Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą

    Vis tiek nesuprantu, kaip ši perėja susijusi su dviratininkais, jei per ją neina joks dviračių takas...
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Ar didelė problema apvažiuoti dviračiu ir kirsti pvz.: po tiltu prie Circle K ?
    Dviračių takas neina, bet kažkaip ant tiesiamo dviračių tako palei Laisvės pr. patekti reikia. Jeigu pvz. gyveni Sausio 13-osios g., tai tam reikės kirsti Laisvės pr.
    Aišku gali ir apvažiuoti ~600 m garbės ratą, porą kartų nulipant/užlipant ant dviračio ir pravažiuoti po viaduku, bet jeigu nori dviratį panaudoti kaip susisiekimo priemonę, tai pastoviai važinėti ratais per aplink, arba jį stumdyti laiptais aukštyn/žemyn irgi ne itin patogu. Ties čia ir pasibaigia visos iliuzijos apie miestą, kuris patogus dviratininkams.

    Comment


      Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą

      Vis tiek nesuprantu, kaip ši perėja susijusi su dviratininkais, jei per ją neina joks dviračių takas...
      Tai čia kita esminė prioritetų problema: nutiesiamas dviračių takas neorganizuojant jokių patogių patekimų iki jo, o kiek esančius patogesnius (perėją) naikinant.

      Požeminė perėja nėra blogai. Pėstiesiems nereiks laukti, automobiliams nereiks laukti. Čia blogai yra tai, kaip ji padaryta. Nors projektas ruoštas naujas, tačiau nuo sovietmečio niekur nepasistūmėjom: statūs laiptai ir tiek žinių.

      Comment


        Parašė Creatium Rodyti pranešimą

        Tai čia kita esminė prioritetų problema: nutiesiamas dviračių takas neorganizuojant jokių patogių patekimų iki jo, o kiek esančius patogesnius (perėją) naikinant.

        Požeminė perėja nėra blogai. Pėstiesiems nereiks laukti, automobiliams nereiks laukti. Čia blogai yra tai, kaip ji padaryta. Nors projektas ruoštas naujas, tačiau nuo sovietmečio niekur nepasistūmėjom: statūs laiptai ir tiek žinių.
        Dėl viso šito aš sutinku (nors, per perėją vis tiek reikia nulipti nuo dviračio, ar antžeminę, ar požeminę). Mano mintis buvo, kad objektas jau pastatytas, todėl nėra prasmės diskutuoti, kaip čia jo visai nereikėjo. O kad padarytas pakankamai blogai - visiškai sutinku. Galima nebent pasidžiaugti, kad bet bent jau geriau, nei Pilaitės su tuo nesąmoningu keltuvu...

        Comment


          Vilnius su savo kalvotu reljefu ir klimatinėmis sąlygomis (lietus, sniegas, šaltis) dviračiams labai nepalankus. Pinigų įmerkimas į visą tą infrastruktūrą ir jos išlaikymas tikrai neatitinka realijų. Gali draskytis per dieną po 5 bliuskas ant krūtinės apie ekologiją ir naudą sveikatai, bet dviračiu Vilniuje vis tiek važinės nykstančiai mažas gyventojų procentas. Nu nerentabilu tai.
          Aš neliūdnas - aš blaivus

          Comment


            Parašė geriantis Rodyti pranešimą
            Vilnius su savo kalvotu reljefu ir klimatinėmis sąlygomis (lietus, sniegas, šaltis) dviračiams labai nepalankus. Pinigų įmerkimas į visą tą infrastruktūrą ir jos išlaikymas tikrai neatitinka realijų. Gali draskytis per dieną po 5 bliuskas ant krūtinės apie ekologiją ir naudą sveikatai, bet dviračiu Vilniuje vis tiek važinės nykstančiai mažas gyventojų procentas. Nu nerentabilu tai.
            Skandinavijos šalių pavyzdžiai rodo, kad klimatas nėra lemiamas veiksnys, jeigu yra tinkama infrastruktūra ir mentalitetas. Skirtingų tyrimų duomenimis vasarą dviratį renkasi iki trečdalio žmonių, žiemą - dešimtadalis. Tai gal neatrodo labai daug, ypač lyginant su kokiais Nyderlandais, tačiau yra daugiau nei pietų šalyse, kuriuose klimatas daug palankesnis. Esant tinkamai infrastruktūrai visi ant dviračių neperlips, tačiau yra tikrai daug žmonių, kurie dabar nevažinėja vien dėl to, kad tenka važiuoti gatvėmis arba laviruoti tarp pėsčiųjų, nešioti dviratį laiptais aukštyn/žemyn ir sukti galvą, kur dviratį prirakinti, kol būsi darbe, parduotuvėje, kino teatre ar pan.

            Investuoti į infrastruktūrą svarbu, tačiau išlaikant sveiką protą. Norint užtikrinti patogesnį susisiekimą nebūtina pulti statyti tiltų, pakaks ir požeminių perėjų su normaliomis nuovažomis, o sutaupytus pinigus galima panaudoti kitos infrastruktūros plėtrai (pvz. patogiam privažiavimui).

            Comment


              Parašė geriantis Rodyti pranešimą
              Vilnius su savo kalvotu reljefu ir klimatinėmis sąlygomis (lietus, sniegas, šaltis) dviračiams labai nepalankus. Pinigų įmerkimas į visą tą infrastruktūrą ir jos išlaikymas tikrai neatitinka realijų. Gali draskytis per dieną po 5 bliuskas ant krūtinės apie ekologiją ir naudą sveikatai, bet dviračiu Vilniuje vis tiek važinės nykstančiai mažas gyventojų procentas. Nu nerentabilu tai.
              Kalvotumo problemas išsprendžiau su elektriniu dviračiu, kad nereiktų į darbą suprakaitavus atminti.

              Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą

              Dėl viso šito aš sutinku (nors, per perėją vis tiek reikia nulipti nuo dviračio, ar antžeminę, ar požeminę).
              Tik tarp kitko, bet ne per visas perėjas reikia nulipti nuo dviračio.

              Comment


                Parašė tomtom Rodyti pranešimą
                Tik tarp kitko, bet ne per visas perėjas reikia nulipti nuo dviračio.
                Tai galioja tik reguliuojamoms, kuriose yra dviračių "pervažos". Na dar galima ir kitose, kuriose pažymėtas dviračių takas, bet tai iš esmės tolygu tiesiog gatvės pervažiavimu bet kokioje vietoje, nes pirmumo toks važiavimas nesuteikia.

                Comment


                  Teikit savo pastabas dėl dviračių tako Architektų g.: https://www.facebook.com/cycle4vilni...98070853931829

                  Comment


                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                    Teikit savo pastabas dėl dviračių tako Architektų g.: https://www.facebook.com/cycle4vilni...98070853931829
                    Liūdna, kad vėl viskas belekaip, prisitaikant prie esamos situacijos... O čia reikėtų būtent tas priemones, apie kurias kalbėjote Karoliniškių perėjos temoje ir takyti. Siaurinti važiuojamąją dalį visoje gatvėje, vienoje pusėje sužymėti tvarkingą parkingą, kitoje dviračių ir pėščiųjų takus.

                    Comment


                      Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą

                      Liūdna, kad vėl viskas belekaip, prisitaikant prie esamos situacijos... O čia reikėtų būtent tas priemones, apie kurias kalbėjote Karoliniškių perėjos temoje ir takyti. Siaurinti važiuojamąją dalį visoje gatvėje, vienoje pusėje sužymėti tvarkingą parkingą, kitoje dviračių ir pėščiųjų takus.
                      Reikėtų, tikrai reikėtų

                      Comment


                        Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą

                        Liūdna, kad vėl viskas belekaip, prisitaikant prie esamos situacijos... O čia reikėtų būtent tas priemones, apie kurias kalbėjote Karoliniškių perėjos temoje ir takyti. Siaurinti važiuojamąją dalį visoje gatvėje, vienoje pusėje sužymėti tvarkingą parkingą, kitoje dviračių ir pėščiųjų takus.
                        Būtent. Planuojama viską daryti tokioje gatvėje, kurioje yra visos sąlygos atlikti bandymą ir padaryti viską kaip iš tiesų derėtų. Miestui reikėtų pradėti orientuotis ne į kiekybę, bet bent kažkiek į kokybę. Vietoje takų tiesimo iš schemučių ir eskizų, paruošti normalų gatvės pertvarkymo projektą ir jį įgyvendinti. Dabar lėšų tam galima tikrai rasti.

                        Comment


                          Tikrai taip, Lazdynai - tas rajonas, kur takams vietos galima atrasti tiek gatvėje, tiek supančiuose miškeliuose, o pasirinko kažkodėl standartiškai šaligatviuose ir dar dalinai pavagiant erdvės iš pėsčiųjų bei medžių. Jei nenori išlaidauti pilnam gatvės pertvarkymui, tuomet tegul geriau išvis neliečia, o takus nutiesia miškais, kad pagaliau iš kažkur į kažkur nuvažiuoti.

                          Comment


                            Parašė Creatium
                            Galvoju būtent apie keliones dviračiu, o ne apie metines ataskaitas, kiek raudono asfalto paklota šaligatviuose. Paimkime pvz. maršrutą nuo Ladynų ligoninės iki Pilaitės prospekto pradžios prie spaudos rūmų. Maršrutai galimi tokie:
                            1) Vakarinio kelkraštis;
                            2) Pro degalinę link Asanavičiūtės
                            3) Pro Ladynų vakarinę pusę -TV bokštas-Sausio 13-osios
                            4) Pro degalinę-Pasakų parką(arba Architektų) -Laisvės
                            5) Pro degalinę link Sietyno
                            Iš šių maršrutų, Laisvės pr. šaligatvis nėra paskutinėje vietoje tik todėl, kad ją užima Sietyno gatvė dėl dangos nebuvimo. Kur jūs matote patogumą dviračių take ant pagrindinės gatvės šaligatvio?
                            Paskutinis taisė Ginthus; 2018.04.03, 08:06.

                            Comment


                              Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                              Galvoju būtent apie keliones dviračiu, o ne apie metines ataskaitas, kiek raudono asfalto paklota šaligatviuose. Paimkime pvz. maršrutą nuo Ladynų ligoninės iki Pilaitės prospekto pradžios prie spaudos rūmų. Maršrutai galimi tokie:
                              1) Vakarinio kelkraštis;
                              2) Pro degalinę link Asanavičiūtės
                              3) Pro Ladynų vakarinę pusę -TV bokštas-Sausio 13-osios
                              4) Pro degalinę-Pasakų parką(arba Architektų) -Laisvės
                              5) Pro degalinę link Sietyno
                              Iš šių maršrutų, Laisvės pr. šaligatvis nėra paskutinėje vietoje tik todėl, kad ją užima Sietyno gatvė dėl dangos nebuvimo. Kur jūs matote patogumą dviračių take ant pagrindinės gatvės šaligatvio?
                              Jei būtų pinigų nutiesti milijoną dvirtakių iš visur į visur bei daugybė jais važinėjančių žmonių tai taip. Bet dabar reikia ir dvirtakio iš vieno Lazdynų galo į kitą, ir iš Karoliniškių į Lazdynus, iš Lazdynų į Santariškes, iš centro į Pilaitę... Dėl to tiesiami dvirtakiai ne iš taško A į tašką B, o vientiso tinklo dalis.

                              Pagal tavo logiką reiktų atskirų kelių Vilnius-Kaunas, Vilnius-Klaipėda, Vilnius-Šiauliai...

                              Comment


                                Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                Jei būtų pinigų nutiesti milijoną dvirtakių iš visur į visur bei daugybė jais važinėjančių žmonių tai taip. Bet dabar reikia ir dvirtakio iš vieno Lazdynų galo į kitą, ir iš Karoliniškių į Lazdynus, iš Lazdynų į Santariškes, iš centro į Pilaitę... Dėl to tiesiami dvirtakiai ne iš taško A į tašką B, o vientiso tinklo dalis.

                                Pagal tavo logiką reiktų atskirų kelių Vilnius-Kaunas, Vilnius-Klaipėda, Vilnius-Šiauliai...
                                Yra racijos Ginthus siūlyme. Kodėl gi būtent dviračių takus pririšame prie esamų gatvių? Ne visur ir Vilniuje jie yra sutapdinti. Ypač, jei dviračiui yra galimybė sutrumpinti kelią ir padaryti važiavimą kur kas malonesnį.
                                Pvz. aš ir pats į Karoliniškes dviračiu važiuoju pro Pasakų parką. O ir link Pilaitės tikrai ne Laisvės prospektu.
                                Nors, aišku, rekreacinis važinėjimas skiriasi nuo važiavimo darbo tikslais.

                                Comment


                                  Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                  Jei būtų pinigų nutiesti milijoną dvirtakių iš visur į visur bei daugybė jais važinėjančių žmonių tai taip. Bet dabar reikia ir dvirtakio iš vieno Lazdynų galo į kitą, ir iš Karoliniškių į Lazdynus, iš Lazdynų į Santariškes, iš centro į Pilaitę... Dėl to tiesiami dvirtakiai ne iš taško A į tašką B, o vientiso tinklo dalis.

                                  Pagal tavo logiką reiktų atskirų kelių Vilnius-Kaunas, Vilnius-Klaipėda, Vilnius-Šiauliai...
                                  Tai aš apie tą patį - dviračių takų tinklą. Kaip pvz. tiesiant Vakarinį aplinkkelį nutiesė patogesnį susisiekimą visai vakarinei miesto daliai, ir padarė nuovažas į kiekvieną mikrorajoną. Lygiai taip pat reiktų sovokti ir dviračių takų tinklą. Pirma sujunkime magistralinius takus tarpusavyje, o po to nuo jų darykim atsišakojimus. Šaligatviu galima privažiuoti nuo dviračių tako iki parduotuvės, o ne ištisai maltis per visą miestą.

                                  Comment


                                    Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                    Yra racijos Ginthus siūlyme. Kodėl gi būtent dviračių takus pririšame prie esamų gatvių? Ne visur ir Vilniuje jie yra sutapdinti. Ypač, jei dviračiui yra galimybė sutrumpinti kelią ir padaryti važiavimą kur kas malonesnį.
                                    Pvz. aš ir pats į Karoliniškes dviračiu važiuoju pro Pasakų parką. O ir link Pilaitės tikrai ne Laisvės prospektu.
                                    Nors, aišku, rekreacinis važinėjimas skiriasi nuo važiavimo darbo tikslais.
                                    Aš ir nesakau, kad nėra prasmės tokiame pasiūlyme. Tik sakau, kad tokie dvirtakiai yra labai konkrečiam maršrutui ir mažiau reikalingi nei magistraliniai, surenkantys daug įvairių srautų.

                                    Be to, palei gatvę tiesiami dvirtakiai nuo jos gauną apšvietimą ir kitų žmonių artumą. Tamsiu paros metu saugiau ir jaukiau. Nežinau kiek žmonių norėtų vėlai vakare vieni minti Lazdynai-Pilaitė neapšviestu dvirtakiu per miškelį

                                    Comment


                                      Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                      Aš ir nesakau, kad nėra prasmės tokiame pasiūlyme. Tik sakau, kad tokie dvirtakiai yra labai konkrečiam maršrutui ir mažiau reikalingi nei magistraliniai, surenkantys daug įvairių srautų.

                                      Be to, palei gatvę tiesiami dvirtakiai nuo jos gauną apšvietimą ir kitų žmonių artumą. Tamsiu paros metu saugiau ir jaukiau. Nežinau kiek žmonių norėtų vėlai vakare vieni minti Lazdynai-Pilaitė neapšviestu dvirtakiu per miškelį
                                      Taip, tame yra savų pliusų. Bet kaip tik kažką planuojant reiktų pagalvoti apie patogesnes jungtis. Su dviračiu takais galima apskritai gerinti apylinkų rekreacines funkcijas (ne tik dviratininkams). Kad ir Sudervėlės slėnis yra itin vaizdingas. 30 km už miesto ar net tolesniuse kampeliuose turime ir pažintinius takus, ir apžvalgos aikšteles ir pan..

                                      Comment


                                        Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                        Taip, tame yra savų pliusų. Bet kaip tik kažką planuojant reiktų pagalvoti apie patogesnes jungtis. Su dviračiu takais galima apskritai gerinti apylinkų rekreacines funkcijas (ne tik dviratininkams). Kad ir Sudervėlės slėnis yra itin vaizdingas. 30 km už miesto ar net tolesniuse kampeliuose turime ir pažintinius takus, ir apžvalgos aikšteles ir pan..
                                        Taigi net iki Trakų kelis dešimtmečius tiesia taką, bet vis nenutiesia, dabartiniai takai kaip pvz. lazdynų žiede mažiausiai reikalingi, pagrindinė problema kaip ir kur nuvažiuoti į/iš tų lazdynų.
                                        Flickr

                                        Comment


                                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                          Taigi net iki Trakų kelis dešimtmečius tiesia taką, bet vis nenutiesia, dabartiniai takai kaip pvz. lazdynų žiede mažiausiai reikalingi, pagrindinė problema kaip ir kur nuvažiuoti į/iš tų lazdynų.
                                          Būtent. Su Trakais susisiekimas itin nervina. Važiuoti iki Lentvario gatve ar pačiu Lentvariu realiai pavojinga. Vieną atkarpą padarė prieš 10 metų, dar kitą - po 10 metų. Gal iki 2050 m. sujungs pagaliau

                                          Architektų žiedinis dvirtakis gal ir svarbus tiems, kad kasdien važiuoja į darbą ar į mokslus. Gerai, kad daro, bet jungčių problemos pasidaro dar aktualesnės.
                                          Paskutinis taisė Sula; 2018.04.03, 09:00.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X