažkokių didelių problemų nėra.
                            Yra problemų. Pagrinde triukšmas dėl kietesnio paviršiaus. Dėl to, tie kas nedaro kompromisų kokybės ir aplinkosaugos prasme (Nyderlandai), betonkių nestato.
                            Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                            Comment


                              Naujausi ruožai betonkelio iš Baltstogės į Varšuvą nėra labai lygūs. Ten ir greitis kažkodėl prieš mėnesį buvo apribotas iki 80.

                              Comment


                                Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                Tai yra to kelio problemos. Vokietijoje beveik visi greikeliai, Lenkijoje, Čekijoje - dalis, yra betoniniai. Kažkokių didelių problemų nėra.
                                Vokietija jau daugumą savo autobahnų perasfaltavo ir dangą pakeitė į asfaltbetonį. Gal kažkurie pagrindiniai liko, bet bent pries kokius 7 metus važinėjant nuo Drezdeno link Liuksemburgo, labai mažai atkarpų buvo su betono danga. Dabartinės technologijos leidžia įrengti kokybišką ir gerai apkrovas laikantį asfatbetonio dangos kelią, tik reikia netaupyti ant pagrindų ir asfalto pagrindo sluoksnių, bei atitinkamų mišinių.
                                Be to asfaltbetonio dangos remontas žymiai paprastesnis, greitesnis ir pigesnis.

                                Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

                                nes Utenos kelias yra iš betono blokų, o nauji betoniniai liejami vientisi.
                                Visi betoniniai keliai kas x metrų yra supjaustyti įrengiant deformacines siūles, tik nežinau tiksliai kas kiek. Lygiai tas pats ir su keliu į Uteną, tik pastarajame tos deformacinės siūlės yra gerokai dažniau, nei šiuolaikiniuose betono dangos keliuose.

                                Comment


                                  Su Baltarusija neapsigaukite vizualiai. Man atrodė pagal nuotraukas irgi kaip jie čia puikiai tvarkosi su keliais. Pernai metais teko du kartus pavažiuoti tiesiamomis magistralės atkarpomis link Gardino ir supratau, kad nuotraukos yra viena, o reali kokybė yra kita. Kelias kątik nutiestas, o banguotumas tai 2x didesnis nei Šiauliai - Radviliškis.
                                  Kai domėjausi kodėl tai pagrindinis atsakymas buvo - technologiniai pažeidimai šaltuoju metų laiku, bei prastesnė technika.

                                  Comment


                                    Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
                                    Su Baltarusija neapsigaukite vizualiai. Man atrodė pagal nuotraukas irgi kaip jie čia puikiai tvarkosi su keliais. Pernai metais teko du kartus pavažiuoti tiesiamomis magistralės atkarpomis link Gardino ir supratau, kad nuotraukos yra viena, o reali kokybė yra kita. Kelias kątik nutiestas, o banguotumas tai 2x didesnis nei Šiauliai - Radviliškis.
                                    Kai domėjausi kodėl tai pagrindinis atsakymas buvo - technologiniai pažeidimai šaltuoju metų laiku, bei prastesnė technika.
                                    Taip, keliai Baltarusijoje keistokai banguoti, įsižiūrėjus ir nuotraukose matosi. Net nauji vietomis banguotesni nei seni ex-sovietiniai. Gal jie kokią nors "Belarus" techniką naudoją tiesimui?

                                    Comment


                                      Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
                                      Su Baltarusija neapsigaukite vizualiai. Man atrodė pagal nuotraukas irgi kaip jie čia puikiai tvarkosi su keliais. Pernai metais teko du kartus pavažiuoti tiesiamomis magistralės atkarpomis link Gardino ir supratau, kad nuotraukos yra viena, o reali kokybė yra kita. Kelias kątik nutiestas, o banguotumas tai 2x didesnis nei Šiauliai - Radviliškis.
                                      Kai domėjausi kodėl tai pagrindinis atsakymas buvo - technologiniai pažeidimai šaltuoju metų laiku, bei prastesnė technika.
                                      Labiausiai dėl įvykdytų darbų kiekio, kad net suveikia "Batka PR" posovietiniams žmonėms visai neblogai, netgi iš mano asmeninės patirties pažinojau žmonių, kuriems patinka, kad Baltarusijoj viskas tvarkosi, auga, keliai lygesni, ir čia realiai lankantis ir lyginant BY ir LT.

                                      Panašiai kaip "Matijošaitis PR" su Kauno gatvėmis, manau. Bent jau apsukos įsuktos, o kaip bus, matysim. Truputį nepatinka, kad naujos dangos gali per greitai suskylinėti ir sutrupėt, o kyla nuojautų, kad truputį ir pačių vykdomų darbų pramažinta, bet bus matyt...

                                      Comment

                                      Unconfigured Ad Widget

                                      Collapse
                                      Working...
                                      X