Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Dėl Ukmergės g. tako. Man atrodo, kad neskubama, nes pagal brėžinius žiūrint didelę dalį to tako "suvalgys" Šiaurinės g. projektas ir Ozo-Ukmergės-Gelvonų g. projektas. Čia gaunasi bene trečdalis visos atkarpos. Tai gali būti, kad nėra skubama kol nėra galutinai patvirtinti abiejų projektų sprendiniai (ok, Šiaurinė g. tech. projektas baigiamas rengti - tai čia jau kaip ir patvirtinta, bet tas kitas...).

    Comment


      Parašė adomazzz Rodyti pranešimą

      Šimašius mėgėjas šiaip neteisingus terminus nurodyti, ne pirmą ir ne paskutinį kartą...
      Šiuo konkrečiu atveju kažkas susiję ir su terminais dėl ES finansavimo. Kad tik nekiltų problemų dėl to ir netektų grąžinti pinigų už neįgyvendintą projektą.
      Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

      Comment


        Parašė dondc Rodyti pranešimą
        Tik klausimas žinovams: ten kur nėra sniego, ten šiluminė trasa ir kitos inžinerinės jungtys – ar galima ten techniškai tiesti dvirtakį? Jei trūksta gylio, tai gal galima supilti daugiau grunto ant viršaus? Esmė, kad būtų pašildomas takas iš apačios ir žiemą nebūtų slidu. Dar ir Saulė ten užeina ir pašildo iš viršaus. Jei prireiktų remontuot šiluminę trasą, turbūt tik fragmentiškai prie jos tektų prisikast, tad dviračių tako tik fragmentą tektų nuardyt ir užtaisyt, o ne visą?
        Jeigu ten žiemą tirpsta sniegas vadinasi šilumos trasa yra netvarkinga ir praleidžia šilumą. Pirmiausia reikia šilumos trasą tvarkyti, nes bus kaip prie spaudos rūmų, kur nutisi dvirtakį ir po kelių mėnesių jį išardė nes reikėjo šilumos trasą tvarkyti. Ir taip, nukasa tik tą dalį kur šilumos trasa eina ir poto užpila atgal, tik neaišku ar kokybiškai nes vizualiai sujungimas matosi.

        Comment


          Buvau nagrinėjęs komunikacijų brėžinius savivaldybės žemėlapyje, tai, panašu, ten per visą tos pievos ilgį ir eina tie visi įrengimai. Prie Spaudos rūmų, turbūt skersuoja kelių metrų perimetru. Jei net nesiskvertbų šiluma iš apačios, tai Saulės šviesa bent ten užeina, tad reiktų ir saugos aspektą įvertinti, kad plikledis žymiai trumpiau ten išsilaikytų, lyginant su nuokalne miške, kur tankiai apsodinti medžiai.

          Šiaip ar taip, siūlymą siunčiau bent prieš metus, o planai su parengtomis tomis schemomis buvo dar anksčiau viešinti, kol nenutiesė Architektų g. ir Laisvės pr. takų. Dabar tyla.

          Comment


            Parašė dondc Rodyti pranešimą
            Buvau nagrinėjęs komunikacijų brėžinius savivaldybės žemėlapyje, tai, panašu, ten per visą tos pievos ilgį ir eina tie visi įrengimai. Prie Spaudos rūmų, turbūt skersuoja kelių metrų perimetru. Jei net nesiskvertbų šiluma iš apačios, tai Saulės šviesa bent ten užeina, tad reiktų ir saugos aspektą įvertinti, kad plikledis žymiai trumpiau ten išsilaikytų, lyginant su nuokalne miške, kur tankiai apsodinti medžiai.

            Šiaip ar taip, siūlymą siunčiau bent prieš metus, o planai su parengtomis tomis schemomis buvo dar anksčiau viešinti, kol nenutiesė Architektų g. ir Laisvės pr. takų. Dabar tyla.
            Je jei eina išilgai tako tai griautu tą dalį kur reikia vamdžius atkasti, čia manau to galima tikėtis. O remontuoti reikia tą dalį, kur skverbiasi šiluma. Jūs turbūt geriau žinot kokio ilgio šildoma teritorija ten.

            Saulės apšviestoje vietoje plikledis irgi susidaro dažnai dėl to, kad saulė aptirbdo sniegą, tada užeina debesys ir jis sušalą į ledą. To ledo visokie valymo traktoriukai nenukasa kaip tai padarytų sniegui, o tikėtina dar labiau suspaudžia savo ratais.

            Comment


              Pašilaičių g. Atrodo dar praeitais metais perasfaltuota atkarpa, bet nebuvo nuotraukų.

              Click image for larger version

Name:	20200215_145152.jpg
Views:	4
Size:	291,8 kB
ID:	1784223

              Trinkelės taip ir liko:

              Click image for larger version

Name:	20200215_145235.jpg
Views:	2
Size:	260,8 kB
ID:	1784224

              Vaizdas atgal – tolumoje spygliuotis įaugęs į taką:

              Click image for larger version

Name:	20200215_145339.jpg
Views:	2
Size:	268,5 kB
ID:	1784225

              Liko įvažiavimo bortai. Automoblių išvažiavimas iš kiemo neperaukštėja. Jokio kelio ženklinimo neatsirado:

              Click image for larger version

Name:	20200215_145355.jpg
Views:	2
Size:	232,1 kB
ID:	1784226

              ---
              Geležinio Vilko g., tarp Žalgirio g. ir Ukmergės g. Nutiesta praeitais metais, bet, atrodo, nebuvo nuotraukų pilnai baigto tako. Anksčiau išvažiavimai buvo asfaltuoti, dabar preireikė suklot trinkeles:

              Click image for larger version

Name:	20200220_142254.jpg
Views:	2
Size:	234,4 kB
ID:	1784227

              Vaizdas atgal:

              Click image for larger version

Name:	20200220_142303.jpg
Views:	2
Size:	209,2 kB
ID:	1784228

              ---
              Apkasų g. nuo centro link VMI

              Click image for larger version

Name:	20200220_135731.jpg
Views:	2
Size:	210,8 kB
ID:	1784229

              Click image for larger version

Name:	20200220_135807.jpg
Views:	2
Size:	194,3 kB
ID:	1784230

              Click image for larger version

Name:	20200220_135843.jpg
Views:	2
Size:	229,8 kB
ID:	1784231

              Ties vienu išvažiavimu iš kiemų trinkelių pėstiesiems nėra, nors automobiliam kelias sukeltas į viršų:

              Click image for larger version

Name:	20200220_135916.jpg
Views:	2
Size:	197,4 kB
ID:	1784232

              Per siauras nusukimo plotis (gal 4-ių šaligatvio plytelių pločio (1,5 m)):

              Click image for larger version

Name:	20200220_140000.jpg
Views:	2
Size:	193,2 kB
ID:	1784233

              Ties kitu išvažiavimu iš kiemų, jau yra trinkelės pėstiesiems:

              Click image for larger version

Name:	20200220_140117.jpg
Views:	2
Size:	231,5 kB
ID:	1784234

              Ties VMI:

              Click image for larger version

Name:	20200220_140158.jpg
Views:	2
Size:	259,5 kB
ID:	1784235

              Vaizdas atgal link centro:

              Click image for larger version

Name:	20200220_140256.jpg
Views:	2
Size:	275,6 kB
ID:	1784236

              Click image for larger version

Name:	20200220_140359.jpg
Views:	2
Size:	241,8 kB
ID:	1784237 ​​​​​​​



              Comment


                Toks jausmas, kad specialiai daro skirtingus variantus ir ieško optimaliausio.

                Comment


                  Patikrinau, Apkasų g. PP buvo siūlyta visur ties išsukimais iš kiemų lieti asfaltą, nors ties visais išvažiavimais, pagal Google Maps, buvo trinkelės. Takų atskyrimas nebuvo numatytas, bet labai gerai, kad bent toje madžių vietoje atskyrė. Unikalus dalykas tas, kad ties visais kiemų įvažiavimais / išvažiavimais numatytas įspėjamasis ženklas „Dviračiai”, to praktiškai niekur neteko matyt.

                  Viešinimas: https://vilnius.lt/lt/numatomo-stati...rekonstravima/
                  Pats brėžinys: https://vilnius.lt/wp-content/upload...irio_g._PP.pdf
                  Paskutinis taisė dondc; 2020.02.20, 20:58. Priežastis: Rašiau dėl Apkasų g.

                  Comment


                    Pažiūrėjau projektą, nesuprantu kam tos perėjos ant dviračių tako. Pėstieji ir taip turėtų galėti kirsti taką kur panorėję, jeigu nešoka po ratais. O dabar suprask dar kažkokį pirmumą įgaus ant dviračių tako, lygtais nebūtų įmanoma saugiai jo kirsti be perėjos atsižvelgiant į tako plotį, dviračių greitį, ir dviračių eismo intensyvumą

                    Ir iš viso galima įrenginėti perėjas be vertikalaus ženklinimo? Čia dar tokią niekur nematytą nesąmonę reikia sugebėti pamatyti tik su horizontaliu ženklinimu.
                    Paskutinis taisė themanual; 2020.02.20, 22:01.

                    Comment


                      Parašė themanual Rodyti pranešimą
                      Pažiūrėjau projektą, nesuprantu kam tos perėjos ant dviračių tako. Pėstieji ir taip turėtų galėti kirsti taką kur panorėję, jeigu nešoka po ratais. O dabar suprask dar kažkokį pirmumą įgaus ant dviračių tako, lygtais nebūtų įmanoma saugiai jo kirsti be perėjos atsižvelgiant į tako plotį, dviračių greitį, ir dviračių eismo intensyvumą

                      Ir iš viso galima įrenginėti perėjas be vertikalaus ženklinimo? Čia dar tokią niekur nematytą nesąmonę reikia sugebėti pamatyti tik su horizontaliu ženklinimu.
                      Ir taip ir ne. Nežymėtos perėjos yra galimos. Mūsiškiai aišku padaro ne visai taip. Dviračių ir pėsčiųjų susikirtimo vietose prie stotelių, turėtų būti dviračių tako danga pakeliama, kad mažinti dviračių greitį ir taip pėstiesiems nurodant patogiausią vietą perėjimui. Bet gi kibiras dažų yra pigiau ir nereikia laužyt galvos su nuolydžiais.

                      Comment


                        Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                        Ir taip ir ne. Nežymėtos perėjos yra galimos. Mūsiškiai aišku padaro ne visai taip. Dviračių ir pėsčiųjų susikirtimo vietose prie stotelių, turėtų būti dviračių tako danga pakeliama, kad mažinti dviračių greitį ir taip pėstiesiems nurodant patogiausią vietą perėjimui. Bet gi kibiras dažų yra pigiau ir nereikia laužyt galvos su nuolydžiais.
                        Irgi norėjau rašyti kad jeigu reikia padidinti saugumą, tai reikia įrenginėti greičio mažinimo priemones, o ne kurti potencialiai absurdiškas konfliktines situacijas.

                        Comment


                          Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                          Ir taip ir ne. Nežymėtos perėjos yra galimos. Mūsiškiai aišku padaro ne visai taip. Dviračių ir pėsčiųjų susikirtimo vietose prie stotelių, turėtų būti dviračių tako danga pakeliama, kad mažinti dviračių greitį ir taip pėstiesiems nurodant patogiausią vietą perėjimui. Bet gi kibiras dažų yra pigiau ir nereikia laužyt galvos su nuolydžiais.
                          Pakelta danga nepadės - dvirtakių turdefrancininkams tie pakėlimai vienodai rodo Vienintelis realiai veikiantis sprendimas ką teko matyti - tarkos stiliaus gulintis policininkas. Per visą numatomos perėjos plotą. Baisiai nemalonu per tokį lėkt, gaila tiek dviračio tiek dantų.

                          Comment


                            Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                            Pakelta danga nepadės - dvirtakių turdefrancininkams tie pakėlimai vienodai rodo Vienintelis realiai veikiantis sprendimas ką teko matyti - tarkos stiliaus gulintis policininkas. Per visą numatomos perėjos plotą. Baisiai nemalonu per tokį lėkt, gaila tiek dviračio tiek dantų.
                            Bet kas čia būtų geriau už tas tepliones. Ta prasme suvingiuotų taką 90 laipsnių kampais ir uždėtų barjerus, jeigu taip jau trūksta saugumo. Aišku tai irgi būtų absurdas bet bent jau funkcionalus ir aš lieku prie numonės, kad ten išvis nieko nereikia. Atsiradus tokiems nesąmoningiems žymėjimams dabar kertant dviračių taką reiks būtinai žiūrėti ar kur nors kažkas nesugalvojo pažymėti perėjos ir tuomet eiti iki jos, nes juk kitaip bus KET pažeidimas

                            Comment


                              Parašė themanual Rodyti pranešimą

                              Bet kas čia būtų geriau už tas tepliones. Ta prasme suvingiuotų taką 90 laipsnių kampais ir uždėtų barjerus, jeigu taip jau trūksta saugumo. Aišku tai irgi būtų absurdas bet bent jau funkcionalus ir aš lieku prie numonės, kad ten išvis nieko nereikia. Atsiradus tokiems nesąmoningiems žymėjimams dabar kertant dviračių taką reiks būtinai žiūrėti ar kur nors kažkas nesugalvojo pažymėti perėjos ir tuomet eiti iki jos, nes juk kitaip bus KET pažeidimas
                              Nesutikčiau, kad bet kas. Pvz paprastas gulintis policininkas būtų blogiau nei nieko. Jei važiuoji greitai - per tokią kliūtį norisi peršokt. Peršokdamas koncentruojiesi į kliūtį, o ne į aplinką ir dar didesnė tikimybė numušt pėstįjį.

                              Comment


                                Toks žymėjimas naudojamas ir kitose šalyse. Aš jo naudą matau ne tiek tame, kad dviračiai sulėtintų greitį, o kad pėstieji susivoktų apsidairyti. Ypač kai šaligatvis stačiu kampu kerta intensyviai naudojamą dviračių taką. Takai raudono asfalto, bet viename lygyje, tamsiu paros metu kontrastas sumažėjęs. Kirsdamas dviračių taką link Vingio parko tilto (ties Treniotos g.) pats esu porą kartų užsigalvojęs ir iššokęs tiesiai prieš dviratį.
                                Paskutinis taisė kutas; 2020.02.21, 17:07.

                                Comment


                                  Parašė themanual Rodyti pranešimą
                                  Atsiradus tokiems nesąmoningiems žymėjimams dabar kertant dviračių taką reiks būtinai žiūrėti ar kur nors kažkas nesugalvojo pažymėti perėjos ir tuomet eiti iki jos, nes juk kitaip bus KET pažeidimas
                                  Sunku pasakyti ar tai galima būtų pavadinti KET pažeidimu. Pagal KET, pėsčiųjų perėjos yra tik ten, kur yra perėjos ženklai. Jeigu yra tik horizontalus ženklinimas, tai neatitinka pėsčiųjų perėjos apibrėžimo.

                                  Comment


                                    Parašė sleader Rodyti pranešimą

                                    Sunku pasakyti ar tai galima būtų pavadinti KET pažeidimu. Pagal KET, pėsčiųjų perėjos yra tik ten, kur yra perėjos ženklai. Jeigu yra tik horizontalus ženklinimas, tai neatitinka pėsčiųjų perėjos apibrėžimo.
                                    Ginthus minėjo, kad gali būti ir nežymėta. Aišku teisybės dėlei suprantu kaip tokie absurdiški papaišymai išvysta dienos šviesą Lietuvoje, kur už realų saugumą ir racionalumą visados svarbiau bus teisinė pirmenybė ir menamas saugumas; bet man asmeniškai vis tiek labai pikta tiek kaip pėsčiajam, tiek kaip dviratininkui, kad esam vos ne už idiotus laikomi

                                    Kažkaip kitur prie žymiai intensyvesnio eismo pėstiesiems nereikia jokių perėjų ir visi eina kur nori ir niekas ant nieko nepyksta. Galiu tik pasidžiaugti, jog žmonės šitoje vietoje bent Vilniuje kultūrinasi sparčiau už taisykles, nes retai besutiksi žmogų einantį dviračių taku arba bent kad pamatęs dviratininką nepasitrauktų, taip pat kirsdami taką dauguma jau apsižvalgo. Ir patys dviratininkai nuolankesni, bent toks įspūdis, kad mažiau rėkia ant pėsčiųjų ir skambutį naudoja tik kai tikrai reikia, o nebe iš principo. Toks man įspūdis susidarė, gal kiti ir kitokios nuomonės
                                     

                                    Comment


                                      Į paviršių lenda Algirdo g. dviračių tako techninis projektas. Turbūt bus greitai išduotas leidimas...

                                      Ištrauka iš maps.vilnius.lt. Atsižvelgta į daug pastabų, pavyzdžiui, siaurinamos gatvės ties perėjomis ne tik Algirdo g., bet ir gretutinėse gatvėse. Taip pat priderinta prie Naugarduko g. tako sprendinių.

                                      Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	1 Size:	115,2 kB ID:	1786383

                                      O čia permatoma palyginimui su esančia infra:

                                      Click image for larger version

Name:	Capture2.JPG
Views:	2
Size:	446,2 kB
ID:	1786384
                                      Paskutinis taisė Creatium; 2020.02.29, 19:44.

                                      Comment


                                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                        Į paviršių lenda Algirdo g. dviračių tako techninis projektas. Turbūt bus greitai išduotas leidimas...

                                        Ištrauka iš maps.vilnius.lt. Atsižvelgta į daug pastabų, pavyzdžiui, siaurinamos gatvės ties perėjomis ne tik Algirdo g., bet ir gretutinėse gatvėse. Taip pat priderinta prie Naugarduko g. tako sprendinių.
                                        Na centro (rytų) kryptimi, tai nelabai priderino naujus prendinius prie esamos situacijos – nusikerta esama dviračių juosta, o naujos nesuprojektuoti tie keli metrai. Teks ne itin saugiai išlindinėt iš priparkuotų mašinų ir užlysti prieš važiuojančias. Nuo centro (vakarų kryptmi) perprojektuotos esamos juostos abipus sankryžos.

                                        Ant viaduko virš bėgių labai nefainai atrodo trinkelės. Jei jau netelpa atskiri takai, tai galėjo daryti bendrą dviračių ir pėsčiųjų asflatuotą taką. Nors tai, jau kitas projektas.

                                        Neaišku kokio detalumo pateikiamas vizualus projektas žemėlapyje, bet jeigu bus taip, kaip rodoma, tai pusėje trasos nebus skersinių bortų, pusėje – bortai. Gal Antonas užbėgs įvykiams už akių, jei skaito šį forumą, ir pasiūlys nebedėt jokių bortų. Tą pavyko padaryti kažkuriame projekte.

                                        Comment


                                          Parašė dondc Rodyti pranešimą

                                          Na centro (rytų) kryptimi, tai nelabai priderino naujus prendinius prie esamos situacijos – nusikerta esama dviračių juosta, o naujos nesuprojektuoti tie keli metrai. Teks ne itin saugiai išlindinėt iš priparkuotų mašinų ir užlysti prieš važiuojančias. Nuo centro (vakarų kryptmi) perprojektuotos esamos juostos abipus sankryžos.
                                          Juosta centro kryptimi nenusikerta, nes jos ten nėra. Centro kryptimi vyksta judėjimas bendrame sraute. Juosta yra tik priešinga kryptimi. Projektas taip ir priderintas.

                                          Kaip buvo pastebėta FB, tai tie dviračių tako nuvedimai į šaligatvius nėra geras dalykas. Bet dabar tai jau yra didžiausias projekto minusas, o tai yra laaabai gerai, kad nėra didesnių fintų

                                          ---

                                          Po to tu kalbi apie kitą projektą - Dariaus ir Girėno g. taką. Skersinių bortų jame nematau. Takas nutrūksta tik ties šviesoforais reguliuojamomis perėjomis. Na, žemėlapyje taip pavaizduota, kad bortų gali būt, o gali ir nebūt. Tiesiog visi plotai turi juodą kraštinę, tai kur baigiasi, ten ir juoda.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X