Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Taip. Nėra ten kitoje pusėje perėjos, tad bent dabar bus taip. Papildomas stabdys, bet man tai neatrodo kaip didžiulė problema. Linkmenų g. pravažiuoti šviesoforą nėra didelė bėda. Daugiausiai laukimo yra Konstitucijos pr. O ten jau nesvarbu kurioje pusėje lauksi.

    Comment


      Ko tu nori tiketis is tokiu zmoniu ir ju projektavimu? Darnaus judumo schizophrenia - geriau netrukdyk automobiliu eismui, bet leisk pesciuju ir dviraciu srautui kirtsi 3 gatves vietoi vienos.

      Comment


        Parašė Creatium Rodyti pranešimą
        Taip. Nėra ten kitoje pusėje perėjos, tad bent dabar bus taip. Papildomas stabdys, bet man tai neatrodo kaip didžiulė problema. Linkmenų g. pravažiuoti šviesoforą nėra didelė bėda. Daugiausiai laukimo yra Konstitucijos pr. O ten jau nesvarbu kurioje pusėje lauksi.
        Nu taip, ne pasaulio pabaiga. Bet darnus judumas etc. Gal aš per daug didelis optimistas, galvodamas, kad naujuose projektuose įmanomi civilizuoti Europietiški sprendimai 2019 metais ES šalies sostinėje, o ne tokie, kaip 1995 metų Baltarusijoje.
        Paskutinis taisė John; 2019.11.19, 10:31.
        Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

        Comment


          Nežinojau, kad 1995 metų Baltarusijoje buvo tiesiami raudono asfalto ir bent 2,5 metrų pločio dviračių takai.

          Comment


            Dabar Vilniuje dviračiu atliekama berods 0,6% kelionių. Kai dviratininkų bus bent 5-6% tuomet pertvarkysime sankryžas taip, kaip mums bus patogu. Kol kas pasidžiaukime, kad dviračių takai pamažu pamažu jungiasi į šiokį tokį tinklą.

            Comment


              Butu idomu pamatyti toki analogiskai suprojektuota dviraciu taka Nyderlanduose, Danijoj ar Svedijoj. As nesuprantu, argi sunku pakviesti ekspertus is tu saliu kad padetu projektuoti tokius dalykus normaliai, nes musu "ekspertai" nieko kokybiskai nesugeba padaryti.

              Comment


                Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                Nežinojau, kad 1995 metų Baltarusijoje buvo tiesiami raudono asfalto ir bent 2,5 metrų pločio dviračių takai.
                Kalbu apie galimybę pereiti gatvę. Arba neatsitrenkti į stulpą šaligatvio viduryje.
                Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                Comment


                  Dabar Vilniuje dviračiu atliekama berods 0,6% kelionių. Kai dviratininkų bus bent 5-6% tuomet pertvarkysime sankryžas
                  Tai tarpusavyje susiję dalykai: infrastruktūra gerėja - dviračių sparčiai daugėja, infrastruktūra negerėja - nėra stimulo ir dviračiams gausėti.

                  Comment


                    Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą
                    Butu idomu pamatyti toki analogiskai suprojektuota dviraciu taka Nyderlanduose, Danijoj ar Svedijoj. As nesuprantu, argi sunku pakviesti ekspertus is tu saliu kad padetu projektuoti tokius dalykus normaliai, nes musu "ekspertai" nieko kokybiskai nesugeba padaryti.
                    Viskas labai paprasta - tada "savi" ir "tas kas reikia" neteks darbo, o taip pas mus nedaroma...

                    Comment


                      Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą
                      Butu idomu pamatyti toki analogiskai suprojektuota dviraciu taka Nyderlanduose, Danijoj ar Svedijoj. As nesuprantu, argi sunku pakviesti ekspertus is tu saliu kad padetu projektuoti tokius dalykus normaliai, nes musu "ekspertai" nieko kokybiskai nesugeba padaryti.
                      Stažuojasi tie projektuotojai, daro ekskursijas, kalbasi su tais pačiais ekspertais. Ir pokyčiai yra, negali sakyt, kad viskas taip, kaip buvo prieš 10 metų ar daugiau. Pokyčiai aiškūs ir eina dar geryn. Viskam reikia laiko. Jeigu vienas suprojektuoja gerai, kitas perdaro savaip. Juk dirba ne vienas žmogus, yra daug grandžių. O taip imti ir išmesti visas savo žinias iš 20 metų darbo patirties nėra taip lengva.

                      Nėra čia kažkokia esminė problema. Reikės papildomai kirsti D kategorijos gatvę su šviesoforu. Ot problema. Ateityje, jeigu bus poreikis, galės įrengti dar vieną perėją kitoje pusėje.

                      Comment


                        Kaip suprantu šviesoforinė sankryža nerekonstruota. Rekonstruos sankryža gal padarys visom trim pusėm perėjas, įskaitant dviračiams. Dabar bus toks "einamasis sprendinys".

                        Comment


                          Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                          Kaip suprantu šviesoforinė sankryža nerekonstruota. Rekonstruos sankryža gal padarys visom trim pusėm perėjas, įskaitant dviračiams. Dabar bus toks "einamasis sprendinys".
                          Jeigu kalbi apie naują tiesiamą gatvę link Upės g., tai ne, nenumatoma.

                          Comment


                            Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                            Jeigu kalbi apie naują tiesiamą gatvę link Upės g., tai ne, nenumatoma.
                            Dabar kaip suprantu ne, bet ateityje užtektų tik šios sankryžos rekonstrukcijos (Linkmenų-Konstitucijos). Dabar taip tiesia taką, nes kaip ir nori apsieiti be žymesnio šviesoforinės sankryžos tvarkymo ar rekonstravimo.

                            Comment


                              Senokai galvojau kaip bus su sia sankryza, o pasirodo nekas bus. Teisybes delei - reiks kirsti ne dvi, o tris gatves, iskaitant ir nauja Baravyko (ar kaip ji vadinsis), vietoj vienos kaip galejo buti. Nors gal dauguma vaziuos butent naujoj gatvej esanciu dviraciu taku tiesiai iki upes gatves, o tokiu kurie vaziuos toliau pro forum palace gal nebus tiek daug.
                              Paskutinis taisė Edd; 2019.11.19, 12:22.

                              Comment


                                Parašė Edd Rodyti pranešimą
                                Senokai galvojau kaip bus su sia sankryza, o pasirodo nekas bus. Teisybes delei - reiks kirsti ne dvi, o tris gatves, iskaitant ir nauja Baravyko (ar kaip ji vadinsis), vietoj vienos kaip galejo buti.
                                Algimanto Nasvyčio g.

                                Bet kirsti nereikės.

                                1. Važiuojant link Upės g. (kur dabar tas dviračių takas veda), tam pasitarnaus tiesiama A. Nasvyčio g. (taigi jos kirsti nereikės).
                                2. Važiuojant į Narbuto g. būsimą taką galima bus važiuot per viršutinę žiedo dalį, tada kirsti Narbuto g., kur eis Narbuto g. takas (bus įrengtos pervažos). Ir tai bus greitesnis kelias, nes nereikės šviesofore per Konstitucijos pr. laukt.

                                Comment


                                  Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                  Tiltas turi prasmę tik tokiu atveju, jei būtų normalus susisiekimas su Molėtų pl. ir su Minsko pl.
                                  Maža to, kelių tinklas (ne sodo keliukų) ir taip ten tragiškas.
                                  Naudingiau būtų pastatyti tiltą tarp valakampių ir verkių, ypač dėl dviratininkų susisiekimo.

                                  Click image for larger version

Name:	Untitled222.png
Views:	19
Size:	302,9 kB
ID:	1764000
                                  Flickr

                                  Comment


                                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                    Naudingiau būtų pastatyti tiltą tarp valakampių ir verkių, ypač dėl dviratininkų susisiekimo.

                                    Click image for larger version

Name:	Untitled222.png
Views:	19
Size:	302,9 kB
ID:	1764000
                                    Vietiniam susisiekimui taip, bet čia tema apie aplinkkelius. Kaip jau minėta, Vilniuje dar pora-trejeta tiltų tikrai nepamaišytų.

                                    Comment


                                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                      Naudingiau būtų pastatyti tiltą tarp valakampių ir verkių, ypač dėl dviratininkų susisiekimo.
                                      Ar jie negali kitur važinėti šiaip sau? Būtina tarp tų taškų?

                                      Comment


                                        Parašė Arunasx
                                        Ar jie negali kitur važinėti šiaip sau? Būtina tarp tų taškų?
                                        Tada nebeliktų problemos palei Nerį atmynus nuo centro užkilt į Kryžių taką. Būtų galima pro malūną užvažiuot ir tada susijungia dvirtakiai. Ties elektros laidais ir į Jeruzalės pusę būtų nesudėtinga padaryt atšaką. Be to išspręstų problemišką Eurovelo atkarpą su Verkių gatve.

                                        Comment


                                          Naugarduko g. dviračių juosta tarp Švitrigailos-Pylimo g. Potatocam edition.

                                          Aukštyn


                                          Žemyn

                                          Comment

                                          Working...
                                          X