Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    O tai pala... dabar kaip apibrėžti dviračių taką? Na, kada dviračių juosta tampa taku?
    Supaprastintai: juosta - vienpusio eismo 1,5m, takas - dvipusio eismo 2,5m.

    Comment


      Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
      Supaprastintai: juosta - vienpusio eismo 1,5m, takas - dvipusio eismo 2,5m.
      Gali būti ir vienpusio eismo atskiras dviračių takas (2,0 m pločio, ankštose vietose - 1,6m).

      Comment


        Parašė Mindzius-LT Rodyti pranešimą
        Gali būti ir vienpusio eismo atskiras dviračių takas (2,0 m pločio, ankštose vietose - 1,6m).
        Tai jeigu 10 cm praplės esančius takus, gausis vienpusis dviračių takas? Ir tada jau galės važiuoti prieš eismą?

        Comment


          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
          Tai jeigu 10 cm praplės esančius takus, gausis vienpusis dviračių takas? Ir tada jau galės važiuoti prieš eismą?
          Deja, trūks daugiau. Islandijos g. dviračių juosta - 1,25 m pločio (pagal STR šiaip turėtų būt 1,50 m, tačiau ankštose vietose leidžiama 1,25 m, pagal dviračių/pėsčiųjų takų projektavimo rekomendacijas -1,20 m).

          Comment


            Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
            Supaprastintai: juosta - vienpusio eismo 1,5m, takas - dvipusio eismo 2,5m.
            O takui nėra būtinas fizinis atribojimas? T.y bordiūrai ar žalia juosta?

            "Islandijos gatvės važiuojamoji dalis turi eismo juostą viena kryptimi ir dviračių taką važiuojamojoje dalyje". Kažkaip nelogiškai skamba. Juosta norisi sakyti...

            Comment


              Citata iš 2016.11.04 15min.lt straipsio apie keturių eismo juostų kelią Vilnius - Trakai:

              "Atsižvelgiant į didelį eismo intensyvumą ir avaringumą kelyje Vilnius–Trakai, šį kelią numatoma praplatinti nuo dviejų iki keturių eismo juostų, šalia jo nutiesti dviračių taką...".

              Klausykitės..., gal po 2-3 metų pagaliau Gariūnų dviračių takas įgaus prasmę, kai susijungs su Trakais.

              Comment


                Dviračių takas palei 4 juostų kelią? Tikra "svajonė".

                Comment


                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                  Dviračių takas palei 4 juostų kelią? Tikra "svajonė".
                  Koks skirtumas ar palei 2, ar palei 4 juostų, jei automobilių kiekis tas pats, tik plačiau važiuos?

                  Aišku blogai, kai dviračių takai būtinai "pririšti" prie kelių. Bet matyt greitai kitaip neišeina - kelias turi raudonas linijas, lengva įtilpti, vieningas projektavimas, vieningas finansavimas, vieningas įgyvendinimas. O planuoti dviračių taką per miškus tikrai rekomenduotina, bet užtruktų trigubai ilgiau.

                  Reikia tikėtis, pereis prie tokių takų iki 2030 O dabar kas nenorės kvėpuoti dujomis ir nori suminti 50 km geresnė alternatyva bus Vilnius-Trakai traukiniu ir tuomet minti po apylinkes tuos 50 km

                  Comment


                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                    Dviračių takas palei 4 juostų kelią? Tikra "svajonė".
                    Nemenčinė - Vilnius arčiausias pavyzdys ir sakyčiau visai vykęs. Nesijaučia išmetamųjų dujų dėl gana gausaus "skersvėjo", plotai dideli, vėjai stiprūs.
                    Paskutinis taisė Robyla; 2016.11.08, 11:58.

                    Comment


                      Parašė Robyla Rodyti pranešimą
                      Citata iš 2016.11.04 15min.lt straipsio apie keturių eismo juostų kelią Vilnius - Trakai:

                      "Atsižvelgiant į didelį eismo intensyvumą ir avaringumą kelyje Vilnius–Trakai, šį kelią numatoma praplatinti nuo dviejų iki keturių eismo juostų, šalia jo nutiesti dviračių taką...".

                      Klausykitės..., gal po 2-3 metų pagaliau Gariūnų dviračių takas įgaus prasmę, kai susijungs su Trakais.
                      Geresnė trasa nuo Gariūnų link Trakų būtų per Lentvarį - iš dalies ji jau yra, o ir trūksta ten tikrai nedaug.

                      Comment


                        Jūs pažiūrėkite kokiais laukais tas A16 kelias eina ir pagalvokite kam ten reikalingas dvirtakis, jei jo vis dar nėra per taip pat LAKD prižiūrimą kelią Nr. 4727, kuris eina per Lentvarį į Trakus. Neatrodo, kad ten dviračių takas yra gerokai reikalingesnis?
                        https://goo.gl/maps/KAghg6n8rMS2

                        Comment


                          Parašė KEdas Rodyti pranešimą
                          Jūs pažiūrėkite kokiais laukais tas A16 kelias eina ir pagalvokite kam ten reikalingas dvirtakis, jei jo vis dar nėra per taip pat LAKD prižiūrimą kelią Nr. 4727, kuris eina per Lentvarį į Trakus. Neatrodo, kad ten dviračių takas yra gerokai reikalingesnis?
                          https://goo.gl/maps/KAghg6n8rMS2
                          nuo Lentvario ribos iki Trakų ribos dviračių takas palei 4727 yra.

                          Comment


                            Yra tik nuo Rubežiaus iki Ostruvkos. Viso 3km dviračių taką šiek tiek primenančio daikto. https://goo.gl/maps/gGG1Ni5NGrA2

                            Comment


                              Asmeniškai aš neįsivaizduoju kaip ir pro kur pratęsti dviračių taką senuoju Trakų keliu į Vilnių, kad jis būtų vientisas ir saugus. Dažnai aš ten pravažiuoju ir nematau techninių galimybių, ypač per Lentvarį ir nuo jo iki tech. apžiūrų centro. Man atrodo, kad ten nėra vietos arba platinant - reikėtų nemažai nuveikti su kelkraščiuose augančiais medžiais, tiltu per Vokę. Kai kur išplatinti nėra galimybės dėl arti kelio esančių pastatų, vadinasi tas atkarpas reikės važiuoti keliu. Logiškiau ir paprasčiau jį būtų nutiesti kartu su nauju keliu.

                              Comment


                                Labai keista logika. Panašu, kad paremta ne kaštų/naudos analize, o įsitikinimu, kad dviračių takai turi būti įrengiami praktiškai už dyką.

                                Tam abejotino reikalingumo A16 kelio išplatinimui juk net ir sklypų paėmimo visuomenės reikmėms galimybė yra numatyta, tai kodėl Lentvaryje, kur takas tikrai reikalingas, to negalima padaryti?

                                Comment


                                  Parašė KEdas Rodyti pranešimą
                                  Labai keista logika. Panašu, kad paremta ne kaštų/naudos analize, o įsitikinimu, kad dviračių takai turi būti įrengiami praktiškai už dyką.

                                  Tam abejotino reikalingumo A16 kelio išplatinimui juk net ir sklypų paėmimo visuomenės reikmėms galimybė yra numatyta, tai kodėl Lentvaryje, kur takas tikrai reikalingas, to negalima padaryti?
                                  Naujo tako šalia pagrindinio kelio nelabai ir reikia, menkas malonumas važiuoti šalia intensyvaus eismo. Geriau baigtų trūkstamas atkarpas, kur dabartinis takas eina.
                                  Flickr

                                  Comment


                                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                    Naujo tako šalia pagrindinio kelio nelabai ir reikia, menkas malonumas važiuoti šalia intensyvaus eismo. Geriau baigtų trūkstamas atkarpas, kur dabartinis takas eina.
                                    Tai jis ir eina visai šalia kelio, tegu ne prie tokio judraus, bet visiškai šalia.
                                    Pervažiuokite Lentvarį ir suprasite apie ką aš kalbu.

                                    Comment


                                      Parašė KEdas Rodyti pranešimą
                                      Labai keista logika. Panašu, kad paremta ne kaštų/naudos analize, o įsitikinimu, kad dviračių takai turi būti įrengiami praktiškai už dyką.

                                      Tam abejotino reikalingumo A16 kelio išplatinimui juk net ir sklypų paėmimo visuomenės reikmėms galimybė yra numatyta, tai kodėl Lentvaryje, kur takas tikrai reikalingas, to negalima padaryti?
                                      Logika čia ne prie ko - yra galimybės ir alternatyva, arba nėra. Dar kartą pasikartosiu, kad pirma reikia pravažiuoti tą ruožą, o nespręsti iš žemėlapių. Pratęsti esamos dviračių atkarpos nelabai yra vietos, tai reiškia, kad būtų tik tam, kad būtų. Niekas nekeis arba nedarys naujo tilto tik tam, kad juo praeitų dviračių takas.
                                      O jeigu jau apie logiką, tai kas ties naują dviračių taką šalią seno, duobėto, siauro kelio, kai pašonėje projektuojamas naujas kelias? Pritariant, kad mano logika neteisinga - Vilniuje turėtų išnykti visi, bent ant šaligatvių išpaišyti, dviračių takai ir nutiesti nauji, tikneaišku nei kur, nei kaip .

                                      Comment


                                        Parašė Robyla Rodyti pranešimą
                                        Tai jis ir eina visai šalia kelio, tegu ne prie tokio judraus, bet visiškai šalia.
                                        Pervažiuokite Lentvarį ir suprasite apie ką aš kalbu.
                                        Turiu omenyje, kad reikia pabaigti taką ten, kur jis numatytas ir atkarpomis jau nutiestas, o ne tiesti naują šalia judraus A16 kelio.

                                        http://www.vilnius.lt/I/2006_DVT_tie...j_planuoj1.jpg
                                        Flickr

                                        Comment


                                          Parašė Robyla Rodyti pranešimą
                                          Pratęsti esamos dviračių atkarpos nelabai yra vietos, tai reiškia, kad būtų tik tam, kad būtų. Niekas nekeis arba nedarys naujo tilto tik tam, kad juo praeitų dviračių takas.
                                          Kuriose vietose ten trūksta vietos galite nurodyti? Kiek matau, kelio juosta tarp sklypų mažiau 24 metrų nesusiaurėja, tai 2 juostoms ir dviračių takams bei šaligatviams vietos turėtų pakakti
                                          Per Lentvarį einančioje Vilniaus gatvėje yra vietų, kur tarp sklypų tik 12 metrų, bet ir tokio pločio pakanka kuo puikiausiai.
                                          Tuo tarpu Galvės gatvė (A16) kai kur miškų sklypų suspaudžiama iki 22 metrų.
                                          Ir kodėl manoma, kad tiltelio dviračiams pastatyti neįmanoma? Viskas įmanoma, jei tik yra noras ir suprantama kam to reikia.
                                          Parašė Robyla Rodyti pranešimą
                                          O jeigu jau apie logiką, tai kas ties naują dviračių taką šalią seno, duobėto, siauro kelio, kai pašonėje projektuojamas naujas kelias? .
                                          O kodėl reikia tvarkyti gerą, neavaringą ir neperkrautą A16, kuris rekonstruotas prieš 10 metų, o negalima tvarkyti tam pačiam LAKD priklausančios nudėvėtos ir nesaugios gatvės? Kelių paskirtys ženklia skiriasi (tas matosi iš kelio numerio) ir akivaizdu, kad vietiniam susisiekimui A16 nėra skirtas, kai Lentvario gatvė – yra.
                                          Susidaro įspūdis, kad LAKD imasi tiesti nebe susisiekimo, o turizmo infrastruktūrą. Nauji vėjai, tsakant, škia.
                                          Tik gaila, kad LAKD nelabai rūpi, jog turistai palei magistrales važiuoti nemėgsta, nes tai – nuobodu ir triukšminga.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X