Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Automobiliai neturės pasirinkimo, vis tiek teks prie šviesoforo stoti. Dviratininkai, tuo tarpu, tokiu dviračių taku nevažinės.
    Lietuva visiems.

    Comment


      Šiaip tokioj vietoj dviračių taką reikėjo įrenginėti gatvės lygyje, pritaikyti greitam dviračių transportui. Dabar gi skersai-išilgai vaikščios pėstieji. Apskritai susidaro įspūdis, kad takai projektuojami rekreaciniam naudojimui, nes tokiais greitai nepavažinėsi. O 40km/h važiuojantis dviratis gali nunešti pėsčiąjį į kitą pasaulį. Kažin kaip kalbėti su tais projektuotojais, kad pagaliau išgirstų?

      Comment


        Parašė Blaze Rodyti pranešimą
        Kažin kaip kalbėti su tais projektuotojais, kad pagaliau išgirstų?
        Kaip sotus alkano neužjaučia, taip ir projektuotojams reiktų pirma pabūti dviratininko kailyje. Gal pravesti vieną kitą akciją, sukviesti projektavimo firmų atstovus ir pasiūlyti pravažiuoti oranžiniais per savo pačių kūrinius, kad išsiaiškinti privalumus/trūkumus.

        Comment


          Prisimnu kažkada Kedas (Eduardas Kriščiūnas - aršus dviratininkas) buvo suorganizavęs pasivažinėjimą savivaldybės tarnautojams. Anie vis bandė vengti dviratkių ir važiavo lygiagrečiai gatvėmis. Pastabas, kad taip daryti negalima pagal KET, ignoravo

          Comment


            Parašė Qbazzz Rodyti pranešimą
            Prisimnu kažkada Kedas (Eduardas Kriščiūnas - aršus dviratininkas) buvo suorganizavęs pasivažinėjimą savivaldybės tarnautojams. Anie vis bandė vengti dviratkių ir važiavo lygiagrečiai gatvėmis. Pastabas, kad taip daryti negalima pagal KET, ignoravo
            Anksčiau šitoje temoje pasisakiau šiuo klausimu, kad dviračių takai, bent jau Vilniuje, įrenginėjami taip, kad būtų galima viešai deklaruoti, kad savivaldybė girdi, mato ir dviračių takus tiesia (piešia), o kaip ir kuo vadovaujantis - tik klerkų reikalas.
            Kelis kartus per savaitę pravažiuoju Saulėtekio - Dvarčionių dviračiu taku. Ties VGTU bendrabučiais (studentų visuomenėje vadinamu New Yorku), dviračių takas eina pėsčiųjų šaligatvio dešiniąja puse. Įsivaizduokite, kai stotelėje sustoja troleibusas ir iš jo pabyra krūva "kėglių", kurie visi vienu metu kerta tą patį dviračių taką ir kulniuoja bendrabučių link. Spėkite, kiek iš jų žengiant ant dviračių tako apsidairo ar šalia nėra kokio dviratininko..... Galiu atsakyti - nei vienas.
            Toks dviračių takų įrengimas yra potencialus traumų ir konfliktų šaltinis. Kitą kartą važiuojant filmuosiu ir įdėsiu Šimašiui į FB. Matysime kokia bus reakcija.

            Comment


              Dviračio taką visoje medeinos g. žiede nauja tiesia, pravažiuosiu pasistengsiu nufotografuot.

              Comment


                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                Yra daug kur to asfalto. Bet asfaltas ant šaligatvio per vasaros karščius yra problema - minštas, limpa, ypač ten, kur bitumo padauginta. Taigi, turi būti specialus mišinys, ne gatvinis, kietesnis. Dar viena problema, iš asfalto, jei jis nėra nuolat presuojamas ratais, ima iškilti į paviršių akmenukai, esantys asfalto masėje. Todėl bendrai paėmus, norint turėti kokybiškus asfaltuotus šaligatvius, juos reikia kur kas dažniau iš naujo ištisai perasfaltuoti nei gatves.
                Ir visgi - nepaisant šių argumentų kaip suprantu asfaltas ženkliai pigesnė alternatyva?

                Comment


                  Parašė mindziukas Rodyti pranešimą
                  Dviračio taką visoje medeinos g. žiede nauja tiesia, pravažiuosiu pasistengsiu nufotografuot.
                  Nelabai yra ten į ką žiūrėti. Tiesiog naujas asfaltas ir tiek, nes vietomis jau buvo išbyrėjęs iki pat pagrindų.
                  Viešojo transporto temų rodyklė >>

                  Comment


                    Galėtų nors ant asfalto pažymėti dviračio ženklą ar pvz. ( atsargiai dviratis arba stop ) nes dažnai nesuprasi ar čia dviračių takas, ar taip kitos dangos takas.

                    Comment


                      „61. Dviračio vairuotojui dviračio juosta arba kelkraščiu leidžiama važiuoti tik ta pačia kryptimi, kuria vyksta kitų transporto priemonių eismas gretima eismo juosta.“
                      Naujos KET.
                      Ar čia reiškia gerų dalykų pabaigą Vilniaus ir Islandijos g.?

                      Comment


                        Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                        Naujos KET.
                        Ar čia reiškia gerų dalykų pabaigą Vilniaus ir Islandijos g.?
                        Nerealiai. Ir net 57 punkto prisitaikyti neišeina (...taip pat tais atvejais, kai jais važiuoti negalima (duobėti ir panašiai), leidžiama važiuoti šaligatviu arba viena eile važiuojamosios dalies kraštine dešine eismo juosta, kuo arčiau jos dešiniojo krašto...), nes dešiniam krašte yra eismo juosta kita kryptimi. Pretenduojate į metų bajerį

                        Comment


                          O tai pala... dabar kaip apibrėžti dviračių taką? Na, kada dviračių juosta tampa taku?

                          Comment


                            Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                            O tai pala... dabar kaip apibrėžti dviračių taką? Na, kada dviračių juosta tampa taku?
                            Supaprastintai: juosta - vienpusio eismo 1,5m, takas - dvipusio eismo 2,5m.

                            Comment


                              Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                              Supaprastintai: juosta - vienpusio eismo 1,5m, takas - dvipusio eismo 2,5m.
                              Gali būti ir vienpusio eismo atskiras dviračių takas (2,0 m pločio, ankštose vietose - 1,6m).

                              Comment


                                Parašė Mindzius-LT Rodyti pranešimą
                                Gali būti ir vienpusio eismo atskiras dviračių takas (2,0 m pločio, ankštose vietose - 1,6m).
                                Tai jeigu 10 cm praplės esančius takus, gausis vienpusis dviračių takas? Ir tada jau galės važiuoti prieš eismą?

                                Comment


                                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                  Tai jeigu 10 cm praplės esančius takus, gausis vienpusis dviračių takas? Ir tada jau galės važiuoti prieš eismą?
                                  Deja, trūks daugiau. Islandijos g. dviračių juosta - 1,25 m pločio (pagal STR šiaip turėtų būt 1,50 m, tačiau ankštose vietose leidžiama 1,25 m, pagal dviračių/pėsčiųjų takų projektavimo rekomendacijas -1,20 m).

                                  Comment


                                    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                                    Supaprastintai: juosta - vienpusio eismo 1,5m, takas - dvipusio eismo 2,5m.
                                    O takui nėra būtinas fizinis atribojimas? T.y bordiūrai ar žalia juosta?

                                    "Islandijos gatvės važiuojamoji dalis turi eismo juostą viena kryptimi ir dviračių taką važiuojamojoje dalyje". Kažkaip nelogiškai skamba. Juosta norisi sakyti...

                                    Comment


                                      Citata iš 2016.11.04 15min.lt straipsio apie keturių eismo juostų kelią Vilnius - Trakai:

                                      "Atsižvelgiant į didelį eismo intensyvumą ir avaringumą kelyje Vilnius–Trakai, šį kelią numatoma praplatinti nuo dviejų iki keturių eismo juostų, šalia jo nutiesti dviračių taką...".

                                      Klausykitės..., gal po 2-3 metų pagaliau Gariūnų dviračių takas įgaus prasmę, kai susijungs su Trakais.

                                      Comment


                                        Dviračių takas palei 4 juostų kelią? Tikra "svajonė".

                                        Comment


                                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                          Dviračių takas palei 4 juostų kelią? Tikra "svajonė".
                                          Koks skirtumas ar palei 2, ar palei 4 juostų, jei automobilių kiekis tas pats, tik plačiau važiuos?

                                          Aišku blogai, kai dviračių takai būtinai "pririšti" prie kelių. Bet matyt greitai kitaip neišeina - kelias turi raudonas linijas, lengva įtilpti, vieningas projektavimas, vieningas finansavimas, vieningas įgyvendinimas. O planuoti dviračių taką per miškus tikrai rekomenduotina, bet užtruktų trigubai ilgiau.

                                          Reikia tikėtis, pereis prie tokių takų iki 2030 O dabar kas nenorės kvėpuoti dujomis ir nori suminti 50 km geresnė alternatyva bus Vilnius-Trakai traukiniu ir tuomet minti po apylinkes tuos 50 km

                                          Comment

                                          Working...
                                          X