Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Sakykim, galima džiaugtis S. Neries remontu. Tarkim nėra pinigų, esam vargšai, tai gerai ir taip: neestetiškai tako kraštuose, nepilnai išpildyda dėl nutrūkimų, bet danga nauja. Valio. Visgi, viskas priklauso ar grąžins kelio ženklus suvarydami dviračius ant tako. Nuotraukose matosi itin dažni įvažiavimai, parkingai iš visų pusių aplink įvažiavimus (pažeidžiamas KET 150.6 dėl 5 m), aikštelėse neišlaikoma min. apsaugos zona tokiam parkavimui 0,75 m nuo mašinų, tad jei (D kat.?) gatve neleis važiuoti dviračiu ir prievarta suvarys čia – bus tiesiog nusikaltimas žmoniškumui.

    Kažkas gynė bendro pėsčiųjų ir dviračių tako ženklus Gabijos g., kur irgi perasfaltuota danga. Ten vieniem forumiečiams D kat. lenktos trajektorijos gatvė su greičio kalniukais pasirodė vis tiek itin pavojinga dviračiams ir pateisino jų išstumimą į bendrą taką. Tai pasakysiu taip, jei baisu, tai įstatymai nedraužia važiuoti asfaltuotu šaligatviu ir taip, o kas nori važiuoti į darbą greitai ar sportuoti ir nebijoti sukančių automobilių ar atidaromų durelių, kaip S. Neries g. – tiems turėtų būti suteikta galimybė rinktis važiuoti gatve. Tas dirbtinis nugrūdimas dviračių prie pėsčiųjų neapsaugo dviračių, o tik išstumia nebijančius važiuoti su srautu ir mažina patrauklumą naudotis dviračiu abskritai. Juokingiausia, kad visur Pašilaičių „žieduose” naikino tų bendrų takų ženklus, bet toje atkarpoje, kur dabar perasfaltuoja, taip jie ir liko. Jei savialdybei naujas asfaltus automatiškai asocijuojasi su dviračių eismu, tai truputį keista.

    Comment


      Geležinio/Ozo dobilo sankryžoje toliau stato dviračų ir šaligatvio jungtį. Panaikino laiptus ir šiaip atrodo neblogai viskas. Vienas klausimas, tai kaip bus su pačiomis pervažomis/perėjomis per tas nuovažas? Visose nuovažose yra tik viena juosta, nors važiuojamosios dalies plotis 7 metrai ar net daugiau. Ar bus ten kažkokie ženklinimo pakeitimai? Stulpeliai? Greičio kalniukai? Nes kai yra 7.5m pločio viena eismo juosta, tai vien teorinių KET nuostatų eismo saugumui užtikrinti nepakanka.

      Comment


        Parašė Blaze Rodyti pranešimą

        Manau verta įmesti į Vilniaus dviračių takų kuriozus ir pritaginti Antoną. Tegul peržiūri kokia technika naudojama takų valymui.
        Čia kažkokia fb grupė? Nelabai žinau ir koks Antonas, gal galit įmesti kas dalyvauja/žino, būtų gerai kad ateityje bent jau taip nevalytų kitų dviračių takų/šaligatvių.

        Comment


          Parašė John Rodyti pranešimą
          Geležinio/Ozo dobilo sankryžoje toliau stato dviračų ir šaligatvio jungtį. Panaikino laiptus ir šiaip atrodo neblogai viskas. Vienas klausimas, tai kaip bus su pačiomis pervažomis/perėjomis per tas nuovažas? Visose nuovažose yra tik viena juosta, nors važiuojamosios dalies plotis 7 metrai ar net daugiau. Ar bus ten kažkokie ženklinimo pakeitimai? Stulpeliai? Greičio kalniukai? Nes kai yra 7.5m pločio viena eismo juosta, tai vien teorinių KET nuostatų eismo saugumui užtikrinti nepakanka.
          Ten posūkis, tai turbūt ypatingai siaurinti ir nelabai išeitų. Fūros čia važiuoja, autobusai turbūt irgi gali važiuot, tai išsisukimui vietos paliekama. Bet iškilias galėtų padaryt, kaip buvo komentuota anksčiau.

          Man įdomiau kaip bus ant viaduko? Vietos ten lyg ir nėra plačiam dviračių takui.

          Comment


            Man tai realiai išsukinėjant nuo Ozo (prekybcentrio) į Ozo g. tas dvirtakis nuo kalno taip baisiai atrodo. Pats pastebėjau, kad visada žiūriu ar neatvažiuoja mašinos iš kairės, vaizdą aišku užstoja autobusų stotelė. O į dvirtakį dėmesio mažai atkreipiu, pristabdau, bet pastebėt ten ar nuo kalno kažkas atvažiuoja visai sunku.

            Comment


              Ozo dvirtakyje problematiškiausia bus Jūsų minima GV-Ozo g. jungiamoji gatvė. Leidžiantis nuo akropolio pusės matomumas labai prastas reaguojant į didelį greičiu lekiančius.

              Click image for larger version  Name:	20210509_110043.jpg Views:	0 Size:	261,0 kB ID:	1884041

              Kitose vietose pagrindinis pavojus - įvažiuojantys vairuotojai, nerodantys posūkio. Visai smagu, kad bus vandens nuvedimas (ar čia atraminis techninis šaligatvis?), nes takas žemiau nei gatvė.

              Click image for larger version  Name:	20210509_110134.jpg Views:	0 Size:	303,1 kB ID:	1884042

              O pats tiltas asfaltuotas, pakankamao platus, bet svarbu jo viduryje nėra stulpų kaip kokioj Oslo g.
              Click image for larger version  Name:	20210509_110347.jpg Views:	0 Size:	1,26 MB ID:	1884044

              Click image for larger version  Name:	20210509_110450.jpg Views:	0 Size:	1,14 MB ID:	1884043
              Paskutinis taisė Riedis; 2021.05.09, 11:06.
              Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

              Comment


                Atrodo ruošiamasi pradėti Algirdo g. rekonstrukciją iš pietų pusės. Ten, kur bus naujai įrengiami šaligatviai (Geležinkelio-Panerių g. atkarpoje abipus, Panerių-Kauno g. atkarpoje rytinėje pusėje) pakelėse sustatytos gairės, iki Naugarduko g. lentomis apjuosti medžių kamienai, dažais pažymėtos darbų ribos. Darbinės technikos dar nesimato.

                Click image for larger version

Name:	algirdo_g_rekonstrukcija_1_20210509.jpg
Views:	712
Size:	308,1 kB
ID:	1884079

                Click image for larger version

Name:	algirdo_g_rekonstrukcija_2_20210509.jpg
Views:	628
Size:	273,8 kB
ID:	1884080

                Comment


                  Algirdo g. turėtų drastiškai keistis. Iš nuotraukos nesupratau, kur tilps dvirtakis, bet pasižiūrėjus supratau kiek rimtai humanizuos gatvę. Principe beveik visa rytinė (žemėlapyje viršuje) "parkavimo" juosta taps dvirtakiu. Jei statybos leidimuose tikslu, tai panašu, kad gatvė susiaurės tiek, kad ten nebus ploto gatvėje parkuoti, išskyrus vietomis keletą kišenių vienoje pusėje - tikriausiai bus nemažai šaršalo.

                  Click image for larger version  Name:	Algirdo 4.jpg Views:	11 Size:	546,6 kB ID:	1884090

                  Click image for larger version  Name:	Algirdo 3.jpg Views:	11 Size:	468,5 kB ID:	1884089

                  Click image for larger version  Name:	Algirdo 2.jpg Views:	11 Size:	715,0 kB ID:	1884091

                  Click image for larger version  Name:	Algirdo 1.jpg Views:	10 Size:	684,9 kB ID:	1884092

                  Ir dar kiek pasiskaičius techninį projektą, panašu, kad takas eis vienam lygyje su gatve, ties parkavimo vietomis atskirtas atmušėjais.
                  Paskutinis taisė Riedis; 2021.05.09, 17:24.
                  Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                  Comment


                    As tai toliau bandau suprasti - bet nesugebu - kodel pastoviai tiesia dvipusius dviraciu takus vienoje gatves puseje. Kodel negali tiesti vienpusius takus kad dviraciu srautas judetu kartu su automobiliais? Vienpusius takus yra daug lengviau integruoti i dideli dvirtakiu tinkla.


                    Click image for larger version

Name:	Screenshot 2021-05-09 at 18.23.47.png
Views:	584
Size:	3,11 MB
ID:	1884094

                    Comment


                      Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą
                      As tai toliau bandau suprasti - bet nesugebu - kodel pastoviai tiesia dvipusius dviraciu takus vienoje gatves puseje. Kodel negali tiesti vienpusius takus kad dviraciu srautas judetu kartu su automobiliais? Vienpusius takus yra daug lengviau integruoti i dideli dvirtakiu tinkla.
                      Mūsų džigitai nesugeba naudotis vienpusiais dvirtakiais ir dažnai varo prieš eismą.

                      Comment


                        Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                        Mūsų džigitai nesugeba naudotis vienpusiais dvirtakiais ir dažnai varo prieš eismą.
                        Apie dvirAčius, prašom, tik gerai arba nieko. Šiandien vienas toks elitinis vos žmonos nenutrenkė ir dar keikėsi triaukščiais. Nepakaltinami...

                        Comment


                          Parašė Sula Rodyti pranešimą

                          Apie dvirAčius, prašom, tik gerai arba nieko. Šiandien vienas toks elitinis vos žmonos nenutrenkė ir dar keikėsi triaukščiais. Nepakaltinami...
                          Na žiūrint kur žmona ėjo, gal ir teisingai padarė. Mane tai labiausiai nervina glušos supermamytės einančios su vėžimėliu dviračių taku, su ausinėm ir bežiūrinčios podkastą telefone. Štai kur tikrai nepakaltinamos...

                          Comment


                            Parašė ttttt Rodyti pranešimą

                            Na žiūrint kur žmona ėjo, gal ir teisingai padarė. Mane tai labiausiai nervina glušos supermamytės einančios su vėžimėliu dviračių taku, su ausinėm ir bežiūrinčios podkastą telefone. Štai kur tikrai nepakaltinamos...
                            Geriausia, padaryti infrastruktūrą kurioje visi neišsitenka ir tada supriešinti visus, kuriems tarnauja takas

                            Comment


                              Parašė ttttt Rodyti pranešimą

                              Na žiūrint kur žmona ėjo, gal ir teisingai padarė. Mane tai labiausiai nervina glušos supermamytės einančios su vėžimėliu dviračių taku, su ausinėm ir bežiūrinčios podkastą telefone. Štai kur tikrai nepakaltinamos...
                              Kartais šaligatvis toks būna, kad su vežimu netelpi - belieka dvirtakis....

                              Comment


                                Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                Kartais šaligatvis toks būna, kad su vežimu netelpi - belieka dvirtakis....
                                Bet jeigu suvoki, kad eini dvirtakiu galėtum dėl savęs ir dėl kitų būti atsargesnis ir galbūt eiti pačiu kraštu, prieš pasukant atsisukti ir pažiūrėti ar neatvažiuoja iš galo.

                                Jeigu infrastruktūra netobula tai bent jau neik kaip tankas kiaurai visko, o tokių tankų pasitaiko gan dažnai.

                                Comment


                                  Parašė AšNeRobotas Rodyti pranešimą

                                  Bet jeigu suvoki, kad eini dvirtakiu galėtum dėl savęs ir dėl kitų būti atsargesnis ir galbūt eiti pačiu kraštu, prieš pasukant atsisukti ir pažiūrėti ar neatvažiuoja iš galo.

                                  Jeigu infrastruktūra netobula tai bent jau neik kaip tankas kiaurai visko, o tokių tankų pasitaiko gan dažnai.
                                  Šiaip tokiu atveju reikia tiesiog supratingumo iš abiejų pusių: pėstiesiems saugotis ir vengti staigių judesių į šoną (šitie pavojingiausi), dviratininkams - takuose šalia pėsčiųjų takų (kur aišku, kad vaikšto pėstieji) nevažiuoti sportiniu tempu. Juo labiau, kad gali pasitaikyti ne pėstysis, o sunkiai besiorientuojantis penkiametis dviratininkas.
                                  Post in English - fight censorship!

                                  Comment


                                    Parašė index Rodyti pranešimą

                                    Šiaip tokiu atveju reikia tiesiog supratingumo iš abiejų pusių: pėstiesiems saugotis ir vengti staigių judesių į šoną (šitie pavojingiausi), dviratininkams - takuose šalia pėsčiųjų takų (kur aišku, kad vaikšto pėstieji) nevažiuoti sportiniu tempu. Juo labiau, kad gali pasitaikyti ne pėstysis, o sunkiai besiorientuojantis penkiametis dviratininkas.
                                    Ko labiausiai nesuprantu, tai savo Bianchius, Scottus, Canyonus demonstruojančių lycra apsirėdžiusių wannabe sportininkų, kurie į bendro naudojimo dviračių takus žiūri kaip į aikštelę gerinti savo Stravos segmentų rezultatus. Ir taip aišku kad takuose, kurie padaryti gana siauri, atsiras žmonių su vėžimėliais, kuriems tiesiog nėra kitur jį stumčioti, vaikų su triratukais ar šiaip pėsčiųjų.

                                    Comment


                                      Parašė Zefyras Rodyti pranešimą

                                      Ko labiausiai nesuprantu, tai savo Bianchius, Scottus, Canyonus demonstruojančių lycra apsirėdžiusių wannabe sportininkų, kurie į bendro naudojimo dviračių takus žiūri kaip į aikštelę gerinti savo Stravos segmentų rezultatus. Ir taip aišku kad takuose, kurie padaryti gana siauri, atsiras žmonių su vėžimėliais, kuriems tiesiog nėra kitur jį stumčioti, vaikų su triratukais ar šiaip pėsčiųjų.
                                      Kaip pilna gatvėse marozų lakstančių bet kaip, taip pat pilna ir neatsakingų dviratininkų, juk ta pati tauta ir visuomenė, tai negali būti taip, kad žmonės blogi tik už auto vairo, o visur kitur jau kitokie.
                                      Flickr

                                      Comment


                                        Parašė Zefyras Rodyti pranešimą

                                        Ko labiausiai nesuprantu, tai savo Bianchius, Scottus, Canyonus demonstruojančių lycra apsirėdžiusių wannabe sportininkų, kurie į bendro naudojimo dviračių takus žiūri kaip į aikštelę gerinti savo Stravos segmentų rezultatus. Ir taip aišku kad takuose, kurie padaryti gana siauri, atsiras žmonių su vėžimėliais, kuriems tiesiog nėra kitur jį stumčioti, vaikų su triratukais ar šiaip pėsčiųjų.
                                        Logika paprasta. Kad išvažiuot/grįžt turi atkentėt kokius 10km miesto (žiūrint kokia kryptis, kur gyveni/dirbi ir pan ir t.t.). Vakare turi porą valandų prasimint. Jei važiuosi gražiai - nuvažiuosi iki užmiesčio ir jau laikas namo.

                                        Asmeniškai labiau patiko situacija prieš 10m. Ramia sąžine mini gatve, lenktyniauji su BMB nuo šviesoforo iki šviesoforo, kartais apipyna.. Bet jautiesi teisus O dabar ką.. Gatvėj teisėtai pypina, kad nemini dvirtakiu. O dvirtakyje irgi šikna

                                        Comment


                                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                          Kaip pilna gatvėse marozų lakstančių bet kaip, taip pat pilna ir neatsakingų dviratininkų, juk ta pati tauta ir visuomenė, tai negali būti taip, kad žmonės blogi tik už auto vairo, o visur kitur jau kitokie.
                                          Taip. Tik incidentų mirtingumas skiriasi,

                                          O šiaip reiktų elementariai paisyti pažeidžiamumo hierarchijos, nepaisant kokios oficialios taisyklės. Automobilių vairuotojai saugo pėsčiuosius ir dviratininkus, dviratininkai saugo pėsčiuosius, visi saugo vaikus.

                                          Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                          Logika paprasta. Kad išvažiuot/grįžt turi atkentėt kokius 10km miesto (žiūrint kokia kryptis, kur gyveni/dirbi ir pan ir t.t.). Vakare turi porą valandų prasimint. Jei važiuosi gražiai - nuvažiuosi iki užmiesčio ir jau laikas namo.

                                          Asmeniškai labiau patiko situacija prieš 10m. Ramia sąžine mini gatve, lenktyniauji su BMB nuo šviesoforo iki šviesoforo, kartais apipyna.. Bet jautiesi teisus O dabar ką.. Gatvėj teisėtai pypina, kad nemini dvirtakiu. O dvirtakyje irgi šikna
                                          Yra ir sportui tinkančių dvirtakių su mažai pėsčiųjų. Nereikia tam minti pro Žvėryną ir Vingio parką, pvz. senajame Žirmūnų Eurovello galima minti kiek jėgos leidžia.
                                          Paskutinis taisė index; 2021.05.10, 23:12.
                                          Post in English - fight censorship!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X