Parašė abruo
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Dviračių takai Vilniuje
Collapse
X
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
maps.vilnius.lt: https://maps.vilnius.lt/teritoriju-p...-map&identify=
Gerai tai, kad naikinama stotelės įvaža (VT juostoje jos vis tiek nereikia), tačiau toliau nuokalnėje dviračių takas eina greta šaligatvio, o ne kelio, kur jo nuolydis būtų mažesnis. Gal taip paliekama vietos būsimai VT juostai? Tikrai įdomu, koks bus tako nuolydis, nes kalnas pakankamai status dviratininkams, o vietos jam išsukinėti (padaryti šiokį tokį serpantiną) kalno papėdėje tikrai yra. Bet čia irgi reiktų daugiau darbų, tai gal pasirinktas pigesnis variantas.
Kitas geras dalykas, kad ilginama lėtėjimo juostą į Sėlių g., tas ten tikrai reikalinga, ypač dėl troleibusų sulėtėjimo toje vietoje.
Kas nepatinka, tai tai, jog pedagoginio žiede ties perėjomis nesiaurinami išvažiavimai iš žiedo (pvz. išvažiavime link Geležinio vilko yra tik viena juosta, o važiuojamosios dalies plotis paliekamas toks, koks dabar yra. Ten tikrai būtų galima susiaurinti.
Sankryža su Saltoniškių g. tai tikras nesusipratimas - dabar ten eis visi pėstieji, kimšis VT juosta dėl pėsčiuosius praleidžiančių sukančių į dešinę... Manau, galėjo būti variantas tiesti taką Sėlių - Studentų - Upės gatvėmis bei Stumbrų - Strinų - Saltoniškių (šalia Panoramos) - Lvovo g. Taip būtų buvę išvengta ir naujų šviesoforų, ir pavojingų perėjų žiede.
Ir, aišku, didžiausias trūkumas - nusileidimo dviratininkams nuo Šimulionio g. šalia miško greičiausiai teks dar ilgai laukti.Paskutinis taisė abruo; 2019.03.07, 10:32.Lietuva visiems.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė abruo Rodyti pranešimą
Sankryža su Saltoniškių g. tai tikras nesusipratimas - dabar ten eis visi pėstieji, kimšis VT juosta dėl pėsčiuosius praleidžiančių sukančių į dešinę... Manau, galėjo būti variantas tiesti taką Sėlių - Studentų - Upės gatvėmis bei Saltoniškių (šalia panormos) - Lvovo g. Taip būtų buvę išvengta ir naujų šviesoforų, ir pavojingų perėjų žiede.
Ir, aišku, didžiausias trūkumas - nusileidimo dviratininkams nuo Šimulionio g. šalia miško greičiausiai teks dar ilgai laukti.
Jei ten nepadaryt pervazos tai ji, nepatikesit, ten vistiek bus, tik bus nelegali. Nes ne visiems reikia i ta Upes gatve, pvz jei dirbciau K29 ar Quadrum (realiausi paspirtuku pirkejai), tai man ta Upes g. reikalinga kaip Zuokui sazine.
- 1 patinka
Comment
-
Dėl pervažos Saltoniškių g. ties "Panorama", tai bus arba pervaža tokia, kaip piečiau Saltoniškių g. prie "Pigu.lt", kai prieš automobilius neturėsi pirmumo, arba bus šviesoforas, bet su ypač trumpu žalios signalu. Dėl per ilgo įveikimo laiko pėsčiomis, abiem atvejais pėstiesiems nebus saugu kirsti 5-ias juostas be saugumo salelių ir jie trukdys mašinoms, kurios juos užpypsins, tad labai greit nebenorės ten nieks pėsčiom vaikščiot. Kita vertus, tas antžeminis praėjimas pėstiesiems aktualus tik einant nuo stotelės "Panorama" link Edukologijos, kitu atveju vistiek visi turės lysti į požemį link PC ar gausybės biurų.
Nors jau suprojektuota, bet, kaip suprantu, būna rengiamas dar galutinis "darbo projektas", tad kas iškėlėte problemą dėl kalno papėdės per anksti susiliejančių takų – informuokit Anton Nikitin per FB, gal dar užklaus projektuotojų ar negalima praskirti tolėliau. Berods, savivaldybės įmonė "Vilniaus planas" ir rengė projektą.
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąJei ten nepadaryt pervazos tai ji, nepatikesit, ten vistiek bus, tik bus nelegali. Nes ne visiems reikia i ta Upes gatve, pvz jei dirbciau K29 ar Quadrum (realiausi paspirtuku pirkejai), tai man ta Upes g. reikalinga kaip Zuokui sazine.
Lietuva visiems.
Comment
-
Man uzkliuna kodel panaikinama kisene Narbuto stoteleje, bet nepanaikinama stoteleje Panorama, nors ji irgi A juostoje. Galbut jie vadovaujasi tuo, kad joje stoja ne visas VT, o pvz greitieji autobusai ta stotele apvaziuoja. Bet turint omeny kad Narbuto g. zemiausioje vietoje vistiek nera A juostos ir jie visi vaziuos tiesiog pirma juosta, tai.. galetu ir panaikint ta kisene.
Prie to paties dviracio tako egzistuoja ir problema kertant Vakarinio aplinkkelio tilta, o ka jie ten darys mapse nepazymeta.
Comment
-
Parašė abruo Rodyti pranešimą
Manau, tokiu atveju būtų geriau kirsti Narbuto g. ties šviesoforu prie Stumbrų/Erelių g. ir toliau Pieninės - Saltoniškių g. atminti iki Ukmergės/Geležinio Vilko g. šviesoforo, o nuo jo Lvovo g. jau ir Quadrum, ir K29 labai arti. Be to, ir naujus biurus Saltoniškėse pasiekti būtų lengviau. Aišku, dvi tako atšakas tiesti būtų kur kas branigiau, bet gal tai bus variantas kada ateityje (juolab kad takas Pieninės ir Saltoniškių gatvėse jau yra.
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąNors jau suprojektuota, bet, kaip suprantu, būna rengiamas dar galutinis "darbo projektas", tad kas iškėlėte problemą dėl kalno papėdės per anksti susiliejančių takų – informuokit Anton Nikitin per FB, gal dar užklaus projektuotojų ar negalima praskirti tolėliau. Berods, savivaldybės įmonė "Vilniaus planas" ir rengė projektą.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąPrie to paties dviracio tako egzistuoja ir problema kertant Vakarinio aplinkkelio tilta, o ka jie ten darys mapse nepazymeta.
Šiaurinė viaduko dalis kur kas platesnė – 5 m, tai gal dvirtakis nenutrūks.Paskutinis taisė dondc; 2019.03.07, 11:21.
Comment
-
Dėl Saltoniškių/Narbuto sankryžos gal ir gerai. Bent iš dalies taisomas idiotizmas su požeminėmis "perėjomis". Anksčiau ar vėliau ten vėl bus normali antžeminė perėja. Tai gerai, kad link to žengiamas nors toks žingsnis.Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou
Comment
-
Na tas išvingiavimas ties 34A namu tai tikrai labai keistas, manau bus daug avarinių situacijų kirtus gatvę dėl susidūrimų su pėsčiaisiais.
Kitas klausimas man kilo dėl Narbuto gatvės kirtimo. reguliuojamą pėsčiųjų perėją ties Erelių-Stumbrų gatvėmis irgi rekonstruos, bet takas atsitrenks tiesiai į laiptus ir nesimato, kad ten tvarkytų kokį pandusą dviračiams užvažiuoti, nes ten daug dviratininkų kerta gatvę, tarp jų ir aš. Taip pat įdomu ar kada ir kur sujungs esamą dviračių taką palei Saltoniškių gatvę tarp Ukmergės ir Narbuto. dabar toks niekur nevedantis takas, užsibaigiantis ties požemine perėja prie Panoramos įėjimo. Ten būtų gerai padaryti pervažą ir taip sujungti abu takus.
Comment
-
Parašė Marukas Rodyti pranešimąNa tas išvingiavimas ties 34A namu tai tikrai labai keistas, manau bus daug avarinių situacijų kirtus gatvę dėl susidūrimų su pėsčiaisiais.
Kitas klausimas man kilo dėl Narbuto gatvės kirtimo. reguliuojamą pėsčiųjų perėją ties Erelių-Stumbrų gatvėmis irgi rekonstruos, bet takas atsitrenks tiesiai į laiptus ir nesimato, kad ten tvarkytų kokį pandusą dviračiams užvažiuoti, nes ten daug dviratininkų kerta gatvę, tarp jų ir aš. Taip pat įdomu ar kada ir kur sujungs esamą dviračių taką palei Saltoniškių gatvę tarp Ukmergės ir Narbuto. dabar toks niekur nevedantis takas, užsibaigiantis ties požemine perėja prie Panoramos įėjimo. Ten būtų gerai padaryti pervažą ir taip sujungti abu takus.
Comment
-
Gavau tokius atsakymus/patikslinimus:
1. Dėl dviračių ir pėsčiųjų tako susijungimo kalno apačioje - ten yra draustinio riba, todėl susiaurėja ir plėstis nebegalima. Suprantu, kad draustinyje neleidžia daryt nieko arba reikėtų kryžiaus kelius nueit.
2. Vingio ties Saltoniškių g. išspręsti nėra kaip, nes vienoje pusėje yra sklypas (nebent jį paimti poreikiams, užtruks labai ilgai). O sankirta turi būti stati, negali būti įstriža. Todėl ir vingis. Turbūt galima būtų ir visą sankryžą rekonstruot, nu bet čia jau gerokai išeitų už ribų.
3. Ties Stumbrų g. pėsčiųjų perėją laiptai lieka, su šiuo projektu nejudins. Bet iš brėžinio suprantu, kad susiaurės gatvės dalis ir atsiras daugiau vietos sustoti.
4. Sujungimas su Saltoniškių g. taku nėra numatomas artimiausiuose darbuose. Kaip ir sakiau, čia turbūt reiks daugiau pastangų tam, nei gali pasirodyt.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąGavau tokius atsakymus/patikslinimus:
1. Dėl dviračių ir pėsčiųjų tako susijungimo kalno apačioje - ten yra draustinio riba, todėl susiaurėja ir plėstis nebegalima. Suprantu, kad draustinyje neleidžia daryt nieko arba reikėtų kryžiaus kelius nueit.
Parašė Creatium Rodyti pranešimąGavau tokius atsakymus/patikslinimus:
2. Vingio ties Saltoniškių g. išspręsti nėra kaip, nes vienoje pusėje yra sklypas (nebent jį paimti poreikiams, užtruks labai ilgai). O sankirta turi būti stati, negali būti įstriža. Todėl ir vingis. Turbūt galima būtų ir visą sankryžą rekonstruot, nu bet čia jau gerokai išeitų už ribų.Paskutinis taisė Ginthus; 2019.03.07, 14:56.
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimąTa prasme draustinyje jau nebegalioja ir gatvės raudonosios linijos? Gi į draustinį plėstis ir nereikia, galima pasiaurinti skiriamąją juostą.
Kažko aš čia nesuprantu su tais sklypais, nes įjungus sklypų ribų sluoksnius rodo, kad sklypas baigiasi ties pastato siena, o iki šaligatvio lieka 8 metrai.
---
Narbuto g. ir taip siaurina skiriamąją juostą. Bet ten irgi yra aukščių skirtumas, reikia turėti tą omenyje. Dar pasiaurinus jau reikės visai naikint žalią juostą ir statyt atraminę sieną. Tai klausimas ar yra prasmės tą daryt dėl papildomo 100 metrų žalios juostos dviračių take.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Jo, čia aš pridėjau dėl to sklypo. Įdomu tada kodėl nenaikina to parkingo.
---
Narbuto g. ir taip siaurina skiriamąją juostą. Bet ten irgi yra aukščių skirtumas, reikia turėti tą omenyje. Dar pasiaurinus jau reikės visai naikint žalią juostą ir statyt atraminę sieną. Tai klausimas ar yra prasmės tą daryt dėl papildomo 100 metrų žalios juostos dviračių take.
Įdomu kada ir pas mus atsiras gulintys policininkai dvirtakiuose. Tokioje vietoje visai praverstų.
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimąTa prasme draustinyje jau nebegalioja ir gatvės raudonosios linijos? Gi į draustinį plėstis ir nereikia, galima pasiaurinti skiriamąją juostą. Na bet čia jau prasideda sąmatos didinimas.
Kažko aš čia nesuprantu su tais sklypais, nes įjungus sklypų ribų sluoksnius rodo, kad sklypas baigiasi ties pastato siena, o iki šaligatvio lieka 8 metrai. Elementariai nenori pyktis ir atiminėti parkingo.
Man vis nesuprantami va tokie padarymai. Reikės papildomo šaligatvio, papildomų susikirtimų su pėsčiaisias. O tereikia apkeisti vietomis.
O dabar reikės eit taip. Garantuoju, kad eis per dviračių pervažą ir lauks ant dviračių tako.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąGavau tokius atsakymus/patikslinimus:
1. Dėl dviračių ir pėsčiųjų tako susijungimo kalno apačioje - ten yra draustinio riba, todėl susiaurėja ir plėstis nebegalima. Suprantu, kad draustinyje neleidžia daryt nieko arba reikėtų kryžiaus kelius nueit.
Parašė Mindzius-LT Rodyti pranešimąGalėjo ir toliau pratęsti fiziškai veja atskirtą dviračių taką ir pėsčiųjų taką. Toje vietoje kaip tik didžiausias greitis pasiekiamas
- 4 patinka
Comment
Comment