Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Dviračių takų ir šaligatvių Erfurto g. PP svarstymas

    Parengti projektiniai pasiūlymai dviračių ir pėsčiųjų infrastruktūrai Erfurto gatvėje, Lazdynuose. Kviečiame į svarstymą su visuomene birželio 1 dieną 17 val. Vilniaus miesto savivaldybėje, Konstitucijos pr. 3, 216 kab.
    https://www.facebook.com/events/2324...26399183551712

    va cia galesit savo pasiulymus ir pateikt. Tik paskui praneskit ar buvo atsizvelgta

    Comment


      Pasiūlymus galima pateikti ir iki tol emailu (nurodyta savivaldybės webe prie projekto), pageidautina net, nes tada galima klausti atsakymų į juos.

      Comment


        Šiandien jau klojo raudoną asfaltą Laisvės pr. Nemačiau ar visose nebaigtose atkarpose suklojo ar ne. Dar bet kokiu atveju liko Spaudos rūmų teritorija bei stotelė Viršuliškių.

        Comment


          Lazdynuose bus įrengtas naujas dviračių takas

          Skaityti daugiau: https://www.madeinvilnius.lt/naujien...viraciu-takas/

          Comment


            Santaros gatvė Santariškėse beveik baigta. Liko baigiamieji darbai sankryžoje su GV.



            Nuo GV į Santariškių pusę. Gražus dviračių takas. Tik įdomu kur pasidėti pėstiesiems. Užprogramuotas pėsčiųjų vaikščiojimas dvirtakiu



            Santaros gatvė giliau. Pagal ženklus - parkavimo šioje gatvėje nebus. Nors pradinė idėja lyg ir buvo leisti pirmoje juostoej parkavimą?



            Sankryža su Santariškių gatve.

            Comment


              Reiktų pirštus nukirst uz tokį pesčiųjų taką.
              Atrodo, kad mieste dievai- dviratininkai, o pėstysis -buvęs nebuvęs... įdomu, kaip eit tokiu taku mamai su vežimuku ir vaiku už rankos? turbūt vežimuka stumt šalia dviračių tako, o vyresnėlis gali eit kitapus stulpų, kur takas ribojas su gatve, kuria lekia autikai ir furos

              Panašus šaligatvis ir Konstitucijos prospekte. Kai ėjau su vaiku anksti ryte, tai ėjom dviračiu taku, aš- kas minutę dairydamasi, ar neatvažiuoja dviratis. kaip reiktų kulniuoti dieną, kai pro vieną šoną švilpia dviračiai, per kitą- mašinos, plius einant neįsimūryt į stulpus - neįmenama mįslė...

              Projektuotojai, blyn...
              Paskutinis taisė anna; 2018.05.22, 09:08.

              Comment


                Kitoje gatvės pusėje plačiausias pesčiųjų takas

                Comment


                  Parašė Nitro Rodyti pranešimą
                  Kitoje gatvės pusėje plačiausias pesčiųjų takas
                  o jei mane autobusas išleido šitoj pusėj, o perėjos nėr šalia? Jeigu mano namas " blogoj" pusėj, ir turiu pasiekt stotelę, taip pat esančią pusėje be šaligatvio, kaip elgtis?

                  Comment


                    Parašė anna Rodyti pranešimą
                    kur takas ribojas su gatve, kuria lekia autikai ir furos
                    Jeigu kalba apie šią gatvę, tai iš kur ten tos furos ir autikai? Sunkvežimiai ir taip nevažiuoja per Santariškes, o autobusai šia gatve nevažiuos.

                    Parašė anna Rodyti pranešimą

                    o jei mane autobusas išleido šitoj pusėj, o perėjos nėr šalia? Jeigu mano namas " blogoj" pusėj, ir turiu pasiekt stotelę, taip pat esančią pusėje be šaligatvio, kaip elgtis?
                    Jeigu ir kas būtų jeigu būtų. Nurodykite konkrečius atvejus. Tikrai nemalonu skaityti tokius delfio komentarų lygio pasibėdavojimus. Šis forumas tuo ir skiriasi nuo kitų, kad čia siekiama diskutuoti konstruktyviai.
                    Paskutinis taisė Mettal; 2018.05.22, 09:17. Priežastis: papildymas
                    Viešojo transporto temų rodyklė >>

                    Comment


                      Parašė Mettal Rodyti pranešimą

                      Jeigu kalba apie šią gatvę, tai iš kur ten tos furos ir autikai? Sunkvežimiai ir taip nevažiuoja per Santariškes, o autobusai šia gatve nevažiuos.
                      Na, gal kiek perdėjau, bet esmė ta pati- norėtumėt tuo kraštu eit pats, ar vest savo mažametį?

                      Comment


                        Parašė anna Rodyti pranešimą

                        Na, gal kiek perdėjau, bet esmė ta pati- norėtumėt tuo kraštu eit pats, ar vest savo mažametį?
                        Dar kartą, puikiausias šaligatvis kitoje pusėje. Veskitės, kad ir 5 mažamečius. Ar principai neleidžia? Tokios mamytes tai reiktu prievarta auklėti elementarių dalykų, nes ne tik, kad pačios nesigaudo aplinkoj, tai dar ir vaikus nuo mažens moko, kad taku vaikščioti nieko blogo.

                        Comment


                          Parašė anna Rodyti pranešimą
                          Reiktų pirštus nukirst uz tokį pesčiųjų taką.
                          Atrodo, kad mieste dievai- dviratininkai, o pėstysis -buvęs nebuvęs... įdomu, kaip eit tokiu taku mamai su vežimuku ir vaiku už rankos? turbūt vežimuka stumt šalia dviračių tako, o vyresnėlis gali eit kitapus stulpų, kur takas ribojas su gatve, kuria lekia autikai ir furos

                          Panašus šaligatvis ir Konstitucijos prospekte. Kai ėjau su vaiku anksti ryte, tai ėjom dviračiu taku, aš- kas minutę dairydamasi, ar neatvažiuoja dviratis. kaip reiktų kulniuoti dieną, kai pro vieną šoną švilpia dviračiai, per kitą- mašinos, plius einant neįsimūryt į stulpus - neįmenama mįslė...

                          Projektuotojai, blyn...
                          Nors su dviračiu nuvažiuoju daug daugiau nei vaikštau pėsčiom, bet visiškai nesuprantu tokio pėsčiųjų užspaudimo. NUo to gaunasi tik dar daugiau betvarkės. Vieni vaikšto dvirtakiu prieš eismą (atsiet kaip gatve), kiti su eismu. Treti vaikšto zigzagais aplink stulpus ir nežinai kada išlįs prieš nosį. Geriau normalus bendras takas, kuriame visi laikosi dešinės.

                          Sakykim iš GV prie Nestės nuvažiuot į Santariškių ligonines su dviračiu. Gaunasi 2x pervažiuot per šviesoforą Arba važiuot gatve arba šaligatviu kuriame nėra dvirtakio. Kas važiuos 2x per šviesoforą vien tam, kad naudotųsi dvirtakiu? Arba atėjus iš kitos GV pusės ir norint nueiti į Santariškių namus - vėlgi tektų 2x pereiti šviesoforą, kad eiti pėstiesiems skirta puse Debilizmas, ne kitaip.

                          Maža to, kad su dviračiu pasidžiaugęs mega turbo autostradiniu dvirtakiu atsiremi į šviesoforus. Su mygtukais. Ir teks gerokai palaukti kol užsidegs pėsčiųjų/dviratininkų šviesoforas. Tuo tarpu atvažiavus dviračiu gatve turbūt greičiau užsidegs žalia. Sumoj su dviračiu labiau apsimokės važiuot gatve nei superduper dvirtakiu... Ant kurio ir taip bus pilna pėsčiųjų Aišku vairuotojai pyks, kad va padarė dvirtakį - o nesinaudoja

                          Comment


                            Parašė k0fis Rodyti pranešimą

                            Dar kartą, puikiausias šaligatvis kitoje pusėje. Veskitės, kad ir 5 mažamečius. Ar principai neleidžia? Tokios mamytes tai reiktu prievarta auklėti elementarių dalykų, nes ne tik, kad pačios nesigaudo aplinkoj, tai dar ir vaikus nuo mažens moko, kad taku vaikščioti nieko blogo.
                            Žmonės vaikšto kur jiems patogiau ir efektyviau. Kam laukt prie šviesoforo 2x, jei reikia nueiti ta puse? Tas pats ir su dviratininkais. Panašiai kaip nutiesti šaligatvį aplink pievą, nors skersai išmindytas takas ir juo visi vaikšto. Nes nu kas nepatinka - vaikščiot per aplink

                            Ar žmonės turi tarnauti neefektyviam dizainui, ar dizainas turi tarnauti žmogui? Maža to, kad ten tikrai nėra šitiek daug dviračių eismo, kad reiktų dviejų krypčių magistralės Bėgiojančių ir stumdančių vežimėlius tikrai ne mažiau...

                            Comment


                              Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                              Žmonės vaikšto kur jiems patogiau ir efektyviau. Kam laukt prie šviesoforo 2x, jei reikia nueiti ta puse? Tas pats ir su dviratininkais. Panašiai kaip nutiesti šaligatvį aplink pievą, nors skersai išmindytas takas ir juo visi vaikšto. Nes nu kas nepatinka - vaikščiot per aplink

                              Ar žmonės turi tarnauti neefektyviam dizainui, ar dizainas turi tarnauti žmogui? Maža to, kad ten tikrai nėra šitiek daug dviračių eismo, kad reiktų dviejų krypčių magistralės Bėgiojančių ir stumdančių vežimėlius tikrai ne mažiau...
                              Šitoje gatvėje tikrai puikiai galima pasidalinti pusėmis. Kad žmogui (ypač mamai su vežimėliu kuri gi aišku visada labai visur skuba 2kmh greičiu judėdama) problema palaukti prie šviesoforo ir eiti saugiai tai čia ne tako bėda, o žmogaus galvos ir kvailų principų. Provincijoje netrūksta panašių durnių kurie geriau gatve eina nei šaligatviu kitoje gatvės pusėje, o dėl kiekvieno durniaus tako tikrai nereikia tiesti. Kai atsiras supratimas ir prilyginamas dviračių tako gatvei, kad dviratis lygiai taip pat gali sužaloti, o tuos auksinius mažamečius ir užmušti, gal nepatingės ir 2x prie šviesoforo palaukti.

                              Comment


                                Parašė Nitro Rodyti pranešimą
                                Kitoje gatvės pusėje plačiausias pesčiųjų takas
                                Kaip greitai viskas apsiverčia aukštyn kojomis. Kadaise teko dviratininkams kovoti už savo teises ir piktintis, kai jiems pareikšdavo: taigi yra ten kitoj pusėj papaišyta juosta, o dabar tą pačią retoriką taikom pėstiesiems? Taigi pėstieji ubagai - pakentės, prisitaikys, pavaikščios ratais...

                                Comment


                                  Parašė k0fis Rodyti pranešimą

                                  Šitoje gatvėje tikrai puikiai galima pasidalinti pusėmis. Kad žmogui (ypač mamai su vežimėliu kuri gi aišku visada labai visur skuba 2kmh greičiu judėdama) problema palaukti prie šviesoforo ir eiti saugiai tai čia ne tako bėda, o žmogaus galvos ir kvailų principų. Provincijoje netrūksta panašių durnių kurie geriau gatve eina nei šaligatviu kitoje gatvės pusėje, o dėl kiekvieno durniaus tako tikrai nereikia tiesti. Kai atsiras supratimas ir prilyginamas dviračių tako gatvei, kad dviratis lygiai taip pat gali sužaloti, o tuos auksinius mažamečius ir užmušti, gal nepatingės ir 2x prie šviesoforo palaukti.
                                  Tai ir reiktų tiesti takus, kurie panašūs į gatvės dalį, o ne į šaligatvį. Pvz viename lygyje su gatve, tik atskirtus kuoliukais. Kaip Islandijos gatvėje. Tokiais pėstieji minimaliai norėtų vaikščioti. Bet kai padaro šaligatvį, tik nepatogų, tai ir gaunasi nesąmonė.

                                  Maža to, dvirtakis yra miškelio pusėje kurioje nėra nuovažų. Tuo tarpu kitoje pusėje yra pora įvažiavimų į kiemus ir šiaip einama "industrinėje" pusėje. Natūralu, kad visi varnų šaudytojai labiau norės eiti toje pusėje.
                                  Paskutinis taisė mantasm; 2018.05.22, 09:47.

                                  Comment


                                    Netilpo viskas tobulai ir tiek. Dar PP svarstymo metu buvo akcentuojama, kad dviračiai bus vienoje pusėje, pėstieji - kitoje. Tad nėra ko čia dabar kelti paniką.

                                    Norint visus sutalpinti būtų reikėję siaurinti gatvę iki dviejų juostų. Ir čia yra tas dalykas, dėl ko iš tiesų reikia diskutuoti - tai tų juostų reikalingumas. Gal ir reikia? Nežinau.

                                    Comment


                                      Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                      Tai ir reiktų tiesti takus, kurie panašūs į gatvės dalį, o ne į šaligatvį. Pvz viename lygyje su gatve, tik atskirtus kuoliukais. Kaip Islandijos gatvėje. Tokiais pėstieji minimaliai norėtų vaikščioti. Bet kai padaro šaligatvį, tik nepatogų, tai ir gaunasi nesąmonė.

                                      Maža to, dvirtakis yra miškelio pusėje kurioje nėra nuovažų. Tuo tarpu kitoje pusėje yra pora įvažiavimų į kiemus ir šiaip einama "industrinėje" pusėje. Natūralu, kad visi varnų šaudytojai labiau norės eiti toje pusėje.
                                      Islandijos g. takai nėra pavyzdys geras, nes jų valymas yra labai sudėtingas. Tiek žiemą, tiek vasarą.

                                      Šaligatvis yra toje pusėje, kur daugiausiai pėsčiųjų. Piktiniesi, kad reiks eit aplinkui dabar, o ką sakytum, kai išėjęs iš darbo turėtum pereiti į kitą gatvės pusę link miškelio, kad galėtum eit link autobuso? Absurdas.

                                      Visus savo nepasitenkinimus reikėjo dėstyti PP svarstymo metu. Šaukštai po pietų dabar, atsibudo visi.

                                      Comment


                                        Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                        Tai ir reiktų tiesti takus, kurie panašūs į gatvės dalį, o ne į šaligatvį. Pvz viename lygyje su gatve, tik atskirtus kuoliukais. Kaip Islandijos gatvėje. Tokiais pėstieji minimaliai norėtų vaikščioti. Bet kai padaro šaligatvį, tik nepatogų, tai ir gaunasi nesąmonė.
                                        Bet tai ar mes Lietuviai ant tiek durni esam? Juostų neužteko, asfalto neužteko, tai dabar jau ir raudono asfalto su juostom nebeužtenka suprasti, kad dviračiu taku einama, gal 2m aukščio tvorom apstatyt? Sutinku, kad čia galėjo ir geriau padaryti, bet tragedijos didelės nėra, kad visi patenkinti būtų. Pats paminėjai, kad žmonės vistiek takais vaikšto nors šalia pats plačiausias šaligatvis, tai, kad ir kaip čia padarytų durnių vaikščiojančių taku atsirastų.

                                        Comment


                                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                          Islandijos g. takai nėra pavyzdys geras, nes jų valymas yra labai sudėtingas. Tiek žiemą, tiek vasarą.

                                          Šaligatvis yra toje pusėje, kur daugiausiai pėsčiųjų. Piktiniesi, kad reiks eit aplinkui dabar, o ką sakytum, kai išėjęs iš darbo turėtum pereiti į kitą gatvės pusę link miškelio, kad galėtum eit link autobuso? Absurdas.

                                          Visus savo nepasitenkinimus reikėjo dėstyti PP svarstymo metu. Šaukštai po pietų dabar, atsibudo visi.
                                          Geriausia būtų visiems gražiai tilpti abiejose gatvės pusėse. Defakto tas ir bus. Nes taisyklės tik $^#$@ ir toks dizainas tik įtvirtina šį požiūrį

                                          Man asmeniškai nei šilta nei šalta. Kai važiuosiu dvirtakiu - nepyksiu dėl ant dvirtakio einančių pėsčiųjų. Kai būsiu pėsčias - nepereidinėsiu 2x šviesoforo vien tam, kad netyčia neužlipt ant dvirtakio. Su dviračiu turbūt ramiai minsiu gatve, žiūrint kokie bus šviesoforų režimai...

                                          PP nesigilinau tiek, kad žiūrėt kur numatyti apšvietimo stulpai centimetrų tikslumu. Ar galima tikėtis tokių kliurkų iš diplomuotų dėdžių ir tetų? Vien jų įrengimas šlaito pusėje arba bent tarp dvirtakio ir šaligatvio būtų pagerinęs situaciją 10x.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X