Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Tam, kad automobiliai nesukinėtų į Maximą 50 km/h greičiu ir nenutrenktų pėsčiųjų/dviratininkų/paspirtukininkų, žodžiu dėl saugumo.
    O ar nebūtų geriau tiesiog nedaryti gatvės ir šaligatvio viename lygyje ? Su nenuleistais bortais, automobiliai galėtų ir toliau įsukinėti 50 km/h greičiu, o hipsteriai kaip dviratininkai ir paspirtukininkai būtų priversti sustoti ir nulipti nuo transporto priemonės. Visi liktų saugūs.

    Comment


      Parašė rmss Rodyti pranešimą

      O ar nebūtų geriau tiesiog nedaryti gatvės ir šaligatvio viename lygyje ? Su nenuleistais bortais, automobiliai galėtų ir toliau įsukinėti 50 km/h greičiu, o hipsteriai kaip dviratininkai ir paspirtukininkai būtų priversti sustoti ir nulipti nuo transporto priemonės. Visi liktų saugūs.
      Ne. Geriau tada išvis dviračių taką per visą gatvės plotį padaryti. Kam ten išvis automobiliu važinėtis?
      Post in English - fight censorship!

      Comment


        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

        platesnis svorio paskirstymas niekuo nepadės kai reikia lipti ant bortelio ir vistiek visą svorį perduoti bortelio kraštui.

        John , sveikas sugrįžes, peržiūrėk dar kartą nuotraukas, dviratininkai užfiksuoti.
        Mačiau ir pats ten dažnai važinėju. Tiesiog norėjau pasiteirauti Romo šiek tiek išsamesnės pozicijos, kad nesusidarytų įspūdis, jog tik kažką leptelėjo ir nėrė į krūmus, kaip jau ne kartą yra nutikę.

        Comment


          Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
          Tiesiog didesnio skersmens ratai lengviau užvažiuoja ant borto.
          Užvažiuoja tai lengviau, bet bortui vistiek tą patį svorį perduoda. DIdeli ratai svorį paskirsto esant lygiam pagrindui, bet lipant per bortą vistiek visas svoris tenka bortui.

          Comment


            Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

            Užvažiuoja tai lengviau, bet bortui vistiek tą patį svorį perduoda. DIdeli ratai svorį paskirsto esant lygiam pagrindui, bet lipant per bortą vistiek visas svoris tenka bortui.
            Yra didžiulis skirtumas kaip apkrova paskirstoma. Susirask nutukusį žmogų ir paprašyk jo atsisėsti ant tavo rankos. Tuomet paimk kirvį ir atremk buka puse ant savo rankos,o ant smailosios išbalansuok tą patį asmenį ir stebėk kaip jis sutraiško tavo kaulą. Tai čia vien padangos plotis daug ką duoda.

            Diametras ir storis taip pat daug priduoda, nes tokiam dideliam ratui atsirėmus į bortą stora padanga stipriau deformuosis ir jei rato diametras bus santykinai pakankamo dydžio kliūčiai, tuomet padanga bent dalinai ją apžios ir pačiam bortui teks mažesnė apkrova.
            Paskutinis taisė themanual; 2020.08.27, 10:04.

            Comment


              Parašė themanual Rodyti pranešimą

              Yra didžiulis skirtumas kaip apkrova paskirstoma. Susirask nutukusį žmogų ir paprašyk jo atsisėsti ant tavo rankos. Tuomet paimk kirvį ir atremk buka puse ant savo rankos,o ant smailosios išbalansuok tą patį asmenį ir stebėk kaip jis sutraiško tavo kaulą. Tai čia vien padangos plotis daug ką duoda.

              Diametras ir storis taip pat daug priduoda, nes tokiam dideliam ratui atsirėmus į bortą stora padanga stipriau deformuosis ir jei rato diametras bus santykinai pakankamo dydžio kliūčiai, tuomet padanga bent dalinai ją apžios ir pačiam bortui teks mažesnė apkrova.
              Ir visa tai nuostabiai skamba teorijoje, bet kodėl tada Vilniuje praktiškai bet kuriam naujam dvirtakyje pilna skilusių bortų?

              Comment


                Parašė ttttt Rodyti pranešimą

                Ir visa tai nuostabiai skamba teorijoje, bet kodėl tada Vilniuje praktiškai bet kuriam naujam dvirtakyje pilna skilusių bortų?
                Fizika ir teorijoje ir praktikoje veikia taip pat. Aš paaiškinau, jog yra skirtumas kaip bus paskirstyta apkrova, o ne kodėl skyla/neskyla, bet tokį traktoriuką tikrai turėtų atlaikyti. O skyla dėl to kad gauna didesnę apkrovą nei sukurtas atlaikyti (pervažiuoja pilnai pakrautas sunkvežimis ir dar kaip nors išilgai pakibęs ant to borto) arba tiesiog pats bortas nekokybiškas.

                Comment


                  Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                  Click image for larger version Name:	20200812_180550.jpg Views:	1 Size:	326,5 kB ID:	1820943
                  dondc Pasislinko

                  Click image for larger version  Name:	20200827_163301.jpg Views:	0 Size:	279,1 kB ID:	1823578

                  Beje ta pėsčiųjų "salelė" atrodo juokingo dydžio.
                  Bei kai pamatysit kiek uždažyta asfalto tai irgi ne pyragai - bent jau potencialiai panaudos ateityje kai bus 2x2.

                  Pati atkarpa jau atidaryta automobiliams - prie geresnės progos įkelsiu.
                  Paskutinis taisė Riedis; 2020.08.27, 16:44.

                  Comment


                    Riedis, ar patį užblokavo Facebook'e? Manau, šio projekto architektai buvo pranešę apie tave, o esant naujam profiliui, be nuotraukos – lengvai užblokavo.

                    Dėl stulpo buvo pateiktas pastebėjimas, kai dar nebuvo išlietas asfaltas. Na, matyt, brangiau yra geriau: https://tvarkaumiesta.lt/problem/157952

                    Comment


                      Parašė themanual Rodyti pranešimą

                      Yra didžiulis skirtumas kaip apkrova paskirstoma. Susirask nutukusį žmogų ir paprašyk jo atsisėsti ant tavo rankos. Tuomet paimk kirvį ir atremk buka puse ant savo rankos,o ant smailosios išbalansuok tą patį asmenį ir stebėk kaip jis sutraiško tavo kaulą. Tai čia vien padangos plotis daug ką duoda.

                      Diametras ir storis taip pat daug priduoda, nes tokiam dideliam ratui atsirėmus į bortą stora padanga stipriau deformuosis ir jei rato diametras bus santykinai pakankamo dydžio kliūčiai, tuomet padanga bent dalinai ją apžios ir pačiam bortui teks mažesnė apkrova.
                      Bet šiuo atveju kirvis yra bortas, t.y. storas žmogus (traktorius) lipa ant kirvio (borto) ir laužo viską po apačia.

                      Tas būtų tiesa jeigu ratai būtų lygaus paviršiaus, bet šitie visaeigiai traktoriai turi padagas kurios yra daug aštresnių formų.

                      Comment


                        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                        Bet šiuo atveju kirvis yra bortas, t.y. storas žmogus (traktorius) lipa ant kirvio (borto) ir laužo viską po apačia.

                        Tas būtų tiesa jeigu ratai būtų lygaus paviršiaus, bet šitie visaeigiai traktoriai turi padagas kurios yra daug aštresnių formų.
                        Gal jau užteks šitų diletantiškų blevyzgų? Gal galim padaryti prielaidą, kad takų rangovai žino ką daro? Trys milijonai krepšinio trenerių.

                        Comment


                          Parašė alga Rodyti pranešimą

                          Gal jau užteks šitų diletantiškų blevyzgų? Gal galim padaryti prielaidą, kad takų rangovai žino ką daro? Trys milijonai krepšinio trenerių.
                          Jeigu žino ką daro, kodėl po kiekvieno tiesimo reikia taisyti brokus?

                          Comment


                            Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                            Jeigu žino ką daro, kodėl po kiekvieno tiesimo reikia taisyti brokus?
                            Na, o kur tamstos darbo be broko rezultatai? Kiek takų nutiesei? Gal verta pamąstyti apie karjerą savivaldybės infastruktūros kokybės užtikrinimo struktūrose?

                            Comment


                              Gariūnų tunelis pilnai pastatytas, eismas virš jo greitkeliu atkurtas. Dabar tvarko žemes vejai Gariūnų pusėje, liko įrengti taką Maximos pusėje.



                              Senvagės parke dvirtakiai įrengti, bet įvažiavimas kai kuriose vietose atmestinai užtvertas kilnojamom tvorom. Dar vyksta darbai, bet pravažiuot įmanoma. Bus gražesnė vieta, nei Šimašiaus Tujų takas! Graži kalvota vietovė, gausu medinių lieptų maudynėms ežerėliuose, visokių suoliukų su vaizdais, vingiuojantys atskirti dviračių ir pėsčiųjų takai.






                              Pasakų parko kampe kažkokie žemės darbai, gal daro jungtį tarp Architektų ir Asanavičiūtės takų.



                              Giedraičių g. net šiokiadienio popietę labai tankiai naudojama pasivaikščiojimams, dviratininkų irgi sutikau keletą.


                              Comment


                                Rinktinės g. nuo Šeimyniškių iki Tuskulėnų jau irgi užbaigta.

                                Comment


                                  Dar lyg tai smulkūs darbeliai liko, ne?

                                  Comment


                                    Nu jau visai į pabaigą, pats dvirtakis, šaligatvis, įvažiavimai berods jau 100% baigti, dar gal keliose vietose truputį pievų aplinkinių liko patvarkyt ir bus viskas.

                                    Comment


                                      Gaila tik kad krumus pasodino labai trumpoj atkarpoj
                                      flickr >>>

                                      Comment


                                        Toks biškį liūdnesnis. Vilnios takas Paupyje

                                        Comment


                                          Parašė John Rodyti pranešimą
                                          Toks biškį liūdnesnis. Vilnios takas Paupyje

                                          Nufotografavau laptopo ekraną ir pranešiau per Tvarkau Vilnių.
                                          Post in English - fight censorship!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X