Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Ar yra kažkokia praktinė priežastis daryti raudonos spalvos takus? Kokybė pastebimai krito būtent pradėjus dėti raudoną asfaltą.

    Comment


      Parašė Eidvis Rodyti pranešimą


      Ačiū. Iš ties gerai, kai yra pastebimi brokai, tai leidžia tobulėti. Nors aš nelabai tikiu, kad viską galima idealiai atlikti, tiksliau manau, kad galima, tik kaina turbūt bus +20% brangesnė.
      Niekas ir nereikalauja, kad būtų idealiai, bet čia padaryta tiesiog tragiškai. Įsivaizduokime, kad nėra jokių perskeltų bortų, bet pasižiūrėkite kaip kreivai jie sudėti. Tai tiesiog kažkoks pasityčiojimas...



      Kaip tik dėl tokių prastų darbų projekto kaina kyla 20, 30 o gal ir daugiau procentų, nes tenka vėl ir vėl taisyt broką.

      Bet don't get me wrong, aš už tai, kad visokie brokai būtų pastebėti iš išviešinti, tik nelabai palaikau minties, kad tie brokai, kuriuos greičiausiai atliko privatus rangovas, reiškia kažkokią nekokybę Vilniaus savivaldybės
      Kas juos beatliktų, esmė kad jeigu VMS būtų bent kažkiek mažiau absurdiški, šitos problemos išvis nebūtų. Šitas takas kolkas toje vietoje išvis nereikalingas, net jeigu ten nevyktų jokių statybų, tiesti jį praeitais metais nebuvo prasmės nes tiesiog nėra žmonių, kurie juo nauduotųsi. O VMS nusprendžia tiesti taką didelio rajono statybų įkarštyje... Yra 2 variantai kodėl tai buvo padaryta:

      1) Ten dirba pradinukai, kurie tiesiog gąsdinančiai nesupranta ką daro, kad tame nėra jokios logikos ir kad tai tūščias pinigų švaistymas.
      2) Dėl politinės reklamos prieš mero rinkimus.

      Rinkitės kuris jums arčiau širdies...

      mano supratimu kartais sunku išvengti šališkumo, kad ir šiuo atveju, kai aiškiai matosi, kad ten, kur technikos važinėjimui yra uždėdamos lentos, kad nebūtų sugadinti bordiūrai
      Manau lentos ten išmėtytos šiaip sau, nes nuotraukoje iš padangų pėdsakų puikiai matosi kur važinėjo technika, tokie pėdsakai yra praktiškai visur nuo naujo tilto iki Zarasų tilto. Ir apskritai, kaip kvaila būtų tiesti taką, suprantant, kad jis bus sugadintas dėl šalia vykstančių statybų, o paskui saugoti jį po lentom?

      Comment


        Parašė Picusiaubas Rodyti pranešimą
        Ar yra kažkokia praktinė priežastis daryti raudonos spalvos takus? Kokybė pastebimai krito būtent pradėjus dėti raudoną asfaltą.
        Reiktų klausti, kodėl raudoni takai kitur neskilinėja ir netrupa, kaip Vilniuje? Ne spalva lemia, o technologiniai sprendimai, kurie Vilniuje, akivaizdu buvo pasirinkti blogai.
        Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

        Comment


          Parašė ttttt Rodyti pranešimą
          Kad tuo taku važinės technika net ir viską užbaigus, tai mes to neišvengsim ir nėra pagrindo viską nukelinėti į vėlesnį laiką. Lentos ten aiškiai sudėtos tose vietose, kurias kerta technika, o ten, kur matosi vėžios, dar nereiškia, kad tos lentos nebuvo sudėtos, kai tos vėžios atsirado. Mano supratimu bent jau taip turėtų būti elgiamasi. Ar verta infrastruktūrą vystyti po to, kai atsiranda gyvenamieji namai - tai čia irgi didelis klausimas, klausimas kas pirmiau - višta ar kiaušinis. Aš būčiau už tai, kad pirmiau atsirastų infrastruktūra, nes būtent tai yra didžiausia paskata verslui ten investuoti. Mano supratimu Šnipiškių pagrindinė problema yra ne ta, kad ten nėra investicijų į naujus projektus, o tai, kad nėra išvystyta infrastruktūra tiems investuotojams pritraukti.

          Comment


            Parašė Eidvis Rodyti pranešimą

            Kad tuo taku važinės technika net ir viską užbaigus, tai mes to neišvengsim ir nėra pagrindo viską nukelinėti į vėlesnį laiką. Lentos ten aiškiai sudėtos tose vietose, kurias kerta technika, o ten, kur matosi vėžios, dar nereiškia, kad tos lentos nebuvo sudėtos, kai tos vėžios atsirado. Mano supratimu bent jau taip turėtų būti elgiamasi. Ar verta infrastruktūrą vystyti po to, kai atsiranda gyvenamieji namai - tai čia irgi didelis klausimas, klausimas kas pirmiau - višta ar kiaušinis. Aš būčiau už tai, kad pirmiau atsirastų infrastruktūra, nes būtent tai yra didžiausia paskata verslui ten investuoti. Mano supratimu Šnipiškių pagrindinė problema yra ne ta, kad ten nėra investicijų į naujus projektus, o tai, kad nėra išvystyta infrastruktūra tiems investuotojams pritraukti.
            Gerai, nesiginčysiu, praeinu ten beveik kasdien ir savo akimis matau kaip dvirtakiu ramiai važinėja technika, galit nueit ten ir įsitikint, kad esu teisus ir tos lentos ten šiaip sau... Aš irgi už tai, kad VMS skatintų verslą vystydami infrastruktūra, bet come on, juk yra elementari logika, kodėl ta logika suveikė su gatve ir jos nenutiesė statybų pradžioje, kad paskui ją sugadintų sunkioji technika, bet nesuveikė su dvirtakiu, nors manau buvau ne vienintelis, kuris jiem rašė, kad nereikia to daryti? VMS dar planavimo stadijoje susitarė su Paupio vystytojais dėl savo inrastruktūrinio indelio į rajoną, jūs galvojat Paupio vystytojams reikėjo to tako here and now, kad jis tik trukdytų dirbti? Tai buvo kvaila ir nagla priešrinkiminė Šimašiaus reklama, face it.

            Comment


              Parašė ttttt Rodyti pranešimą

              Gerai, nesiginčysiu, praeinu ten beveik kasdien ir savo akimis matau kaip dvirtakiu ramiai važinėja technika, galit nueit ten ir įsitikint, kad esu teisus ir tos lentos ten šiaip sau... Aš irgi už tai, kad VMS skatintų verslą vystydami infrastruktūra, bet come on, juk yra elementari logika, kodėl ta logika suveikė su gatve ir jos nenutiesė statybų pradžioje, kad paskui ją sugadintų sunkioji technika, bet nesuveikė su dvirtakiu, nors manau buvau ne vienintelis, kuris jiem rašė, kad nereikia to daryti? VMS dar planavimo stadijoje susitarė su Paupio vystytojais dėl savo inrastruktūrinio indelio į rajoną, jūs galvojat Paupio vystytojams reikėjo to tako here and now, kad jis tik trukdytų dirbti? Tai buvo kvaila ir nagla priešrinkiminė Šimašiaus reklama, face it.
              Jeigu manai, kad savivaldybė čia ir dabar sprendžia kur ir kam skirstyti biudžeto lėšas, tai labai klysti. Miesto biudžetas planuojamas ir tvirtinamas iš anksto. Antra, dėl broko, nėra reikalo kaltinti savivaldybę dėl blogo darbo, kol takas nepabaigtas ir nepriduotas užsakovui. Trečia, jegu Paupio projekto rangovas nemoka saugoti visuomeninio turto, tai jis tą žalą turės vienaip ar kitaip kompensuoti. Ketvirta, sakai, kad takas ten šiuo metu nereikalingas, nes nėra kam naudotis, bet kitame poste pažymi, kad praeini juo beveik kasdien. Tas takas skirtas ne tik būsimiems Paupio gyventojams, bet ir esamiem Užupio ir Paplaujos gyventojams, kurie juo gali naudotis ne tik susisiekimo, bet ir rekreaciniais tikslais.

              Comment


                Parašė Perfect Rodyti pranešimą

                Jeigu manai, kad savivaldybė čia ir dabar sprendžia kur ir kam skirstyti biudžeto lėšas, tai labai klysti. Miesto biudžetas planuojamas ir tvirtinamas iš anksto.
                Tame ir problema, kad žinodami apie numatomas didžiules statybas iš anksto, VMS nusprendė tiesti tą taką dėl politinės reklamos.

                Antra, dėl broko, nėra reikalo kaltinti savivaldybę dėl blogo darbo, kol takas nepabaigtas ir nepriduotas užsakovui
                Brokas yra kvailo sprendimo pasėkmė, o kiekvienas jo taisymas kainuoja papildomus mokesčių mokėtojų pinigus. Nesvarbu, kad galų gale, po kokių metų, kai jau nebebus technikos, jie pagaliau sutaisys visą broką, tai niekaip nekeičia to fakto, kad sprendimai buvo tiesiog absurdiški ir veltui iššvaistyti papildomi pinigai ir darbo jėga, kuria galima buvo nukreipt į tikrai aktualius objektus, pavyzdžiui į stovintį vietoje Neries Senvagės dviračių taką.

                Trečia, jegu Paupio projekto rangovas nemoka saugoti visuomeninio turto, tai jis tą žalą turės vienaip ar kitaip kompensuoti.
                Kadangi skraidančios statybinės technikos dar nėra, tai ko galima buvo tikėtis?

                Ketvirta, sakai, kad takas ten šiuo metu nereikalingas, nes nėra kam naudotis, bet kitame poste pažymi, kad praeini juo beveik kasdien. Tas takas skirtas ne tik būsimiems Paupio gyventojams, bet ir esamiem Užupio ir Paplaujos gyventojams, kurie juo gali naudotis ne tik susisiekimo, bet ir rekreaciniais tikslais.
                Aš praeidavau ten ir tada, kai dar nebuvo dviračių tako - pėsčiųjų taku. O darau tai ne dėl maršruto patogumo, o iš smalsumo, kadangi nusipirkau ten butą. Man labai įdomu kaip Užupio gyventojai be ratų-kvardatų gali patekt į tą taką ir kur jie juo eitų iš Užupio? Rekreaciniems tikslams? Rimtai, nebesvaikit... Jūs ten bent kartą buvote? Ten vyksta statybos, važinėja technika, dulkių debesys... Užupyje ir šalia jo tikrai nėra geresnių vietų ir užupiečiai plūsta leisti savo laisvą laiką ten, ane?

                Comment


                  Panašu, kad Pilaitės pr. bus sudėti bortai, kurie numatyti projekte. Tik įdomu ar atkarpoje nuo aplinkkelio iki Sietyno gatvės bus padarytas atskirimas, ar paliks taip kaip dabar yra.

                  Comment


                    Visuomenės informavimas apie numatomą dviračių tako Antakalnio g. nuo M.K. Oginskio g. iki Saulėtekio al. Vilniuje, projektavimą
                    Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                    Comment


                      Pieninės g. dviračių takas









                      Comment


                        Kareivių g. jau kloja asfaltą

                        Comment


                          https://www.dropbox.com/sh/sxrt5ub5d...2015_11_26.pdf

                          19 puslapy yra preliminarus darbų vykdimo grafikas, kurio niekaip neina suprast. Ar tai pažymėta kiek mėnesiu užtruks atkarpos darbai, ar kad dirbs nuo 1 mėnesio iki 5 (kaip tai gali būt įmanoma dėl žiemos?), jeigu ne nuo 1 iki 5, tai kodėl tada kiti darbai prasidėda 5 ar 6 mėnesį? Ką reiškia tos 3 skirtingos spalvos? Šiaip 99% atvejų neturiu visiškai jokių problemų su grafikais, bet šito absoliučiai nesuprantu... Pavyzdžiui vienintelė atkarpa, kurioje nuo spalio vidurio vyksta darbai yra Atkarpa G - kada pagal grafiką joje turėtų pasibaigt darbai?

                          Comment


                            Aš suprantu taip:

                            - viskas čia eina kalba apie mėnesius nuo sutarties pasirašymo datos (turbūt);
                            - jeigu pažymėti mėnesiai 1-5, tai tą laiką ir vykdomi tie darbai;
                            - G atkarpa vykdoma nuo 3 (tada prasideda) iki 10 (baigiasi) mėnesio;

                            O spalvos, spėju, reiškia arba ardymą arba naują statybą. Jeigu atkreipsi dėmesį, kad pilkai pažymėti visi darbai, kurie susiję su ardymu, valdymu, žemės darbais. Geltonai visi darbai su takų tiesimu, paviljonų, terasų įrengimu ir t.t.

                            EDIT: Bet čia reik žiūrėt atsargiai, nes visas projektas yra suskaidytas į dalis, kurioms buvo vykdyti atskiri statybos konkursai. Todėl tarkim ties prūdais darbai dar nelabai vyksta, nes konkursas pasibaigė visai neseniai.
                            Paskutinis taisė Creatium; 2019.06.01, 11:16.

                            Comment


                              Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                              Aš suprantu taip:

                              - viskas čia eina kalba apie mėnesius nuo sutarties pasirašymo datos (turbūt);
                              - jeigu pažymėti mėnesiai 1-5, tai tą laiką ir vykdomi tie darbai;
                              - G atkarpa vykdoma nuo 3 (tada prasideda) iki 10 (baigiasi) mėnesio;

                              Na jo, atrodo logiškai, irgi taip supratau, bet tada nelabai suprantu:

                              1) G atkarpą pradėjo dar spalio vidury (pas juos pažymėta, kad spalio 29, bet realiai puikiai prisimenu, kad pradėjo anksčiau ir dar buvo pakankamai šilta), iš tikrųjų dirbo iki pat gruodžio, paskui atnaujino darbus kažkur kovo pradžioje, kažkiek padirbo ir iki šiol "dirba".
                              2) 8 mėnesiai tokiai trumpai atkarpai? Kažkaip netikiu, kad tai įmanoma... Tas pats su tarkim C atkarpa - 420 metrai per 6 mėnesius, gaunas kiek daugiau ne 3 metrai per dieną (suprantu, kad tai ir dvirtakis ir šaligatvis ir apšvietimas, bet vistiek), D atkarpa išvis 220 metrai per 4 mėnesius - 2,6 metro per dieną... du ukrainiečiai padarytų greičiau.
                              3) Kokią Konstitucijos/Linkmenų sankryžos 6 mėnesių dalinę rekonstrukciją jie planavo pradėt sausį?

                              EDIT: Bet čia reik žiūrėt atsargiai, nes visas projektas yra suskaidytas į dalis, kurioms buvo vykdyti atskiri statybos konkursai. Todėl tarkim ties prūdais darbai dar nelabai vyksta, nes konkursas pasibaigė visai neseniai.
                              "Nelabai" jie vyksta G atkarpoje, kitose atkarpose jie išvis nevyksta (nebent kažkur už tų prūdų, kur nesimato nuo Linkmenų gatvės, bet labai abejoju).

                              O šitas Dviračių projektų darbų timeline yra kažkoks fake news, pavyzdžiui pasirodo Narbuto dvirtakį tiesia jau nuo praeitų metų lapkričio, Širvintų-Žalgirio-Rinktinės jau nuo vasario, Žirmūnų trikampy nuo kovo, žodžiu darbai vyksta, bet tik virtualiai.

                              Comment


                                Tu nepamiršk, kad tu ten nagrinėji projektinius pasiūlymus. Tai po jų sekė tech. projektas, pirkimai ir po to dar darbo projektas. O apie ištęstus terminus jau kitoje temoje pašnekėjom.

                                Dviračių projektų timeline neatnaujinamas tiesiog. Arba tiksliau sakant viršuje parašyta, kad yra atnaujinama informacija, kas realiai reiškia, kad pasitikėti duomenimis nereikia.

                                Ir ten tie terminai visada buvo preliminarūs. Pagrinde dėl to, kad prie to paties projekto dirba krūva žmonių ir krūva atsakingų asmenų. Ačiū Poderskiui nuo rudens situacija keisis ir už visus atskiro projekto vėlavimus atsakys vienas vienintelis asmuo.

                                Comment


                                  Visuomenės informavimas apie numatomą dviračių ir pėsčiųjų tako Fermentų, V.A.Graičiūno, Galvės, Stasylų ir Vinkšnų g. iki Liepų Alėjos, Vilniuje projektavimą
                                  Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                  Comment


                                    Papildysiu pastarąjį foto reportažą apie taką Pieninės g. Nuo Saltoniškių iki Paribio g.:

                                    Click image for larger version

Name:	20190608_123423.jpg
Views:	1
Size:	215,2 kB
ID:	1727412

                                    Click image for larger version

Name:	20190608_123431.jpg
Views:	1
Size:	212,5 kB
ID:	1727413

                                    Naujas kelio ženklas dviračių parkingo, dar nebuvo matytas. Šiandien kaip tik dar prie „Lidl” Pašilaičiuose tokį pamačiau (kur įrengti geriausio tipo dviračių stovai ir stoginė, kaip prie parduotuvės Fabijoniškėse):

                                    Click image for larger version

Name:	20190608_123534.jpg
Views:	1
Size:	209,5 kB
ID:	1727414

                                    Click image for larger version

Name:	20190608_123625.jpg
Views:	1
Size:	243,9 kB
ID:	1727415

                                    Click image for larger version

Name:	20190608_123707.jpg
Views:	1
Size:	245,2 kB
ID:	1727416

                                    Išlaikyti dviračių tako viename lygyje XXI a. neįmanoma, nes reikia būtinai daryti kitaip nei sovietmečiu, nes sovietmetis buvo blogai – įvažiavimo bortai keičiami žemesniais parkavimo bortais: https://www.google.lt/maps/@54.71125...7i13312!8i6656

                                    Anton, wru? Make "įvažiavimai į kiemus" great again.

                                    Click image for larger version

Name:	20190608_123816.jpg
Views:	1
Size:	254,7 kB
ID:	1727417

                                    Kadras su vaizdu atgal. Akligatvis automobiliams:

                                    Click image for larger version

Name:	20190608_123930.jpg
Views:	1
Size:	274,0 kB
ID:	1727418

                                    Click image for larger version

Name:	20190608_124021.jpg
Views:	1
Size:	247,5 kB
ID:	1727419




                                    Comment


                                      Ten tas dvirtakis nuo Danske Banko/Telios iki Panoramos yra visiškas absurdas.

                                      Comment


                                        Parašė MartynasT Rodyti pranešimą
                                        Ten tas dvirtakis nuo Danske Banko/Telios iki Panoramos yra visiškas absurdas.
                                        Kodėl? Važiuoti patogu, pėsčiuosius tik pravaikyti kartais tenka su dzindzilin...

                                        Comment


                                          Nu tai dėl to. Nes ten pėsčiųjų takas 50 cm pločio, iš aplinkinių ofisų per pietūs/po darbo visi vaikšto ir niekas nežiūri ar ten dviračių takas ar ne. Kertasi su pėsčiųjų takais belekaip ir belekur. Ten išvis negalima ant žmonių pykt, kad jie vaikšto dviračių takais. Ten absoliuti nesąmonė padaryta.

                                          Comment

                                          Unconfigured Ad Widget

                                          Collapse
                                          Working...
                                          X