Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė abruo Rodyti pranešimą
    Gal galima būtų nuorodą į projektą? Ačiū.
    maps.vilnius.lt: https://maps.vilnius.lt/teritoriju-p...-map&identify=

    Comment


      Dėkui. Tikrai puiku, kad šis projektas pagaliau bus vykdomas. Tik sunkiai suprantama, kodėl VT juosta tik iki Narbuto stotelės. Gal pernelyg brangiai kainuotų jos pratęsimas? Veikiausiai reiktų betoninių sienelių kalno apačioj ir didesnių žemės darbų.

      Gerai tai, kad naikinama stotelės įvaža (VT juostoje jos vis tiek nereikia), tačiau toliau nuokalnėje dviračių takas eina greta šaligatvio, o ne kelio, kur jo nuolydis būtų mažesnis. Gal taip paliekama vietos būsimai VT juostai? Tikrai įdomu, koks bus tako nuolydis, nes kalnas pakankamai status dviratininkams, o vietos jam išsukinėti (padaryti šiokį tokį serpantiną) kalno papėdėje tikrai yra. Bet čia irgi reiktų daugiau darbų, tai gal pasirinktas pigesnis variantas.

      Kitas geras dalykas, kad ilginama lėtėjimo juostą į Sėlių g., tas ten tikrai reikalinga, ypač dėl troleibusų sulėtėjimo toje vietoje.

      Kas nepatinka, tai tai, jog pedagoginio žiede ties perėjomis nesiaurinami išvažiavimai iš žiedo (pvz. išvažiavime link Geležinio vilko yra tik viena juosta, o važiuojamosios dalies plotis paliekamas toks, koks dabar yra. Ten tikrai būtų galima susiaurinti.

      Sankryža su Saltoniškių g. tai tikras nesusipratimas - dabar ten eis visi pėstieji, kimšis VT juosta dėl pėsčiuosius praleidžiančių sukančių į dešinę... Manau, galėjo būti variantas tiesti taką Sėlių - Studentų - Upės gatvėmis bei Stumbrų - Strinų - Saltoniškių (šalia Panoramos) - Lvovo g. Taip būtų buvę išvengta ir naujų šviesoforų, ir pavojingų perėjų žiede.

      Ir, aišku, didžiausias trūkumas - nusileidimo dviratininkams nuo Šimulionio g. šalia miško greičiausiai teks dar ilgai laukti.
      Paskutinis taisė abruo; 2019.03.07, 09:32.
      Lietuva visiems.

      Comment


        Parašė abruo Rodyti pranešimą


        Sankryža su Saltoniškių g. tai tikras nesusipratimas - dabar ten eis visi pėstieji, kimšis VT juosta dėl pėsčiuosius praleidžiančių sukančių į dešinę... Manau, galėjo būti variantas tiesti taką Sėlių - Studentų - Upės gatvėmis bei Saltoniškių (šalia panormos) - Lvovo g. Taip būtų buvę išvengta ir naujų šviesoforų, ir pavojingų perėjų žiede.

        Ir, aišku, didžiausias trūkumas - nusileidimo dviratininkams nuo Šimulionio g. šalia miško greičiausiai teks dar ilgai laukti.
        Del Saltoniskiu sankryzos, visu pirma ten takas kiek toliau nuo paties posukio, tai tarp A juostos ir sankirtos tilps viena ilgesne masina netrukdant eismui A juostoje. Antra ne tiek daug ten buna sukanciu. Trecia mes nezinom, bet itariu ta pervaza tures savo sviesofora dviratininkams, ji tikrai imanoma sureguliuoti isijungti kad ir 10 sekundziu veliau uz zalia automobiliams ir visi spes pasukt.
        Jei ten nepadaryt pervazos tai ji, nepatikesit, ten vistiek bus, tik bus nelegali. Nes ne visiems reikia i ta Upes gatve, pvz jei dirbciau K29 ar Quadrum (realiausi paspirtuku pirkejai), tai man ta Upes g. reikalinga kaip Zuokui sazine.

        Comment


          Dėl pervažos Saltoniškių g. ties "Panorama", tai bus arba pervaža tokia, kaip piečiau Saltoniškių g. prie "Pigu.lt", kai prieš automobilius neturėsi pirmumo, arba bus šviesoforas, bet su ypač trumpu žalios signalu. Dėl per ilgo įveikimo laiko pėsčiomis, abiem atvejais pėstiesiems nebus saugu kirsti 5-ias juostas be saugumo salelių ir jie trukdys mašinoms, kurios juos užpypsins, tad labai greit nebenorės ten nieks pėsčiom vaikščiot. Kita vertus, tas antžeminis praėjimas pėstiesiems aktualus tik einant nuo stotelės "Panorama" link Edukologijos, kitu atveju vistiek visi turės lysti į požemį link PC ar gausybės biurų.

          Nors jau suprojektuota, bet, kaip suprantu, būna rengiamas dar galutinis "darbo projektas", tad kas iškėlėte problemą dėl kalno papėdės per anksti susiliejančių takų – informuokit Anton Nikitin per FB, gal dar užklaus projektuotojų ar negalima praskirti tolėliau. Berods, savivaldybės įmonė "Vilniaus planas" ir rengė projektą.

          Comment


            Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
            Jei ten nepadaryt pervazos tai ji, nepatikesit, ten vistiek bus, tik bus nelegali. Nes ne visiems reikia i ta Upes gatve, pvz jei dirbciau K29 ar Quadrum (realiausi paspirtuku pirkejai), tai man ta Upes g. reikalinga kaip Zuokui sazine.
            Manau, tokiu atveju būtų geriau kirsti Narbuto g. ties šviesoforu prie Stumbrų/Erelių g. ir toliau Pieninės - Saltoniškių g. atminti iki Ukmergės/Geležinio Vilko g. šviesoforo, o nuo jo Lvovo g. jau ir Quadrum, ir K29 labai arti. Be to, ir naujus biurus Saltoniškėse pasiekti būtų lengviau. Aišku, dvi tako atšakas tiesti būtų kur kas branigiau, bet gal tai bus variantas kada ateityje (juolab kad takas Pieninės ir Saltoniškių gatvėse jau yra.
            Lietuva visiems.

            Comment


              Man uzkliuna kodel panaikinama kisene Narbuto stoteleje, bet nepanaikinama stoteleje Panorama, nors ji irgi A juostoje. Galbut jie vadovaujasi tuo, kad joje stoja ne visas VT, o pvz greitieji autobusai ta stotele apvaziuoja. Bet turint omeny kad Narbuto g. zemiausioje vietoje vistiek nera A juostos ir jie visi vaziuos tiesiog pirma juosta, tai.. galetu ir panaikint ta kisene.

              Prie to paties dviracio tako egzistuoja ir problema kertant Vakarinio aplinkkelio tilta, o ka jie ten darys mapse nepazymeta.

              Comment


                Parašė abruo Rodyti pranešimą

                Manau, tokiu atveju būtų geriau kirsti Narbuto g. ties šviesoforu prie Stumbrų/Erelių g. ir toliau Pieninės - Saltoniškių g. atminti iki Ukmergės/Geležinio Vilko g. šviesoforo, o nuo jo Lvovo g. jau ir Quadrum, ir K29 labai arti. Be to, ir naujus biurus Saltoniškėse pasiekti būtų lengviau. Aišku, dvi tako atšakas tiesti būtų kur kas branigiau, bet gal tai bus variantas kada ateityje (juolab kad takas Pieninės ir Saltoniškių gatvėse jau yra.
                Realybe tokia, kad na nevaiksto pestieji ir nevaziuoja paspirtukininkai taip kaip kazkas sugalvojo juos nuvesti trim kvartalais aplink Panoramos uzpakali. Niekas nesimals visokiomis Pienines gatvemis vardan tokio menkniekio, kaip kirtimas Saltoniskiu gatves neleistinoje vietoje.

                Comment


                  Parašė dondc Rodyti pranešimą
                  Nors jau suprojektuota, bet, kaip suprantu, būna rengiamas dar galutinis "darbo projektas", tad kas iškėlėte problemą dėl kalno papėdės per anksti susiliejančių takų – informuokit Anton Nikitin per FB, gal dar užklaus projektuotojų ar negalima praskirti tolėliau. Berods, savivaldybės įmonė "Vilniaus planas" ir rengė projektą.
                  Parašiau dėl takų susijungimo kalno apačioje, Žvėryno st. ir takų nesuėjimo ties Pilaitės pr.

                  Comment


                    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                    Prie to paties dviracio tako egzistuoja ir problema kertant Vakarinio aplinkkelio tilta, o ka jie ten darys mapse nepazymeta.
                    Tai pietinėje viaduko pusėje ten tikrai per siaura ir, kiek pamenu, sakė tiesiog darys bendrą pėsčiųjų ir dviračių taką. Matuojant per žemėlapį 2 m.
                    Šiaurinė viaduko dalis kur kas platesnė – 5 m, tai gal dvirtakis nenutrūks.
                    Paskutinis taisė dondc; 2019.03.07, 10:21.

                    Comment


                      Dėl Saltoniškių/Narbuto sankryžos gal ir gerai. Bent iš dalies taisomas idiotizmas su požeminėmis "perėjomis". Anksčiau ar vėliau ten vėl bus normali antžeminė perėja. Tai gerai, kad link to žengiamas nors toks žingsnis.
                      Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                      Comment


                        Na tas išvingiavimas ties 34A namu tai tikrai labai keistas, manau bus daug avarinių situacijų kirtus gatvę dėl susidūrimų su pėsčiaisiais.
                        Kitas klausimas man kilo dėl Narbuto gatvės kirtimo. reguliuojamą pėsčiųjų perėją ties Erelių-Stumbrų gatvėmis irgi rekonstruos, bet takas atsitrenks tiesiai į laiptus ir nesimato, kad ten tvarkytų kokį pandusą dviračiams užvažiuoti, nes ten daug dviratininkų kerta gatvę, tarp jų ir aš. Taip pat įdomu ar kada ir kur sujungs esamą dviračių taką palei Saltoniškių gatvę tarp Ukmergės ir Narbuto. dabar toks niekur nevedantis takas, užsibaigiantis ties požemine perėja prie Panoramos įėjimo. Ten būtų gerai padaryti pervažą ir taip sujungti abu takus.

                        Comment


                          Parašė Marukas Rodyti pranešimą
                          Na tas išvingiavimas ties 34A namu tai tikrai labai keistas, manau bus daug avarinių situacijų kirtus gatvę dėl susidūrimų su pėsčiaisiais.
                          Kitas klausimas man kilo dėl Narbuto gatvės kirtimo. reguliuojamą pėsčiųjų perėją ties Erelių-Stumbrų gatvėmis irgi rekonstruos, bet takas atsitrenks tiesiai į laiptus ir nesimato, kad ten tvarkytų kokį pandusą dviračiams užvažiuoti, nes ten daug dviratininkų kerta gatvę, tarp jų ir aš. Taip pat įdomu ar kada ir kur sujungs esamą dviračių taką palei Saltoniškių gatvę tarp Ukmergės ir Narbuto. dabar toks niekur nevedantis takas, užsibaigiantis ties požemine perėja prie Panoramos įėjimo. Ten būtų gerai padaryti pervažą ir taip sujungti abu takus.
                          Va dėl sujungimo su Saltoniškių g. pastaba yra labai taikli ir iškelianti tą pačią perėjos problemą. Norint juos sujungti reikėtų faktiškai daryti pervažą ir per Narbuto g.

                          Comment


                            Gavau tokius atsakymus/patikslinimus:

                            1. Dėl dviračių ir pėsčiųjų tako susijungimo kalno apačioje - ten yra draustinio riba, todėl susiaurėja ir plėstis nebegalima. Suprantu, kad draustinyje neleidžia daryt nieko arba reikėtų kryžiaus kelius nueit.

                            2. Vingio ties Saltoniškių g. išspręsti nėra kaip, nes vienoje pusėje yra sklypas (nebent jį paimti poreikiams, užtruks labai ilgai). O sankirta turi būti stati, negali būti įstriža. Todėl ir vingis. Turbūt galima būtų ir visą sankryžą rekonstruot, nu bet čia jau gerokai išeitų už ribų.

                            3. Ties Stumbrų g. pėsčiųjų perėją laiptai lieka, su šiuo projektu nejudins. Bet iš brėžinio suprantu, kad susiaurės gatvės dalis ir atsiras daugiau vietos sustoti.

                            4. Sujungimas su Saltoniškių g. taku nėra numatomas artimiausiuose darbuose. Kaip ir sakiau, čia turbūt reiks daugiau pastangų tam, nei gali pasirodyt.

                            Comment


                              Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                              Gavau tokius atsakymus/patikslinimus:
                              1. Dėl dviračių ir pėsčiųjų tako susijungimo kalno apačioje - ten yra draustinio riba, todėl susiaurėja ir plėstis nebegalima. Suprantu, kad draustinyje neleidžia daryt nieko arba reikėtų kryžiaus kelius nueit.
                              Ta prasme draustinyje jau nebegalioja ir gatvės raudonosios linijos? Gi į draustinį plėstis ir nereikia, galima pasiaurinti skiriamąją juostą. Na bet čia jau prasideda sąmatos didinimas.

                              Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                              Gavau tokius atsakymus/patikslinimus:

                              2. Vingio ties Saltoniškių g. išspręsti nėra kaip, nes vienoje pusėje yra sklypas (nebent jį paimti poreikiams, užtruks labai ilgai). O sankirta turi būti stati, negali būti įstriža. Todėl ir vingis. Turbūt galima būtų ir visą sankryžą rekonstruot, nu bet čia jau gerokai išeitų už ribų.
                              Kažko aš čia nesuprantu su tais sklypais, nes įjungus sklypų ribų sluoksnius rodo, kad sklypas baigiasi ties pastato siena, o iki šaligatvio lieka 8 metrai. Elementariai nenori pyktis ir atiminėti parkingo.
                              Paskutinis taisė Ginthus; 2019.03.07, 13:56.

                              Comment


                                Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                                Ta prasme draustinyje jau nebegalioja ir gatvės raudonosios linijos? Gi į draustinį plėstis ir nereikia, galima pasiaurinti skiriamąją juostą.



                                Kažko aš čia nesuprantu su tais sklypais, nes įjungus sklypų ribų sluoksnius rodo, kad sklypas baigiasi ties pastato siena, o iki šaligatvio lieka 8 metrai.
                                Jo, čia aš pridėjau dėl to sklypo. Įdomu tada kodėl nenaikina to parkingo.

                                ---

                                Narbuto g. ir taip siaurina skiriamąją juostą. Bet ten irgi yra aukščių skirtumas, reikia turėti tą omenyje. Dar pasiaurinus jau reikės visai naikint žalią juostą ir statyt atraminę sieną. Tai klausimas ar yra prasmės tą daryt dėl papildomo 100 metrų žalios juostos dviračių take.

                                Comment


                                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                  Jo, čia aš pridėjau dėl to sklypo. Įdomu tada kodėl nenaikina to parkingo.

                                  ---

                                  Narbuto g. ir taip siaurina skiriamąją juostą. Bet ten irgi yra aukščių skirtumas, reikia turėti tą omenyje. Dar pasiaurinus jau reikės visai naikint žalią juostą ir statyt atraminę sieną. Tai klausimas ar yra prasmės tą daryt dėl papildomo 100 metrų žalios juostos dviračių take.
                                  Gal ir verta. Dabar kai nėra padoraus tako važiuoju asfaltu. Su plentiniu dviračiu 60km/h laisvai būna ant to posūkio. Padarys normalų dvirtakį - bus negražu toliau važiuot gatve. Aišku teks kažkiek prisistabdyt, bet greitis vistiek bus nemažas. Vien prasilenkti su srautu kylančiu iš apačios bus nelabai jauku. Dar jei pėstieji prie pat... Laiko klausimas kada nutiks nelaimė. Ypač jei prastas matomumas, ant dviračio geriausiu atveju mirksiukas, o pėstysis išvis su standartiniu miesčionio kamufliažu.

                                  Įdomu kada ir pas mus atsiras gulintys policininkai dvirtakiuose. Tokioje vietoje visai praverstų.

                                  Comment


                                    Tai siūlykit, gulinčius policininkus tikrai nėra sunku suprojektuot ir padaryt.

                                    Comment


                                      Olandijoje tai daro ne gulinčius policininkus, o "duobes" su pasikartojančiais iškilimais. Nerandu dabar google vaizdo, bet FB sklandė.

                                      Parašykit kas nors.

                                      Comment


                                        Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                                        Ta prasme draustinyje jau nebegalioja ir gatvės raudonosios linijos? Gi į draustinį plėstis ir nereikia, galima pasiaurinti skiriamąją juostą. Na bet čia jau prasideda sąmatos didinimas.



                                        Kažko aš čia nesuprantu su tais sklypais, nes įjungus sklypų ribų sluoksnius rodo, kad sklypas baigiasi ties pastato siena, o iki šaligatvio lieka 8 metrai. Elementariai nenori pyktis ir atiminėti parkingo.
                                        O atiminėti parkingo ir nereikia.


                                        Man vis nesuprantami va tokie padarymai. Reikės papildomo šaligatvio, papildomų susikirtimų su pėsčiaisias. O tereikia apkeisti vietomis.


                                        O dabar reikės eit taip. Garantuoju, kad eis per dviračių pervažą ir lauks ant dviračių tako.

                                        Comment


                                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                          Gavau tokius atsakymus/patikslinimus:

                                          1. Dėl dviračių ir pėsčiųjų tako susijungimo kalno apačioje - ten yra draustinio riba, todėl susiaurėja ir plėstis nebegalima. Suprantu, kad draustinyje neleidžia daryt nieko arba reikėtų kryžiaus kelius nueit.
                                          Turbūt buvo klausta privačiai? Post'o neradau. Šiaip takai susijungia būtent ten, kur draustinio riba stipriai atsitraukia:
                                          Click image for larger version

Name:	Draustinis.jpg
Views:	1
Size:	199,1 kB
ID:	1705157
                                          Parašė Mindzius-LT Rodyti pranešimą
                                          Galėjo ir toliau pratęsti fiziškai veja atskirtą dviračių taką ir pėsčiųjų taką. Toje vietoje kaip tik didžiausias greitis pasiekiamas

                                          Comment

                                          Working...
                                          X