Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kelių eismo taisyklės

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Nors tai dabar nebeaktualu, nes važiuojantiems automagistrale, šie ženklai jau nebedubliuojami, o matomi tik įvažiuojantiems į ją, bet aš suprantu kiek kitaip. Kadangi tai yra nurodomasis ženklas, tai jis nustato kažkokią tvarką. Kiekvieną kartą kai jį pamatai, jis vėlgi iš naujo nustato automagistralėje taikomas taisykles. Ir panaikiną bet kokius ribojimus, jeigu tie ribojimai nėra pakartoti ir už sankryžos (įvažiavimo), nes negali būti taikomi kažkokie skirtingi ribojimai jau seniai važiuojantiems šiuo keliu ir ką tik į jį įvažiavusiems.
    Analogiškai su ženklais P (Stovėjimo vieta). Kiekvienas naujas ženklas, nepriklausomai kokios lentelės po juo pakabintos, iš naujo pažymį stovėjimo vietas su kitokiais (ar tokiais pačiais) apribojimais ir anuliuoja anksčiau buvusius.
    Tada kalbam konkrečiai Prieš įvažiavimą į kelią važiuojantiems pagrindiniu keliu yra greičio apribojimo kelio ženklas "110 km/h". Privažiuojame tą vietą, kur iš šalutinio kelio į pagrindinį įvažiuoja kitas vairuotojas. Jam prieš įvažiuojant buvo kelio ženklas "Automagistralė", pagrindiniu keliu važiuojantis vairuotojas jo nemato. Ir kam? Už įvažiavimo greičio apribojimo nelieka.

    Kelio ženklas "Automagistralė" nustato automagistralėse galiojančią tvarką, bet nepanaikina greičio apribojimų, jei tu esi automagistralėse ir prieš tai tokie buvo. Apribojimus gali panaikinti kelio ženklas "Apribojimų pabaiga" - kas būtų geriausia. Reikėtų apie tai parašyti kelių direkcijai. Apribojimai baigiasi ir ties artimiausia sankryža. Pagal Saugaus eismo automobilių keliais įstatymą:

    Sankryža – kelių kirtimosi, jungimosi arba atsišakojimo viename lygyje vieta, įskaitant atvirus plotus, kuriuos sudaro kelių susikirtimai, susijungimai arba atsišakojimai. Sankryžomis nelaikomos vietos, kur išvažiuojama iš kelio į esančias šalia jo teritorijas arba įvažiuojama į kelią iš šalia jo esančių teritorijų. Sankryža yra reguliuojama, jeigu eismą joje reguliuoja šviesoforai arba reguliuotojas. Skirtingo lygio sankryžos yra tos, kuriose keliai jungiasi ne viename aukštyje ir yra nuovažos, kuriomis eismas vyksta nuo vieno kelio prie kito.

    Comment


      Parašė sleader Rodyti pranešimą
      Labai neaiški situacija. Parašyta, kad tai įvyko greitkelyje. Greitkelį suprantame kaip kelią su daugiau nei dviem eismo juostomis, skirtomis važiuoti viena kryptimi. Taigi kaip ten galėjo būti draudžiama lenkti?

      Jeigu vertinti, kad toks sprendimas teisingas, tai gal tuomet viskas ok būtų,jeigu aš pastačiau vienpusio eismo gatvėje automobilį statmenai važ. daliai ir prie vairo persėdusi draugė išvažiuoja juo prieš eismą bei ramiai važiuoja. Juk analogiškai keleiviui nebuvo būtina žinoti ar čia vienpusio eismo gatvė ar ne.
      Pastebėsiu, kad čia tik Lietuvoje ir turbūt buvusiose SSRS valstybėse lenkimu laikomas manevras, kai įvažiuojama į priešpriešinį eismą. Vakarų Europoje ir turbūt daugelyje kitų šalių lenkimu laikomas ir kito automobilio apvažiavimas neįvažiuojant į priešpriešinį eismą.

      Pastarojo įvykio Vokietijoje atveju sunku komentuoti Vokietijos miesto aukštesniojo regioninio teismo sprendimą. Kažin ką pasakytų ar pasakė aukštesnės instancijos teismas.

      Comment


        Parašė dsanto Rodyti pranešimą
        Tada kalbam konkrečiai Prieš įvažiavimą į kelią važiuojantiems pagrindiniu keliu yra greičio apribojimo kelio ženklas "110 km/h". Privažiuojame tą vietą, kur iš šalutinio kelio į pagrindinį įvažiuoja kitas vairuotojas. Jam prieš įvažiuojant buvo kelio ženklas "Automagistralė", pagrindiniu keliu važiuojantis vairuotojas jo nemato. Ir kam? Už įvažiavimo greičio apribojimo nelieka.

        Kelio ženklas "Automagistralė" nustato automagistralėse galiojančią tvarką, bet nepanaikina greičio apribojimų, jei tu esi automagistralėse ir prieš tai tokie buvo. Apribojimus gali panaikinti kelio ženklas "Apribojimų pabaiga" - kas būtų geriausia. Reikėtų apie tai parašyti kelių direkcijai. Apribojimai baigiasi ir ties artimiausia sankryža. Pagal Saugaus eismo automobilių keliais įstatymą:

        Sankryža – kelių kirtimosi, jungimosi arba atsišakojimo viename lygyje vieta, įskaitant atvirus plotus, kuriuos sudaro kelių susikirtimai, susijungimai arba atsišakojimai. Sankryžomis nelaikomos vietos, kur išvažiuojama iš kelio į esančias šalia jo teritorijas arba įvažiuojama į kelią iš šalia jo esančių teritorijų. Sankryža yra reguliuojama, jeigu eismą joje reguliuoja šviesoforai arba reguliuotojas. Skirtingo lygio sankryžos yra tos, kuriose keliai jungiasi ne viename aukštyje ir yra nuovažos, kuriomis eismas vyksta nuo vieno kelio prie kito.
        Aš tą žinau, bet ar žino dauguma vairuotojų? Kiek vairuojančių yra įsigilinę į Saugaus eismo automobilių keliais įstatymą? Faktas, kad ne visi tuos susijungimus ar atsišakojimus laiko sankryžomis.

        Kelio ženklas "Automagistralė" nustato automagistralėse galiojančią tvarką, bet nepanaikina greičio apribojimų, jei tu esi automagistralėse ir prieš tai tokie buvo.
        Čia nesutiksiu. Taisyklėse apie tokį traktavimą nieko neparašyta. Ženklas nustato galiojančią tvarką ir ženklas galioja visiems (išimčių nėra nurodyta). Taigi jei ženklas nustato tvarką, tai jis ir nustato, kad čia greičio apribojimas yra 130. Bet kokiu atveju tai nebeaktualu, todėl ir plėtotis tikriausiai nelabai verta.

        Comment


          Parašė sleader Rodyti pranešimą
          Čia nesutiksiu. Taisyklėse apie tokį traktavimą nieko neparašyta. Ženklas nustato galiojančią tvarką ir ženklas galioja visiems (išimčių nėra nurodyta). Taigi jei ženklas nustato tvarką, tai jis ir nustato, kad čia greičio apribojimas yra 130. Bet kokiu atveju tai nebeaktualu, todėl ir plėtotis tikriausiai nelabai verta.
          Aš kitos nuomonės, bet čia turbūt teisininkai išaiškintų aiškiau. Kaip sakai, nebeaktualu, tai neverta diskutuoti.

          O dėl įstatymo KET parašyta:

          6. Kiekvienas eismo dalyvis turi teisę naudotis keliais, laikydamasis Lietuvos Respublikos saugaus eismo automobilių keliais įstatymo ir kitų įstatymų, šių taisyklių ir kitų teisės aktų nustatytų reikalavimų, tvarkos ir apribojimų.

          Comment


            Parašė dsanto Rodyti pranešimą
            Pastebėsiu, kad čia tik Lietuvoje ir turbūt buvusiose SSRS valstybėse lenkimu laikomas manevras, kai įvažiuojama į priešpriešinį eismą. Vakarų Europoje ir turbūt daugelyje kitų šalių lenkimu laikomas ir kito automobilio apvažiavimas neįvažiuojant į priešpriešinį eismą.
            Ne iš tos pusės žiūrite Jeigu kelias su dviem ar daugiau juostų viena kryptimi, tai kokia logika drausti lenkti, nes viena juosta nebus galima naudotis. Vienintelė galimybė, kad ten buvo remontuojamas ruožas, bet ir tada lenkimo apribojimui turėjo būti kitų priemonių, ne tik ženklas.

            Parašė dsanto Rodyti pranešimą
            O dėl įstatymo KET parašyta:

            6. Kiekvienas eismo dalyvis turi teisę naudotis keliais, laikydamasis Lietuvos Respublikos saugaus eismo automobilių keliais įstatymo ir kitų įstatymų, šių taisyklių ir kitų teisės aktų nustatytų reikalavimų, tvarkos ir apribojimų.
            Vien parašius tai neišsipildo KET parašyta, kad negalima viršyti greičio, bet kiek neviršijančių galima sutikti gatvėse?
            Paskutinis taisė sleader; 2014.08.29, 21:48.

            Comment


              Parašė sleader Rodyti pranešimą
              Ne iš tos pusės žiūrite Jeigu kelias su dviem ar daugiau juostų viena kryptimi, tai kokia logika drausti lenkti, nes viena juosta nebus galima naudotis. Vienintelė galimybė, kad ten buvo remontuojamas ruožas, bet ir tada lenkimo apribojimui turėjo būti kitų priemonių, ne tik ženklas.
              Nežinojau, kad šito dalyko nežinojai - lenkimas Vakarų Europoje laikomas bet kuris manevras apvažiuojant kitą transporto priemonę. Štai buvau Tenerifėje. Automagistralė ir ties posūkiu dėl eismo saugumo draudimas lenkti:

              Comment


                Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                Nežinojau, kad šito dalyko nežinojai - lenkimas Vakarų Europoje laikomas bet kuris manevras apvažiuojant kitą transporto priemonę. Štai buvau Tenerifėje. Automagistralė ir ties posūkiu dėl eismo saugumo draudimas lenkti:

                Atvaizdas
                Apie taisykles žinau, tik nesusigaudau kuo tai siejasi su mano išsakytomis mintimis.
                Tenerifėje nesu buvęs. O čia tikrai automagistralė (dėl važinėjančių motorolerių), o ne paprastas kelias po vieną eismo juostą?
                Net jeigu čia ir automagistralė, tai draudimas lenkti (praktiškai - draudimas keisti eismo juostas) palydimas ištisine linija tarp eismo juostų. Taigi tuomet situacijoje iš Vokietijos toks dalykas netinka, nes vairuotojas net ir nežinodamas apie kažkur prasidėjusį draudimą lenkti, pažeistų taisykles kirsdamas ištisinę liniją.
                Kadangi pats tikrai nematęs tokių atvejų, kaip tada man elgtis važiuojant antroje eismo juostoje jeigu pirmoje juostoje važiuojantis be reikalo labai pristabdo? Nejaugi man irgi spirti per stabdžius, kad tik jo nepralenkčiau (neapvažiuočiau) Juo labiau tai iškreipia automagistralių ar greitkelių esminę vertybę (dėl eismo juostu skaičiaus), kad bet kada būtų galima apvažiuoti lėčiau judančius ir jie nemažintu kelio pralaidumo.

                Comment


                  Parašė sleader Rodyti pranešimą
                  Apie taisykles žinau, tik nesusigaudau kuo tai siejasi su mano išsakytomis mintimis.
                  Tenerifėje nesu buvęs. O čia tikrai automagistralė (dėl važinėjančių motorolerių), o ne paprastas kelias po vieną eismo juostą?
                  Net jeigu čia ir automagistralė, tai draudimas lenkti (praktiškai - draudimas keisti eismo juostas) palydimas ištisine linija tarp eismo juostų. Taigi tuomet situacijoje iš Vokietijos toks dalykas netinka, nes vairuotojas net ir nežinodamas apie kažkur prasidėjusį draudimą lenkti, pažeistų taisykles kirsdamas ištisinę liniją.
                  Kadangi pats tikrai nematęs tokių atvejų, kaip tada man elgtis važiuojant antroje eismo juostoje jeigu pirmoje juostoje važiuojantis be reikalo labai pristabdo? Nejaugi man irgi spirti per stabdžius, kad tik jo nepralenkčiau (neapvažiuočiau) Juo labiau tai iškreipia automagistralių ar greitkelių esminę vertybę (dėl eismo juostu skaičiaus), kad bet kada būtų galima apvažiuoti lėčiau judančius ir jie nemažintu kelio pralaidumo.
                  Aš tik norėjau paaiškinti, kad lenkimas Vakarų Europoje pagal jų KET yra bet koks transporto priemonės apvažiavimas. Vokietijos KET net parašyta, kad draudžiama lenkti iš dešinės.

                  Apie situaciją Vokietijoje tu rašei:

                  Parašė sleader Rodyti pranešimą
                  Labai neaiški situacija. Parašyta, kad tai įvyko greitkelyje. Greitkelį suprantame kaip kelią su daugiau nei dviem eismo juostomis, skirtomis važiuoti viena kryptimi. Taigi kaip ten galėjo būti draudžiama lenkti?
                  Greitkeliai skirtingose valstybėse skiriaisi. Jeigu Lietuvoje tai paprastai keliai su dviem eismo juostom kiekviena kryptimi ir skiriamąja eismo juosta, tai Vokietijoje tai gali būti paprastas kelias su viena eismo juosta kiekviena kryptimi. Radau straipsnį apie minėtą Vokietijos situaciją vokiečių kalba. Ten apie jokius greitkelius / automagistrales nieko nerašo. Paminėta, kad tik sustojo pasikeisti aikštelėje.

                  Dar Tu rašei:

                  Parašė sleader Rodyti pranešimą
                  Ne iš tos pusės žiūrite Jeigu kelias su dviem ar daugiau juostų viena kryptimi, tai kokia logika drausti lenkti, nes viena juosta nebus galima naudotis. Vienintelė galimybė, kad ten buvo remontuojamas ruožas, bet ir tada lenkimo apribojimui turėjo būti kitų priemonių, ne tik ženklas.
                  Priežastis, kodėl lenkimas draudžiamas, gali būti įvairių. O logika yra. Nesutinku, kad tokiu atveju nebus galima naudotis viena eismo juosta. Draudimas lenkti tik apriboja teisę keisti eismo juostą, pvz.: iš pirmos - antrą. Bet jeigu važiuoji antra eismo juosta, tai ir važiuoji toliau, nes nieko nelenki.

                  Dėl Tenerifės nuotraukos aukščiau tikrai suabejojau, bet draudimas lenkti šiuo atveju duotų saugumą, nes vairuotojui būtų uždrausta keisti eismo juostą dar neprivažiavus ištisinės linijos. Radau dar šią nuotrauką, čia tikrai automagistralė:

                  Paskutinis taisė dsanto; 2014.08.30, 09:28.

                  Comment


                    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                    Priežastis, kodėl lenkimas draudžiamas, gali būti įvairių. O logika yra. Nesutinku, kad tokiu atveju nebus galima naudotis viena eismo juosta. Draudimas lenkti tik apriboja teisę keisti eismo juostą, pvz.: iš pirmos - antrą. Bet jeigu važiuoji antra eismo juosta, tai ir važiuoji toliau, nes nieko nelenki.
                    O jeigu aš važiuoju pirma juosta, ir man nepatinka/nesinori/laša purvinas vanduo nuo mašinos priekyje ir aš tik persirikiuoju į antrą juostą, bet savo padėties priekinės mašinos atžvilgiu nekeičiu - kas tai yra? Lenkimo čia nėra - aš taip ir važiuoju iš paskos, juostos keitimas ir neaplenkimas taip pat neturi būti traktuojamas kaip lenkimas.
                    Absoliuti žodžio laisvė - demokratinės valstybės pagrindas.

                    Comment


                      LR Vyriausybės kanceliarija nebeturi pastabų KET projektui, tad tikėtina, kad artimiausiu metu Vyriausybė patvirtins naują KET redakciją.

                      http://www.lrs.lt/pls/proj/dokpaiesk..._fix=n&p_gov=n

                      http://www.lrs.lt/pls/proj/dokpaiesk..._fix=n&p_gov=n

                      Comment


                        Tie, kurie aiškino kad viskas čia normaliai su dviratininkų lemputėm ir liemenėm turėtų abiem rankom balsuoti ir už šituos Brunzos pasiūlymus. Nes gi dėl didesnio saugumo viskas.

                        http://auto.lrytas.lt/saugus-eismas/...zio-pedala.htm

                        S.Brundzos siūlymu, prieš visas perėjas mažiausiai 3 metrų atstumu turėtų būti įrengiamos „stop“ linijos, leidžiančios iš toliau pastebėti atvažiuojančius automobilius. Jis siūlo kelių eismo taisykles papildyti punktu, pagal kurį vairuotojai prieš pėsčiųjų perėją privalėtų sustoti ne arčiau kaip 3 metrai, net jei nėra linijos.

                        Siūloma sumažinti greitį magistralėse esant prastoms oro sąlygoms. Nuo balandžio 1 d. iki spalio 31 d. esant šlapiai dangai tuomet būtų galima važiuoti ne didesniu kaip 110 km/val. greičiu. Kaip pavyzdį S. Brundza įvardino Prancūziją, kur tokį ribojimą numatantys ženklai išstatyti visoje šalyje.

                        Comment


                          Parašė Qbazzz Rodyti pranešimą
                          Tie, kurie aiškino kad viskas čia normaliai su dviratininkų lemputėm ir liemenėm turėtų abiem rankom balsuoti ir už šituos Brunzos pasiūlymus. Nes gi dėl didesnio saugumo viskas.

                          http://auto.lrytas.lt/saugus-eismas/...zio-pedala.htm
                          Čia tai stipru
                          Man apskritai patinka, kad visos saugumo priemonės (KET, socialinės reklamos ir pan.) taikomos vairuotojams.
                          O kur priemonės pėstiesiems? Ypač einantiems per perėjas.
                          Juk realiai dažnu atveju 50 proc. kaltės dėl pėsčiojo partrenkimo perėjoje tenka pačiam pėsčiajam. Kaip bebūtų, priėjęs prie perėjos jis turi sustoti ir įsitikinti, kad saugu pereiti gatvę ir tik tada žengti į ją. Kai dabar dažnai būna taip, kad žmonės eina per gatvę net nepažvelgę į kairę, jau nekalbant apie atvejus, kai eina su ausinuku ir įnikę į telefono ekraną, net nepakeldami galvos. Kas iš to teisumo, jei būsi teisus, bet negyvas ar suluošintas...

                          Comment


                            Kažkodėl įtariu, kad čia žurnalistai-filadelfijai kažką neteisingai suprato Brunzos siūlyme, nes reikalavimas privalomai sustoti prie kiekvienos perėjos būtų švelniai tariant idiotiškas. O toks idiotizmas gali gimti tik žurnalisto galvoje.
                            It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                            Comment


                              Gal galėtum trumpai pakomentuoti kokie pagrindiniai pakeitimai bus padaryti?
                              Nes būkim realistai - niekas tų naujų taisyklių vis tiek neskaitys , todėl trumpa santrauka nepakenktų.

                              Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                              LR Vyriausybės kanceliarija nebeturi pastabų KET projektui, tad tikėtina, kad artimiausiu metu Vyriausybė patvirtins naują KET redakciją.
                              It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                              Comment


                                Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                                Kažkodėl įtariu, kad čia žurnalistai-filadelfijai kažką neteisingai suprato Brunzos siūlyme, nes reikalavimas privalomai sustoti prie kiekvienos perėjos būtų švelniai tariant idiotiškas. O toks idiotizmas gali gimti tik žurnalisto galvoje.
                                Čia vakar ir delfi, ir lrytas nesąmonių prirašė. Parašiau delfi, tai apklausą "Ar pritariate privalomam sustojimui prieš pėsčiųjų perėją" pakeitė į "Ar pritariate, kad reikėtų sustoti ne arčiau nei 3 m prieš pėsčiųjų perėją". Žurnalistų tūpumui ribų nėra.

                                Comment


                                  Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                                  Gal galėtum trumpai pakomentuoti kokie pagrindiniai pakeitimai bus padaryti?
                                  Nes būkim realistai - niekas tų naujų taisyklių vis tiek neskaitys , todėl trumpa santrauka nepakenktų.
                                  Apžvelgsiu, kai galutinį variantą patvirtins Vyriausybė. Matai, kad visokie Brunzos lenda su savo pakeitimais. Pramiegojo pastabų teikimo terminą, tai dabar su savo kvailais pasiūlymais sutrukdė KET keitimo procesą.

                                  Comment


                                    Vyriausybė pritarė Susisiekimo ministerijos parengtam Kelių eismo taisyklių (KET) pakeitimo projektui.

                                    Vyriausybė pritarė Susisiekimo ministerijos parengtam Kelių eismo taisyklių (KET) pakeitimo projektui, kuriame numatytas ir punktas dėl didesnio leistino greičio šalies greitkeliuose.

                                    Nuo šiol eismo per geležinkelių pervažas reikalavimai galios ne tik vairuotojams, bet ir visiems kitiems eismo dalyviams. Vasaros metu greitkeliuose lengvaisiais automobiliais, motociklais ir triračiais leista važiuoti ne didesniu kaip 120 km/h, žiemos metu – iki 110 km/h greičiu (šiuo metu KET numatyti atitinkamai 110 km/val. ir 100 km/val. apribojimai, o automagistralėse šiltuoju metų laiku leidžiamas 130 km/val. greitis). Traktoriams ir savaeigėms mašinoms greitkeliuose numatytas maksimalus 50 km/val. greitis.

                                    KET papildytos nuostatomis dėl dviračių juostos, ryškiaspalvės liemenės, žibintų ir kitų būtinų priemonių saugiam eismui užtikrinti naudojimo. Numatyti atvejai, kada dviratininkai, netrukdydami pėstiesiems, gali važiuoti šaligatviais, reglamentuotas dviratininkų sporto grupių eismas, dviratininkams uždrausta važiuoti pėsčiųjų perėja.

                                    Transporto priemonei bus draudžiama sustoti ten, kur ji trukdytų įvažiuoti ar išvažiuoti iš stovėjimo aikštelės, stovėjimo vietos, garažo. Reglamentuotas posūkio signalo rodymas žiedinėje sankryžoje: įvažiuojant – nerodomas, išvažiuojant – rodomas. Maršrutiniam transportui skirtomis eismo juostomis galės naudotis ne tik lengvieji, bet ir visi automobiliai, kuriuose važiuoja 4 ir daugiau eismo dalyvių, jeigu eismo juosta pažymėta raide „A“ ir simboliu 4+.

                                    Transporto priemonių vairuotojai sankryžoje, kur ties raudonu šviesoforo signalu pritvirtinta lentelė su žalia rodykle, prieš pradėdami manevrą turės sustoti ir įsitikinti, ar tai saugu. Nuo 2020 m. šios eismo organizavimo priemonės šalies keliuose bus atsisakyta, nes dėl to dažnai kyla eismo dalyvių konfliktinės situacijos ir ši priemonė nėra naudojama kitose Europos valstybėse, išskyrus pavienius atvejus. Toks terminas skirtas, nes būtina pasiruošti pokyčiams.

                                    Numatyta, kad nuo 2020 m. automagistralę žymės ir mėlyno fono ženklai, kaip yra kitose ES valstybėse narėse, taip pat bus visiškai atsisakyta žalių kelio ženklų. Pagal Kelio ženklų ir signalų konvencijos nuostatas, kelio ženklai su turistams aktualia informacija turės būti rudo fono.

                                    Comment



                                      Sakyčiau nieko gero, kad magistralių ženklai nebebus žali.
                                      It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                      Comment


                                        Parašė Tomas Rodyti pranešimą

                                        Sakyčiau nieko gero, kad magistralių ženklai nebebus žali.
                                        Nieko ta spalva nereiškia Reikia žiūrėti esmę

                                        Comment


                                          Vasaros metu greitkeliuose lengvaisiais automobiliais, motociklais ir triračiais leista važiuoti ne didesniu kaip 120 km/h, žiemos metu – iki 110 km/h greičiu (šiuo metu KET numatyti atitinkamai 110 km/val. ir 100 km/val. apribojimai, o automagistralėse šiltuoju metų laiku leidžiamas 130 km/val. greitis). Traktoriams ir savaeigėms mašinoms greitkeliuose numatytas maksimalus 50 km/val. greitis.
                                          Ar aš kažką maišau ar anksčiau greitkeliais važiuoti traktoriams kartais nebuvo draudžiama ?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X