Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Picusiaubas Rodyti pranešimą
    Ar yra kažkokia praktinė priežastis daryti raudonos spalvos takus? Kokybė pastebimai krito būtent pradėjus dėti raudoną asfaltą.
    Reiktų klausti, kodėl raudoni takai kitur neskilinėja ir netrupa, kaip Vilniuje? Ne spalva lemia, o technologiniai sprendimai, kurie Vilniuje, akivaizdu buvo pasirinkti blogai.
    Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

    Comment


      Parašė ttttt Rodyti pranešimą
      Kad tuo taku važinės technika net ir viską užbaigus, tai mes to neišvengsim ir nėra pagrindo viską nukelinėti į vėlesnį laiką. Lentos ten aiškiai sudėtos tose vietose, kurias kerta technika, o ten, kur matosi vėžios, dar nereiškia, kad tos lentos nebuvo sudėtos, kai tos vėžios atsirado. Mano supratimu bent jau taip turėtų būti elgiamasi. Ar verta infrastruktūrą vystyti po to, kai atsiranda gyvenamieji namai - tai čia irgi didelis klausimas, klausimas kas pirmiau - višta ar kiaušinis. Aš būčiau už tai, kad pirmiau atsirastų infrastruktūra, nes būtent tai yra didžiausia paskata verslui ten investuoti. Mano supratimu Šnipiškių pagrindinė problema yra ne ta, kad ten nėra investicijų į naujus projektus, o tai, kad nėra išvystyta infrastruktūra tiems investuotojams pritraukti.

      Comment


        Parašė Eidvis Rodyti pranešimą

        Kad tuo taku važinės technika net ir viską užbaigus, tai mes to neišvengsim ir nėra pagrindo viską nukelinėti į vėlesnį laiką. Lentos ten aiškiai sudėtos tose vietose, kurias kerta technika, o ten, kur matosi vėžios, dar nereiškia, kad tos lentos nebuvo sudėtos, kai tos vėžios atsirado. Mano supratimu bent jau taip turėtų būti elgiamasi. Ar verta infrastruktūrą vystyti po to, kai atsiranda gyvenamieji namai - tai čia irgi didelis klausimas, klausimas kas pirmiau - višta ar kiaušinis. Aš būčiau už tai, kad pirmiau atsirastų infrastruktūra, nes būtent tai yra didžiausia paskata verslui ten investuoti. Mano supratimu Šnipiškių pagrindinė problema yra ne ta, kad ten nėra investicijų į naujus projektus, o tai, kad nėra išvystyta infrastruktūra tiems investuotojams pritraukti.
        Gerai, nesiginčysiu, praeinu ten beveik kasdien ir savo akimis matau kaip dvirtakiu ramiai važinėja technika, galit nueit ten ir įsitikint, kad esu teisus ir tos lentos ten šiaip sau... Aš irgi už tai, kad VMS skatintų verslą vystydami infrastruktūra, bet come on, juk yra elementari logika, kodėl ta logika suveikė su gatve ir jos nenutiesė statybų pradžioje, kad paskui ją sugadintų sunkioji technika, bet nesuveikė su dvirtakiu, nors manau buvau ne vienintelis, kuris jiem rašė, kad nereikia to daryti? VMS dar planavimo stadijoje susitarė su Paupio vystytojais dėl savo inrastruktūrinio indelio į rajoną, jūs galvojat Paupio vystytojams reikėjo to tako here and now, kad jis tik trukdytų dirbti? Tai buvo kvaila ir nagla priešrinkiminė Šimašiaus reklama, face it.

        Comment


          Parašė ttttt Rodyti pranešimą

          Gerai, nesiginčysiu, praeinu ten beveik kasdien ir savo akimis matau kaip dvirtakiu ramiai važinėja technika, galit nueit ten ir įsitikint, kad esu teisus ir tos lentos ten šiaip sau... Aš irgi už tai, kad VMS skatintų verslą vystydami infrastruktūra, bet come on, juk yra elementari logika, kodėl ta logika suveikė su gatve ir jos nenutiesė statybų pradžioje, kad paskui ją sugadintų sunkioji technika, bet nesuveikė su dvirtakiu, nors manau buvau ne vienintelis, kuris jiem rašė, kad nereikia to daryti? VMS dar planavimo stadijoje susitarė su Paupio vystytojais dėl savo inrastruktūrinio indelio į rajoną, jūs galvojat Paupio vystytojams reikėjo to tako here and now, kad jis tik trukdytų dirbti? Tai buvo kvaila ir nagla priešrinkiminė Šimašiaus reklama, face it.
          Jeigu manai, kad savivaldybė čia ir dabar sprendžia kur ir kam skirstyti biudžeto lėšas, tai labai klysti. Miesto biudžetas planuojamas ir tvirtinamas iš anksto. Antra, dėl broko, nėra reikalo kaltinti savivaldybę dėl blogo darbo, kol takas nepabaigtas ir nepriduotas užsakovui. Trečia, jegu Paupio projekto rangovas nemoka saugoti visuomeninio turto, tai jis tą žalą turės vienaip ar kitaip kompensuoti. Ketvirta, sakai, kad takas ten šiuo metu nereikalingas, nes nėra kam naudotis, bet kitame poste pažymi, kad praeini juo beveik kasdien. Tas takas skirtas ne tik būsimiems Paupio gyventojams, bet ir esamiem Užupio ir Paplaujos gyventojams, kurie juo gali naudotis ne tik susisiekimo, bet ir rekreaciniais tikslais.

          Comment


            Parašė Perfect Rodyti pranešimą

            Jeigu manai, kad savivaldybė čia ir dabar sprendžia kur ir kam skirstyti biudžeto lėšas, tai labai klysti. Miesto biudžetas planuojamas ir tvirtinamas iš anksto.
            Tame ir problema, kad žinodami apie numatomas didžiules statybas iš anksto, VMS nusprendė tiesti tą taką dėl politinės reklamos.

            Antra, dėl broko, nėra reikalo kaltinti savivaldybę dėl blogo darbo, kol takas nepabaigtas ir nepriduotas užsakovui
            Brokas yra kvailo sprendimo pasėkmė, o kiekvienas jo taisymas kainuoja papildomus mokesčių mokėtojų pinigus. Nesvarbu, kad galų gale, po kokių metų, kai jau nebebus technikos, jie pagaliau sutaisys visą broką, tai niekaip nekeičia to fakto, kad sprendimai buvo tiesiog absurdiški ir veltui iššvaistyti papildomi pinigai ir darbo jėga, kuria galima buvo nukreipt į tikrai aktualius objektus, pavyzdžiui į stovintį vietoje Neries Senvagės dviračių taką.

            Trečia, jegu Paupio projekto rangovas nemoka saugoti visuomeninio turto, tai jis tą žalą turės vienaip ar kitaip kompensuoti.
            Kadangi skraidančios statybinės technikos dar nėra, tai ko galima buvo tikėtis?

            Ketvirta, sakai, kad takas ten šiuo metu nereikalingas, nes nėra kam naudotis, bet kitame poste pažymi, kad praeini juo beveik kasdien. Tas takas skirtas ne tik būsimiems Paupio gyventojams, bet ir esamiem Užupio ir Paplaujos gyventojams, kurie juo gali naudotis ne tik susisiekimo, bet ir rekreaciniais tikslais.
            Aš praeidavau ten ir tada, kai dar nebuvo dviračių tako - pėsčiųjų taku. O darau tai ne dėl maršruto patogumo, o iš smalsumo, kadangi nusipirkau ten butą. Man labai įdomu kaip Užupio gyventojai be ratų-kvardatų gali patekt į tą taką ir kur jie juo eitų iš Užupio? Rekreaciniems tikslams? Rimtai, nebesvaikit... Jūs ten bent kartą buvote? Ten vyksta statybos, važinėja technika, dulkių debesys... Užupyje ir šalia jo tikrai nėra geresnių vietų ir užupiečiai plūsta leisti savo laisvą laiką ten, ane?

            Comment


              Panašu, kad Pilaitės pr. bus sudėti bortai, kurie numatyti projekte. Tik įdomu ar atkarpoje nuo aplinkkelio iki Sietyno gatvės bus padarytas atskirimas, ar paliks taip kaip dabar yra.

              Comment


                Visuomenės informavimas apie numatomą dviračių tako Antakalnio g. nuo M.K. Oginskio g. iki Saulėtekio al. Vilniuje, projektavimą
                Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                Comment


                  Pieninės g. dviračių takas









                  Comment


                    Kareivių g. jau kloja asfaltą

                    Comment


                      https://www.dropbox.com/sh/sxrt5ub5d...2015_11_26.pdf

                      19 puslapy yra preliminarus darbų vykdimo grafikas, kurio niekaip neina suprast. Ar tai pažymėta kiek mėnesiu užtruks atkarpos darbai, ar kad dirbs nuo 1 mėnesio iki 5 (kaip tai gali būt įmanoma dėl žiemos?), jeigu ne nuo 1 iki 5, tai kodėl tada kiti darbai prasidėda 5 ar 6 mėnesį? Ką reiškia tos 3 skirtingos spalvos? Šiaip 99% atvejų neturiu visiškai jokių problemų su grafikais, bet šito absoliučiai nesuprantu... Pavyzdžiui vienintelė atkarpa, kurioje nuo spalio vidurio vyksta darbai yra Atkarpa G - kada pagal grafiką joje turėtų pasibaigt darbai?

                      Comment


                        Aš suprantu taip:

                        - viskas čia eina kalba apie mėnesius nuo sutarties pasirašymo datos (turbūt);
                        - jeigu pažymėti mėnesiai 1-5, tai tą laiką ir vykdomi tie darbai;
                        - G atkarpa vykdoma nuo 3 (tada prasideda) iki 10 (baigiasi) mėnesio;

                        O spalvos, spėju, reiškia arba ardymą arba naują statybą. Jeigu atkreipsi dėmesį, kad pilkai pažymėti visi darbai, kurie susiję su ardymu, valdymu, žemės darbais. Geltonai visi darbai su takų tiesimu, paviljonų, terasų įrengimu ir t.t.

                        EDIT: Bet čia reik žiūrėt atsargiai, nes visas projektas yra suskaidytas į dalis, kurioms buvo vykdyti atskiri statybos konkursai. Todėl tarkim ties prūdais darbai dar nelabai vyksta, nes konkursas pasibaigė visai neseniai.
                        Paskutinis taisė Creatium; 2019.06.01, 12:16.

                        Comment


                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                          Aš suprantu taip:

                          - viskas čia eina kalba apie mėnesius nuo sutarties pasirašymo datos (turbūt);
                          - jeigu pažymėti mėnesiai 1-5, tai tą laiką ir vykdomi tie darbai;
                          - G atkarpa vykdoma nuo 3 (tada prasideda) iki 10 (baigiasi) mėnesio;

                          Na jo, atrodo logiškai, irgi taip supratau, bet tada nelabai suprantu:

                          1) G atkarpą pradėjo dar spalio vidury (pas juos pažymėta, kad spalio 29, bet realiai puikiai prisimenu, kad pradėjo anksčiau ir dar buvo pakankamai šilta), iš tikrųjų dirbo iki pat gruodžio, paskui atnaujino darbus kažkur kovo pradžioje, kažkiek padirbo ir iki šiol "dirba".
                          2) 8 mėnesiai tokiai trumpai atkarpai? Kažkaip netikiu, kad tai įmanoma... Tas pats su tarkim C atkarpa - 420 metrai per 6 mėnesius, gaunas kiek daugiau ne 3 metrai per dieną (suprantu, kad tai ir dvirtakis ir šaligatvis ir apšvietimas, bet vistiek), D atkarpa išvis 220 metrai per 4 mėnesius - 2,6 metro per dieną... du ukrainiečiai padarytų greičiau.
                          3) Kokią Konstitucijos/Linkmenų sankryžos 6 mėnesių dalinę rekonstrukciją jie planavo pradėt sausį?

                          EDIT: Bet čia reik žiūrėt atsargiai, nes visas projektas yra suskaidytas į dalis, kurioms buvo vykdyti atskiri statybos konkursai. Todėl tarkim ties prūdais darbai dar nelabai vyksta, nes konkursas pasibaigė visai neseniai.
                          "Nelabai" jie vyksta G atkarpoje, kitose atkarpose jie išvis nevyksta (nebent kažkur už tų prūdų, kur nesimato nuo Linkmenų gatvės, bet labai abejoju).

                          O šitas Dviračių projektų darbų timeline yra kažkoks fake news, pavyzdžiui pasirodo Narbuto dvirtakį tiesia jau nuo praeitų metų lapkričio, Širvintų-Žalgirio-Rinktinės jau nuo vasario, Žirmūnų trikampy nuo kovo, žodžiu darbai vyksta, bet tik virtualiai.

                          Comment


                            Tu nepamiršk, kad tu ten nagrinėji projektinius pasiūlymus. Tai po jų sekė tech. projektas, pirkimai ir po to dar darbo projektas. O apie ištęstus terminus jau kitoje temoje pašnekėjom.

                            Dviračių projektų timeline neatnaujinamas tiesiog. Arba tiksliau sakant viršuje parašyta, kad yra atnaujinama informacija, kas realiai reiškia, kad pasitikėti duomenimis nereikia.

                            Ir ten tie terminai visada buvo preliminarūs. Pagrinde dėl to, kad prie to paties projekto dirba krūva žmonių ir krūva atsakingų asmenų. Ačiū Poderskiui nuo rudens situacija keisis ir už visus atskiro projekto vėlavimus atsakys vienas vienintelis asmuo.

                            Comment


                              Visuomenės informavimas apie numatomą dviračių ir pėsčiųjų tako Fermentų, V.A.Graičiūno, Galvės, Stasylų ir Vinkšnų g. iki Liepų Alėjos, Vilniuje projektavimą
                              Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                              Comment


                                Papildysiu pastarąjį foto reportažą apie taką Pieninės g. Nuo Saltoniškių iki Paribio g.:

                                Click image for larger version

Name:	20190608_123423.jpg
Views:	1
Size:	215,2 kB
ID:	1727412

                                Click image for larger version

Name:	20190608_123431.jpg
Views:	1
Size:	212,5 kB
ID:	1727413

                                Naujas kelio ženklas dviračių parkingo, dar nebuvo matytas. Šiandien kaip tik dar prie „Lidl” Pašilaičiuose tokį pamačiau (kur įrengti geriausio tipo dviračių stovai ir stoginė, kaip prie parduotuvės Fabijoniškėse):

                                Click image for larger version

Name:	20190608_123534.jpg
Views:	1
Size:	209,5 kB
ID:	1727414

                                Click image for larger version

Name:	20190608_123625.jpg
Views:	1
Size:	243,9 kB
ID:	1727415

                                Click image for larger version

Name:	20190608_123707.jpg
Views:	1
Size:	245,2 kB
ID:	1727416

                                Išlaikyti dviračių tako viename lygyje XXI a. neįmanoma, nes reikia būtinai daryti kitaip nei sovietmečiu, nes sovietmetis buvo blogai – įvažiavimo bortai keičiami žemesniais parkavimo bortais: https://www.google.lt/maps/@54.71125...7i13312!8i6656

                                Anton, wru? Make "įvažiavimai į kiemus" great again.

                                Click image for larger version

Name:	20190608_123816.jpg
Views:	1
Size:	254,7 kB
ID:	1727417

                                Kadras su vaizdu atgal. Akligatvis automobiliams:

                                Click image for larger version

Name:	20190608_123930.jpg
Views:	1
Size:	274,0 kB
ID:	1727418

                                Click image for larger version

Name:	20190608_124021.jpg
Views:	1
Size:	247,5 kB
ID:	1727419




                                Comment


                                  Ten tas dvirtakis nuo Danske Banko/Telios iki Panoramos yra visiškas absurdas.

                                  Comment


                                    Parašė MartynasT Rodyti pranešimą
                                    Ten tas dvirtakis nuo Danske Banko/Telios iki Panoramos yra visiškas absurdas.
                                    Kodėl? Važiuoti patogu, pėsčiuosius tik pravaikyti kartais tenka su dzindzilin...

                                    Comment


                                      Nu tai dėl to. Nes ten pėsčiųjų takas 50 cm pločio, iš aplinkinių ofisų per pietūs/po darbo visi vaikšto ir niekas nežiūri ar ten dviračių takas ar ne. Kertasi su pėsčiųjų takais belekaip ir belekur. Ten išvis negalima ant žmonių pykt, kad jie vaikšto dviračių takais. Ten absoliuti nesąmonė padaryta.

                                      Comment


                                        Dviračių takas tai ten normalus. Nenormalūs yra pėsčiųjų takai, jie per siauri tam srautui. Bet pats dviračių takas tai geras.

                                        Comment


                                          Nuotrauka iš FB. Nuardė dalį sienelės, betonuoja naujai.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X