Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Va čia dar toks vienas iš kelių ženklinimo perlų mūsų mieste susijusių su dviračių takais.



    Laisvės pr. pastatytas labai įdomus ženklas, kuris pastatytas 10 m (nors realiai gal netgi arčiau) iki dviračių tako. Automobilis važiuodamas 50 km/h per vieną sekundę nuvažiuoja beveik 14 metrų. Jeigu imsime prielaidą, kad vairuotojas ženklą pamatys likus iki jo apie 15 m, tai jis turės viso labo 2 sekundes ženklą suprasti, apsidairyti nepatogiu kampu ir esant dviratininkui sustoti jį praleisti. Turbūt ne veltui pagal KET įspėjamieji ženklai miestuose statomi 50-100 m atstumu nuo objekto. Šis ženklas nesuteikia papildomai jokios informacijos, įspėjamosios funkcijos neatlieka, nes pastatytas pernelyg arti, tik blaško vairuotojų dėmesį. Man pirmą kartą jį pamačius prireikė laiko "iškoduoti" ir kol iškodavau, tai jau buvau taką pravažiavęs, nes labai keistas įspėjamasis ženklas "dviratininkai" ir lentelė "dviračių eismas" (nors ši lentelė turėtų būti naudojama su ženklu "duoti kelią").
    Tuo pačiu visiškai neaišku kada dviratininkai turi pirmenybe, o kada neturi. Nes kirstami šią nuovažą jie turi pirmenybę, tačiau už kelių metrų vėl kirsdami važiuojamąją dalį jau neturi pirmenybės, nes ženklas "duoti kelia" pastatytas automobiliams jau kirtus dviračių taką. Kažkodėl prioritetai yra pristatyti neaiškių ženklų, bet ne aiškiai sudėlioti eismo dalyvių pirmumus. Nors įtariu, kad net specialistai sprendžiantys apie šių ženklų statymą nelabai susigaudo

    Comment


      Man labai įdomi ta pėsčiųjų perėjų ir greta einančių dviračių takų (atskirtų kvadratais) taisyklių logika. Pagal taisykles kirsdamas perėją dviratininkas turi nulipti (didelė nesąmonė), o važiuodamas tokiu taku kaip parodyta nuotraukoje gali nenulipti nuo dviračio (tik sumažinti greitį). Čia dviratininkams 100% pirmumas, tuo labiau, kad vairuotojas sukdamas kerta tiek pėsčiųjų, tiek dviratininkų judėjimo kryptį. Ar vairuotojas labai jaučia tą skirtumą tarp dviračių tako ir perėjos ir labai žiūri į kelio ženklinimą? Kelio ženklai juk tokiais atvejais turbūt stovi ne visada. Savaime suprantama, kad net ir turėdamas pirmumą dviratinkas kažkiek rizikuoja gauti į šoną ir turi būti atsargus. Šitie taisyklių nenuoseklumai ir subtilumai lemia, kad tų taisyklių daugelis tiesiog nemoka.
      Paskutinis taisė senasnamas; 2019.06.18, 20:51.

      Comment


        Parašė sleader Rodyti pranešimą
        Laisvės pr. pastatytas labai įdomus ženklas, kuris pastatytas 10 m (nors realiai gal netgi arčiau) iki dviračių tako. Automobilis važiuodamas 50 km/h per vieną sekundę nuvažiuoja beveik 14 metrų...
        Tikiuosi Tvarkau Vilnių pranešėte?

        Comment


          Tokios perėjos su šalia pažymėtais takais yra skirtos apgauti taisyklių gerai neišmanančius dviratininkus ir sukelti riziką būti nutrenktiems. Yra vairuotojų pareigos pėstiesiems juos praleisti per pažymėtą perėją, tačiau nėra jokios vairuotojų pareigos dviratininkams juos praleisti per perėją arba važiuojančius šalia jos. Kadangi tai transporto priemonė, tai ją reikia praleisti sukant į kairę arba į dešinę sankryžose, sankryžose kai dviratininkas važiuoja pagrindiniu keliu (taip pat, kai dviračių takas eina už ženklo "Duoti kelią" arba STOP) ir vienareikšmėse sankryžose kai jis artėja iš dešinės. Jokiais kitais atvejais vairuotojas neprivalo praleisti dviratininko.
          Dėl šios nuovažos, pagal paskutinę KET redakciją yra ir daugiau įdomybių. Kelių eismo taisyklėse nebeliko apibrėžimo kas yra sankryža (anksčiau buvo), tokio apibrėžimo nėra ir Saugaus eismo automobilių keliais įstatyme, nors sąvoka sankryža gana dažnai panaudota KET. Čia eilinis mūsų teisės aktų kaitaliotojų lepsusas, nes teisiškai dabar nebėra aišku ar tokia nuovaža nuo kelio yra laikoma sankryža ir kas tiksliai yra sankryža, bei kokios jos ribos.
          Kelio ženklai turi stovėti visada, kaip visada jie stovi prieš sankryžas. Susikirtimas su dviračių taku yra tokia pati sankryža, kaip ir susikirtimas su gatve, tik čia pas mus visaip durnai bandoma interpretuoti.
          Norečiau atkreipti dėmesį, kad Olandijoje, kurioje eismo organizavimas gerai sutvarkytas, net ir dviračių takų susikirtimuose stovi pirmumo ženklai, taip pat jie įrengiami ir dviračiu takui kertant reguliuojamą sankryžą (tam atvejui jeigu šviesoforas neveiks).
          https://www.google.lt/maps/@52.42216...7i13312!8i6656
          https://www.google.lt/maps/@52.42157...7i13312!8i6656
          Ženklai stovi ir dviračiu take, jam kertant gatvę/kelią:
          https://www.google.lt/maps/@52.42342...7i16384!8i8192
          Čia turbūt panašiausia į situacija Laisvės pr. Taigi jeigu takas atitrauktas nuo gatvės ir nuovažą kertą kiek toliau, prieš taką stovi ženklai "Duoti kelią" su papildomomis lentelėmis, kad tai dvikryptis dviračių takas:
          https://www.google.lt/maps/@52.33192...7i13312!8i6656

          Čia Stokholme irgi panašioje nuovažoje dviračių takas eina šalia perėjos, tai irgi stovi ženklai "Duoti kelią":
          https://www.google.lt/maps/@59.32757...7i13312!8i6656

          Comment


            Parašė digital Rodyti pranešimą
            Tikiuosi Tvarkau Vilnių pranešėte?
            Dar nesugalvojau ką parašyti. Jeigu parašysiu "beprasmis ir nesąmoningas ženklas" tai iškart toks pranešimas keliaus į šiukšlių dėžę. Dėl atstumo ir nuvžiuojamo kelio, tai specialistai tikriausiai žino, nes į fizikos pamokas turėjo vaikščioti, gal net universitete lankėsi

            Comment


              Tai tą patį ką čia.

              Comment


                Tokios perėjos su šalia pažymėtais takais yra skirtos apgauti taisyklių gerai neišmanančius dviratininkus ir sukelti riziką būti nutrenktiems.
                Bent jau šioje vietoje tai dviratininkai turi būti praleisti, nes vairuotojai išsukdami iš kelio kerta ir dviratininkų, ir pėsčiųjų judėjimo kryptį.
                Dviračio vairuotojas, norėdamas kirsti važiuojamąją dalį ten, kur eismas nereguliuojamas, privalo praleisti važiuojamąja dalimi važiuojančias transporto priemones, išskyrus tuos atvejus, kai kerta išvažiavimus iš šalia kelio esančių teritorijų, gyvenamosios zonos, kiemo, stovėjimo aikštelės, kai kerta važiuojamąją dalį, į kurią kiti vairuotojai suka
                Vairuotojai taisyklių irgi nemoka arba nenori jų laikytis - išvažiuodami iš kiemų, aikštelių ir kirsdami šaligatvį/dviračių taką dažniausiai "nemato" nei dviratininkų, nei pėsčiųjų.

                Comment


                  Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                  Bent jau šioje vietoje tai dviratininkai turi būti praleisti, nes vairuotojai išsukdami iš kelio kerta ir dviratininkų, ir pėsčiųjų judėjimo kryptį.
                  Kaip jau minėjau, nuotraukos priekyje matomoje vietoje vairuotojai turi praleisti dviratininkus, tačiau dviratininkai važiuodami toliau už 5 metrų jau nebeturi pirmumo ir turi praleisti automobilius. Čia visiška nesąmonė.

                  Vairuotojai taisyklių irgi nemoka arba nenori jų laikytis - išvažiuodami iš kiemų, aikštelių ir kirsdami šaligatvį/dviračių taką dažniausiai "nemato" nei dviratininkų, nei pėsčiųjų.
                  Čia jau kita istorija. Vieni mato, kiti nenori matyti ir "nemato". Bet nematydami ir nepraleisdami jie pažeidžia KET, o vat perėjose pažymėtuose dviračių takuose dažnais atvejais nepraleisdami jie nieko nepažeidžia.

                  Comment


                    Parašė sleader Rodyti pranešimą
                    Va čia dar toks vienas iš kelių ženklinimo perlų mūsų mieste susijusių su dviračių takais.

                    http://foto.terpe.lt/inkelti/2019061...608_161027.jpg

                    Laisvės pr. pastatytas labai įdomus ženklas, kuris pastatytas 10 m (nors realiai gal netgi arčiau) iki dviračių tako. Automobilis važiuodamas 50 km/h per vieną sekundę nuvažiuoja beveik 14 metrų. Jeigu imsime prielaidą, kad vairuotojas ženklą pamatys likus iki jo apie 15 m, tai jis turės viso labo 2 sekundes ženklą suprasti, apsidairyti nepatogiu kampu ir esant dviratininkui sustoti jį praleisti. Turbūt ne veltui pagal KET įspėjamieji ženklai miestuose statomi 50-100 m atstumu nuo objekto. Šis ženklas nesuteikia papildomai jokios informacijos, įspėjamosios funkcijos neatlieka, nes pastatytas pernelyg arti, tik blaško vairuotojų dėmesį. Man pirmą kartą jį pamačius prireikė laiko "iškoduoti" ir kol iškodavau, tai jau buvau taką pravažiavęs, nes labai keistas įspėjamasis ženklas "dviratininkai" ir lentelė "dviračių eismas" (nors ši lentelė turėtų būti naudojama su ženklu "duoti kelią").
                    Tuo pačiu visiškai neaišku kada dviratininkai turi pirmenybe, o kada neturi. Nes kirstami šią nuovažą jie turi pirmenybę, tačiau už kelių metrų vėl kirsdami važiuojamąją dalį jau neturi pirmenybės, nes ženklas "duoti kelia" pastatytas automobiliams jau kirtus dviračių taką. Kažkodėl prioritetai yra pristatyti neaiškių ženklų, bet ne aiškiai sudėlioti eismo dalyvių pirmumus. Nors įtariu, kad net specialistai sprendžiantys apie šių ženklų statymą nelabai susigaudo
                    Išeitis paprasta - greičio kalniukas. Problema būtų išpsręsta iškart, visiškai ir nebrangiai.
                    Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                    Comment


                      Šiandien anksti ryte prie neries krantinių dalyje atkarpos ant juodo asfalto sluoksnio deda bitumą surišimui. Gal ryt ryte jau raudonu asfaltu duos pralėkt?

                      Comment


                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                        Sako, kad čia bus bendras takas.

                        Bet nereikėjo apskritai ten asfalto gatvelės daryt, ten tėra privažiavimas prie namų, o ne gatvė. Reikėjo daryt bendro judėjimo erdvę, galbūt su atskirtais šaligatviais. Kažką pan. kaip Vileišio g. bus.
                        Šaligatvis yra kairėje pusėje 1,875 m pločio (ties stulpais - 1,50 m pločio).

                        Aš irgi manau, kad tokiame akligatvyje tikrai nereikėjo bendro tako - atskiras šaligatvis kairėje, o gatvele - dviračių eismas su automobiliais. Bet ne mes juk ekspertai....

                        Parašė Cer Rodyti pranešimą
                        Šiandien anksti ryte prie neries krantinių dalyje atkarpos ant juodo asfalto sluoksnio deda bitumą surišimui. Gal ryt ryte jau raudonu asfaltu duos pralėkt?
                        Tikrai taip
                        Paskutinis taisė Mindzius-LT; 2019.06.19, 12:37.

                        Comment


                          Gal jau yra kur nors paskelbtas T. Narbuto g. dviračių tako projektas?
                          Kažkaip labai jau lėtai ten viskas vyksta, nors tas takas yra pagrindinė arterija daugeliui vakarinių rajonų gyventojų patekti į centrą.

                          Comment


                            Prasidejo Didlaukio g. Saligatvio rekonstrukcija ir dvirtakio tiesimas

                            Comment


                              Parašė fireboy Rodyti pranešimą
                              Gal jau yra kur nors paskelbtas T. Narbuto g. dviračių tako projektas?
                              Kažkaip labai jau lėtai ten viskas vyksta, nors tas takas yra pagrindinė arterija daugeliui vakarinių rajonų gyventojų patekti į centrą.
                              Projektas seniusiai paskelbtas: https://citify.eu/t-narbuto-g-dviraciu-takas/
                              Spėju kad pradės pabaigę atkarpą nuo Pilaitės iki Spaudos rūmų, ty. anksčiausiai rudenį.

                              Parašė Mindzius-LT Rodyti pranešimą
                              Tikrai taip
                              Iš nuotraukos nepanašu kad kažkam rūpi tas draudimas nesinaudoti taku iki 06-21
                              Paskutinis taisė Picusiaubas; 2019.06.19, 18:04.

                              Comment


                                Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                Kaip jau minėjau, nuotraukos priekyje matomoje vietoje vairuotojai turi praleisti dviratininkus, tačiau dviratininkai važiuodami toliau už 5 metrų jau nebeturi pirmumo ir turi praleisti automobilius. Čia visiška nesąmonė.
                                O kodėl taip sugalvojai? Pirmumas visur dviračių, keli lapai diskusijų, jeigu norisi įsigilint:

                                Parašė dondc Rodyti pranešimą

                                Šiaip bandžiau pramušti dviratininkams pirmumą Laisvės pr. nusukant į L. Asanavičiūtės g. Pavyko, bet paskui pastebėjau, jog išsukant iš L. Asanavičiūtės g. į Laisvės pr. ten taip pat yra posūkio ženklas 402., todėl parašiau privačiai projektų vadovui su užklausa ar nereiktų taisyti patvirtintos ženklinimo schemos, kurios dar nespėjo atlikti.

                                Berašant šį pranešimą gavau laišką su patvirtinta schema, kurioje jie patys, net man neprašant, numatė dviratininkų pirmumą ir iš L. Asanavičiūtės g.:
                                Click image for larger version

Name:	image001.jpg
Views:	1
Size:	34,6 kB
ID:	1712546

                                Deja kelio ženklų "duoti kelią" nenumatė, o trikampiai nusitrins arba bus užsnigti. Pirminiai siūlymai: https://tvarkaumiesta.lt/problem/79714

                                P. S. Patiko projektų vadovo prierašas: "Atkreipiu dėmesį, kad Jūsų minima problema dėl greičio viršijimo ties nusukimu į L. Asanavičiūtės g. yra ne ženklinimo o vairuotojų nesilaikymo KET problema." Na nieko, turiu minčių, kaip patobulint, susirašysiu dar. Beje, diskusiją reiktų perkelt į KET temą, kita vertus, čia didesnis pastebimumas.

                                Comment


                                  Parašė dondc Rodyti pranešimą
                                  O kodėl taip sugalvojai? Pirmumas visur dviračių, keli lapai diskusijų, jeigu norisi įsigilint:
                                  Man tai įdomiau, kodėl pats sugalvojai paryškintą teiginį Nėra į ką gilintis tose citatose, nes (dėstau papunkčiui):
                                  1) Įspėjamieji ženklai nesukuria pareigos kažką praleisti;
                                  2) Savaime dviratininkai, važiuojantys dviračių taku, neturi jokio pirmumo prieš kertamu keliu važiuojančias kitas transporto priemones;
                                  3) Ženklas "Duoti kelią" įrengtas už dviračių tako, o pagal kelių horizontaliojo ženklinimo taisykles 1.12 linija naudojama su ženklu Nr.203.

                                  Dar dėl linijos 1.12 galima ir diskutuoti, jeigu ji pažymėta prieš dviračių taką ir yra matoma, bet kai nesimatys, tai kaip tada? Kol nesninga yra pirmumas, kai pasninga nebėra? Taip neturi būti. Griežtai.

                                  Ten tereikia 203 įrengti prieš dviračių taką, kaip rekomenduoja ir kelio ženklų įrengimo taisyklės. Tada nebus nei jokių diskusijų, nei abejonių ar dvejonių
                                  Paskutinis taisė sleader; 2019.06.19, 22:06.

                                  Comment


                                    Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                    Man tai įdomiau, kodėl pats sugalvojai paryškintą teiginį Nėra į ką gilintis tose citatose, nes (dėstau papunkčiui):
                                    1) Įspėjamieji ženklai nesukuria pareigos kažką praleisti;
                                    2) Savaime dviratininkai, važiuojantys dviračių taku, neturi jokio pirmumo prieš kertamu keliu važiuojančias kitas transporto priemones;
                                    3) Ženklas "Duoti kelią" įrengtas už dviračių tako, o pagal kelių horizontaliojo ženklinimo taisykles 1.12 linija naudojama su ženklu Nr.203.

                                    Dar dėl linijos 1.12 galima ir diskutuoti, jeigu ji pažymėta prieš dviračių taką ir yra matoma, bet kai nesimatys, tai kaip tada? Kol nesninga yra pirmumas, kai pasninga nebėra? Taip neturi būti. Griežtai.

                                    Ten tereikia 203 įrengti prieš dviračių taką, kaip rekomenduoja ir kelio ženklų įrengimo taisyklės. Tada nebus nei jokių diskusijų, nei abejonių ar dvejonių
                                    Pradžiai rašai, jog dviračiai neturi pirmumo, o po to jau parašai, kad turi, kol nėra sniego...

                                    Dėl punkto 1) – trikampiai ant kelio nėra įspėjimas, o prievolė duoti kelią. Ten už 5 metrų yra tie trikampiai prieš perėją prigretintą prie dviračių pervažos, t. y. jie skirti nurodyti praleisti dviračius pervažoje.

                                    Dėl 2) – visko nekopijuosiu iš KET temos, bet bent truputį:

                                    Parašė dondc Rodyti pranešimą

                                    „Vairuotojas privalo duoti kelią eismo dalyviams (dviračių vairuotojams ir kitiems), kertantiems bet kurią važiuojamosios dalies, į kurią jis suka , eismo juostą.” galima tą posūkį traktuoti, kaip važiuojamąją dalį į kurią suka automobilis. Natūralu, kad pradžiai važiuoji tiesia L. Asanavičiūtės gatve, tada suki į posūkį, kol įsuki galiausiai į kitą gatvę – Laisvės pr. Įsižiūrėkit į posūkio ženklą, kuris, taip pat neturi papildomos lentelės, tad posūkis yra teisiškai (ir faktiškai) nuo to ženklo, o dviračių pervaža jau už to ženklo, tad dviračių pirmumas bet kuriuo atveju. Tik pamatęs tą posūkio ženklą ir kreipiausi papildomai dėl schemos tobulinimo (nors jie tą jau ir be manęs numatė).

                                    Išsukimas iš L. Asanavičiūtės: https://www.google.lt/maps/@54.69386...7i13312!8i6656
                                    402 Važiuoti į dešinę Leidžiama važiuoti tik rodyklės kryptimi. Kelio ženklas galioja toje važiuojamųjų dalių sankirtoje, prieš kurią jis pastatytas. Kelio ženklo reikalavimai netaikomi maršrutiniam transportui
                                    Žodžiu, dviratininkų ir pėsčiųjų pirmumas net be jokių perėjų. Pramušim čia, galima bus mėgint su Vakariniais aplinkkeliais visokiais – ten irgi visur „dobilo” nusukimai plataus laipsnio. Pavojinga būtų važiuot dviračiu drąsiai, bet pakankamai kokybiškas, įvairiapusiškas bei pilnas žymėjimas turėtų prilėtinti automobilių srautą ir ilgainiui, tai taps norma.

                                    Dėl rašytų laiškų ilgio net negaliu čia kopijuoti susirašinėjimo, galit kokybiškai paskaityti čia, su nuotraukomis ir pavyzdžiais iš užsienio: https://drive.google.com/open?id=1uz...U6mK2_KP3fGv_F

                                    Mano pateikta galutinė schema, bei atsakymas: „Ačiū už pateiktus pasiūlymus. Informuoju, kad Jūsų siūlymai bus pakartotinai pateikti, pristatyti ir apsvarstyti Vilniaus miesto savivaldybės Miesto ūkio ir transporto departamento schemų derinimo darbo grupėje kitą savaitę. Dėl priimtų sprendinių informuosiu Jus asmeniškai.”
                                    Click image for larger version  Name:	Schema_Laisves_pr..jpg Views:	1 Size:	171,3 kB ID:	1712835
                                    ​​​​
                                    Dėl 3) – tas ženklas įrengtas automobiliams prieš pat įsiliejant į Laisvės pr., kad praleistų ten mašinas. KET teigia, jei nėra kelio ženklų, tai reikia vadovautis kelio ženklinimu (dažais, tais trikampiukais). Kai bus sniegas ir trikampių nesimatys, dėl mano antrame punkte išdėstytų aplinkybių vistiek išlieka dviračių pirmumas, nes jie važiuoja pagrindiniu keliu, kurio dalį, t. y. dviračių taką kerta jau atvažiuojantys automobiliai iš L. Asanavičiųtės g., o ne dviračiai kertą L. Asanavičiūtės g. Kelias, pagal apibrėžimą KET, yra ne gatvė, o visas plotis nuo kraštinių vejos bortų ties kraštinėmis šaligatvio plytelėmis, kur šiuo atveju, įeina ir dviračių takas.

                                    ---

                                    Realybė ta, kad nieks nemoka taisyklių, tamsta taip pat, o ir aš kelis kartus užvedžiau diskusiją kol pats išsiaiškinau, kieno pirmumas toje vietoje. Savivaldybė nežymėtų jokių trikampių "duoti kelią", jei dviratininkams jis nepriklausytų, čia gi vis dar Lietuva su savo tradicijom. Atsižvelgta į mažąją dalį siūlymų ir padaryta ne taip, kaip buvo reikalauta, su tuo negalima nesutikti.

                                    Papildant, mūsų mentai yra visiški aps*šikę melagiai ir nepajudins piršto vardan "visi eismo dalyviai lygūs", susirašynėjau labai daug mail'ais, FB ir per "Tvarkau miestą", tad nenuostabu, kad visokie Antonai ir Co nesugeba elementarių dalykų įgyvendint, nes jiems neleidžia tiesiog.

                                    Comment


                                      Aleliuja, aš taisyklių nemoku, o tamsta mokate. Medalis jums Šiaip jeigu prisiminsite, tai pacitavote mano pranešimą su nuotrauka, kurioje nesimato 1.12 ženklinimo, todėl tą pranešimą rašiau pagal tai kas matėsi toje nuotraukoje ir dariau prielaidą, kad ten nėra pirmumo, o joje ženklas 203 įrengtas ne kaip rekomenduoja taisyklės (prieš dviračių taką).
                                      Toliau galime nediskutuoti, nes ką čia nevykėliai gali pasakyti profesoriui Tik patarimas pasigilinti ką reiškia "važiuojamoji dalis, į kurią jis suka", nes tai niekaip negali būti važiuojamoji dalis dar net pradėjus posūkio manevro.
                                      Paskutinis taisė sleader; 2019.06.19, 23:12.

                                      Comment


                                        Parašė Picusiaubas Rodyti pranešimą

                                        Projektas seniusiai paskelbtas: https://citify.eu/t-narbuto-g-dviraciu-takas/
                                        Spėju kad pradės pabaigę atkarpą nuo Pilaitės iki Spaudos rūmų, ty. anksčiausiai rudenį.
                                        Tai kad ten projektas įdėtas yra ne Narbuto g. tako, o Pilaitės pr. tako nuo Sietyno g. iki Laisvės pr. O kur toliau įdėtos Narbuto gatvės tako schemos tai ten kažkieno papaišymai su Paintu, o ne projektas su matmenimis ir aukščiais. Aš norėčiau pamatyti tą, kuris viešuose pirkimuose dedamas.

                                        Comment


                                          Parašė fireboy Rodyti pranešimą

                                          Tai kad ten projektas įdėtas yra ne Narbuto g. tako, o Pilaitės pr. tako nuo Sietyno g. iki Laisvės pr. O kur toliau įdėtos Narbuto gatvės tako schemos tai ten kažkieno papaišymai su Paintu, o ne projektas su matmenimis ir aukščiais. Aš norėčiau pamatyti tą, kuris viešuose pirkimuose dedamas.
                                          Dalis projekto yra, nes buvo viešieji pirkimai. Kitos dalies yra tai, kam išduoti leidimai. Tikslių brėžinių viešumoje dar nebuvo, nes nebuvo pirkimų.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X