Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

    Tie gyventojai, tai močiutės??
    Na taip, važinėjantys dviračiais kažin, ar gyvena tose chruščiovkėse, nebent koks vienas kitas tik.
    Flickr

    Comment


      Širvintų g. bus nutiestas naujas dviračių takas. Viena pagrindinių Šnipiškių gatvių – Giedraičių – pradėta rekonstruoti pernai. Beveik 1 km gatvės atkarpa nuo Lvovo iki Žalgirio g. virs vienkrypte gatve, turinčia šaligatvį bei dviračių taką. Kitąmet pavasarį beveik kilometro ilgio Kernavės gatvėje, tarp Žalgirio iki Lvovo gatvių, bus pradėta tiesti dar viena nauja dviejų eismo juostų gatvė: bus paklota nauja asfalto danga, įrengtas naujas dviračių ir pėsčiųjų takas.
      Artimiausiu metu planuojama tęsti pagrindinių dviračių jungčių įrengimą – Neries krantinėse, Pilaitės pr. ir T. Narbuto g., „Žirmūnų trikampyje“ – Žirmūnų, Minties ir Tuskulėnų gatvėse, Šiaurinėje miesto teritorijoje – Neries Senvagės teritorijoje bei palei Linkmenų g., Giedraičių, Kareivių bei Žirmūnų gatvėse. Darbai bus planuojami Žalgirio, Rinktinės, Apkasų, Širvintų, Kernavės gatvėse. Dviračių takai taip pat projektuojami Šiaurinėje, Ukmergės, Erfurto, Algirdo, Geležinkelio, Dariaus ir Girėno gatvėse Balsių, Ragučio gatvėse ir kitur, teigia savivaldybė.
      https://www.vz.lt/nekilnojamasis-tur...tvarkys-grinda

      Comment


        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

        Na taip, važinėjantys dviračiais kažin, ar gyvena tose chruščiovkėse, nebent koks vienas kitas tik.
        Taip suprimityvinti, be abejo, nereiktų, bet iš kitos pusės, trikampio viduje nėra jokio judraus eismo, tai galėtų sutvarkyti taip, kad dviračiai galėtų laisvai judėti esamomis gatvėmis/pravažiavimais (gyvenamoji zona?) tarp kiemų ar takais.

        Comment


          Parašė Zefyras Rodyti pranešimą

          Taip suprimityvinti, be abejo, nereiktų, bet iš kitos pusės, trikampio viduje nėra jokio judraus eismo, tai galėtų sutvarkyti taip, kad dviračiai galėtų laisvai judėti esamomis gatvėmis/pravažiavimais (gyvenamoji zona?) tarp kiemų ar takais.
          Problema ne judrus eismas, problema kiemų pravažiavimų laužytos trajektorijos ir ribotas matomumas dėl stovinčių automobilių. Alternatyva važiuoti šaligatviais nėra pageidautina dėl riboto greičio - laikantis KET reikalavimų dviratį šaligatviu paprasčiau vestis, nei juo važiuoti.

          Comment


            Parašė Zefyras Rodyti pranešimą

            Taip suprimityvinti, be abejo, nereiktų, bet iš kitos pusės, trikampio viduje nėra jokio judraus eismo, tai galėtų sutvarkyti taip, kad dviračiai galėtų laisvai judėti esamomis gatvėmis/pravažiavimais (gyvenamoji zona?) tarp kiemų ar takais.
            Ten toks eismas, kokio nėra kitose normaliose gatvėse ir laksto 60 km/h greičiu, o visa tai dėl to, kad per kiemus lengvai galima sutrumpint kelią, o per kamščius galima sutaupyt ir visą pusvalandį laiko...

            Comment


              Click image for larger version  Name:	09993555-D5CC-46CC-A14A-25938FC99400.jpeg Views:	2 Size:	146,6 kB ID:	1763006 Dar prie Žirmūnų trikampio pamiršau ... na pagaliau bus “JUNGTUVĖS”
              aš parašiau pasiūlymą Savivaldybei, kad Jungtuvių proga reiktų atnaujinti taką nuo Minties st iki dokumentu išrašymo centro (irklavimo baze)

              ir man dar neaisku apie kuria perėja yra kalbama: Silo Tilto sankryža ar Reguliojama perėja ties Minties stotele.
              Paskutinis taisė Romikas; 2019.11.16, 18:56.

              Comment


                Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                Na taip, važinėjantys dviračiais kažin, ar gyvena tose chruščiovkėse, nebent koks vienas kitas tik.
                Gyvena, gyvena
                Paskutinis taisė Romikas; 2019.11.16, 19:12.

                Comment


                  Kazkas tikejosi, kad Ąžuolyno g. bus dviraciu takai, Creatium ? Arba dabar padarys be, o paskui dapaisys? Tai jau matos kad viskas, nebebus.

                  Comment


                    Dviračių takai bus Viršuliškių gatvės tęsinyje iki Ozo g.

                    Comment


                      Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                      Kazkas tikejosi, kad Ąžuolyno g. bus dviraciu takai, Creatium ? Arba dabar padarys be, o paskui dapaisys? Tai jau matos kad viskas, nebebus.
                      Tai aš jau eigoje išsiaiškinau, kad net neplanavo. Lyg ir buvo apie tai čia rašyta.

                      Comment


                        Jau seniai krebžda klausimas, kaip bus su dviračių ir pėsčiųjų eismu Linkmenų/Konstitucijos sankryžoje? Kažkaip vis galvojau, kad čia negali būti net kalbos, kad nebus normalios perėjos per Konstitucijos pr iš Linkmenų g. einant dešine puse. Bet tiek statybos leidimas, tiek brėžiniai rodo, kad liks esama absurdiška situacija. T.y. eidamas dešine Linkmenų gatvės ouse ir norėdamas pereiti į kitą Konstitucijos prospekto pusę turėsi kirsti tą pačia Linkmenų gatvę ir belenkiek laukti prie šviesoforų, kurie, be abejo,optimizuoti kuo geresniam "pralaidumui" ir "kamščių mažinimui".

                        Ar aš visgi kažką praleidau ir galutiniame rezultate viskas bus padaryta normaliai?

                        Schemoje dabartinis judėjimo būdas, jei esi pėstytis ar važiuoji dviračiu šaligatviu. Pagal statybos leidimus iš https://maps.vilnius.lt/teritoriju-planavimas situacija po naujo tako ir šaligatvio pertvarkymo liks tokia pati?
                        Paskutinis taisė John; 2019.11.19, 00:56.
                        Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                        Comment


                          Taip. Nėra ten kitoje pusėje perėjos, tad bent dabar bus taip. Papildomas stabdys, bet man tai neatrodo kaip didžiulė problema. Linkmenų g. pravažiuoti šviesoforą nėra didelė bėda. Daugiausiai laukimo yra Konstitucijos pr. O ten jau nesvarbu kurioje pusėje lauksi.

                          Comment


                            Ko tu nori tiketis is tokiu zmoniu ir ju projektavimu? Darnaus judumo schizophrenia - geriau netrukdyk automobiliu eismui, bet leisk pesciuju ir dviraciu srautui kirtsi 3 gatves vietoi vienos.

                            Comment


                              Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                              Taip. Nėra ten kitoje pusėje perėjos, tad bent dabar bus taip. Papildomas stabdys, bet man tai neatrodo kaip didžiulė problema. Linkmenų g. pravažiuoti šviesoforą nėra didelė bėda. Daugiausiai laukimo yra Konstitucijos pr. O ten jau nesvarbu kurioje pusėje lauksi.
                              Nu taip, ne pasaulio pabaiga. Bet darnus judumas etc. Gal aš per daug didelis optimistas, galvodamas, kad naujuose projektuose įmanomi civilizuoti Europietiški sprendimai 2019 metais ES šalies sostinėje, o ne tokie, kaip 1995 metų Baltarusijoje.
                              Paskutinis taisė John; 2019.11.19, 11:31.
                              Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                              Comment


                                Nežinojau, kad 1995 metų Baltarusijoje buvo tiesiami raudono asfalto ir bent 2,5 metrų pločio dviračių takai.

                                Comment


                                  Dabar Vilniuje dviračiu atliekama berods 0,6% kelionių. Kai dviratininkų bus bent 5-6% tuomet pertvarkysime sankryžas taip, kaip mums bus patogu. Kol kas pasidžiaukime, kad dviračių takai pamažu pamažu jungiasi į šiokį tokį tinklą.

                                  Comment


                                    Butu idomu pamatyti toki analogiskai suprojektuota dviraciu taka Nyderlanduose, Danijoj ar Svedijoj. As nesuprantu, argi sunku pakviesti ekspertus is tu saliu kad padetu projektuoti tokius dalykus normaliai, nes musu "ekspertai" nieko kokybiskai nesugeba padaryti.

                                    Comment


                                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                      Nežinojau, kad 1995 metų Baltarusijoje buvo tiesiami raudono asfalto ir bent 2,5 metrų pločio dviračių takai.
                                      Kalbu apie galimybę pereiti gatvę. Arba neatsitrenkti į stulpą šaligatvio viduryje.
                                      Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                                      Comment


                                        Dabar Vilniuje dviračiu atliekama berods 0,6% kelionių. Kai dviratininkų bus bent 5-6% tuomet pertvarkysime sankryžas
                                        Tai tarpusavyje susiję dalykai: infrastruktūra gerėja - dviračių sparčiai daugėja, infrastruktūra negerėja - nėra stimulo ir dviračiams gausėti.

                                        Comment


                                          Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą
                                          Butu idomu pamatyti toki analogiskai suprojektuota dviraciu taka Nyderlanduose, Danijoj ar Svedijoj. As nesuprantu, argi sunku pakviesti ekspertus is tu saliu kad padetu projektuoti tokius dalykus normaliai, nes musu "ekspertai" nieko kokybiskai nesugeba padaryti.
                                          Viskas labai paprasta - tada "savi" ir "tas kas reikia" neteks darbo, o taip pas mus nedaroma...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X