Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kelių eismo taisyklės

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Pradžiai reikia apriboti (ne teisiškai, bet techniškai) moticiklų maksimalų greitį iki 25-30 km/h. Ir, svarbiausia - uždrausti elspirtukus ir eldviračius.
    Taip, Jūsų Kelių Didenybe.

    Comment


      Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

      Tai vienam poste duodi alia pavojingâ pavyzdį, o kitame jau sakai visas vienodai laikai. Išsižadi savo žodžių? Gi ženklâ ryškina ne todėl kad pačio ženklo nesimato, o situacijos kelyje
      Pradžiai rekomenduočiau pasekti apie ką ir dėl ko buvo replikuota... bet čia juk sudėtingiau nei sliekų ieškoti
      Buvo replika į siūlymą atleisti gazą..., tai pateikiau pavyzdį, kur praktiškai atleidimo nepakanka, kai netoli perėjos esant pėsčiajam tiesiog turi stabdyti ir spėlioti, jis eis per perėją ar ne. Ir jei nebus abipusio supratimo, čia nukentėjusių visados bus. Tai kur čia ko išsižadėjau?
      Taupant laiką, nors DI 100 procentu negalima pasitikėti, bet pateiksiu: praktikoje, remiantis Lietuvos automobilių kelių direkcijos (dabar – Via Lietuva) techniniais dokumentais, geltonas foninis skydas naudojamas siekiant padidinti kelio ženklo matomumą, ypač pavojingose vietose, tokiose kaip pėsčiųjų perėjos prie mokyklų ar kitose intensyvaus eismo zonose. Šie techniniai dokumentai pateikia rekomendacijas dėl tokių papildomų priemonių taikymo, nors tai nėra tiesiogiai įtvirtinta minėtose taisyklėse.
      Kitaip tariant "žiūrėk žioply čia PERĖJA, vadovaukis atitinkamu KET punktu" .Jei vairuotojas ir pėstysis abipusiai čia laikosi KET, tai perėja nėra išskirtinė ir pavojinga kaip tokia.

      Comment


        Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

        Pradžiai rekomenduočiau pasekti apie ką ir dėl ko buvo replikuota... bet čia juk sudėtingiau nei sliekų ieškoti
        Buvo replika į siūlymą atleisti gazą..., tai pateikiau pavyzdį, kur praktiškai atleidimo nepakanka, kai netoli perėjos esant pėsčiajam tiesiog turi stabdyti ir spėlioti, jis eis per perėją ar ne. Ir jei nebus abipusio supratimo, čia nukentėjusių visados bus. Tai kur čia ko išsižadėjau?
        Taupant laiką, nors DI 100 procentu negalima pasitikėti, bet pateiksiu: praktikoje, remiantis Lietuvos automobilių kelių direkcijos (dabar – Via Lietuva) techniniais dokumentais, geltonas foninis skydas naudojamas siekiant padidinti kelio ženklo matomumą, ypač pavojingose vietose, tokiose kaip pėsčiųjų perėjos prie mokyklų ar kitose intensyvaus eismo zonose. Šie techniniai dokumentai pateikia rekomendacijas dėl tokių papildomų priemonių taikymo, nors tai nėra tiesiogiai įtvirtinta minėtose taisyklėse.
        Kitaip tariant "žiūrėk žioply čia PERĖJA, vadovaukis atitinkamu KET punktu" .Jei vairuotojas ir pėstysis abipusiai čia laikosi KET, tai perėja nėra išskirtinė ir pavojinga kaip tokia.
        Čia jau pats sliekų ieškai pasikinkęs formuluotę apie "ženklo matomumą", kai reali priežastis yra atkreipti dėmesį į tai, apie ką jis ir įspėja - pavojingą situaciją. Gi pats rašei, kad sunku suprasti ar pėstysis pasuks kirsti ar nepasuks - tai te tau įspėjimas. Kur geras matomumas, nelaksto vaikai ir neįvyksta įvykių, ten ir nestato tokių

        Comment


          Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

          Čia jau pats sliekų ieškai pasikinkęs formuluotę apie "ženklo matomumą", kai reali priežastis yra atkreipti dėmesį į tai, apie ką jis ir įspėja - pavojingą situaciją. Gi pats rašei, kad sunku suprasti ar pėstysis pasuks kirsti ar nepasuks - tai te tau įspėjimas. Kur geras matomumas, nelaksto vaikai ir neįvyksta įvykių, ten ir nestato tokių
          Aha matau sliekų radai, tai kapstai giliau...
          Tai pateik formuluotę, paaiškinimą, kokiu dokumentu remiantis ir kaip kitaip aš turėčiau pravažiuoti šią perėją su geltonu fonu? Ką turėčiau daryti kitaip nei visose kitose perėjose? ką geltonas fonas mane įpareigoja pagal KET?
          Kitas atvejis 122 – „Google“ žemėlapiai... ką turiu daryti papildomai kitaip, nei laikytis man nurodyto maksimalaus greičio? Beje dabar to fono jau nebėra, niekas nepasikeitė, tik įvažiuojantys iš šalutinio tapo drausmingesni. Tad "pavojinga sankryža" patapo nepavojinga, tik dėl to, kad šalutinio ir pagrindinio kelio dalyviai, laikosi atitinkamų ženklų.
          Jei jau taip prikibai, ta laukiu kur parašyta geltono fono paskirtis? Galėsim tada iškinkyti

          Comment


            Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

            Aha matau sliekų radai, tai kapstai giliau...
            Tai pateik formuluotę, paaiškinimą, kokiu dokumentu remiantis ir kaip kitaip aš turėčiau pravažiuoti šią perėją su geltonu fonu? Ką turėčiau daryti kitaip nei visose kitose perėjose? ką geltonas fonas mane įpareigoja pagal KET?
            Kitas atvejis 122 – „Google“ žemėlapiai... ką turiu daryti papildomai kitaip, nei laikytis man nurodyto maksimalaus greičio? Beje dabar to fono jau nebėra, niekas nepasikeitė, tik įvažiuojantys iš šalutinio tapo drausmingesni. Tad "pavojinga sankryža" patapo nepavojinga, tik dėl to, kad šalutinio ir pagrindinio kelio dalyviai, laikosi atitinkamų ženklų.
            Jei jau taip prikibai, ta laukiu kur parašyta geltono fono paskirtis? Galėsim tada iškinkyti
            Ir vėl senai visiems įkyrėjęs whataboutizmo žaidimas. Nu nespėliosiu kada ir pagal kokius kriterijus avaringumas ten pasikeitė.
            Neviršyti nustatyto greičio dar nereiškia imtis visų reikiamų atsargumo priemonių, kurias gali padiktuoti pvz. meteorologinės sąlygos. Didžiausią karą keliuose sukelia būtent tokie, teisinantys save formalaus draudimo nebuvimu

            Comment


              Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

              Ir vėl senai visiems įkyrėjęs whataboutizmo žaidimas. Nu nespėliosiu kada ir pagal kokius kriterijus avaringumas ten pasikeitė.
              Neviršyti nustatyto greičio dar nereiškia imtis visų reikiamų atsargumo priemonių, kurias gali padiktuoti pvz. meteorologinės sąlygos. Didžiausią karą keliuose sukelia būtent tokie, teisinantys save formalaus draudimo nebuvimu
              Tai pagal KET, ką reikia kitaip daryti artėjant prie tokių ženklų geltoname fone, lyginant su tiesiog ženklais?

              Comment


                Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

                Tai pagal KET, ką reikia kitaip daryti artėjant prie tokių ženklų geltoname fone, lyginant su tiesiog ženklais?
                Šitą žaidimą galima žaisti be galo. Pagal KET, ką reiktų kitaip daryti Kaune pamačius rombus ant asfalto? O pagal baudžiamąjį kodeksą už kokį administracinį pažeidimą galima nubausti? O pagal...

                Comment


                  Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                  Ir vėl senai visiems įkyrėjęs whataboutizmo žaidimas. Nu nespėliosiu kada ir pagal kokius kriterijus avaringumas ten pasikeitė.
                  Neviršyti nustatyto greičio dar nereiškia imtis visų reikiamų atsargumo priemonių, kurias gali padiktuoti pvz. meteorologinės sąlygos. Didžiausią karą keliuose sukelia būtent tokie, teisinantys save formalaus draudimo nebuvimu
                  Taigi ponas, pats ir prikibai su savo geltonu fonu. Kartoju: turi kitokį fono paskirties pagrindimo dokumentą - dėk ant stalo, ir aš atsiimu savo žodžius, pripažįstu klydęs. O kol kas tai tik bėgimas nuo klausimo...
                  Nu ok vasara, saulė į pakaušį, asfaltas sausas, ruko nėra, aplink laukai ir geltoname fone 70... kokias papildomas atsargumo priemones naudoji? Persižegnoji ar ką?

                  Comment


                    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
                    Taip, Jūsų Kelių Didenybe.
                    Tu nesutinki su tuo, kad motociklus/mopedus/motorolerius/dviračius reikia uždrausti?

                    Comment


                      Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                      Tai matyt pasirašė net neklausinėjęs, nes po tokio atsakymo nebūtum praėjęs
                      VISI mokantys važiuoti dviračiu yra psichiškai nesveiki.

                      Comment


                        Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                        VISI mokantys važiuoti dviračiu yra psichiškai nesveiki.
                        O galima šitą priedurnį vėl išbanint, tik šį kart su visam?

                        Comment


                          Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                          Taigi ponas, pats ir prikibai su savo geltonu fonu. Kartoju: turi kitokį fono paskirties pagrindimo dokumentą - dėk ant stalo, ir aš atsiimu savo žodžius, pripažįstu klydęs. O kol kas tai tik bėgimas nuo klausimo...
                          Nu ok vasara, saulė į pakaušį, asfaltas sausas, ruko nėra, aplink laukai ir geltoname fone 70... kokias papildomas atsargumo priemones naudoji? Persižegnoji ar ką?
                          Tokias, kurių pakanka skaudžioms pasekmėms išvengti, kai teismas nagrinėsis, ar padarei viską, kad jų išvengti, nes informuotas buvai netgi papildomai su dideliu užrašu "Avaringa sankryža". Vien pasakymo "neviršyjau" ar "mano pirmenybė" nevisad pakanka
                          Paskutinis taisė Ginthus; 2025.05.29, 20:33.

                          Comment


                            Man įdomu, ar kažkada kažkas pradės tvarkyti elektrinius motociklus, "paspirtukus" ir morolerius, kurie akivaizdžiai nepakliūna į dviračių kategoriją?
                            Vakar vėl vos nesusidūriau su elektriniu motociklu, skuodžiančiu dviračiu/pėsčiųjų (!) taku. Monstras varė į Gariūnų kalną ne lėčiau nei automobiliai. Aišku, be jokių registracijos numerių.

                            Comment


                              Parašė Sula Rodyti pranešimą
                              Man įdomu, ar kažkada kažkas pradės tvarkyti elektrinius motociklus, "paspirtukus" ir morolerius, kurie akivaizdžiai nepakliūna į dviračių kategoriją?
                              Vakar vėl vos nesusidūriau su elektriniu motociklu, skuodžiančiu dviračiu/pėsčiųjų (!) taku. Monstras varė į Gariūnų kalną ne lėčiau nei automobiliai. Aišku, be jokių registracijos numerių.
                              Reikia siūlyti visas transporto priemones su nominalia variklio/motoro galia virš 1 kW priverstine tvarka registruoti ir eksploatavimui reikalauti civilinio draudimo. Be sarkazmo sakau tai.

                              Comment


                                Tai ir dabar tie 25+ km/h mopedai/motociklai kaip ir privalo būti su numeriais ir draudimu, bet skraido kur nori ir kaip nori, nes nėra jokių reidų ir kontrolės, tame pagrindinė problema.

                                Comment

                                Working...
                                X