Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

    Pavyzdžiui, Amsterdame dviratininkų vidutinis greitis yra 15 km/h.
    Nemazas greitis, mano su masina 29 vidutinis

    Comment


      Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

      Nemazas greitis, mano su masina 29 vidutinis
      Priklauso nuo kelio tipo ir kaip tas vidutinis buvo apskaičiuotas. Tavo automobilis skaičiuoja viską: ir įsibėgėjimą ir t.t. Čia rašo, kad naudoti GPS duomenys. Tai gali būti irgi stabdymai įskaičiuoti. Tai kažkur ~20 km/h gaunasi dviračiu. Toli gražu ne tai, kokiu greičiu paprastai važiuoja tie, kurie skundžiasi, kad nebegali važiuoti gatvėmis.

      Comment


        Parašė Creatium Rodyti pranešimą
        Ne. Tu nori, kad orientuotųsi tik į tuos, kurie dviračių takais važinėja automobilių greičiais. Ir tik į juos.

        Pavyzdžiui, Amsterdame dviratininkų vidutinis greitis yra 15 km/h.
        Aš tik sakau, kad susisiekimui dviračių greitis yra labai svarbus klausimas. Pagal tavo požiūrį - kam mašinom statyt autostradas, su šeima važiuojant prie jūros juk smagiau Panemune lėtai pravažiuot.

        Vilniuje senamiestyje ar kitur kur daug žmonių ir sankryžų greitis bus dar mažesnis. Dar priskaičiuojam sankryžas, šviesoforus ir t.t. Kad pasiekt 15km/h vidutinį, reikia ir 30km/h tinkamų atkarpų.

        Comment


          /\ Kad pagal tavo teiginių daromą įspūdį, reikėtų tiesti autostradas keliems automobilių greičių tipams: tiems, kurie važiuoja 160 ir daugiau; tiems, kurie važiuoja 110; ir tiems, kurie važiuoja 80. Nes pamiršti, kad autostradoje visi važiuoja daugiau ar mažiau vienodu greičiu. Dviračių takuose taip nėra, nes labai skiriasi dviratininkų lygis. Jau esu kartojęs, kad negalim tiesti dviračių takų susisiekimui, šalia rekreacijai ir dar trečio kam nors kitkam. Tiesiam vieną bendrą taką taip, kad būtų patenkinta didžiosios dalies poreikiai. O į poreikius įeina: važiavimas saugiai, patenkinamas greitis, patogumas (malonumas) ir objektų pasiekiamumas. Tarša nuo 70 km/h greičiu judančių automobilių, taip pat tokio greičio keliamas pavojus nėra tie faktoriai, kurie dviračių taką palei pat Laisvės pr. padarytų patogų visiems.

          Comment


            O kas būtų autostrados srautą (fūras, skubančius ir šiaip nerekreacinius) sukišus į Panemunę ar Žemaičių plentą? Dalis važiuotų kiek įmanoma rečiau ar nevažiuotų išvis, kiti darytų nesąmones kaip ViaBaltikoj.

            Tiesiant taką pagal rekreacinius standartus gausis taip, kad skubantys juo arba nevažiuos, arba važinės naglai.

            Kas trukdė Laisvės prospekte padaryti panašaus stiliaus taką kaip foto iš Danijos pajūrio? Bortelis nuo gatvės yra - saugumas nuo eismo užtikrinamas. Jei autobusas ties stotelėm turės kirsti dvirtakį - nemanau, kad tai didelė saugumo bėda. Bent jau ne didesnė nei nuolatinis maišymasis su pėsčiaisiais. Tarša dėl poros metrų į vieną ar kitą šoną nelabai skiriasi. Greitis būtų geresnis. Objektų pasiekiamumas padarius dvikryptį būtų toks pat. Padarius vienkryptį ir į priešingą pusę pavažiuojant šiek tiek šaligatviu - manau irgi labai nenukentėtų. Patogumo būtų daugiau, nes nereiktų apvažinėt stotelių ir maišytis su pėsčiaisiais. Malonumas ir Laisvės prospektas bent man sunkiai suderinamos sąvokos. Nebent galimybė kuo greičiau iš ten dingti padidintų malonumą.

            Gretimoje temoje apie dviračius buvo gerų nuorodų, kad tarša net važinėjant Delyje pradeda kenkti tik minant >5h per dieną. Vilniuje turbūt neįmanoma pasiekti panašaus lygio net minant kiaurą parą.

            Comment


              Manau kad rekreaciniai pasivazinejimai Vilniuje neturi ateities, tokiom kelionem reikia lygaus reljefo, grazios aplinkos, gero oro, istobulintos infrastrukturos ir pan, o darbo keliones kaip tik labai turi. Tikrai labai didele dalis zmoniu mieliau isleistu maziau pinigu dviraciui nei automobiliui kuris surija kartais trecdali seimos biudzeto. Turint omeny lietuviskas pajamas dviratis labai geras budas judet mieste butent nereakreaciniais tikslais. Asiku kol kas tai neimanoma, todel zmonems net tokiu minciu nekila.

              Comment


                Manau kad rekreaciniai pasivazinejimai Vilniuje neturi ateities, tokiom kelionem reikia lygaus reljefo, grazios aplinkos, gero oro, istobulintos infrastrukturos ir pan, o darbo keliones kaip tik labai turi.
                Kad dviračiai ėmė populiarėti būtent dėl rekreacinių priežasčių. Apie važinėjimą į darbą dviračiu daugiau kalbama tik paskutiniu metu (ir tam gerėja sąlygos). Prie poilsinio važinėjimo stipriai prisidėjo gana seniai esantis maršrutas Žaliųjų ežerų link, Eurovelo palei Nerį bei Vingio parkas. Tose vietose vasarą dviratininkų būna tiršta. Dėl naujų krantinių upės prieigos pasidarė dar patrauklesnės. Nemanau, kad rekreacinis važinėjimas kur nors dings arba mažės. Jam daug paprasčiau pasiruošti: nelyja ir važiuoji. O kelionėms į darbą dviračiu pasiruošti sudėtingiau: reikia apgalvoti daugiau dalykų, keisti įpročius, kai kuriems tai net neįmanoma dėl darbo pobūdžio, atstumo ir t. t.

                Comment


                  Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                  Kas trukdė Laisvės prospekte padaryti panašaus stiliaus taką kaip foto iš Danijos pajūrio? Bortelis nuo gatvės yra - saugumas nuo eismo užtikrinamas. Jei autobusas ties stotelėm turės kirsti dvirtakį - nemanau, kad tai didelė saugumo bėda. Bent jau ne didesnė nei nuolatinis maišymasis su pėsčiaisiais. Tarša dėl poros metrų į vieną ar kitą šoną nelabai skiriasi. Greitis būtų geresnis. Objektų pasiekiamumas padarius dvikryptį būtų toks pat. Padarius vienkryptį ir į priešingą pusę pavažiuojant šiek tiek šaligatviu - manau irgi labai nenukentėtų. Patogumo būtų daugiau, nes nereiktų apvažinėt stotelių ir maišytis su pėsčiaisiais. Malonumas ir Laisvės prospektas bent man sunkiai suderinamos sąvokos. Nebent galimybė kuo greičiau iš ten dingti padidintų malonumą.
                  Nežinau kas trukdė, bet man dabartinis takas geriau už tamstos norimą (sorry už pasikartojimą), todėl aš džiaugiuosi, kad trukdė. Ir man visiškai nesinori iš ten greičiau dingti.

                  Comment


                    Jeigu dviračių takas būtų prie pat Laisvės pr.:

                    1. ar leistumėt savo mažametį vaiką tuo taku važiuoti, kai metras į šoną ir gali būti numuštas automobilio? Tada reikia galvoti apie atitvarus, t.y. jau reikia atitraukti taką į šoną nuo gatvės (dviratininkams saugi zona nerods ~30-50 cm turi būti);

                    2. ar maloniau būtų važiuoti kvėpuojant išmetamosiomis dujomis (net jeigu tai ir nekenks taip labai), negu važiuoti už medžių? Nepamirškit ir taškymo per lietų arba žiemą.

                    3. nelygiaverčio greičio srautų susikirtumas (VT ar automobilis, sukantis į stotelę + sankryžos) būtų belenkoks pavojus; absoliučiai niekas nerekomenduoja tokių kampų susikirtimų, nes tai savižudybė. Taigi gaunasi, kad ties stotelėmis arba sankryžomis (nors sankryžose dar ne tas - ten automobilis bent jau turi gerokai pristabdyti prieš sukdamas) tektų dviračių takus atitraukti arčiau pėsčiųjų.


                    Vienas dalykas, kas tikrai blogai padaryta Laisvės pr. dviračių take (neminint tų kelių išvis neišspręstų vietų tarkim ties Karoliniškėmis arba prie Kubo PC) - tai tęsti pėsčiųjų takus greta dviračių tako net ir ties stotelėmis. T.y. kad tie, kurie neina į stoteles, galėtų tęsti kelionę nekirsdami dviračių tako. Pvz. Justiniškių g. take pažadėjo į tai atkreipti dėmesį ir padaryti tinkamai.

                    ---

                    Aš nekalbu, kad dviračių takus reikia tiesti pagal rekreacinius standartus. Ne. Aš sakau, kad reikia atsižvelgti į visą puokštę esamų ir būsimų dviratininkų, kurių amžius svyruoja nuo turbūt kokių 7 metų iki 80 (šian mačiau panašaus amžiaus vyruką), jų greičiai skiriasi, skiriasi jų gebėjimas važiuoti ir skiriasi jų kelionės tikslai.

                    P.S. O rekreacinių takų turim: tarkim naujasis Neries vingio takas.

                    Comment


                      Architektų g.:

                      Click image for larger version

Name:	IMG_20180720_134812.jpg
Views:	3
Size:	407,5 kB
ID:	1655914Click image for larger version

Name:	IMG_20180720_135342.jpg
Views:	4
Size:	401,8 kB
ID:	1655911Click image for larger version

Name:	IMG_20180720_140324.jpg
Views:	3
Size:	403,4 kB
ID:	1655912Click image for larger version

Name:	IMG_20180720_140919.jpg
Views:	3
Size:	408,8 kB
ID:	1655913

                      Comment


                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                        Jeigu dviračių takas būtų prie pat Laisvės pr.:
                        1. ar leistumėt savo mažametį vaiką tuo taku važiuoti, kai metras į šoną ir gali būti numuštas automobilio? Tada reikia galvoti apie atitvarus, t.y. jau reikia atitraukti taką į šoną nuo gatvės (dviratininkams saugi zona nerods ~30-50 cm turi būti)
                        Jei vaikas visiškas pyplys - atitrauktas dvirtakis irgi nėra saugu. Yra išvažiavimai iš kiemų, sankryžos.. Pačiam dvirtakyje irgi vyksta eismas ir pypliai besimalantys skersai išilgai dvirtakio nėra saugu nei jiems patiems, nei kitiems dviratininkams. Nuo rodos 12 metų jau galima važinėti gatvėmis, tokio amžiaus neturėtų būti problema važiuoti šalia judrios gatvės ar išvis gatve su mažiau eismo.

                        Pagal foto ir kiek pamenu iš apsilankymų - Danijoje problemos nedaro ir atitvarų dažniausiai nėra. Išvis atitvarai prie dvirtakių yra didelis blogis, nes labai susiauriną naudingą plotą. Natūraliai dviratininkai laikosi atokiau nuo atitvaro, kad netyčia neužkabintų ir nenugriūtų. Tuo tarpu atviram take laisvai galima pasitraukti į šonus iki pat dvirtakio krašto.

                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                        2. ar maloniau būtų važiuoti kvėpuojant išmetamosiomis dujomis (net jeigu tai ir nekenks taip labai), negu važiuoti už medžių? Nepamirškit ir taškymo per lietų arba žiemą.
                        Žiemą atitraukti dvirtakiai dažnai prastai valomi ir barstomi. Jei būtų prie gatvės - gal bent geriau prižiūrėtų. Dujos ar už pusmetrio ar už pusantro metro smirda +/- vienodai.

                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                        3. nelygiaverčio greičio srautų susikirtumas (VT ar automobilis, sukantis į stotelę + sankryžos) būtų belenkoks pavojus; absoliučiai niekas nerekomenduoja tokių kampų susikirtimų, nes tai savižudybė. Taigi gaunasi, kad ties stotelėmis arba sankryžomis (nors sankryžose dar ne tas - ten automobilis bent jau turi gerokai pristabdyti prieš sukdamas) tektų dviračių takus atitraukti arčiau pėsčiųjų.
                        Išvažiavimai iš kiemų su prastu matomumu yra daug nesaugiau nei autobusas sukantis į stotelę su geru matomumu. į dvirtakį. Sankryžose senai išspręstas klausiams - dvirtakis eitų tarp sukančių į dešinę ir važiuojančių tiesiai. Tuo pačiu priverčia sukančius į dešinę prilėtinti.


                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                        Aš nekalbu, kad dviračių takus reikia tiesti pagal rekreacinius standartus. Ne. Aš sakau, kad reikia atsižvelgti į visą puokštę esamų ir būsimų dviratininkų, kurių amžius svyruoja nuo turbūt kokių 7 metų iki 80 (šian mačiau panašaus amžiaus vyruką), jų greičiai skiriasi, skiriasi jų gebėjimas važiuoti ir skiriasi jų kelionės tikslai.
                        Dabar projektuojama atsižvelgiant į labiausiai pažeidžiamus eismo dalyvius. Kas yra gerai rekreaciniams takams. Bet takai susisiekimui turėtų būti orientuoti į didesnį greitį. Minant per pusę miesto labai pasijaučia laiko skirtumas ar važiuoji greičiau, ar saugodamas pėsčiuosius, pristabdydamas ties kiekvienu užparkuotu išvažiavimu iš kiemo ir apvažinėdamas visas stoteles.

                        Viskas atsiremia ar prioritetas yra važinėjimas į darbą dviračiu miegamieji rajonai <-> centras piko metu ar rekreaciniai pasivažinėjimai savaitgaliais. Rodos norėjo mažinti automobilizmą, eismą piko metu į centrą ir t.t. Bet pagal darbus atrodo, kad prioritetai kitokie.

                        Comment


                          Gražu, nerealiai. Turint minty, kad kai kurie šaligatviai ten jau buvo tapę labiau kliūtimis nei takais.
                          Lietuva visiems.

                          Comment


                            Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                            Dabar projektuojama atsižvelgiant į labiausiai pažeidžiamus eismo dalyvius. Kas yra gerai rekreaciniams takams. Bet takai susisiekimui turėtų būti orientuoti į didesnį greitį. Minant per pusę miesto labai pasijaučia laiko skirtumas ar važiuoji greičiau, ar saugodamas pėsčiuosius, pristabdydamas ties kiekvienu užparkuotu išvažiavimu iš kiemo ir apvažinėdamas visas stoteles.

                            Viskas atsiremia ar prioritetas yra važinėjimas į darbą dviračiu miegamieji rajonai <-> centras piko metu ar rekreaciniai pasivažinėjimai savaitgaliais. Rodos norėjo mažinti automobilizmą, eismą piko metu į centrą ir t.t. Bet pagal darbus atrodo, kad prioritetai kitokie.
                            Sprendžiant iš pasisakymų, man atrodo, kad mantasm įsivaizduoja, kad Vilniaus gatvėmis važiuoja štai tokie dviratininkai



                            T.y gerai fiziškai pasiruošę žmonės, su specialia apranga ir tinkamai paruoštu dviračiu, jie mina 30-40 kmh greičiu, jiems nebaisus lietus ir sniegas.

                            Tokiems dviratininkui mūsų kuriama olandiško pavyzdžio infrastruktūra yra nepritaikyta, nes savivaldybė (kaip ir turbūt daugelis šiame forume) dviratininką mato štai tokį:



                            T.y paprastas žmogus, kurie vietoje to, kad įlipti į automobilį, užlipo ant dviračio, be jokios papildomos aprangos ar pasirengimo. Jis važiuoju pigiu dviračiu ir mina 15-20 kmh, nes arba nėra labai gerai fiziškai pasiruošęs, arba nenori suprakaituoti

                            Toks žmogus niekada nesėstų ant dviračio, jeigu jam reikėtų kovoti dėl vietos su autobusais ir sunkvežimiais bei kvėpuoti jų išmetamosiomis dujomis.

                            Prisiminsiu, kad savivaldybės tikslas yra skatinti kuo didesnį kiekį žmonių pasirinkti dviračius, taigi natūralu, kad infrastruktūra kuriama "olandiškajam" dviratininkui (kurių potencialiai gali būti labai daug), o ne dviratininkui "fanatikui" (kurių skaičius niekada nebus labai didelis)

                            Comment


                              Tas “paprastas žmogus” taip pat nemins didelę metų dalį dėl oro. Raukysis dėl Vilniaus reljefo. Ir jam nebaisiai patiks iš tolimų miegamųjų rajonų mint į centrą vien dėl atstumo.

                              Kiek matau antrojo tipo būna nebent arčiau centro esančiuose rajonuose. Kur, kaip tyčia, sakoma, kad tiktų ir gatvėse esantys dvirtakiai. Kuo toliau nuo centro, tuo labiau entuziastiškėja.

                              Be to, “paprasti žmonės” pradeda investuoti į elektrinę techniką ir greitis net pralenkia pirmuosius. Tada rekreacinio tipo dvirtakiuose ir vaikams nebesaugu, ir pėstiesiems pradeda trukdyti.

                              Comment


                                LT vaikams gatvėmis galima važiuot nuo 8 m. prižiūrint suaugusiam.

                                Viral VIDEO: Watch This 4-Year-Old Give Thumbs Up to a Passing Lorry
                                (liet. keturmetis berniukas rodo nykštį lenkiančiajam vilkikui)
                                P. S. Vaiko vairas prirakintas prie suaugusio seat post'o, tad vairuot negali.
                                https://twitter.com/twitter/statuses...94102543732736

                                -------------

                                Buvo nuotraukos iš Santaros g., bet ši sankryža dar nebuvo baigta, tad šiandienos nuotrauka su termoplastiku ir purvu ant tako:
                                Click image for larger version

Name:	20180720_150319.jpg
Views:	3
Size:	250,6 kB
ID:	1655978

                                Comment


                                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                  /\ Nu nereikia taip jau. Pažiūrėkit į Algirdo ar Geležinkelio g. projektinius pasiūlymus. Būtent tai, apie ką jūs čia kalbat. Tik reikia gal suprasti, kad ne visi sprendimai tinka visoms gatvėms. Miesto centre dviračių takas palei gatvę - ok. Bet tiesti dviračių taką palei Ukmergės g. ar Laisvės pr. yra visiškai nelogiška tiek dėl vietos, tiek dėl malonumo/patogumo važiavimui.

                                  Gatvės siaurinimas yra geras pavyzdys. Islandijos g. pritaikytas iškreivinimo metodas. O daugiau gatvių mes gi netiesiam tokių, kurias reikėtų kreivint. Nors, tiesą sakant, tikrai turime atnaujinimo laukiančių panašių gatvių.

                                  Amm. Vienitelės vietos kur aplink Kopenhaga negalima rast dvirtakio, tai yra greitkeliai, kur greitis yra +90km/h. Dvirtakiai būna atskirti atitvarais. Na, o kas piktinasi, kad būtų nesaugu važiuoti Laisvės alėja, tai aš turėjau omeny tiesti tokius dvirtakius, kurie yra šiek tiek iškelti ir atskirti bardiūrais. Pažiūrėkit mano postą vienu puslapiu atgal, aiškiai matosi, kad dvirtakiai yra atskirti, o ne tik nubrėžtos juostos ant kelio. Na, aš nenoriu tikėt, kad vairuotojai būtų tokie maniakai ir taškytų dviratininkus nuo dvirtakio einančio šalia kelio, nepraleidinėtų dviratininkų važiuojančių tiesiai, kai jie suka į dešinę ir panašiai.
                                  Visiškai neturiu patirties ir nesuprantu, kaip yra planuojami srautai, bet gal.. GAL, jeigu būtų atimta po bent puse juostos miesto gatvėse dvirtakiam, žmogus turėdamas galimybę saugiai nusitransportuot iš namų iki darbovietės, pagalvotų apie dviračio įsigyjimą/pabandymą keliaut dviračiu. Manau kiekvienais metais matytume gražų prieaugį dviračių naudojimo, kaip transporto priemone.
                                  Nei skandinavija, nei olandija nepradėjo nuo kito galo, t.y. žmonės pradėjo važinėtis dviračiais visur ir tuomet šalis nusprendė tiest infrastruktūrą. Viskas vyko atvirkščiai, na ir štai rezultatas. Negalim tikėtis, jog žmonės naudosis dviračiais, kai reikia galvot, kaip saugiai pasiekt tašką B ir būt nenutrenktam. Lietuviai atrodo bando išradinėt dviratį.

                                  Dėl didelių greičių važiavimu dviračiu, aš pilnai, manau, kad dauguma važiuotų padoriai, jeigu būtų normalūs dvirtakiai. Dabar hardcore'iniai veikėjai nešasi su srautu gatvėm ir visi įsivaizduoja, kad tas pats darytusi dvirtakiuose. Pats važinėjau lygiai taip pat, 40-50km/h gatvėse, bet pagyvenęs Kopenhagoj ir grįždamas į Vilnių, abejoju, jog kada nors dar užsiimsiu tokiom nesąmonėm. Labai pasikeitė pasaulėžiūra ir būtų smagu pasiekt senatvę sveikam. Čia vyksta lengvas chaosas dviratkiuose rytais ir po darbo, dažnai susidaro dviračių kamščiai, tie kurie skuba, lekia važiuoja kaire puse, kaip ir automobilių eisme, vaikai, senesni, lėtesni žmones, važiuoja dešine ir visi nuo mažų dienų nemato problemos.
                                  Ruduo/žiema/pavasaris su purvais, nerealiais vėjais ir lietum irgi kažkaip netrukdo. Net neįsivaizduojat, kaip greit priprantama prie to
                                  Paskutinis taisė MartynasT; 2018.07.21, 14:02.

                                  Comment


                                    /\ Tai mūsų su tamsta nuomonės kaip ir sutampa. Bet net ir Olandijoje ne visi takai yra tobuli ir visus iš eilės reikia kopijuoti. Geriausia žiūrėti į jų pačių teikiamas rekomendacijas dviračių takų tiesimui. Daugiausiai jomis yra vadovaujamasi pas mus, kai projektuojami nauji dviračių takai. Pavyzdys tas pats Neries vingio, Vileišio g. esamas ir būsimas takai, taip pat mano minėti Geležinkelio ir Algirdo g. takai. Tikrai reikia atkreipti dėmesį ir į gatvių kategorijas bei eismo intensyvumą. Taip pat pas mus galiojančius teisės aktus.

                                    Esmė paprasta: dviračių takas palei gatvę bet kokiu atveju turės būti atskiras ne tik bordiūru, bet ir atitvaru dėl saugumo didesnio greičio gatvėse. Tai tada klausimas kodėl neatskirus jo želdiniais. Mes jau seniai kiekviename projekte prašome dviračių takus atskirti nuo pėsčiųjų ir daryti skirtingame lygyje. Bet ne visada tai įmanoma, netgi rengiant projektą (pvz., Lietuvoje niekas negamina reikalingų nuolydžių bordiūrų).

                                    Comment


                                      Švieži įspūdžiai (nekokie) iš pasivažinėjimo dviračiu. Ožkinių gatvėje motociklininkas nuskynė dviratininką. Yra ten dviračių takas (pagyvenęs ir duobėtas), bet dviratis ko gero važiavo gatve. Gatvė ten nėra tinkama lėkti, tačiau su britva tai ne kliūtis. Ji nėra judri, tai, matyt, vietiniai ja palaksto. Manau, kad reikia neblogai lėkti, jog atsitrenkęs nuplėštum koją. Važiavau nedaug laiko praėjus po įvykio ir mačiau tą koją ant dviračių tako. Matėsi tik motociklas, tai atrodė, kad motociklininkas užsimušė. Pagalvojau apie natūralią atranką ir nuvažiavau. Jau buvo greitoji ir policija. Kai sužinojau, kad dviratininkas, tai iš naujo susimąsčiau apie saugumą. Gal ir be reikalo ten šiandien važiavau, atsiminsiu tą koją ilgai.
                                      https://www.lrytas.lt/lietuvosdiena/...eistu-7026000/

                                      Buvo neseniai šnekėta apie elektrinių dviračių greitį ir saugumą. Smulkmena tie elektriniai dviračiai, net jei į ką nors ir stuktelėtų. O britvos perkamos būtent palakstymui, niekas su jom leistinu greičiu nevažinėja. Pasirodo, motocikle ir keleivė buvo. Norėjo padaryt merginai įspūdį. Padarė labai didelį.
                                      Straipsnį papildė. Pasirodo, moteris vedėsi dviratį per gatvę.
                                      Paskutinis taisė senasnamas; 2018.07.20, 23:20.

                                      Comment



                                        Nauja dviračių tako atkarpa ties Karoliniškių LIDL-Norfa požemine perėja.
                                        Foto daryta prieš kelias dienas, praėjus valandai po trumpos liūties.

                                        Nesu asfalto ekspertas, bet panašu, kad šioje vietoje po žiemos bus problemų

                                        Comment


                                          Liūdnas vaizdelis. Keista, kad nuolydis ne į Laisvės pr., o į priešingą pusę. Ties liftu juk yra vandens surinkimo grotelės.
                                          Lietuva visiems.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X