Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kelių eismo taisyklės

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė evil Rodyti pranešimą

    tai kalniukas šito klausimo neišspręs - sustos ant kalniuko ir lygiai taip pat su dviračiu lauksi, nes 99% atvejų kitaip neįmanoma išvažiuot į pagrindinę gatvę. Iš kiemo išvažinėji paprastai lėčiau nei 10km/h ir ar yra kalniukas ar jo nėra prie tokio greičio visiškai neaktualu. O vat paspirtukininką kad ir 1 cm bortelis pristabdo (dažniausiai), dviratininkam su normaliais miesto/kalnų dviračiais minimalus nepatogumas, pėstiesiems jokio.
    Ne apie patogumą kalbam beje, o apie saugumą. Saugume prioritetuose yra pirmie pėstieji, dviratininkai ir tik tada automobilis.

    Pritariu, kad automobilio greitis dėl kalniuko nesikeis, jei tai yra tikrai išvažiavimas iš privataus namo kiemo, tai kam gadinti gyvenima kitiems. Bet dar būna, kad išvažiavimas iš parkavimo aikštelės, kur automobilių srautas yra didelis ir tikrai ne kiekvienas saugiai elgiasi prieš važiuodamas į gatvę, iš anksto mato, kad gatvėje nėra automobilių ir įvažiuoja į gatvę net nestabdant 20-30 km/h. O esant kalniukui (vizuali/fizinė priemonė) priverstų automobilio vairuotoją elgtis atsargiau. Pavyzdys šita vieta Kaune. Ten automobilių išvažiuojančių šimtai per dieną.

    AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

    Comment


      Parašė booraz Rodyti pranešimą

      Ne apie patogumą kalbam beje, o apie saugumą. Saugume prioritetuose yra pirmie pėstieji, dviratininkai ir tik tada automobilis.

      Pritariu, kad automobilio greitis dėl kalniuko nesikeis, jei tai yra tikrai išvažiavimas iš privataus namo kiemo, tai kam gadinti gyvenima kitiems. Bet dar būna, kad išvažiavimas iš parkavimo aikštelės, kur automobilių srautas yra didelis ir tikrai ne kiekvienas saugiai elgiasi prieš važiuodamas į gatvę, iš anksto mato, kad gatvėje nėra automobilių ir įvažiuoja į gatvę net nestabdant 20-30 km/h. O esant kalniukui (vizuali/fizinė priemonė) priverstų automobilio vairuotoją elgtis atsargiau. Pavyzdys šita vieta Kaune. Ten automobilių išvažiuojančių šimtai per dieną.
      Taip dažniausiai problema yra su tokiais išvažiavimais ir vairuotojas net nežiūri į dešinę, nes jis iš žino, kad iš tos pusės automobilio nebus ir žiūri į kairę laukdamas kada jis galės įsilieti į eismą, o apie pėsčiuosius ar tuo labiau dviratininkus net negalvoja ir jam dzin, kad jis rieda per pėsčiųjų dviračių taką. Analogiška situacija ir įsukant į tokias gatveles geriausiu atveju vairuotojas dviratį pastebi iš kairės pusės, o jeigu atvažiuoju iš dešinės tai net nemato ir nestoja.

      Comment


        Na net prie 20-30km/h tas kalniukas neprivers stabdyt (nebent bosozoku ar stanced gerbėjus) - visas iškiliąsias perėjas įveikiu ne mažesniu greičiu, tai norimas efektas pasiektas nebus. Realiai reiktų "STOP" ženklo.

        Comment


          Parašė evil Rodyti pranešimą

          tai kalniukas šito klausimo neišspręs - sustos ant kalniuko ir lygiai taip pat su dviračiu lauksi, nes 99% atvejų kitaip neįmanoma išvažiuot į pagrindinę gatvę. Iš kiemo išvažinėji paprastai lėčiau nei 10km/h ir ar yra kalniukas ar jo nėra prie tokio greičio visiškai neaktualu. O vat paspirtukininką kad ir 1 cm bortelis pristabdo (dažniausiai), dviratininkam su normaliais miesto/kalnų dviračiais minimalus nepatogumas, pėstiesiems jokio.
          Yra pakankamai vairuotojų kurie rauna tuos 10 metrų ir stabdo tik prie gatvės, kur jau yra "tikra" kliūtis.
          O supratimą apie susisiekimą dviračiais reikėtų keisti. Dviračių keliai turi būti lygūs, kad dviratininkas galėtų judėti didelį atstumą dideliu greičiu. P.S. automobiliui "gulintis policininkas" irgi ne kliūtis, tai gal pridarykim gatvėje kas 20 metrų?

          Comment


            Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

            Na, nelabai matau kur tilps perbraižyti, bet gal kai darbai baigsis atrodys kitaip. Dėl parkavimo kišemėse tai viskas tvarkoje, ten visada pirma juosta buvo parkavimas, bet šaligatviai išlenda toliau nei parkavimo zona.

            Ten daugiau tenka eiti pesčiomis nei su automobiliu, bet neatsimenu, kad ten kažkas labia lakstytu.
            Visada visi važiuodavo bent ant 50-60 km. Dažnai tenka važiuot, tai kai kurie net lenkdavo.

            Vietos bus pakankamai prasilenkimui. Kadangi gatvė yra D kategorijos, eismo juostų plotis turi būti 2,75 metro. Leistinas greitis - 30 km/h.

            Comment


              Parašė Creatium Rodyti pranešimą

              Visada visi važiuodavo bent ant 50-60 km. Dažnai tenka važiuot, tai kai kurie net lenkdavo.

              Vietos bus pakankamai prasilenkimui. Kadangi gatvė yra D kategorijos, eismo juostų plotis turi būti 2,75 metro. Leistinas greitis - 30 km/h.
              Kartais specialiai pamėginu D kategorijos gatve pavažiuoti 30km/h greičiu. Kas nori patirti baltos varnos jausmą - rekomenduoju irgi pabandyti.

              Comment


                Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                Kartais specialiai pamėginu D kategorijos gatve pavažiuoti 30km/h greičiu. Kas nori patirti baltos varnos jausmą - rekomenduoju irgi pabandyti.
                Ypač jei nėra galimybės aplenkti. Tada važiuoju lėtai, palaimingai mėgaujuosi už manęs važiuojančiųjų frustracija.
                If a lion could speak, we could not understand him.

                Comment


                  Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                  Kartais specialiai pamėginu D kategorijos gatve pavažiuoti 30km/h greičiu. Kas nori patirti baltos varnos jausmą - rekomenduoju irgi pabandyti.
                  Tai tema atskirai diskusijai. Prieš kelias dienas baltas Volvo XC60 Oslo g. skriejo 140-150 km/h (įvertinau, nes "daviau kelią" pats viršydamas 100 km/h), Opelis Erfurto g. 86 km/h (ten matuoja greitį informacinis tablo). Nors ten perėjos kas 50 m.
                  Ir kas tokius sugaudys? Iki nelaimės trūksta akimirkų.

                  Comment


                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                    Visada visi važiuodavo bent ant 50-60 km. Dažnai tenka važiuot, tai kai kurie net lenkdavo.

                    Vietos bus pakankamai prasilenkimui. Kadangi gatvė yra D kategorijos, eismo juostų plotis turi būti 2,75 metro. Leistinas greitis - 30 km/h.
                    Čia kažkaip temos pavadinimas pasikeitė ir dalis postų dingo arba kažkas man jau su galva negerai.

                    Nuo kada Upės gatvėje leistinas greitis 30 km/h?

                    Comment


                      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                      Čia kažkaip temos pavadinimas pasikeitė ir dalis postų dingo arba kažkas man jau su galva negerai.

                      Nuo kada Upės gatvėje leistinas greitis 30 km/h?
                      Perkelta nukrypusi nuo temos diskusija į tinkamesnę temą.
                      Toks projektinis greitis D kategorijos gatvėms. Kad pas mus vis bandoma viską apeiti, o po to ajaijai, kodėl saugumo statistika negerėja - kitas klausimas

                      Comment


                        Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                        Perkelta nukrypusi nuo temos diskusija į tinkamesnę temą.
                        Toks projektinis greitis D kategorijos gatvėms. Kad pas mus vis bandoma viską apeiti, o po to ajaijai, kodėl saugumo statistika negerėja - kitas klausimas
                        Aišku, turbūt tas pats būna kai ir gaunu pranešimus, kurių linkai išmeta klaidą ir posto nerandi temoje.

                        O kaip man kaip vairuotojui žinoti, kad ten D kategorijos gatvė? Greičio ribojimo ženklų ten lyg ir nėra.

                        O šiaip kokia saugumo statistika toje gatvėje? ar tikrai ten buvo tokia pavojinga vieta?

                        Comment


                          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                          Aišku, turbūt tas pats būna kai ir gaunu pranešimus, kurių linkai išmeta klaidą ir posto nerandi temoje.

                          O kaip man kaip vairuotojui žinoti, kad ten D kategorijos gatvė? Greičio ribojimo ženklų ten lyg ir nėra.

                          O šiaip kokia saugumo statistika toje gatvėje? ar tikrai ten buvo tokia pavojinga vieta?
                          Labai gali būt, kad greičio ribojimo ten ir nėra, nes gatvė yra vos ne 4 eismo juostų pločio. Kitaip tariant neatitinka savo kategorijos. Tai arba keist kategoriją arba pertvarkyt pagal tos kategorijos reikalavimus.

                          Comment


                            Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                            Labai gali būt, kad greičio ribojimo ten ir nėra, nes gatvė yra vos ne 4 eismo juostų pločio. Kitaip tariant neatitinka savo kategorijos. Tai arba keist kategoriją arba pertvarkyt pagal tos kategorijos reikalavimus.
                            Bet tai kaip tada išeina, ten reikia važiuoti 50 ar 30?

                            Nes jei 50 tai tie pasivažinėjimai 30 pažeidžia KET 135.3. [Draudžiama] važiuoti be reikalo pernelyg lėtai, trukdant normalų kitų transporto priemonių eismą;

                            O jeigu ten 30, tai ten puse miesto viršiją greitį 20 km/h.

                            Aišku jau praėjo daugiau kaip dešimt metų nuo tada, kai laikiau teises, bet apie gatvių kategorijas neatsimenu kad būtų mokę, tai kaip ir jų mintinai žinoti nereikia.

                            Comment


                              Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                              Bet tai kaip tada išeina, ten reikia važiuoti 50 ar 30?

                              Nes jei 50 tai tie pasivažinėjimai 30 pažeidžia KET 135.3. [Draudžiama] važiuoti be reikalo pernelyg lėtai, trukdant normalų kitų transporto priemonių eismą;

                              O jeigu ten 30, tai ten puse miesto viršiją greitį 20 km/h.

                              Aišku jau praėjo daugiau kaip dešimt metų nuo tada, kai laikiau teises, bet apie gatvių kategorijas neatsimenu kad būtų mokę, tai kaip ir jų mintinai žinoti nereikia.
                              Ne, nereikia. Reikia laikytis taisyklių, kurios yra nurodytos toje gatvėje. Jei nėra nurodyta - galioja bendras greičio ribojimas, berods 50 km/h. Gatvės kategorija yra skirta planavimui, specialistams. Tai dėl to ir sakau, kad kažkaip tą neatitikimą planavimo dokumentams reikia išspręsti ir tam yra du keliai: keisti gatvės kategoriją į aukštesnę arba pertvarkyti gatvę taip, kad ji atitiktų savo kategoriją (į tai įeina ir greičio ribojimas). Dabar, panašu, pasirinktas antrasis variantas - gatvė minimaliai pertvarkoma ją susiaurinant bent jau ties perėjomis.

                              Comment


                                Pas mus Trakų g. sugebama važiuoti 100 km/h. Tai gatvių siaurinimas su ta intencija yra tik vėžio gydymas lauro lapais.

                                Comment


                                  Turiu klausimą ekspertams, šioje vietoje perėja nepažymėta, ar eidamas pėsčiomis Gabijos g. turiu pirmumą prieš automobilius sukančius iš Gabijos g. link Justiniškių g. ?
                                  https://www.google.lt/maps/@54.73443...7i13312!8i6656

                                  Comment


                                    Parašė themanual Rodyti pranešimą
                                    Turiu klausimą ekspertams, šioje vietoje perėja nepažymėta, ar eidamas pėsčiomis Gabijos g. turiu pirmumą prieš automobilius sukančius iš Gabijos g. link Justiniškių g. ?
                                    https://www.google.lt/maps/@54.73443...7i13312!8i6656
                                    Ką apie tai sako KET:

                                    158. Sukdamas sankryžoje į kairę arba į dešinę, vairuotojas privalo duoti kelią eismo dalyviams (dviračių vairuotojams ir kitiems), kertantiems važiuojamosios dalies, į kurią jis suka, eismo juostas. Sukdamas į kelią su viena eismo juosta kiekviena kryptimi, vairuotojas privalo duoti kelią eismo dalyviams (dviračių vairuotojams ir kitiems), kertantiems bet kurią važiuojamosios dalies, į kurią jis suka, eismo juostą.
                                    Nu o jeigu reikia labai trumpo atsakymo - taip.
                                    Paskutinis taisė John; 2019.10.07, 22:30.
                                    Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                                    Comment


                                      Nesu ekspertas, bet akivaizdu, kad praleisti pėsčiuosius sukant į kairę ir į dešinę, reikalauja KET. Tik nepatariu, tai žinant, drąsiai eiti per gatvę. Žinau iš patirties, kad yra vietų, kur 99 proc. nepraleis, galvojant, kad praleisti reikia tik tada, jei pėsčiąjam yra perrėja.
                                      ​​​​

                                      Comment


                                        Parašė AudriusV Rodyti pranešimą
                                        Nesu ekspertas, bet akivaizdu, kad praleisti pėsčiuosius sukant į kairę ir į dešinę, reikalauja KET. Tik nepatariu, tai žinant, drąsiai eiti per gatvę. Žinau iš patirties, kad yra vietų, kur 99 proc. nepraleis, galvojant, kad praleisti reikia tik tada, jei pėsčiąjam yra perrėja.
                                        ​​​​
                                        Tas tiesa. Taip pat tiesa, kad daugelis vairuotojų ignoruoja šviesoforų signalus ir važiuoja 70km/h gyvenamojoje zonoje. Deja, Lietuvos vairavimo kultūra ir vairuotojų įgūdžiai tebėra Rusijos ir kitų beviltiškai atsilikusių šalių lygyje.
                                        Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                                        Comment


                                          ačiū, žinojau tą punktą, bet jau ne pirmą kartą susiduriu įvairiose miesto vietose, kai nepraleidžia ir suabejojau ar teisingai intrepretuoju ket, nors dviprasmybių kaip ir nematau.
                                          Saugumo sumetimais galėtų sužymėti tokias vietas kaip perėjas bent horizontaliu ženklinimu.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X