Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kelių eismo taisyklės

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Nitro Rodyti pranešimą
    Nepervertink vokiečių ir nenuvertink manes.
    Viena vertus video autorius nesilaikė dešinės, nors seniai buvo laisva dešinė juosta, kita vertus ‐ specialus stabdymas jau gali būti priskirtas chuliganiškam vairavimui.

    Comment


      Parašė Nitro Rodyti pranešimą
      Video iš kelionės namo - nuo pat sankryžos audine stūmė šiknon, nepaisant to, kad nu nėra kur pasidėt - visos juostos užimtos. Supykau. Ties 70 ženklu tiesiog atleidau gazą. Tada supyko jau ir audi vairuotojas. Taip ir gyvenam - visgi ta rusija arčiau, nei norečiau pripažint

      https://www.youtube.com/watch?v=aMwm88WJm-0
      Irgi pritariu jau anksčiau išsakytoms nuomonėms, kad nuo įrašo 0:25 normalus vairuotojas būtų pasitraukęs į dešinę. Aš apskritai mieste stengiuosi laikytis dešiniausios juostos, kai tik galiu - pastebėjau, kad dažniausiai greičiau nuvažiuoju.

      Comment


        Parašė sleader Rodyti pranešimą
        O tamstos supratimu čia analogiška situacija? Čia išvis yra reguliuojama sankryža su nereguliuojamu dešiniuoju posūkiu, kuriame įrengta pažymėta perėja. Greitis ten 50 km/h.
        Vargu ar galime pasakyti, kad tai yra tas pats, kas nuvažiavimas iš "greitkelio" 90 km/h, kuriame įrengta perėja, kuri niekaip nepažymėta, bet pagal KET ten pėsčiąjį kaip ir reikia praleisti. T.y. ten kur faktiškai pėsčiojo niekas ir niekada nepraleis, bet jei partrenks neadekvatų drąsuolį - bus kaltas vairuotojas.
        Na jau, visada tokiose vietose sustoju praleisti pėsčiąjį. Tai yra elementarus KET laikymasis, ir kultūringas vairavimas.
        Apie tai ir prasidėjo diskusija - kad Lietuvoje labai trūksta vairavimo kultūros.
        If a lion could speak, we could not understand him.

        Comment


          Na net pasitikrinau ar ne delfi komentaru puslapyje sedziu. Ar jus rimtai? Zmogus uzlingo ir dejo per stabdzius, o as gaunasi, dar del to ir kaltas?

          Parašė Austras Rodyti pranešimą
          Irgi pritariu jau anksčiau išsakytoms nuomonėms, kad nuo įrašo 0:25 normalus vairuotojas būtų pasitraukęs į dešinę. Aš apskritai mieste stengiuosi laikytis dešiniausios juostos, kai tik galiu - pastebėjau, kad dažniausiai greičiau nuvažiuoju.

          Comment


            Parašė Nitro Rodyti pranešimą
            Na net pasitikrinau ar ne delfi komentaru puslapyje sedziu. Ar jus rimtai? Zmogus uzlingo ir dejo per stabdzius, o as gaunasi, dar del to ir kaltas?
            Jūs nesate dėl to kaltas. Bet važiavote irgi ne pagal taisykles.

            Comment


              Parašė Nitro Rodyti pranešimą
              Na net pasitikrinau ar ne delfi komentaru puslapyje sedziu. Ar jus rimtai? Zmogus uzlingo ir dejo per stabdzius, o as gaunasi, dar del to ir kaltas?
              As net susidomėjau, kas ten per video ir pažiūrėjau. Čia gal tokia smartphon'ų karta jau užaugus, kur jau net sekundės kantrybės nebeturi? Gi ne koks traktorius važiuoja kilometrą nesitraukdamas. Eismas intensyvus, pilna persirikiuojančių ir taip ir nėra jokio reikalo dar didinti bereikalingų persirikiavimų skaičių vien todėl, kad kažkam nuolat subinė svyla - bent jau šioje trumpoje atkarpėlėje. Sunku patikėti, kad dar čia atsiranda ginančių tą psichopatą.

              Comment


                Pilnai sutinku su Ginthus.
                Vilniuje važiuojant 2 juostų keliu dieną dažniausiai jos būna apypilnės. Jeigu "pagal taisykles" visi rikiuotusi kaip trenkti į dešinę, tai būtų chaosas. Kodėl reikia dėti visas pastangas tam, kuris nori "prasinešti" ženkliai viršydamas vidutinį srauto greitį, ir rizikuoti savo ir kitų dalyvių saugumu ir sveikata? Čia kas - greitoji, gaisrinė?
                Juolab, kai yra galimybė nerizikuoti, visada yra "duodamas durniui kelias". Dar labiau keista, kai tas mirtinai skubantis už kelių šimtų metrų ramiausiai neskubėdamas kur nors išvairuoja ar sustoja. O jei esi tikrai kietas automobilistas su gera mašina, turėtum pats saugiai išlaviruoti tarp eismo dalyvių. Yra tokių vairuotojų, dažniausiai profesionalų, kuriuos galima tik gerbti.

                Comment


                  Vat man irgi tai keista ir šiam forume nesitikėjau tokios reakcijos Delfi ar kur nors FB grupėj tokia reakcija "reikėjo pasitraukt" nestebintų, o čia - diskusijų apie vairavimo kultūrą kontekste, tokia reakcija stebina, nors tai net nelabai tinkamas žodis. Juolab priekyje mašina važiavo ir lygiai taip pat man trukdė važiuoti greičiau.

                  Galim tada grįžti prie vakarų europos. Vokietija, kokio Miuncheno greitesnio eismo miesto gatvė - nei ten kas spaus šiknon, nei aplenkęs per stabdžius kirs. Maximums tai įjungs kairį posūkį, kad priekyje važiuojantis žinotų, kad kažkas norėtų jį aplenkt.

                  Galiu net su ne tokia civilizuota europa palygint - ką tik grįžau iš sicilijos. Važiavau link San Vito Lo Capo autostrada, kuri šalia Palermo virsta kažkuo panašiu į mūsų Geležinio vilko gatvę, tik, kad 80 proc. atkarpos neturi horizontalaus ženklinimo. Lygiai taip pat važiavau prisispaudęs prie kairiojo bordiuro (nes neįsivaizduoju kiek ten juostų turi būt - trys ar keturios, o dešnė juosta per lėta) kiek didesniu nei leistinu greičiu, eismas intensyvus, bet jei kam trukdai, apsilenkia ir nuvaziuoja tolyn. Problemų lygiai nulis.

                  O jei mane norit KET pamokint, nu tai sorry, ne tas adresas https://www.lrt.lt/naujienos/lietuvo...zamino-dalyvis

                  Comment


                    Jums rimtai diskutuojantiems apie eismo kultura atrodo kad tas "kam reikes apvažiuos iš dešines" nieko tokio? Nu tada "biški pristabdžiau" irgi nieko blogo. Taip ir gyvenam...

                    Comment


                      Parašė Diim4iik Rodyti pranešimą
                      Jums rimtai diskutuojantiems apie eismo kultura atrodo kad tas "kam reikes apvažiuos iš dešines" nieko tokio? Nu tada "biški pristabdžiau" irgi nieko blogo. Taip ir gyvenam...
                      Čia turėtų būti ne "biški pristabdžiau" o "ištraukiau iš mašinos ir su mantiruote taip supisau kojas kad 3 metus negalės vairuoti".
                      If a lion could speak, we could not understand him.

                      Comment


                        Parašė Nitro Rodyti pranešimą
                        Na net pasitikrinau ar ne delfi komentaru puslapyje sedziu. Ar jus rimtai? Zmogus uzlingo ir dejo per stabdzius, o as gaunasi, dar del to ir kaltas?
                        Ar jums sunku su teksto suvokimu? Šiame forume nė vienas neparašė, kad Audi vairuotojas pasielgė teisingai jus spausdamas, mirksėdamas, užlįsdamas ir stabdydamas. Taip jis neteisus. Mes jums stengiamės paaiškinti, kad nuo 0:25, kai tik dešinė juosta tapo laisva, jūs turėjote į ją persirikiuoti, nepriklausomai ar jums iš paskos kažkas važiavo ar nevažiavo. Juolab, kad taip ir padarėte 1:05, vadinasi neketinote artimiausioje sankryžoje sukti į kairę.

                        Comment


                          Parašė Austras Rodyti pranešimą

                          Ar jums sunku su teksto suvokimu? Šiame forume nė vienas neparašė, kad Audi vairuotojas pasielgė teisingai jus spausdamas, mirksėdamas, užlįsdamas ir stabdydamas. Taip jis neteisus. Mes jums stengiamės paaiškinti, kad nuo 0:25, kai tik dešinė juosta tapo laisva, jūs turėjote į ją persirikiuoti, nepriklausomai ar jums iš paskos kažkas važiavo ar nevažiavo. Juolab, kad taip ir padarėte 1:05, vadinasi neketinote artimiausioje sankryžoje sukti į kairę.
                          Su teksto suvokimu man viskas gerai. Čia kažkam blogai su situacijos suvokimu, su eismo saugumo suvokimu ir KET suvokimu.

                          Aš važiuoju tiesiai, noriu dar greičiau važiuot - bet priekyje, jei nesimato, važiuoja automobilis, kuris lygiai taip pat man sakykim "trukdo". Jis važiuoja lėčiau, nei norėčiau važiuot aš. Jis pasitraukia, aš ji aplenkiu, pasitraukiu, už manęs važiuojantis, jei jam dar vis per lėtas greitis, tuo metu mane galės aplenkt. Thats how it works.

                          O nagrinėdami KET visada turėkit mintyje, kad, visų pirma, eismo dalyvių elgesys grindžiamas savitarpio pagarba ir atsargumu.


                          Paskutinis taisė Nitro; 2019.10.10, 10:57.

                          Comment


                            Parašė Nitro Rodyti pranešimą

                            Su teksto suvokimu man viskas gerai. Čia kažkam blogai su situacijos suvokimu, su eismo saugumo suvokimu ir KET suvokimu.

                            Aš važiuoju tiesiai, noriu dar greičiau važiuot - bet priekyje, jei nesimato, važiuoja automobilis, kuris lygiai taip pat man sakykim "trukdo". Jis važiuoja lėčiau, nei norėčiau važiuot aš. Jis pasitraukia, aš ji aplenkiu, pasitraukiu, už manęs važiuojantis, jei jam dar vis per lėtas greitis, tuo metu mane galės aplenkt. Thats how it works.

                            O nagrinėdami KET visada turėkit mintyje, kad, visų pirma, eismo dalyvių elgesys grindžiamas savitarpio pagarba ir atsargumu.

                            Situacija gana dviprasmiška, bet jei neklystu trys mašinos prieš tave važiuoja visos antroje juostoje, o pirma juosta laisva, tai jei persirikiuoji į pirmą juostą nuo 0:25 tai gali sau netrukdomas važiuoti laikantis kelių eismo taisyklių.

                            P.S. Tas golfas ir audi, tai irgi galėjo sau nuvažiuoti pirma juosta, bet dar darė keistus manevrus apvažiavę tave.
                            Paskutinis taisė booraz; 2019.10.10, 11:04.
                            AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                            Comment


                              Parašė dsanto Rodyti pranešimą

                              Jūs nesate dėl to kaltas. Bet važiavote irgi ne pagal taisykles.
                              Kodėl ne? Pagal KET antra juosta skirta lenkimui, tai žmogus ja ir važiavo norėdamas aplenkti priešais važiuojantį automobilį. Kodėl jis turėjo rikiuotis į pirmą juostą jeigu dar nebuvo atliktas lenkimas, čia jokio KET pažeidimo nėra ir netgi morališkai pasielgta teisingiau, nei rikiuotis į pirmą ir ten bandyti nesaugiai visus apvažiuoti. Rikiuotis ir lenkti (tiksliau techniškai apvažiuoti) juosta iš dešinės nesaugu, Vokietijoje netgi draudžiama.

                              Comment


                                Parašė themanual Rodyti pranešimą

                                Kodėl ne? Pagal KET antra juosta skirta lenkimui, tai žmogus ja ir važiavo norėdamas aplenkti priešais važiuojantį automobilį. Kodėl jis turėjo rikiuotis į pirmą juostą jeigu dar nebuvo atliktas lenkimas, čia jokio KET pažeidimo nėra ir netgi morališka pasielgta teisingiau, nei rikiuotis į pirmą ir ten bandyti nesaugiai visus lenkti. Rikiuotis ir lenkti (tiksliau techniškai apvažiuoti) juosta iš dešinės nesaugu, Vokietijoje netgi draudžiama.
                                Trys automobilių "vairuotojai" priekyje galvoja lygiai taip pat, kad kažką nori apvažiuoti antra juosta, tuo tarpu pirma juosta laisva kelis šimtus metrų. Manau, kad reikėtų visdėlto persirikiuoti ir saugiai važiuoti pirma juosta, neapvažiuojant kito automobilio, gal ir lėčiau, nei norėtusi, bet kelionė bus saugesnė.
                                AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                                Comment


                                  Parašė booraz Rodyti pranešimą

                                  Trys automobilių "vairuotojai" priekyje galvoja lygiai taip pat, kad kažką nori apvažiuoti antra juosta, tuo tarpu pirma juosta laisva kelis šimtus metrų. Manau, kad reikėtų visdėlto persirikiuoti ir saugiai važiuoti pirma juosta, neapvažiuojant kito automobilio, gal ir lėčiau, nei norėtusi, bet kelionė bus saugesnė.
                                  Taip ir visi jie teisūs, nebent išskyrus pirmąjį, jeigu jis nieko nelenkia ir šiaip sau važiuoja antra juosta. Tam 2 juostos ir skirtos, kad greitesni apsilenktų lėtesnius. Pagal jūsų logiką į antrą juostą ir lenkimus teisę turi tik jeigu esi pakankamai kietas prisispaust prie šiknos ir mirksėti visisems, kad jie išsigąstų ir trauktųsi tau iš kelio.

                                  Comment


                                    Tenka su tokiais imbecilais dažnai susidurti. Tiek Lietuvoje, tiek Lenkijoje. Kadangi vairuoju saugiai ir autostradoje visada važiuoju ant maksimalaus cruise control automatiškai palaikomo atstumo (kuris šiaip nėra baisiai didelis, bet matyt pakankamai saugus, kad mašina pati sustabdytų esant reikalui), tai susidarius situacijai, kai antra juosta lenkia kelios mašinos ir aš laikausi nuo jų automatinio atstumo, dažnai prisiveja koks nors BMW (pasitaiko ir kitokių), prilimpa 2 metrų atstumu prie manęs ir pradeda mirksėti. Greitis tokiose situacijose dažnai būna 130-140. Yra ne kartą buvę, kad po to mane aplenkę jie kala per stabdžius tokiu būdu "pamokydami".
                                    Tuo pačiu įdomu, ar už tai gresia atsakomybė? Jeigu, tarkim, tokį įduočiau policijai su dashcam'o video?
                                    Paskutinis taisė John; 2019.10.10, 11:32.
                                    Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                                    Comment


                                      Smagiausia Youtube stebėti, kaip "mokytojams" kala šiknon (kaip visad tokių daugiausia "matuškoj").


                                      Comment


                                        Parašė John Rodyti pranešimą
                                        Tuo pačiu įdomu, ar už tai gresia atsakomybė? Jeigu, tarkim, tokį įduočiau policijai su dashcam'o video?
                                        Neabejoju, kad vienokio ar kitokio dydžio bauda grėstų bet kurioje ES šalyje.

                                        Comment


                                          Parašė Nitro Rodyti pranešimą

                                          Neabejoju, kad vienokio ar kitokio dydžio bauda grėstų bet kurioje ES šalyje.
                                          UK už tai būtų garantuotas teisių atėmimas, baudžiakas ir gal dar daugiau reikalų. Klausimas, kaip toks elgesys traktuojamas Lietuvoje?
                                          Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                                          Comment

                                          Working...
                                          X